abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76696090
Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,55
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 6 maanden
Min. Leeftijd 18
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website:
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
Flexibiliteit min 2 dagen per week

ABAZ Studentchauffeurs

Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
Flexibiliteit: min. 1 dag per week

Vorigaande topics:
Student chauffeur in 2009
Student Chauffeur #2

Ik heb de OP uit het vorige topic maar genomen (en een kleine aanpassing), mocht er iemand ideeen hebben...
pi_76696431
TVP.
pi_76696572
TVP, heb sinds vorige week mijn taxipas binnen en afgelopen zaterdag nacht voor het eerst gereden, bevalt echt super!

Was alleen benieuwd naar de salarissen hier.. Als taxichauffeur dan, op een zaterdagnacht bijv?
Nee.
pi_76697859
tvp
pi_76698366
Heeft iemand eigenlijk al eens moeten opdraaien voor schade die hij/zij over het hoofd heeft gezien?
pi_76698912
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef enpe het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens moeten opdraaien voor schade die hij/zij over het hoofd heeft gezien?
Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten ja!
Mijn 2e ritje.. Ik vond dat controleren nogal vaag.. Had er nog niet echt routine/oog/handigheid wat dan ook voor. Ik die auto (einde lease) bij de dealer afgeleverd.. Toen werden er al n aantal dingen gevonden. Anyhow ik dacht kut man.. EW Netjes gebeld en op het formulier genoteerd dat ik wat over het hoofd had gezien. Volgens de dealer was er in de auto overgegeven, omdat het volgens hem nog tussen de rubbers zat.. Fock hee .. Ik dacht dat het gewoon van n boom was ofzo..

Kom ik de keer erop met n andere auto weer bij dezelfde dealer: ,,Hmm deze ziet er wel n stuk beter uit dan de vorige die je bracht. Daar waren nogal wat schade's die niet waren genoteerd en dat liep BEHOORLIJK in de prijzen.."

Ik dacht nu ben ik echt de lul. Gelukkig niks meer van gehoord...
pi_76700833
tvp
pi_76701545
Mijn eerste keer rijden voor Arval was ook leuk. Ook 1 van mijn eerste ritjes ooit. Het was voor Arval, dus geen schade noteren. Ik dacht: relaxed!! Kortom, ik haalde de handtekening en weg was ik. Volgende dag belt EW: heb je schade gezien aan de auto die je gister reed?
Ik: nee, maar het was Arval, dus niet zo heel scherp gekeken
EW: ja, want er is een kras ontdekt en de dealer waar je hem hebt opgehaald zegt dat zij het niet gedaan hebben en de eigenaar die hem reed weet ook van niks!

Ik zei dus dat ik zelf ook nergens op had gezeten tijdens het rijden en daar heb ik verder ook niks meer van gehoord.
pi_76701990
Pfff, ik zou als antwoord hebben gegeven "Zo lang mijn handtekening er niet staat heb ik het niet gedaan".

Bedrijven zoals Arval en Athlon etc. zoeken het maar vrolijk zelf uit als zij niet willen dat ik schade noteer.

Ik heb wel 's een ritje gehad dat de persoon waar ik de auto ophaalde zelf vermeldde dat er GEEN schade op de auto zat, terwijl ik de auto niet had nagelopen (en ook niet van plan was omdat het een Arval auto was). Ik heb er recht onder gezet "MEDEWERKER EASYWAY HEEFT HIER NIET VOOR GETEKEND".
pi_76702147
Bij Athlon en Arval let ik erook nauwelijks op, moet een flinke deuk in zitten wil ik dat aangeven.
pi_76704365
Bij Athlon hoef je niet je handtekening te zetten voor schade en zulks?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76704799
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef rene90 het volgende:
Bij Athlon hoef je niet je handtekening te zetten voor schade en zulks?
Niet als je als hiker een auto ophaalt voor Athlon. Athlon wil de schadevaststelling zelf doen.
pi_76704887
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:52 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Niet als je als hiker een auto ophaalt voor Athlon. Athlon wil de schadevaststelling zelf doen.
Okee, als je garagedienst hebt moet je dat misschien wel doen....
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:25:20 #14
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76705827
Tvp. Overigens mis ik een paar bedrijven in de OP
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76706699
tvp
pi_76715726
Ben ooit de eindkmstand vergeten, daar werd ik door EW over gebeld of ik daar voortaan op wilde letten..
Ook ooit bij een dealer een auto opgehaald die riep: oh je hoeft m niet na te kijkeb er zit niks op, uiteindelijk een schroef ik de band gevonden.. Maar dat is terplekke verholpen voor me onder het genot van koffie ^^
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:28:14 #17
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76715891
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef Keuzer het volgende:
Ben ooit de eindkmstand vergeten, daar werd ik door EW over gebeld of ik daar voortaan op wilde letten..
Ook ooit bij een dealer een auto opgehaald die riep: oh je hoeft m niet na te kijkeb er zit niks op, uiteindelijk een schroef ik de band gevonden.. Maar dat is terplekke verholpen voor me onder het genot van koffie ^^
Moet je bij EW zelf km-stand noteren? Ik heb ook een aantal keer klanten gehad die flabbergested waren dat ze geen formulier hoefde te ondertekenen.

Ik ben nu toch blij dat ik daar nooit meer wat van heb gehoord Zit dan nu toch bij een prettigere werkgever
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76723822
Ik ben ook wel eens door EW gebeld dat ik vergeten was de eind kilometerstand te noteren. Ik had het wel gezien natuurlijk, maar het was toen al te laat. Maar ze zitten daar wel bovenop.. Ze controleren dus echt die formulieren.
pi_76726665
Kreeg vandaag een sms of ik extra kon werken, was toen alleen al een tijdje onderweg. Word sms voortaan gebruikt ipv bellen?

En de login is stuk

[ Bericht 36% gewijzigd door Mathijz op 12-01-2010 17:03:15 ]
pi_76727376
Je bedoelt niet zo`n algemeen smsje van "Als je nog geen ritten hebt, maar je kan wel.. Bel dan NU aub?" Want die krijg ik wel regelmatig. Toevallig altijd als ik al ritten heb.
pi_76728039
Ja die smsjes heb ik ook welleens gehad, die sturen ze naar chauffeurs die in het betreffende gebied wonen als ze echt heel veel ritten hebben maar niet genoeg beschikbare chauffeurs..

De login van EW doet het inderdaad niet, heb EW er nog even over aan de lijn gehad, zou vanavond nog gefikst moeten zijn...

En dan nu weer even een algemene vraag: wat is jullie krapste OV aansluiting ooit?
Dit ter aanleiding van de zoveelste keer dat ik moet rennen naar de deur enige deur van de trein die nog open staat (die waar de conducteur staat)

Hoe mooi is dit: BMW afleveren op adres en een meteen weer een BMW meekrijgen
pi_76728432
Ik werd voorheen altijd gebeld, ipv sms. Krapste aansluiting? Moet regelmatig lief naar de buschauffeur kijken als ie al een paar meter is weggereden.
pi_76728597
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
En dan nu weer even een algemene vraag: wat is jullie krapste OV aansluiting ooit?
Dit ter aanleiding van de zoveelste keer dat ik moet rennen naar de deur enige deur van de trein die nog open staat (die waar de conducteur staat)
Had een keer 1 minuut overstaptijd voor een buslijn, was een buurtbusje dat 1x per uur naar een of ander gehucht reed. Waar ik bang voor was gebeurde, ik zag het busje in de verte wegrijden en kon een uur wachten bij een gare bushalte in een plaats waar geen klap te doen was .
pi_76728665
Laatste paar dagen in dit topic over schades gehad en alsof de duvel ermee speelt.... rij ik vandaag schade

Het afhandelen als volgt: het gebeurde bij de dealer waar ik de auto ophaalde (misschien paint ik het nog wel, maar nu weinig tijd ). Ik raakte bij het uitparkeren een andere, geparkeerde auto. Uiteindelijk met een gelukkig zeer relaxte man een schadeformulier ingevuld. De verzekering van degene waar ik de auto heb afgeleverd (Alcredis) gaat nu regelen met de tegenpartij en zorgt dat deze schadeloos gesteld wordt, Alcredis zelf gaat het regelen met Easyway. Ik hoef zelf helemaal niks te doen, enige consequentie is dat deze maand er 75 euro wordt ingehouden van m'n salaris voor eigen risico. Maar goed, ik zit nu al op bijna 200 dus dat is te overzien.
pi_76729409
Ouch balen man.. maar kan ons allemaal overkomen, wij rijden gewoon veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')