Alleen over hetgeen je meer verdient dan de 6000 euro. Dus stel je verdient 7000 euro bruto, dan betaal je maar over 1000 euro belasting.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niets te maken met studentchauffeurs![]()
.. Maar ik was toevallig over dit onderwerp aan het zoeken pas en ik kon het niet echt vinden.
Ik krijg namelijk al 4000 euro per jaar, dus dan zou ik volgens jouw berekening nog maar 2000 euro mogen bijverdienen? Want mijn beoogde bijbaan zit toch wel op zo'n 6000 per jaar.. Dan zou ik dus een berg belasting gaan betalen?
Dan denk ik dat ik deze week maar eens ga solliciteren!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja dat kan.. Zelf werk ik vanuit de achterlijke hoek
Dat kan! Ik kom zelf uit Elburg (het noorden van Gelderland, jwz).quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik vanuit Gelderland ook voor EW werken?
En als je uit Apeldoorn komt heb je kans dat je na een paar dagen alweer teruggebeld wordt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Dat kan! Ik kom zelf uit Elburg (het noorden van Gelderland, jwz).
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef Splutje het volgende:
Begrijp ik het goed dat je zonder studenten OV niet in aanmerking komt voor deze baan? Lijkt me top om te doen maar ben dit jaar helaas geen student
Ik ga in januari op reis maar ben nog werkloos en heb alles al gezien van Entourage, blijft niks anders meer over dan in de sportschool zittenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb nog drie weken vakantie maar er is niemand te rijden dus nu voel ik me nutteloos en ben ik genoodzaakt om de hele dag Entourage te kijken en in de sportschool te zitten
Grote bestelauto's vind ik wel leuk om in te rijden! Ik reed een keer in dit busje:quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:42 schreef Mallet het volgende:
Ik sta nu te wachten op mijn bus @ groningen cs.. Morgen 3 ritten.. Er zit een bestelauto bij, moest er weer eens van komen.. Gelukkig ook een audi om het te compenseren..
Nja, technisch gezien klopt het eindresultaat misschienquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alleen over hetgeen je meer verdient dan de 6000 euro. Dus stel je verdient 7000 euro bruto, dan betaal je maar over 1000 euro belasting.
Toch Maharbal?
Ik moet het morgen doen met een gare Opel Combo uit 2004. Toch net even wat minder. Voor het eerst ook een Saab.. Zie je niet zoveel in de lease volgens mij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:49 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Grote bestelauto's vind ik wel leuk om in te rijden! Ik reed een keer in dit busje:
[ afbeelding ]
Ghehe hoe reageren ze dan eigenlijk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag weer gebeld voor morgen... ik vergeet telkens om m'n beschikbaarheid te veranderen
"O geeft niet, dan verander ik je beschikbaarheid."quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ghehe hoe reageren ze dan eigenlijk?
16e begonnen met lessen, 24e AVB gehaald en ik ga zometeen de weg op. Eind v/d maand moet 'ie wel binnen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:49 schreef Obama het volgende:
Morgen 2 ritjes bij elkaar 200 km, wel kut dat ik de klant van te voren moet bellen voordat ik langs kom.
PS: wie heeft zijn motorrijbewijs?
@maharbal, is de theorie heel afwijkend van autorijbewijs?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:49 schreef Obama het volgende:
Morgen 2 ritjes bij elkaar 200 km, wel kut dat ik de klant van te voren moet bellen voordat ik langs kom.
PS: wie heeft zijn motorrijbewijs?
Ik kan denk ik wel eerlijk zeggen dat ik dat motortheorieexamen voor 80% heb gehaald door m'n eigen al immer aanwezige kennisquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:20 schreef Keuzer het volgende:
[..]
@maharbal, is de theorie heel afwijkend van autorijbewijs?
Vrijdag mijn eerste motorrijles, gaat wel het lichte rijbewijs worden maar dat boeit niet...
Heb gespaard voor dit beestje:
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=944&bih=871
Moet toch ook maar weer eens wat ritjes gaan aannemen..
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alleen over hetgeen je meer verdient dan de 6000 euro. Dus stel je verdient 7000 euro bruto, dan betaal je maar over 1000 euro belasting.
Toch Maharbal?
Ah, thanks!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nja, technisch gezien klopt het eindresultaat misschien.
Je betaalt belasting over ¤7000, maar er gaat gewoon (~standaard) voor ¤2000 aan heffingskortingen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |