abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79049501
Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,55
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 6 maanden
Min. Leeftijd 18
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website: www.calljames.nl/pages/mobility.htm
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
Flexibiliteit min 2 dagen per week

ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
Flexibiliteit: min. 1 dag per week

Athlon car lease
Website: www.athloncarlease.nl/
Aantal chauffeurs:
Salaris (19) 8,00 (>23) 9,50
Hiking: Ja
Prive chauffeur: Nee
Min aant. jr. rbw: 1
Min. Leeftijd 19
Flexibiliteit min 1/2 dagen per week
Overige eisen: Een net pak

Chauffeurscentrale
Website: www.chauffeurscentrale.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,50
Hiking ?
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 2 jaar
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Pak; zwart of donkerblauw.

Voorgaande topics:
Student chauffeur in 2009
Student Chauffeur #2
Student Chauffeur #3
Student Chauffeur #4
Student Chauffeur #5
pi_79049541
Laatste bericht uit Student Chauffeur #5:
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:04 schreef Mallet het volgende:
1,5 is best lang! Ik kan me natuurlijk plekken voorstellen waar het vervelender is om te wachten! Kom je nu niet in de knoop met je andere ritten? Of had je er maar één?
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 10:08:46 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_79050479
Heb 2 ritten. Als alles nu goed loopt haal ik het. Als ik pas om 11 uur kan gaan rijden is het krap.
pi_79050712
als je dat weet, gewoon laptop ofzo mee
pi_79053596
Je zult nooit een planning hebben van Easy Way waar je opzettelijk 1,5 uur zal moeten wachten voordat de auto arriveert.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:54:42 #7
273215 Justout777
Plaats hier een ondertitel
pi_79054006
Is deze baan alleen mogelijk voor > hbo studenten mogelijk ?

aangezien ik de website's heb doorgekeken en allemaal vragen voor hbo of hoger.

Ikzelf studeer HBO en het lijkt me onwijs leuk om op afroep te kunnen werken als chauffeur. ik ben bijna 20 en heb ook bijna 2 jaar mijn rijbewijs.
Poep komt er niet vanzelf
pi_79054728
Nu uit meerkerk, en de bus komt voorrijden. Zal mijn 2 de rit op tijd halen op naar amsterdam zuid.
pi_79055564
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Justout777 het volgende:
Is deze baan alleen mogelijk voor > hbo studenten mogelijk ?

aangezien ik de website's heb doorgekeken en allemaal vragen voor hbo of hoger.

Ikzelf studeer HBO en het lijkt me onwijs leuk om op afroep te kunnen werken als chauffeur. ik ben bijna 20 en heb ook bijna 2 jaar mijn rijbewijs.
Bij Easy Way willen ze inderdaad dat je een HBO of universitaire studie volgt. Tijdens mijn sollicitatie is uitgelegd dat dit misschien discriminerend lijkt, maar ze kregen nogal veel klachten van klanten over de representativiteit van de chauffeurs / hikers. Dit schijnt een stuk minder te zijn geworden sinds ze eisen zijn gaan stellen aan het opleidingsniveau. Dit is wat mij tijdens de sollicitatie is gezegd.

Ik zou solliciteren! Het is een ontzettend leuke bijbaan.
pi_79055751
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
1.5 uur wachten lang vinden? 1,5 uur is niets, ik wacht regelmatig 2, 3 uur of langer.
Ik heb dagen dat ik 8/9 uur moet wachten
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_79056475
Treinenchaos op utrecht. Paniek op het station!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:54:59 #12
273215 Justout777
pi_79056561
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bij Easy Way willen ze inderdaad dat je een HBO of universitaire studie volgt. Tijdens mijn sollicitatie is uitgelegd dat dit misschien discriminerend lijkt, maar ze kregen nogal veel klachten van klanten over de representativiteit van de chauffeurs / hikers. Dit schijnt een stuk minder te zijn geworden sinds ze eisen zijn gaan stellen aan het opleidingsniveau. Dit is wat mij tijdens de sollicitatie is gezegd.

Ik zou solliciteren! Het is een ontzettend leuke bijbaan.
Oke dank je wel voor de info.

Jij adviseert mij dus om gewoon te solliciteren en kijken waar ik terecht kom ? Ik weet van mezelf dat ik het makkelijk kan, ik kan goed omgaan met mensen en heb in mijn verleden ook altijd met klanten te maken gehad. ook autorijden is voor mij een makkie.

Dan rest alleen nog dat ik niet via de website kan solliciteren omdat ze daar vragen naar opleidingsniveau, zodra ik "anders" kies vallen alle mogelijkheden weg.
Weet jij nog een manier om in contact te komen ? gewoon een email sturen?
pi_79058469
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Justout777 het volgende:

[..]

Oke dank je wel voor de info.

Jij adviseert mij dus om gewoon te solliciteren en kijken waar ik terecht kom ? Ik weet van mezelf dat ik het makkelijk kan, ik kan goed omgaan met mensen en heb in mijn verleden ook altijd met klanten te maken gehad. ook autorijden is voor mij een makkie.

Dan rest alleen nog dat ik niet via de website kan solliciteren omdat ze daar vragen naar opleidingsniveau, zodra ik "anders" kies vallen alle mogelijkheden weg.
Weet jij nog een manier om in contact te komen ? gewoon een email sturen?
We hebben het over Easyway hè? Aangezien je (nog) geen 20 bent kan je alleen solliciteren voor de functie hiker. Dat is wat merendeel van de users, waaronder ikzelf, ook zijn.

Via deze link kan je solliciteren http://www.easyway.nl/chauffeurs/solliciteren/hiker/stap-1/

In je eerste post zei je dat je HBO studeert. Als je dit aanklikt kom je vanzelf bij de volgende stap enzovoorts. Succes!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:51:13 #14
273215 Justout777
pi_79059078
Mijn excuses !!

ik bedoelde MBO.
pi_79059408
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Justout777 het volgende:
Mijn excuses !!

ik bedoelde MBO.
Oké. Je kan gewoon een e-mail sturen met dezelfde gegevens als je normaal in het sollicitatieformulier moet opgeven en erbij vermelden dat je een MBO opleiding volgt en waarom je graag hiker zou willen worden. Misschien woon je in een regio waar behoefte is aan nieuwe chauffeurs, ik weet het niet.

Je kan het altijd proberen toch? Het e-mailadres kan je vinden onder contact.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:02:15 #16
273215 Justout777
pi_79059646
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oké. Je kan gewoon een e-mail sturen met dezelfde gegevens als je normaal in het sollicitatieformulier moet opgeven en erbij vermelden dat je een MBO opleiding volgt en waarom je graag hiker zou willen worden. Misschien woon je in een regio waar behoefte is aan nieuwe chauffeurs, ik weet het niet.

Je kan het altijd proberen toch? Het e-mailadres kan je vinden onder contact.
Je hebt gelijk! ik ga ff mailen en kijken of er wat van komt !!

Bedankt voor de info
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:37:07 #17
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_79064045
Even een tvp
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_79066417
Daarnet terug gekomen uit Nieuwegein. Moest beginnen op de Maasvlakte. Hyundai i30. Was nog best een aardige auto moet ik zeggen, alleen jammer dat ie geen cruise control had.
pi_79067455
Ik ben inmiddels ook weer thuis
pi_79067669
En bij deze wil ik trouwens ook nog even mijn moeder bedanken die me met de auto naar de Maasvlakte heeft gebracht
Anders had ik 5 keer moeten overstappen en met een boot gemoeten
pi_79068157
Dat is wel zo relaxt inderdaad, heb ik ook eens gehad. Met het OV was het startadres 2u reizen terwijl 't met de auto nog geen 10 minuten was.
pi_79068172
Net solicitatie gehad bij AZAB. Kben benieuwd of het wat wordt, krijg het zo meteen te horen als het goed is.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_79068873
Spannend
pi_79079488
Nou, vandaag weer 12,5 uur gemaakt.

Eerst een verlengde LT35 gereden (lang!), die natuurlijk - zoals al dat soort busjes - TERING smerig was (van binnen). Auto moest naar Gefco in Oosterhout, en daar rijdt de bus 1x in het uur. Uiteraard m'n aansluiting op een paar min gemist (was nog onderweg), dus kon pas de volgende bus nemen. Ik was er om 12.00....en om 16.15 kwam ik pas aan bij m'n 2e auto in Waalwijk, terwijl dat hemelsbreed ~20km is . Eerst wachten op de bus in Oosterhout (of Den Hout is het), toen in Oosterhout aangekomen..daar nog 's 30 min wachten op de bus...toen bij een ander station aangekomen...daar nog 's 1+ uur wachten op de bus. Was verdomme een buurtbus...die besloot om helemaal niet op te komen dagen, en die dus 1x per uur reed.

Uiteindelijk bij eindadres aangekomen...moest ik met de auto vanaf Waalwijk richting Amersfoort...dat is dus richting Den Bosch / Utrecht / Amersfoort a.k.a. één teringbende in de spits. Amersfoort stond zoals altijd weer helemaal vast. Het was tenminste wel zo'n 185pk S60 diesel, dus nog enigszins grappig.

Uiteraard had de trein ook nog 's 45 min vertraging, en dus kwam ik erg laat thuis.

De buurtbus (de 2e, dus richting Waalwijk) nam nog een leuke route:

pi_79090351
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Maharbal het volgende:
Nou, vandaag weer 12,5 uur gemaakt.

Eerst een verlengde LT35 gereden (lang!), die natuurlijk - zoals al dat soort busjes - TERING smerig was (van binnen). Auto moest naar Gefco in Oosterhout, en daar rijdt de bus 1x in het uur. Uiteraard m'n aansluiting op een paar min gemist (was nog onderweg), dus kon pas de volgende bus nemen. Ik was er om 12.00....en om 16.15 kwam ik pas aan bij m'n 2e auto in Waalwijk, terwijl dat hemelsbreed ~20km is . Eerst wachten op de bus in Oosterhout (of Den Hout is het), toen in Oosterhout aangekomen..daar nog 's 30 min wachten op de bus...toen bij een ander station aangekomen...daar nog 's 1+ uur wachten op de bus. Was verdomme een buurtbus...die besloot om helemaal niet op te komen dagen, en die dus 1x per uur reed.

Uiteindelijk bij eindadres aangekomen...moest ik met de auto vanaf Waalwijk richting Amersfoort...dat is dus richting Den Bosch / Utrecht / Amersfoort a.k.a. één teringbende in de spits. Amersfoort stond zoals altijd weer helemaal vast. Het was tenminste wel zo'n 185pk S60 diesel, dus nog enigszins grappig.

Uiteraard had de trein ook nog 's 45 min vertraging, en dus kwam ik erg laat thuis.

De buurtbus (de 2e, dus richting Waalwijk) nam nog een leuke route:

[ afbeelding ]
Soms kom je echt op plekken waarvan je denkt.. Dámn. Dat heb ik altijd als ik met de veerboot moet . Amersfoort staat inderdaad ALTIJD muurvast, verschrikkelijk. Soms stuurt de TMC je van de snelweg af, maar als je dan door Amersfoort moet dan weet je 't al.

Vonden ze het niet erg dat je laat op je laatste afleveradres was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')