abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85483474
Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,61
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 6 maanden
Min. Leeftijd 18
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website: www.calljames.nl/pages/mobility.htm
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
Flexibiliteit min 2 dagen per week

ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
Flexibiliteit: min. 1 dag per week

Athlon car lease
Website: www.athloncarlease.nl/
Aantal chauffeurs:
Salaris (19) 8,00 (>23) 9,50
Hiking: Ja
Prive chauffeur: Nee
Min aant. jr. rbw: 1
Min. Leeftijd 19
Flexibiliteit min 1/2 dagen per week
Overige eisen: Een net pak

Chauffeurscentrale
Website: www.chauffeurscentrale.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,50
Hiking ?
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 2 jaar
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Pak; zwart of donkerblauw.

Voorgaande topics:
Student chauffeur in 2009
Student Chauffeur #2
Student Chauffeur #3
Student Chauffeur #4
Student Chauffeur #5
Student Chauffeur #6
Student Chauffeur #7
Student Chauffeur #8
Student Chauffeur #9
Student Chauffeur #10
Student chauffeur - #11
Student Chauffeur #12

[ Bericht 0% gewijzigd door Mallet op 19-08-2010 19:01:08 ]
pi_85483496
Ik heb er vandaag overigens weer 12 uur op zitten. Dacht lekker vroeg te kunnen starten, dus was om 08:00 op mijn eerste adres.. Auto niet aanwezig.. Moest ik een halfuur wachten voordat ik Easy Way kon bereiken.. :')

[ Bericht 97% gewijzigd door Mallet op 19-08-2010 19:00:44 ]
pi_85483512
Volgende week sollicitatie bij Easyway. Eens kijken.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_85483598
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Volgende week sollicitatie bij Easyway. Eens kijken.
Succes! Als je bent uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek ben je al zo goed als aangenomen. Welke regio?
pi_85483714
Zuid-Holland.

Sollicitatie dus in Breda. Met reistijd erbij praktisch een dag onbetaald werk. Bwerg :')
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_85483746
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
Zuid-Holland.

Sollicitatie dus in Breda. Met reistijd erbij praktisch een dag onbetaald werk. Bwerg :')
Niet zeuren, ik moest vanuit Groningen komen. :')
pi_85483760
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
Zuid-Holland.

Niet zo piepen.. Je investeert toch in jezelf.. Je zult ook een verklaring van goed gedrag moeten aanvragen en zelf de kosten hiervan betalen.
pi_85483985
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Niet zeuren, ik moest vanuit Groningen komen. :')
Ik neem alles terug :P
pi_85486534
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Jij bent zeker 'Jan Smit'.
Haha ik schrok wel heel even toen ik die mail las omdat je met je voornaam wordt aangesproken, en dus vrij persoonlijk gericht is. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_85489277
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha ik schrok wel heel even toen ik die mail las omdat je met je voornaam wordt aangesproken, en dus vrij persoonlijk gericht is. :P
Ik schrok ook al:P Ik moest wel gelijk aan die gozer denken die dat verhaal hier plaatste dat ie per direct ontslagen was, die "Jan Smit"
pi_85489351
Veeet,
pi_85492185
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef Borkydude het volgende:
Veeet,
Wat is er veeet? :P
pi_85502131
Nou, als ze daar over piepende banden praten, dan zal jantje toch wel iets harder gereden hebben... en dan snap ik heel goed dat ze hem ontslaan.
pi_85503546
Hallo mensen!
Ik ga straks weer een opleiding volgen. Heb afgelopen jaar full-time in de ICT gewerkt maar dat is toch maar niets voor mij. Ik ga straks dus weer overnieuw beginnen met school, op het MBO. :{ Maargoed, nu lijkt me het "hiking" beroep een aardig leuke bijbaan.
Binnenkort dus maar proberen om te solliciteren. Eerst bij Easyway, maar die nemen geen MBO'ers aan? Ik ben 20 en heb 1,5 jaar rij ervaring, enig idee of ik alsnog een kans maak als ik ze een mail stuur als sollicitatie?

Ik ga het iig proberen, dus misschien over een tijd een nieuwe erbij in dit topic. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door uber-aspie op 20-08-2010 10:43:02 ]
pi_85509809
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef uber-aspie het volgende:
Binnenkort dus maar proberen om te solliciteren. Eerst bij Easyway, maar die nemen geen MBO'ers aan? Ik ben 20 en heb 1,5 jaar rij ervaring, enig idee of ik alsnog een kans maak als ik ze een mail stuur als sollicitatie?

Ik ga het iig proberen, dus misschien over een tijd een nieuwe erbij in dit topic. ^O^
Volgens mij alleen HBO'ers en WO'ers inderdaad.
Ze zeggen dat de sollicitanten rijen dik voor de deur staan, dus ik denk dat wanneer je niet voor 100% aan hun eisen voldoet dat je weinig kans maakt. Maar aan de andere kant zoeken ze voor een aantal regio's nog aardig wat mensen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. :)

Je hebt wel een OV kaart toch, of niet?

Oja, ik ben ook easywayer sinds kort. :)
pi_85511099
Verdient het nog steeds zo slecht? Ik heb het een jaar gedaan toen ik 20 was en ik kreeg 6 euro per uur en een half uur aftrek 'woon-werk verkeer' :')
pi_85519079
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Inu het volgende:
Verdient het nog steeds zo slecht? Ik heb het een jaar gedaan toen ik 20 was en ik kreeg 6 euro per uur en een half uur aftrek 'woon-werk verkeer' :')
20 is nu 6,50 volgens mij, maar je krijgt wel 35 cent per rit extra :D
Dat half uur aftrek heb je niet, tenzij je een half uur bij je bushalte vandaan woont. :')

Maar ben je vanwege dat salaris weggegaan?
pi_85520378
Ik heb wel een afwijking van zo`n 15 euro in mijn onkostenvergoeding van afgelopen maand. Ik wilde eerst gaan bellen.. Dus ik had alle ritbonnen op de computer tevoorschijn gehaald, maar toen ik het eerst wilde checken of ik zelf niet fout zat kwam ik al een klein foutje tegen van mezelf.. Dus ik dacht laat dan maar. Ik had berekend dat ik 75 euro OV had voorgeschoten.. En ik kreeg zo`n 60 aan onkostenvergoeding.. Die 35 cent per rit had ik dus niet eens meegerekend.
pi_85531349
Ik ben weer terug van vakantie, eens kijken of het nog gaat lukken volgende week voor het studiejaar weer begint :9
pi_85533168
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef uber-aspie het volgende:
Hallo mensen!
Ik ga straks weer een opleiding volgen. Heb afgelopen jaar full-time in de ICT gewerkt maar dat is toch maar niets voor mij. Ik ga straks dus weer overnieuw beginnen met school, op het MBO. :{ Maargoed, nu lijkt me het "hiking" beroep een aardig leuke bijbaan.

Ik denk niet dat je een kans maakt. Ze nemen over het algemeen geen MBO'ers aan omdat die niet de gevraagde punctualiteit hebben en minder met verantwoordelijkheid kunnen omgaan.
pi_85534583
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie, eens kijken of het nog gaat lukken volgende week voor het studiejaar weer begint :9
En hoe was je vakantie?

Overigens vandaag... Was nog 40 km tot afleveradres, de actieradius gaf 60 km aan. Dus ik gewoon gebeld, getankt (5 liter) en daarna weer de weg op. En toen gaf ie ineens 30 km aan. Terwijl ik toen nog 35 km te gaan had. Dus ik nog een keer gebeld (ivm niet afleveren met knipperend lampje) maar ik hoefde niet meer te tanken. Maar toen de indicator ineens 'leeg' aan gaf, de actieradius 0 km was, en er wat begon te piepen scheet ik hem toch wel even.

Maar alles ging gelukkig goed.
pi_85536993
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

En hoe was je vakantie?

Overigens vandaag... Was nog 40 km tot afleveradres, de actieradius gaf 60 km aan. Dus ik gewoon gebeld, getankt (5 liter) en daarna weer de weg op. En toen gaf ie ineens 30 km aan. Terwijl ik toen nog 35 km te gaan had. Dus ik nog een keer gebeld (ivm niet afleveren met knipperend lampje) maar ik hoefde niet meer te tanken. Maar toen de indicator ineens 'leeg' aan gaf, de actieradius 0 km was, en er wat begon te piepen scheet ik hem toch wel even.

Opel? Heb ik ook een keer gehad. Als je maar 5 liter tankt dan herkennen de indicatoren dat niet en blijft hij teruglopen. Ik kneep hem toen ook behoorlijk.
pi_85537466
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:32 schreef Fireblast het volgende:

[..]

20 is nu 6,50 volgens mij, maar je krijgt wel 35 cent per rit extra :D
Dat half uur aftrek heb je niet, tenzij je een half uur bij je bushalte vandaan woont. :')

Maar ben je vanwege dat salaris weggegaan?
Ja, ik reed vaak drie keer per week en dat was echt niet genoeg :N
pi_85538430
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

En hoe was je vakantie?

Prima vakantie gehad, af en toe een beetje vermoeiend :D (interrailen)
Laatste week gelukkig lekker gerelaxed in Athene en een thermenbad in de Zwitserse Alpen, dus ik kan er tegenaan volgende week :P
pi_85538728
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 08:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Opel? Heb ik ook een keer gehad. Als je maar 5 liter tankt dan herkennen de indicatoren dat niet en blijft hij teruglopen. Ik kneep hem toen ook behoorlijk.
Nee, Volvo... Maar dat dacht ik dus ook al. Stommerwijs weet je eigenlijk gewoon dat je op 5 liter dat zeker wel haalt. Maar toch. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')