Ik had de lapo nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:53 schreef Maharbal het volgende:
Volgende keer wat sneller posten!
En inderdaad, die stem van Joleen is wel herkenbaar. Die van Mandy overigens ook, die heeft volgens mij de lichtste stem van iedereen daar.
Dat is jouw interpretatie. Ik heb het er alleen over dat die stemmen heel erg herkenbaar (en vaak vrolijk!) zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Keuzer het volgende:
Haha als een van de meiden van kantoor over dit topic heen gaat joh... blozen zullen ze
Jullie beschrijven het alsof je iedere keer weer helemaal wegzwijmelt onder het genot van hun stemmen.
Op het oog hebben ze dezelfde grootte. Ze zijn wel mooier iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:52 schreef Mathijz het volgende:
Zijn die nieuwe tassen wat ruimer? Die oude zijn lelijk en er past te weinig in.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef Mallet het volgende:
En hoe komen jullie aan die nieuwe tassen? Recent gesolliciteerd?
Ik had idd zo'n beige. Da's de nieuwe dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Keuzer het volgende:
Maharbal: ik loop maar wat te ballen
irritatie: serieus? Ik weet nog dat ik niet meteen wist of je wel een hiker was omdat je een beigeachtige schoudertas had? Of ben ik nou gaar? Ik denk dat ik binnenkort een wat grotere tas met een rits ga regelen dat ding is leuk en aaedig maar niet echt handig :p
Geef je die visitekaartjes vaak af bij klanten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:19 schreef Mallet het volgende:
Ik heb ze vandaag een e-mail gestuurd met de vraag of ze me wat visitekaartjes willen toesturen. Had eigenlijk meteen naar zo`n tas moeten vragen, maargoed is ook weer zo triest hè.
Wel regelmatig inderdaad. Zeker als ik ritten rijd waarbij ik geen transportformulieren hoef te gebruiken. Is het toch wel netjes om even iets achter te laten bij de klant. Als ik een auto ophaal bij een van de bekende depots niet natuurlijk, maar bij bedrijven meestal wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef enpe het volgende:
[..]
Geef je die visitekaartjes vaak af bij klanten?
Twee dagen achterelkaar niet gebeld...het is weer rustig in het zuiden des lands.
Bij Athlon als ik het me goed herinner nietwaar? In Almere ook?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef rene90 het volgende:
Volgende week vrijdag 1e binnendienstIk krijg per week uitbetaald trouwens, wel fijn.
Athlon inderdaad, Amsterdam weliswaar maar dat zal weinig verschil maken. Eerst 2 binnendienten draaien en daarna mag ik de weg opquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:37 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij Athlon als ik het me goed herinner nietwaar? In Almere ook?
Ik kwam daar laatst een Renault Trafic afleveren en het was echt super vol binnen. Ik zag de bui dus al hangen en lekker buiten geparkeerd.. Ik binnen gevraagd waar ze hem wilde hebben.. Toch binnen.. Ik dat ding achteruit ingeparkeerd, vet scheef maar so what. Vraagt een jongen die daar bezig is met het werk dat jij ook gaat doen denk ik.. of ik hem misschien even achteraan neer wilde zetten omdat hij nogal scheef stond. Ik opnieuw in die bus.. Ergens anders geparkeerd.. Zo goed? Ja prima.. Ik eruit.. Ehh kan je hem nog iets naar achteren zetten...
Edit: die macht heb jij straks dus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |