Succes trouwens.quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb morgen mijn sollicitatie, 13.30 tot 16.30. Moet om kwart voor 11 al in de trein zitten, om rond 7 uur weer terug in apeldoorn te zijn. Kan ik vast wennen aan lange reistijden![]()
Klopt, had ik gisteren ook. Echt alles. Mag ook wel, want straks zet jij het niet op je formuliertje, en de leasemaatschappij komt erachter dat er iets mist, dan gaat gelijk het vingertje jou kant op wijzen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:54 schreef Krankjorum het volgende:
Had vandaag mijn eerste rit in een Fiat Punto
Ging allemaal wel goed volgensmij![]()
Er werden tijdens mijn instructie alleen héél veel dingen opgenoemd waar je allemaal op moet letten als je een auto inneemt, van trekhaak tot reservewiel etc. Checken jullie dit ook allemaal en hebben jullie er een bepaalde volgorde voor of een manier om het te onthouden?
Oh mijn god ben je die gast nou serieus aan het uitleggen hoe je een auto start? Net toen ik dacht dat het niet verder kon, zijn hikers toch nog een beetje in mijn achting gedaald..quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Fleauris het volgende:
Als het op het transportformulier staat, checken!
Ik stap meestal eerst aan de bijrijderskant de auto in, kijk naar de boekjes/kentekenpapieren etc.
Dan steek ik sleutel in contact voor kilometerstand/ tankinhoud (wel opletten als je de motor echt start, wat niet hoeft om km-stand e.d. te checken, dat de auto in neutraal staat. Auto's die lang stilstaan staan vaak niet op de handrem maar gewoon in de 1e versnelling).
En dan loop ik om de auto heen om de schade te checken, bij de achterkant doe ik de kofferklep open om te zien of er een reservewiel + rolhoes/hoedenplank in zit. Trekhaak / Lichtmetalen velgen zie je ook snel genoeg
En klaarr!
Hoe is dat nou, zo'n systeem dat verkeersborden herkent?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef Haque het volgende:
Vandaag toch nog een spoedje gekregen, Opel Insignia Automaat, pff wat een bak. Alles was al ingevuld (schadeformulier) door de leasemaatschappij dus ik kon zo gaan![]()
Omg, ga dan ook hiken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:24 schreef Borkydude het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur bij een klant zijn. 05:41 in de trein
Jup, regelmatig een tientje. Dronken mensen die je ophaalt vrijwel altijd. Woon-werkverkeer nooit.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Omg, ga dan ook hiken.
Krijg je trouwens nog wel eens fooi als chauffeur?
Is slechts een tip hoor ...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh mijn god ben je die gast nou serieus aan het uitleggen hoe je een auto start? Net toen ik dacht dat het niet verder kon, zijn hikers toch nog een beetje in mijn achting gedaald..
Als je dat over het hoofd ziet hoor je in mijn optiek je roze papiertje niet te hebben.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:33 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Is slechts een tip hoor ...
Als je het over het hoofd ziet en zo voor de deur van het leasebedrijf een van hun auto's door het hek ramt ben je verder van huis ..
Inderdaad volgens mij noteren ze het als je zelf om werk belt en wordt je als eerste gebeld als er nog iets binnen komt.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Probeer zelf anders te bellen, dat zeggen ze er altijd bij als je voor het eerst beschikbaar bent
Hoewel ik dat zelf nooit gedaan en voor m'n eerste 100%-beschikbaardag meteen door EW gebeld werd.
Ik start de auto standaart al-tijd met de voet op de rem, heb je dat nooit.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Mallet het volgende:
Niet zo heel lang geleden heb ik ook een auto gestart terwijl hij nog in de versnelling stond. Per ongeluk toen ik wilde checken of de benzinemeter verder opliep als de motor draaide. Boeiend. Heb erom kunnen lachen met de berijder.
Ik trap ook altijd het ontkoppelingspedaal in. Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik start de auto standaart al-tijd met de voet op de rem, heb je dat nooit.
Maandag 3 ritten, Apeldoorn>Lichtenvoorde, Doetinchem>Apeldoorn, Apeldoorn>Groningen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef enpe het volgende:
Ben niet gebeld voor maandag....damn, dat ze maar eens wat minder hikers aannemen daar.
Hoe laat moet je in Apeldoorn zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Jorian29 het volgende:
Maandag 3 ritten, Apeldoorn>Lichtenvoorde, Doetinchem>Apeldoorn, Apeldoorn>Groningen.Wel kleine autootjes, maar ach.
Half 9 bij ING Car lease aan de gladsaxe. Moet jij daar ook zijn morgen?quote:Op zondag 12 september 2010 11:48 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Hoe laat moet je in Apeldoorn zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |