Succes! Als je bent uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek ben je al zo goed als aangenomen. Welke regio?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Volgende week sollicitatie bij Easyway. Eens kijken.
Niet zeuren, ik moest vanuit Groningen komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
Zuid-Holland.
Sollicitatie dus in Breda. Met reistijd erbij praktisch een dag onbetaald werk. Bwerg
Niet zo piepen.. Je investeert toch in jezelf.. Je zult ook een verklaring van goed gedrag moeten aanvragen en zelf de kosten hiervan betalen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
Zuid-Holland.
Sollicitatie dus in Breda. Met reistijd erbij praktisch een dag onbetaald werk. Bwerg
Ik neem alles terugquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moest vanuit Groningen komen.
Haha ik schrok wel heel even toen ik die mail las omdat je met je voornaam wordt aangesproken, en dus vrij persoonlijk gericht is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jij bent zeker 'Jan Smit'.
Ik schrok ook al:P Ik moest wel gelijk aan die gozer denken die dat verhaal hier plaatste dat ie per direct ontslagen was, die "Jan Smit"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ik schrok wel heel even toen ik die mail las omdat je met je voornaam wordt aangesproken, en dus vrij persoonlijk gericht is.
Volgens mij alleen HBO'ers en WO'ers inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef uber-aspie het volgende:
Binnenkort dus maar proberen om te solliciteren. Eerst bij Easyway, maar die nemen geen MBO'ers aan? Ik ben 20 en heb 1,5 jaar rij ervaring, enig idee of ik alsnog een kans maak als ik ze een mail stuur als sollicitatie?
Ik ga het iig proberen, dus misschien over een tijd een nieuwe erbij in dit topic.
20 is nu 6,50 volgens mij, maar je krijgt wel 35 cent per rit extraquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Inu het volgende:
Verdient het nog steeds zo slecht? Ik heb het een jaar gedaan toen ik 20 was en ik kreeg 6 euro per uur en een half uur aftrek 'woon-werk verkeer'
Ik denk niet dat je een kans maakt. Ze nemen over het algemeen geen MBO'ers aan omdat die niet de gevraagde punctualiteit hebben en minder met verantwoordelijkheid kunnen omgaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef uber-aspie het volgende:
Hallo mensen!
Ik ga straks weer een opleiding volgen. Heb afgelopen jaar full-time in de ICT gewerkt maar dat is toch maar niets voor mij. Ik ga straks dus weer overnieuw beginnen met school, op het MBO.Maargoed, nu lijkt me het "hiking" beroep een aardig leuke bijbaan.
Binnenkort dus maar proberen om te solliciteren. Eerst bij Easyway, maar die nemen geen MBO'ers aan? Ik ben 20 en heb 1,5 jaar rij ervaring, enig idee of ik alsnog een kans maak als ik ze een mail stuur als sollicitatie?
Ik ga het iig proberen, dus misschien over een tijd een nieuwe erbij in dit topic.
En hoe was je vakantie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie, eens kijken of het nog gaat lukken volgende week voor het studiejaar weer begint
Opel? Heb ik ook een keer gehad. Als je maar 5 liter tankt dan herkennen de indicatoren dat niet en blijft hij teruglopen. Ik kneep hem toen ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe was je vakantie?
Overigens vandaag... Was nog 40 km tot afleveradres, de actieradius gaf 60 km aan. Dus ik gewoon gebeld, getankt (5 liter) en daarna weer de weg op. En toen gaf ie ineens 30 km aan. Terwijl ik toen nog 35 km te gaan had. Dus ik nog een keer gebeld (ivm niet afleveren met knipperend lampje) maar ik hoefde niet meer te tanken. Maar toen de indicator ineens 'leeg' aan gaf, de actieradius 0 km was, en er wat begon te piepen scheet ik hem toch wel even.
Maar alles ging gelukkig goed.
Ja, ik reed vaak drie keer per week en dat was echt niet genoegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:32 schreef Fireblast het volgende:
[..]
20 is nu 6,50 volgens mij, maar je krijgt wel 35 cent per rit extra
Dat half uur aftrek heb je niet, tenzij je een half uur bij je bushalte vandaan woont.
Maar ben je vanwege dat salaris weggegaan?
Prima vakantie gehad, af en toe een beetje vermoeiendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe was je vakantie?
Overigens vandaag... Was nog 40 km tot afleveradres, de actieradius gaf 60 km aan. Dus ik gewoon gebeld, getankt (5 liter) en daarna weer de weg op. En toen gaf ie ineens 30 km aan. Terwijl ik toen nog 35 km te gaan had. Dus ik nog een keer gebeld (ivm niet afleveren met knipperend lampje) maar ik hoefde niet meer te tanken. Maar toen de indicator ineens 'leeg' aan gaf, de actieradius 0 km was, en er wat begon te piepen scheet ik hem toch wel even.
Maar alles ging gelukkig goed.
Nee, Volvo... Maar dat dacht ik dus ook al. Stommerwijs weet je eigenlijk gewoon dat je op 5 liter dat zeker wel haalt. Maar toch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Opel? Heb ik ook een keer gehad. Als je maar 5 liter tankt dan herkennen de indicatoren dat niet en blijft hij teruglopen. Ik kneep hem toen ook behoorlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |