Toen ik ze heb benaderd zeiden ze een jaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:43 schreef MallePias het volgende:
tvp
Bij easyway moet je trouwens een half jaar je rijbewijs hebben.
EDIT: http://studentchauffeur.eigenstart.nl/ is wel handige site.
Dat is 't 'm inderdaad. Ik krijg bij Easyway met m'n 22 jaar ¤8,06, over een paar maanden wordt dat ~¤9,00 omdat ik dan 23 word. Je kunt altijd wel wat meer verdienen, maar over het algemeen is dit bijbaantje gewoon heel erg relaxed. Geen "werkdruk", geen hijgende semi-interessant doende juppies die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben omdat zij de floor-manager zijn bij een callcentre en dat soort onzin. Je bent (als hiker tenminste) in principe redelijk "eigen baas". Er zijn een hoop kuttere baantjes voor een hoger loon, en alsnog... mij niet gezien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, als ik moet kiezen tussen 6,50 per uur en deze baan of 9 per uur en een of ander archief opruimen dan weet ik het wel
Ik kies op dit moment liever voor wat leuker werk dan werk dat kutter is, maar meer betaald.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:15 schreef Bananenman het volgende:
Het is inderdaad wel leuk werk voor een student, maar ik vind dat salaris wel echt schandalig laag hoor. ¤8,06 per uur als 22-jarige... ik verdiende op m'n 17e al meer per uur
Er zit ook een kern van waarheid in. Maar callcenter werk e.d. is helemaal niet mijn ding. Verder zit ik momenteel aan ~8 euro per uur, binnenkort 9, en daar kan ik opzich wel mee leven. Aangezien ik ook nog eens in het noorden woon en ik altijd naar de randstad/nog zuidelijker moet, duren mijn dagen vaak toch minimaal 8 uur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef PIB het volgende:
Ik heb dan toevallig mijn loonheffingskorting niet bij Easyway staan, maar ik hield laatst inderdaad maar 45 euro over aan 1,5 dag werk als hiker.
Daarom ga ik dus ook 100x liever in een callcenter werken waar ik 9euro p/u krijg ipv 6!![]()
Hoe kut dat soms ook kan zijn....
Ik heb altijd maar ritjes van max een uurtje in Toyota's Aygoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zit ook een kern van waarheid in. Maar callcenter werk e.d. is helemaal niet mijn ding. Verder zit ik momenteel aan ~8 euro per uur, binnenkort 9, en daar kan ik opzich wel mee leven. Aangezien ik ook nog eens in het noorden woon en ik altijd naar de randstad/nog zuidelijker moet, duren mijn dagen vaak toch minimaal 8 uur.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar ritjes van max een uurtje in Toyota's Aygo
Het komt eigenlijk niet zo heel vaak voor dat ik dagen heb die korter zijn dan ~7 uur of iets dergelijks. Daar komt nog eens bij dat regio noord (voornamelijk Leeuwarden) best druk is voor wat betreft Easyway (daarom zoeken ze hier zo naarstig naar mensen. Ze belden mij zelfs of ik nog mensen wist), dus er is meestal wel werk.quote:Maar goed, ik moet vaak wel naar uithoeken waardoor ik ook wel aan 8 uur per dag kom hoor
Ja ben ik het mee eens het uurloon ligt schandalig laagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:15 schreef Bananenman het volgende:
Het is inderdaad wel leuk werk voor een student, maar ik vind dat salaris wel echt schandalig laag hoor. ¤8,06 per uur als 22-jarige... ik verdiende op m'n 17e al meer per uur
Zo erg is het niet hoorquote:
Ik woon vlak bij Rotterdam (Vlaardingen om precies te zijn) en meestal moet ik beginnen in van die dorpen in het Westland. Doe ik dus ook al anderhalf uur over om er te komen. Dan heb ik een ritje van een uurtje ofzo en dan heb ik meestal nog een rit vanuit de plaats waar ik de eerste auto heb afgeleverd naar weer in mijn buurt. En dan nog terug naar huis.quote:[..]
Het komt eigenlijk niet zo heel vaak voor dat ik dagen heb die korter zijn dan ~7 uur of iets dergelijks. Daar komt nog eens bij dat regio noord (voornamelijk Leeuwarden) best druk is voor wat betreft Easyway (daarom zoeken ze hier zo naarstig naar mensen. Ze belden mij zelfs of ik nog mensen wist), dus er is meestal wel werk.
Ik zeg altijd maar dat er ergere bijbaantjes bestaan. Dat het nu een beetje minder verdient dan een callcenter-miep neem ik dan maar voor lief.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor
Heb nu in de 2 weken dat ik werk voor Easyway 5 ritjes gereden, inderdaad wel eentje met een Aygo, maar ook 2 keer een BMW 1, een Seat Leon en een Skoda Octavia
[..]
Ik woon vlak bij Rotterdam (Vlaardingen om precies te zijn) en meestal moet ik beginnen in van die dorpen in het Westland. Doe ik dus ook al anderhalf uur over om er te komen. Dan heb ik een ritje van een uurtje ofzo en dan heb ik meestal nog een rit vanuit de plaats waar ik de eerste auto heb afgeleverd naar weer in mijn buurt. En dan nog terug naar huis.
En in principe werk ik altijd als ik aangeef dat ik beschikbaar ben, dus dat zit ook wel goed.
Inderdaad, ik heb al zoveel gedaan aan baantjes, maar dit is toch echt veruit de leukstequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar dat er ergere bijbaantjes bestaan. Dat het nu een beetje minder verdient dan een callcenter-miep neem ik dan maar voor lief.
Heb je wel eens echt een kutbaan gehad? Dat nekt je echt. Ik heb persoonlijk ook liever een leuke baan die iets minder verdient dan een kutbaan die iets meer verdient.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:56 schreef Repeat het volgende:
Als je het voor het plezier doet kan je toch beter met vrienden naar de kroeg gaan? Een bijbaan heb je voor het geld.
Met call center werk verdien je al snel 10e per uur of meer en je kunt zelf je tijd inplannen. Buiten dat is het natuurlijk gewoon bagger werk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb eerder alleen via uitzendbureau's bijbaantjes gehad en daar verdiende ik altijd tussen de 5 en 7 euro dus zo slecht vind ik het nog niet eens
Waar jullie baantjes van een tientje per uur vandaan halen zou ik dan graag eens horen
Echt kutwerk nekt je idd echt. Heb bv een maand fulltime aan de lopende band paprika's ingepakt. Maar toen verdiende ik op m'n 16e al 8,50 ofzo, dus dat vond ik het zeker waard...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:04 schreef aaipod het volgende:
[..]
Heb je wel eens echt een kutbaan gehad? Dat nekt je echt. Ik heb persoonlijk ook liever een leuke baan die iets minder verdient dan een kutbaan die iets meer verdient.
quote:
Eigenlijk is het natuurlijk belachelijk. Jouw redenatie is: het is leuk werk, dus je verdient minder..quote:Op zondag 1 november 2009 10:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, je verdient bij dit soort bedrijven niet een vetpot. Het is gewoon erg leuk werk en je verdient er een leuk zakcentje mee.
Ik weet niet hoe jij in godsnaam mijn zin zo kan verdraaien naar jouw interpretatie toe, maar knap gedaan.quote:Op zondag 1 november 2009 14:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk belachelijk. Jouw redenatie is: het is leuk werk, dus je verdient minder..
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |