Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten ja!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef enpe het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens moeten opdraaien voor schade die hij/zij over het hoofd heeft gezien?
Niet als je als hiker een auto ophaalt voor Athlon. Athlon wil de schadevaststelling zelf doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef rene90 het volgende:
Bij Athlon hoef je niet je handtekening te zetten voor schade en zulks?
Okee, als je garagedienst hebt moet je dat misschien wel doen....quote:Op maandag 11 januari 2010 23:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet als je als hiker een auto ophaalt voor Athlon. Athlon wil de schadevaststelling zelf doen.
Moet je bij EW zelf km-stand noteren? Ik heb ook een aantal keer klanten gehad die flabbergested waren dat ze geen formulier hoefde te ondertekenen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef Keuzer het volgende:
Ben ooit de eindkmstand vergeten, daar werd ik door EW over gebeld of ik daar voortaan op wilde letten..
Ook ooit bij een dealer een auto opgehaald die riep: oh je hoeft m niet na te kijkeb er zit niks op, uiteindelijk een schroef ik de band gevonden.. Maar dat is terplekke verholpen voor me onder het genot van koffie ^^
Had een keer 1 minuut overstaptijd voor een buslijn, was een buurtbusje dat 1x per uur naar een of ander gehucht reed. Waar ik bang voor was gebeurde, ik zag het busje in de verte wegrijden en kon een uur wachten bij een gare bushalte in een plaats waar geen klap te doen wasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
En dan nu weer even een algemene vraag: wat is jullie krapste OV aansluiting ooit?
Dit ter aanleiding van de zoveelste keer dat ik moet rennen naar de deur enige deur van de trein die nog open staat(die waar de conducteur staat)
Ik had ooit al gewerkt...en was onderweg naar huis. Kreeg nog een telefoontje of ik erna meteen WEER kon werken, dus om 17:30 begon ik aan mijn "volgende werkdag". Auto naar een dorp bij Nijmegen gescheurd....daar aangekomen snel een bus zoeken...uiteraard sta ik aan de verkeerde kant v/d weg (was slecht aangegeven) en mis ik de bus die aan de andere kant v/d weg stond...(wist niet dat ik daar in moest stappen). Moest vervolgens wachten op de volgende bus.....'t was onderhand na 21.00 en ik stond nog in Nijmegen...en moest dus naar Leeuwarden. Eindelijk de bus gepakt.......de buschauffeur nog lopen opjutten dat ie sneller moest rijden omdat ik anders de trein naar Zwolle zou missen...en als ik die zou missen had ik de allerlaatste trein vanuit Zwolle ook gemist en was ik gestrand...uiteindelijk op Nijmegen CS rennen als een malle...trein net gehaald...op Zwolle WEER rennen als een malle en de laatste trein gehaald. Ik was 1:30 thuis...en 't had niks gescheeld of ik was gestrand in Zwollequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
Ja die smsjes heb ik ook welleens gehad, die sturen ze naar chauffeurs die in het betreffende gebied wonen als ze echt heel veel ritten hebben maar niet genoeg beschikbare chauffeurs..
De login van EW doet het inderdaad niet, heb EW er nog even over aan de lijn gehad, zou vanavond nog gefikst moeten zijn...
En dan nu weer even een algemene vraag: wat is jullie krapste OV aansluiting ooit?
Dit ter aanleiding van de zoveelste keer dat ik moet rennen naar de deur enige deur van de trein die nog open staat(die waar de conducteur staat)
Hoe mooi is dit: BMW afleveren op adres en een meteen weer een BMW meekrijgen![]()
Ja ik ook weer een A4 morgenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Maharbal het volgende:
Morgen weer een A6, het is audi-maand zie ik.
Zulke dingen zul je altijd zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
...waardoor ik bij het blauwe cirkeltje auto B schampte.
Ja, vorige week een A4quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Maharbal het volgende:
O, en ik word net gebeld..mag morgen weer 2 ritjes. We gaan weer voor 30+ deze week!
Morgen weer een A6, het is audi-maand zie ik.
Doen ze niet. Mogen ze ook niet doen trouwens. Jij bent voor Easyway onderweg als werknemer, dus betreft het schade die je rijdt onder werktijd. Daar is de werkgever verantwoordelijk voor, dus Easyway.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatste paar dagen in dit topic over schades gehad en alsof de duvel ermee speelt.... rij ik vandaag schade
Ik hoef zelf helemaal niks te doen, enige consequentie is dat deze maand er 75 euro wordt ingehouden van m'n salaris voor eigen risico. Maar goed, ik zit nu al op bijna 200 dus dat is te overzien.
Is dat echt zo? Ik citeer even iets uit de arbeidsovereenkomst:quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:42 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Doen ze niet. Mogen ze ook niet doen trouwens. Jij bent voor Easyway onderweg als werknemer, dus betreft het schade die je rijdt onder werktijd. Daar is de werkgever verantwoordelijk voor, dus Easyway.
Ja dat zetten ze wel neer, maar dat zou ik ook doen. Ze willen natuurlijk zoveel mogelijk voorkomen dat er schade gereden wordt. Ik moet zeggen dat ik zelf nooit schade gereden heb voor Easyway toen ik er werkte, maar van mede chauffeurs heb ik nooit gehoord dat ze een eigen risico moesten betalen na het rijden van schade.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik citeer even iets uit de arbeidsovereenkomst:
"Indien werknemer bij een transportopdracht schade veroorzaakt die niet verhaalbaar is op een
tegenpartij zal bij werknemer een eigen risico van ¤ 75,00 per schadegeval worden ingehouden
op het salaris".
Ja, meteen gebeld en eigenlijk reageerden ze wel relaxed. Zo van: nou ja, kan gebeuren, je zal het niet expres gedaan hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:24 schreef Mallet het volgende:
Kut man van die schade, maar het zou mij inderdaad ook kunnen overkomen. Je bent dan zo gefixeerd op de achterkant dat je er helemaal niet bij nadenkt dat je met de voorkant de auto ook kan raken. Heb je EW ook nog gebeld, en zo ja hoe reageerden zij?
Amateur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Was inderdaad balen van de schade. Gelukkig ging het met <5 km/u, dus geen totall loss
Aanschouw mijn schitterende paint:
[ afbeelding ]
Ik ben auto A en moest achteruit weg. Ik zat de hele tijd te spiegelen of ik auto C niet zou raken in het rode cirkeltje (wat niet gebeurde) en lette niet zo op de voorkant, waardoor ik bij het blauwe cirkeltje auto B schampte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |