abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71977686
Hoewel er al eerder over dit topic is gediscussieerd wil ik in dit topic een overzicht maken van de verschillende bedrijven die studentchauffeurs verhuren.

In dit oude topic heb ik al wat bedrijven gezien: Student-chauffeurs

Mijn idee is om hier een overzicht te maken van de verschillende bedrijven met daarbij info als: salaris, typen werk, aantal jaren rijervaring gewenst, beoordeling, enz.

Een eerste opzet:

Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,55
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw ?
Min. Leeftijd 20?
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website:
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

[ Bericht 26% gewijzigd door nivvle op 19-08-2009 07:21:45 (Aantal dingen toegevoegd) ]
pi_71978121
Bij Easyway moet je als studentchauffeur ook een week-OV hebben...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:37:13 #3
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71978167
tvp met mijn weekend OV.

Jongen die ik vaag ken werkte bij zoiets in Breda(?) die moest Lease auto's ophalen en wegbrengen etc en dan met ov weer naar hus
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:49:57 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71978538
Tvp.
Huilen dan.
pi_71979006
Zo opgegeven bij easyway, zoek nog een baantje omgeving Katwijk/Leiden
pi_71979019
tvp
No Guts, No Glory
pi_72038507
tvp

Bij easyway moet je trouwens een half jaar je rijbewijs hebben.

EDIT: http://studentchauffeur.eigenstart.nl/ is wel handige site.
pi_72038841
easyways is minimaal 1 jaar rijbewijs, en minimaal 2 dagen 1dag doordeweeks beschikbaar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72038849
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:43 schreef MallePias het volgende:
tvp

Bij easyway moet je trouwens een half jaar je rijbewijs hebben.

EDIT: http://studentchauffeur.eigenstart.nl/ is wel handige site.
Toen ik ze heb benaderd zeiden ze een jaar
Top 5 China producten
pi_72038932
Ik heb nog even op easyway.nl gekeken, als studentchauffeur heb je 2 jaar ervaring nodig, als hiker een half jaar.
pi_72039295
www.rentabob.nl heb je ook, wel misschien iets anders dan wat je bedoelt maar kijk maar even. Heb daar net maar even gesolliciteerd gelijk :p
Top 5 China producten
pi_72221977
Mag van mij op slot vanwege wachtwoordverlies

Nieuw topic: Student chauffeur in 2009 part 2
pi_72222151
We hebben een passmailer en anders kun je mailen naar forum@fok.nl. Het kan prima in dit topic.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_72481485
Hmm.. wijzigen zit er hier niet in??

Toevoegingen:

Bouwens
Website: www.bouwensbv.nl

www.rentadriver.nl
www.chauffeurscentrale.nl
www.amds.nl
www.rentabob.nl
www.abaz.nl

Iemand bekend met bovestaande bedrijven?
pi_72592968
Een tweetal vraagjes....

1. Doet alleen Easyway aan hikers?
2. Als studentprivechauffeur...hoe ziet je dag er dan uit qua werkzaamheden?
pi_72593362
Ik heb ook eens gesolliciteerd, was bij de chauffeurstelefoon. Vond het niks al dat gereis, dus ben lekker bij me taxibaantje gebleven. Het vast soms best tegen, klasgenoot heeft het ook gedaan, maar al dat gereis ochtends en avonds zie ik echt niet zitten
BTW: site ziet er professioneel uit, toen ik 2jaar geleden kwam stond ik versteld. Wat een gaar flutkamertje in 1 of ander gebouw... Voelde meteen niet lekker, was wss destijds in de kinderschoentjes
pi_72593943
Dat OV geval is eigenlijk gewoon gevalletje discriminatie... ga ik eens aankaarten omdat ikzelf geen OV heb maar misschien volgend jaar best taxi chauffeur wil worden...
pi_74226340
Easy Way is net met een televisie item op Omroep Brabant geweest.
De chauffeursdienst bestaat bijna 20 jaar!
http://www.omroepbrabant.(...)jaar+een+succes.aspx

Bij Easy Way spaar je door ritten te rijden voor een gratis slipcontrol cusrus.
pi_74226621
Bij Easyway is het overigens heel lastig om nog aangenomen te worden voor hiker als je ouder bent dan 20. Rond die leeftijd kun je over het algemeen alleen nog maar aangenomen worden als privé-chauffeur (uitzonderingen daargelaten).

Werkzaamheden privé-chauffeur: Je gaat met het OV naar je klant.......rijdt hem naar z'n bestemming......en wacht daar totdat hij weer naar huis gaat. Soms zegt ie dat je gewoon de stad in mag en zijn auto mag meenemen, soms krijg je daar een kamertje/kantoortje waar je kunt gaan zitten doen wat je wilt. Je krijgt uitbetaald vanaf het moment dat je eigenlijk je thuis verlaat, totdat je weer thuis bent.

Hiker: Je gaat met het OV naar het bedrijf/klant toe om de auto op te halen. Deze rijd je naar je eindbestemming.....en dan ga je, tenzij je een aansluitende rit hebt, naar huis. Je krijgt hier wederom betaald vanaf het moment dat je van huis bent totdat je weer thuis bent.

edit: Verkijk je ook niet op de salarissen. Voor hikers onder de 21 is het geen vetpot. Ik meen mij te herinneren dat je rond je 20e ¤6 of ¤6,50 krijgt. Pas vanaf je 21e schiet het wat omhoog (privé-chauffeurs zitten over het algemeen ~¤0,50 hoger dan hikers). Het voordeel is wel dat je, als je aan het werk bent, vaak redelijk wat uren maakt waardoor je uiteindelijk nog redelijk verdient. Maar bovenal is het gewoon leuk om een beetje auto te rijden en betaald te krijgen terwijl je studeert (of slaapt) in het OV.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:42:43 #20
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_74226628
Hey lijkt me leuk. Dikke vette tvp dus
pi_74239180
Sinds 2 weekjes ben ik ook hiker bij Easyway, bevalt eigenlijk wel
pi_74251127
Vreksalarisssen, dat mensen zich zo laten uitzuigen alleen om auto te mogen rijden
pi_74252289
Ach, als ik moet kiezen tussen 6,50 per uur en deze baan of 9 per uur en een of ander archief opruimen dan weet ik het wel
pi_74253210
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, als ik moet kiezen tussen 6,50 per uur en deze baan of 9 per uur en een of ander archief opruimen dan weet ik het wel
Dat is 't 'm inderdaad. Ik krijg bij Easyway met m'n 22 jaar ¤8,06, over een paar maanden wordt dat ~¤9,00 omdat ik dan 23 word. Je kunt altijd wel wat meer verdienen, maar over het algemeen is dit bijbaantje gewoon heel erg relaxed. Geen "werkdruk", geen hijgende semi-interessant doende juppies die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben omdat zij de floor-manager zijn bij een callcentre en dat soort onzin. Je bent (als hiker tenminste) in principe redelijk "eigen baas". Er zijn een hoop kuttere baantjes voor een hoger loon, en alsnog... mij niet gezien.
pi_74254275
Het is inderdaad wel leuk werk voor een student, maar ik vind dat salaris wel echt schandalig laag hoor. ¤8,06 per uur als 22-jarige... ik verdiende op m'n 17e al meer per uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')