abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77085663
Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,55
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 6 maanden
Min. Leeftijd 18
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website:
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
Flexibiliteit min 2 dagen per week

ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
Flexibiliteit: min. 1 dag per week

Athlon car lease
Website: http://www.athloncarlease.nl/
Aantal chauffeurs:
Salaris (19) 8,00 (>23) 9,50
Hiking: Ja
Prive chauffeur: Nee
Min aant. jr. rbw: 1
Min. Leeftijd 19
Flexibiliteit min 1/2 dagen per week
Overige eisen: Een net pak

Voorgaande topics:
Student chauffeur in 2009
Student Chauffeur #2
Student Chauffeur #3

Ikzag de nieuwe niet dus bij deze

[ Bericht 8% gewijzigd door rene90 op 21-01-2010 09:53:08 ]
pi_77086172
Ah daar is ie alweer
pi_77086451
Ooh nog wat extra info voor athlon (heb het in de OP gezet):
Website: http://www.athloncarlease.nl/
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23) 9,50 (19 - 8,00)
Hiking: Ja
Prive chauffeur: Nee
Min aant. jr. rbw: 1
Min. Leeftijd 19
Flexibiliteit min 1/2 dagen per week
Overige eisen: Een net pak
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_77086575
Volgende keer wat sneller posten!

En inderdaad, die stem van Joleen is wel herkenbaar . Die van Mandy overigens ook, die heeft volgens mij de lichtste stem van iedereen daar.
pi_77086677
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:53 schreef Maharbal het volgende:
Volgende keer wat sneller posten!

En inderdaad, die stem van Joleen is wel herkenbaar . Die van Mandy overigens ook, die heeft volgens mij de lichtste stem van iedereen daar.
Ik had de lapo niet
pi_77087142
Haha als een van de meiden van kantoor over dit topic heen gaat joh... blozen zullen ze
Jullie beschrijven het alsof je iedere keer weer helemaal wegzwijmelt onder het genot van hun stemmen.
pi_77087812
nou dat is wel een beetje overdreven hoor ghehe. Ik ben wel altijd blij als ik word gebeld!
pi_77087945
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Keuzer het volgende:
Haha als een van de meiden van kantoor over dit topic heen gaat joh... blozen zullen ze
Jullie beschrijven het alsof je iedere keer weer helemaal wegzwijmelt onder het genot van hun stemmen.
Dat is jouw interpretatie. Ik heb het er alleen over dat die stemmen heel erg herkenbaar (en vaak vrolijk!) zijn.

Overigens doelde ik ook niet op jou irritatie, maar degene die de lapo had .
pi_77089244
Ik weet al die namen aan de telefoon niet hoor Ik word gebeld, zeg ja als ze me een ritje aanbieden en ik hang weer op

O, en @Keuzer: ik had zo'n nieuwe tas bij me
pi_77090777
Zijn die nieuwe tassen wat ruimer? Die oude zijn lelijk en er past te weinig in.
pi_77092619
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:52 schreef Mathijz het volgende:
Zijn die nieuwe tassen wat ruimer? Die oude zijn lelijk en er past te weinig in.
Op het oog hebben ze dezelfde grootte. Ze zijn wel mooier idd
pi_77092626
En hoe komen jullie aan die nieuwe tassen? Recent gesolliciteerd?
pi_77092713
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef Mallet het volgende:
En hoe komen jullie aan die nieuwe tassen? Recent gesolliciteerd?

Ik werk er sinds oktober en toen kreeg ik zo'n nieuwe
pi_77103426
Maharbal: ik loop maar wat te ballen
irritatie: serieus? Ik weet nog dat ik niet meteen wist of je wel een hiker was omdat je een beigeachtige schoudertas had? Of ben ik nou gaar? Ik denk dat ik binnenkort een wat grotere tas met een rits ga regelen dat ding is leuk en aaedig maar niet echt handig :p
pi_77104556
Ik heb ze vandaag een e-mail gestuurd met de vraag of ze me wat visitekaartjes willen toesturen. Had eigenlijk meteen naar zo`n tas moeten vragen, maargoed is ook weer zo triest hè.
pi_77104906
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Keuzer het volgende:
Maharbal: ik loop maar wat te ballen
irritatie: serieus? Ik weet nog dat ik niet meteen wist of je wel een hiker was omdat je een beigeachtige schoudertas had? Of ben ik nou gaar? Ik denk dat ik binnenkort een wat grotere tas met een rits ga regelen dat ding is leuk en aaedig maar niet echt handig :p
Ik had idd zo'n beige. Da's de nieuwe dus
pi_77105997
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:19 schreef Mallet het volgende:
Ik heb ze vandaag een e-mail gestuurd met de vraag of ze me wat visitekaartjes willen toesturen. Had eigenlijk meteen naar zo`n tas moeten vragen, maargoed is ook weer zo triest hè.
Geef je die visitekaartjes vaak af bij klanten?

Twee dagen achterelkaar niet gebeld...het is weer rustig in het zuiden des lands .
pi_77109574
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef enpe het volgende:

[..]

Geef je die visitekaartjes vaak af bij klanten?

Twee dagen achterelkaar niet gebeld...het is weer rustig in het zuiden des lands .
Wel regelmatig inderdaad. Zeker als ik ritten rijd waarbij ik geen transportformulieren hoef te gebruiken. Is het toch wel netjes om even iets achter te laten bij de klant. Als ik een auto ophaal bij een van de bekende depots niet natuurlijk, maar bij bedrijven meestal wel.
pi_77114490
Ja ik ben ook alweer 2 dagen niet gebeld (ook zuidelijk)
ik vergeet die kaartjes altijd te geven.. Ik neem het me iedere keer weer voor maar het zit gewoon niet in mijn routine
pi_77114515
Volgende week vrijdag 1e binnendienst Ik krijg per week uitbetaald trouwens, wel fijn.
Top 5 China producten
pi_77120224
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef rene90 het volgende:
Volgende week vrijdag 1e binnendienst Ik krijg per week uitbetaald trouwens, wel fijn.
Bij Athlon als ik het me goed herinner nietwaar? In Almere ook?
Ik kwam daar laatst een Renault Trafic afleveren en het was echt super vol binnen. Ik zag de bui dus al hangen en lekker buiten geparkeerd.. Ik binnen gevraagd waar ze hem wilde hebben.. Toch binnen.. Ik dat ding achteruit ingeparkeerd, vet scheef maar so what. Vraagt een jongen die daar bezig is met het werk dat jij ook gaat doen denk ik.. of ik hem misschien even achteraan neer wilde zetten omdat hij nogal scheef stond . Ik opnieuw in die bus.. Ergens anders geparkeerd.. Zo goed? Ja prima.. Ik eruit.. Ehh kan je hem nog iets naar achteren zetten...

Edit: die macht heb jij straks dus ook
pi_77122008
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:37 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bij Athlon als ik het me goed herinner nietwaar? In Almere ook?
Ik kwam daar laatst een Renault Trafic afleveren en het was echt super vol binnen. Ik zag de bui dus al hangen en lekker buiten geparkeerd.. Ik binnen gevraagd waar ze hem wilde hebben.. Toch binnen.. Ik dat ding achteruit ingeparkeerd, vet scheef maar so what. Vraagt een jongen die daar bezig is met het werk dat jij ook gaat doen denk ik.. of ik hem misschien even achteraan neer wilde zetten omdat hij nogal scheef stond . Ik opnieuw in die bus.. Ergens anders geparkeerd.. Zo goed? Ja prima.. Ik eruit.. Ehh kan je hem nog iets naar achteren zetten...

Edit: die macht heb jij straks dus ook
Athlon inderdaad, Amsterdam weliswaar maar dat zal weinig verschil maken. Eerst 2 binnendienten draaien en daarna mag ik de weg op Ben wel benieuwd hoe het gaat zijn maar heb er zin in.
Top 5 China producten
pi_77123603
Athlon is erg druk de afgelopen dagen, de wasstraat maakt overuren
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:48:27 #24
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_77123912
Terug Vind Prive-chauffeur
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_77147810
Jezus, het is wel mijn week zie ik.

Eerst maandag portemonnee vergeten. Toen woensdag een band verwisselen....en vandaag moest ik 200+ km rijden met een auto waarvan de kachelblower stuk was. Helemaal GEEN verwarming dus, fantastisch. Zat ik daar met een jas, sjaal en handschoenen aan...het was zo koud dat je de witte condenswolkjes uit m'n mond zag komen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')