Succes! Als je bent uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek ben je al zo goed als aangenomen. Welke regio?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Volgende week sollicitatie bij Easyway. Eens kijken.
Niet zeuren, ik moest vanuit Groningen komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
Zuid-Holland.
Sollicitatie dus in Breda. Met reistijd erbij praktisch een dag onbetaald werk. Bwerg
Niet zo piepen.. Je investeert toch in jezelf.. Je zult ook een verklaring van goed gedrag moeten aanvragen en zelf de kosten hiervan betalen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
Zuid-Holland.
Sollicitatie dus in Breda. Met reistijd erbij praktisch een dag onbetaald werk. Bwerg
Ik neem alles terugquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moest vanuit Groningen komen.
Haha ik schrok wel heel even toen ik die mail las omdat je met je voornaam wordt aangesproken, en dus vrij persoonlijk gericht is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jij bent zeker 'Jan Smit'.
Ik schrok ook al:P Ik moest wel gelijk aan die gozer denken die dat verhaal hier plaatste dat ie per direct ontslagen was, die "Jan Smit"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ik schrok wel heel even toen ik die mail las omdat je met je voornaam wordt aangesproken, en dus vrij persoonlijk gericht is.
Volgens mij alleen HBO'ers en WO'ers inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef uber-aspie het volgende:
Binnenkort dus maar proberen om te solliciteren. Eerst bij Easyway, maar die nemen geen MBO'ers aan? Ik ben 20 en heb 1,5 jaar rij ervaring, enig idee of ik alsnog een kans maak als ik ze een mail stuur als sollicitatie?
Ik ga het iig proberen, dus misschien over een tijd een nieuwe erbij in dit topic.
20 is nu 6,50 volgens mij, maar je krijgt wel 35 cent per rit extraquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Inu het volgende:
Verdient het nog steeds zo slecht? Ik heb het een jaar gedaan toen ik 20 was en ik kreeg 6 euro per uur en een half uur aftrek 'woon-werk verkeer'
Ik denk niet dat je een kans maakt. Ze nemen over het algemeen geen MBO'ers aan omdat die niet de gevraagde punctualiteit hebben en minder met verantwoordelijkheid kunnen omgaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef uber-aspie het volgende:
Hallo mensen!
Ik ga straks weer een opleiding volgen. Heb afgelopen jaar full-time in de ICT gewerkt maar dat is toch maar niets voor mij. Ik ga straks dus weer overnieuw beginnen met school, op het MBO.Maargoed, nu lijkt me het "hiking" beroep een aardig leuke bijbaan.
Binnenkort dus maar proberen om te solliciteren. Eerst bij Easyway, maar die nemen geen MBO'ers aan? Ik ben 20 en heb 1,5 jaar rij ervaring, enig idee of ik alsnog een kans maak als ik ze een mail stuur als sollicitatie?
Ik ga het iig proberen, dus misschien over een tijd een nieuwe erbij in dit topic.
En hoe was je vakantie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie, eens kijken of het nog gaat lukken volgende week voor het studiejaar weer begint
Opel? Heb ik ook een keer gehad. Als je maar 5 liter tankt dan herkennen de indicatoren dat niet en blijft hij teruglopen. Ik kneep hem toen ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe was je vakantie?
Overigens vandaag... Was nog 40 km tot afleveradres, de actieradius gaf 60 km aan. Dus ik gewoon gebeld, getankt (5 liter) en daarna weer de weg op. En toen gaf ie ineens 30 km aan. Terwijl ik toen nog 35 km te gaan had. Dus ik nog een keer gebeld (ivm niet afleveren met knipperend lampje) maar ik hoefde niet meer te tanken. Maar toen de indicator ineens 'leeg' aan gaf, de actieradius 0 km was, en er wat begon te piepen scheet ik hem toch wel even.
Maar alles ging gelukkig goed.
Ja, ik reed vaak drie keer per week en dat was echt niet genoegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:32 schreef Fireblast het volgende:
[..]
20 is nu 6,50 volgens mij, maar je krijgt wel 35 cent per rit extra
Dat half uur aftrek heb je niet, tenzij je een half uur bij je bushalte vandaan woont.
Maar ben je vanwege dat salaris weggegaan?
Prima vakantie gehad, af en toe een beetje vermoeiendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En hoe was je vakantie?
Overigens vandaag... Was nog 40 km tot afleveradres, de actieradius gaf 60 km aan. Dus ik gewoon gebeld, getankt (5 liter) en daarna weer de weg op. En toen gaf ie ineens 30 km aan. Terwijl ik toen nog 35 km te gaan had. Dus ik nog een keer gebeld (ivm niet afleveren met knipperend lampje) maar ik hoefde niet meer te tanken. Maar toen de indicator ineens 'leeg' aan gaf, de actieradius 0 km was, en er wat begon te piepen scheet ik hem toch wel even.
Maar alles ging gelukkig goed.
Nee, Volvo... Maar dat dacht ik dus ook al. Stommerwijs weet je eigenlijk gewoon dat je op 5 liter dat zeker wel haalt. Maar toch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Opel? Heb ik ook een keer gehad. Als je maar 5 liter tankt dan herkennen de indicatoren dat niet en blijft hij teruglopen. Ik kneep hem toen ook behoorlijk.
De eerste keer wist ik ook niet wat ik daarmee moest doen. Moest een eind lopen naar de parkeerplaats vanaf de dealer.. Kreeg ik het ding niet gestart.. Ik terug.. Ja ik had zelf voor zo`n ding moeten zorgen.. Whutquote:
Ja dolle pret die wagens XDquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n TNT-bus gehad, maar gelukkig zonder zo'n dingWel met semi-automaat die op z'n zachtst gezegd schokkerig schakelt
Ach joh, ik vorige week twee keer, mèt zo'n ding.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n TNT-bus gehad, maar gelukkig zonder zo'n dingWel met semi-automaat die op z'n zachtst gezegd schokkerig schakelt
Haha gewoon teruggroeten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef About2Break1 het volgende:
Gisteren ook een grote mercedes sprinter tnt bus gehad, en maandag weer een tnt bus maar dan een ford transitWel grappig dat ik ook gewoon gegroet werd door tnt vrachtwagens chauffeurs
![]()
Als je 23 bent verdien je als hiker net zoveel als privé-chauffeurquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:19 schreef dreamzk het volgende:
Daar waren jullie dus
Vandaag nog een easywayer prive-chauffeur tegen gekomen bij SAIL, aardige gast. Jullie krijgen meer betaald dan mij zie ik nu pas, verkeerde bedrijf gekozen
Ok, stel je bent 19 en je wilt 300 per maand verdienen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen ik ben nieuw hier en ik ben wel geïnteresseerd in een baan als hiker.
Reden dat ik hier ben is omdat ik info wil door de mensen die het doen, lijkt mij fijner dan sites afzoeken.![]()
Voornaamste vraag: Hoeveel uur maak je ongeveer per week? Ik wil het naast mijn opleiding doen dus ik weet nog niet hoeveel tijd ik heb (ik hoop iig 1 dag per week vrij) maar ik wil toch rond de ¤300,- per maand maken.
Ik hoor het graag, ben namelijk wel enthousiast
En ik ben ook prive-chauffeurquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je 23 bent verdien je als hiker net zoveel als privé-chauffeur
O, ik lees nu pas dat jij waarschijnlijk bij een ander bedrijf werkt![]()
Ben 20 maar als je het zo uitrekent dan wordt het lastig...quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ok, stel je bent 19 en je wilt 300 per maand verdienen.
Je verdient 6,00 bruto per uur, dus je moet 50 uur werken per maand.
50 uur, delen door 4 weken, 12,5 uur per dag als je 1 dag per week kunt werken. Ik heb zelf nog niks gewerkt bij EasyWay omdat ik nog maar net ben aangenomen, maar ik ben bang dat je 't niet haalt...
Ga gemiddeld uit van 7 á 8 uur werk per dag (soms zijn het maar 4 of 5 uurtjes, soms ook 12 of 13).quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben 20 maar als je het zo uitrekent dan wordt het lastig...
Of halve dagen werken echt een optie is waar je vanuit moet gaan weet ik niet. Tenzij Hojdhopper zelf veel is ingezet bij beschikbaar bij halve dagen.. Heb ik verder eigenlijk weinig chauffeurs gehoord die werkelijk werk krijgen als ze niet de hele dag beschikbaar zijn. Het is namelijk een stuk voordeliger voor Easy Way om meerdere ritten achter elkaar te plannen. Als je bijvoorbeeld even uitgaat van een contractsprijs van 45 euro per transportopdracht.. Dan kunnen ze in het meest ideale geval drie ritten plannen als je de hele dag beschikbaar bent.. 3x 45 euro = 135 euro levert ze dat op. Dan houden ze er meer aan over na aftrek van de loonkosten dan wanneer ze jou maar één rit kunnen geven en je misschien nog een aantal uur met het OV terug moet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ga gemiddeld uit van 7 á 8 uur werk per dag (soms zijn het maar 4 of 5 uurtjes, soms ook 12 of 13).
Dus inderdaad, met één dag in de week kom je er niet. Ben je geen halve dagen vrij? Kans dat je dan ook wordt ingezet (hang een beetje af van je regio), dan kun je meer uren maken.
Daar heb je gelijk in. Het is me niet vaak gebeurd. Weliswaar werkte ik vorig schooljaar vanuit Sittard en dat betekende meestal lange ritten die je dus niet in één dagdeel kunt doen. Werk je vanuit de Randstad dan is de mogelijkheid misschien groter omdat de ritten meestal korter zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Of halve dagen werken echt een optie is waar je vanuit moet gaan weet ik niet. Tenzij Hojdhopper zelf veel is ingezet bij beschikbaar bij halve dagen.. Heb ik verder eigenlijk weinig chauffeurs gehoord die werkelijk werk krijgen als ze niet de hele dag beschikbaar zijn. Het is namelijk een stuk voordeliger voor Easy Way om meerdere ritten achter elkaar te plannen. Als je bijvoorbeeld even uitgaat van een contractsprijs van 45 euro per transportopdracht.. Dan kunnen ze in het meest ideale geval drie ritten plannen als je de hele dag beschikbaar bent.. 3x 45 euro = 135 euro levert ze dat op. Dan houden ze er meer aan over na aftrek van de loonkosten dan wanneer ze jou maar één rit kunnen geven en je misschien nog een aantal uur met het OV terug moet.
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed ik ben nog steeds nieuwsgierig./
Wellicht een algemene vraag maar hoe zit een werkdag er doorgaans uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef Gamer_V het volgende:
Wordt er verwacht dat je op de sollicitatiegesprek er ook in je nette outfit komt opdagen? Het lijkt mij nogal overbodig, maar als je kijkt naar de striktheid van die brieven...Het wordt inderdaad zeer gewaardeed, ik had een sollicitatieprocedure met een gozer die zich niet al te netjes had gekleed, hij werd aangenomen maar er werd op het einde echt benadrukt dat het niet kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Je gaat dus als Easy Way chauffeur ingezet voor verschillende leasemaatschappijen, bijvoorbeeld Athlon Car Lease. Je meldt je als Easy Way chauffeur en zegt dat je een auto namens Athlon Car Lease komt ophalen.. Dit kan bij een bedrijf zijn, dealer of privéadres. Als je de auto vervolgens hebt afgeleverd bij het betreffende depot / dealer / schadebedrijf dan ga je met het openbaar vervoer naar je volgende adres waar het verhaal weer van voor af aan begint. Soms moet je een auto aftanken en/of wassen. Je hebt hiervoor van Easy Way een tankpas waar je op rekening bij de Esso kan tanken / wassen. Deze pas kan je ook gebruiken als je onderweg benzine tekort komt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Obama het volgende:
[..]
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......
Vrijdag niet gebeld en vandaag weer niet, misschien dat ik morgen zelf bel.
Ik ben ook al drie dagen niet gebeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Obama het volgende:
[..]
Je arriveert op locatie> auto ophalen> soms controleren op schade> formulieren invullen>auto rijden naar eindbestemming>forumulieren afwerken......
Vrijdag niet gebeld en vandaag weer niet, misschien dat ik morgen zelf bel.
Vandaag ook een nieuwe auto, het was een VW Polo met 15km op de teller, alleen jammer dat hij niet vooruit te branden was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Haque het volgende:
Vandaag gelukkig wel weer gewerkt maar voor morgen weer niets. Had een Hyundai i30 met 5km op de teller
Aw je hebt mijn record gebroken... ik had een nieuwe golf met 11quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Haque het volgende:
Vandaag gelukkig wel weer gewerkt maar voor morgen weer niets. Had een Hyundai i30 met 5km op de teller
Polo's zijn inderdaad over het algemeen niet vooruit te branden. Ik vind het helemaal niks. Helemaal niet als je in een diesel rijdt.. Als je een beetje doortrekt wordt hij echt te rumoerig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Vandaag ook een nieuwe auto, het was een VW Polo met 15km op de teller, alleen jammer dat hij niet vooruit te branden was.
Ik hou in Word bij welke verschillende auto's ik heb gereden, gewoon voor de weet. En inderdaad, je rijdt heeeeel veel verschillende auto's.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha wel gaaf. Met dit werk krijg je wel veel ervaring met allerlei soorten auto's
Je geeft inderdaad op wanneer je beschikbaar bent en dan bellen ze je inderdaad op als ze je nodig hebben. Je krijgt betaald vanaf het moment dat je in het OV stapt om naar je eerste ophaaladres te gaan, wat in de praktijk vaak erop neer komt dat je betaalt krijgt vanaf het moment dat je thuis de deur uitgaat, of hoogstens een kwartiertje later. Je moet namelijk een station opgeven, dus iets waar 2 of meer lijnen vertrekken. Bij mij thuis is bijvoorbeeld alleen een halte (1 lijn), dus ik moet nog een kwartiertje wachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb net gezien dat ik voor de opleiding best wat vrije dagen heb. Tuurlijk moet ik dan studeren![]()
Maar nog even voor mijn nieuwsgierigheid; je vertelt welke dagen je beschikbaar bent en zij bellen je op wanneer ze je nodig hebben? En je krijg betaalt vanaf dat je in de auto stapt?
Ohja en moet echt alles in pak
Ze keuren iedere spijkerbroek af. Ongeacht de staat waar die in verkeerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Haque het volgende:
Ik ging met de sollicatie gewoon bloesje, nette spijkerbroek, nette schoenen, en met werken hetzelfde. Is niets van gezegt. Wat ze afkeuren is sportschoenen, spijkerbroek met gaten of vale spijkerbroek, ongeschoren.
Blijkbaar niet dus, ze vonden het goed, en er was ook iemand met spijkerbroek en sportschoenen waarvan ze aangaven dat de schoenen niet gepast waren maar de spijkerbroek wel goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ze keuren iedere spijkerbroek af. Ongeacht de staat waar die in verkeerd.
Ik ben ook niet gebeld, voor de 4e keer op rij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:29 schreef Mallet het volgende:
Ja precies geen spijkerbroek. Zie de memo van gisteren..
Ik ben niet gebeld voor morgen.. Wat is dat nou... :s
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gebeld, voor de 4e keer op rij.Ik had juist gehoopt dat ik de laatste weken van mijn vakantie veel uren zou kunnen maken.
Vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Mallet het volgende:
Bellen ze je dan ondanks je niet beschikbaar bent? Ik neem aan dat je je beschikbaarheid dicht hebt gegooid als je niet wil werken?
Gewoon blijven proberen. Als ze je hebben gebeld ben je praktisch al aangenomen. Hikers hebben een speciale hikerlijn die altijd heel snel wordt opgenomen, maar het algemene telefoonnummer zou toch ook gewoon goed bereikbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef Jorian29 het volgende:
Ik heb eergisteren een 'sollicitatie' ingevuld bij Easyway, en ben vanmiddag teruggebeld. Alleen stond ik net onder de douche, dus heeft ze de voicemail ingesproken. Ik als een haas terugbellen, maar nu nemen ze daar niet op. Wel mijn gegevens achtergelaten. Hopelijk bellen ze me vandaag nog terug, ik zie deze baan wel zitten
Ik heb net gebeld, maar afdeling transploft was in gesprek. (volgens iemand van RenP)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef Mallet het volgende:
Oh ik dacht al.. Dan zijn ze wel heel wanhopig.. "Maharbal wil je alsjeblieeeft toch voor ons werken ondanks je niet kan?"
Heb je al gebeld Obama waarom je niet ingezet wordt? Ik kan het antwoord wel raden..
Ik hoop toch echt dat het met de maandwissel daadwerkelijk druk wordt en ze ons niet blij maken met een dooie mus..
Oh.. Nu verwacht ik dus ook zeker een telefoontje.. Kom op als het "goed druk" is..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Obama het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld, maar afdeling transploft was in gesprek. (volgens iemand van RenP)
Er werd mij wel verzekerd dat het goed druk was en dat het mogelijk in mijn regio wat rustiger is* en/of dat er veel hikers zich beschikbaar stellen in mijn regio, ik moest over een uur weer bellen en dan hadden ze zeker wat voor me........
*Ik woon in de randstand dus dat kan niet.
Heel gek.......voor dat ik op vakantie ging werd ik vrijwel iedere dag gebeld.
Ga zo weer ff bellen.....
Fijn om te horen! Ik ben zojuist weer gebeld, maar ze willen mijn rooster hebben, alleen krijg ik die pas de 30e. Nu moet ik de 30e weer terugbellen omdat ze een dag willen waarop ik veel vrij ben, ofwel voor easyway kan werken. Even wachten op mijn rooster dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Als ze je hebben gebeld ben je praktisch al aangenomen. Hikers hebben een speciale hikerlijn die altijd heel snel wordt opgenomen, maar het algemene telefoonnummer zou toch ook gewoon goed bereikbaar moeten zijn.
Doetinchem (Gelderland)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Obama het volgende:
@ Mallet & LeTourdeFrance
Waar komen jullie vandaan?, en ja inderdaad sinds die vervloekte donderdag geen telefoontje van easyway.
Keep us posted..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Obama het volgende:
Hmmm dat zijn ook 2 totaal verschillende regio's.........
Het kan volgens mij ook geen toeval zijn dat het in 3 totaal verschillende regio's druk is.....
Zo weer ff bellen......al weet ik wel wat ze zullen zeggen.
Ik heb ook gebeld..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:21 schreef Obama het volgende:
Net ff gebeld, er werd me verteld dat er genoeg ritten zijn maar dat er geen goede combinaties voor mij beschikbaar waren.........tsja wat kan ik daar op zeggen.
Vervloekte donderdag? What happened?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Obama het volgende:
@ Mallet & LeTourdeFrance
Waar komen jullie vandaan?, en ja inderdaad sinds die vervloekte donderdag geen telefoontje van easyway.
Toch 2 ritjes gekregen, 3 minuten nadat ik gebeld had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld..
Er is eigenlijk nooit echt veel werk in mijn regio en op dit moment geen combinaties..Maar ze geeft het door aan de planning dus wie weet..........
HAHAHAHA wat erg ik dus ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......
Ik heb mn mobiel klaarstaan naast mn toetsenbord.....call me EW!
Ja nu ben je uit het systeem van EW verwijderdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef Obama het volgende:
HUH! word ik net anoniem gebeld en krijg ik te horen dat ik een 1 moet toetsen om verder te gaan.............en toen werd de lijn verbroken.......vreemde ass shit.
hehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja nu ben je uit het systeem van EW verwijderd
Oke no prob.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Obama het volgende:
@Hojdhopper
Privé gebeurtenis.......
Ik heb mn mobiel klaarstaan naast mn toetsenbord.....call me EW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |