quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:04 schreef Mallet het volgende:
1,5 is best lang! Ik kan me natuurlijk plekken voorstellen waar het vervelender is om te wachten! Kom je nu niet in de knoop met je andere ritten? Of had je er maar één?
Bij Easy Way willen ze inderdaad dat je een HBO of universitaire studie volgt. Tijdens mijn sollicitatie is uitgelegd dat dit misschien discriminerend lijkt, maar ze kregen nogal veel klachten van klanten over de representativiteit van de chauffeurs / hikers. Dit schijnt een stuk minder te zijn geworden sinds ze eisen zijn gaan stellen aan het opleidingsniveau. Dit is wat mij tijdens de sollicitatie is gezegd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Justout777 het volgende:
Is deze baan alleen mogelijk voor > hbo studenten mogelijk ?
aangezien ik de website's heb doorgekeken en allemaal vragen voor hbo of hoger.
Ikzelf studeer HBO en het lijkt me onwijs leuk om op afroep te kunnen werken als chauffeur. ik ben bijna 20 en heb ook bijna 2 jaar mijn rijbewijs.
Ik heb dagen dat ik 8/9 uur moet wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
1.5 uur wachten lang vinden? 1,5 uur is niets, ik wacht regelmatig 2, 3 uur of langer.
Oke dank je wel voor de info.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij Easy Way willen ze inderdaad dat je een HBO of universitaire studie volgt. Tijdens mijn sollicitatie is uitgelegd dat dit misschien discriminerend lijkt, maar ze kregen nogal veel klachten van klanten over de representativiteit van de chauffeurs / hikers. Dit schijnt een stuk minder te zijn geworden sinds ze eisen zijn gaan stellen aan het opleidingsniveau. Dit is wat mij tijdens de sollicitatie is gezegd.
Ik zou solliciteren! Het is een ontzettend leuke bijbaan.
We hebben het over Easyway hè? Aangezien je (nog) geen 20 bent kan je alleen solliciteren voor de functie hiker. Dat is wat merendeel van de users, waaronder ikzelf, ook zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Justout777 het volgende:
[..]
Oke dank je wel voor de info.
Jij adviseert mij dus om gewoon te solliciteren en kijken waar ik terecht kom ? Ik weet van mezelf dat ik het makkelijk kan, ik kan goed omgaan met mensen en heb in mijn verleden ook altijd met klanten te maken gehad. ook autorijden is voor mij een makkie.
Dan rest alleen nog dat ik niet via de website kan solliciteren omdat ze daar vragen naar opleidingsniveau, zodra ik "anders" kies vallen alle mogelijkheden weg.
Weet jij nog een manier om in contact te komen ? gewoon een email sturen?
Oké. Je kan gewoon een e-mail sturen met dezelfde gegevens als je normaal in het sollicitatieformulier moet opgeven en erbij vermelden dat je een MBO opleiding volgt en waarom je graag hiker zou willen worden. Misschien woon je in een regio waar behoefte is aan nieuwe chauffeurs, ik weet het niet.quote:
Je hebt gelijk! ik ga ff mailen en kijken of er wat van komt !!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oké. Je kan gewoon een e-mail sturen met dezelfde gegevens als je normaal in het sollicitatieformulier moet opgeven en erbij vermelden dat je een MBO opleiding volgt en waarom je graag hiker zou willen worden. Misschien woon je in een regio waar behoefte is aan nieuwe chauffeurs, ik weet het niet.
Je kan het altijd proberen toch? Het e-mailadres kan je vinden onder contact.
Soms kom je echt op plekken waarvan je denkt.. Dámn. Dat heb ik altijd als ik met de veerboot moetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Maharbal het volgende:
Nou, vandaag weer 12,5 uur gemaakt.
Eerst een verlengde LT35 gereden (lang!), die natuurlijk - zoals al dat soort busjes - TERING smerig was (van binnen). Auto moest naar Gefco in Oosterhout, en daar rijdt de bus 1x in het uur. Uiteraard m'n aansluiting op een paar min gemist (was nog onderweg), dus kon pas de volgende bus nemen. Ik was er om 12.00....en om 16.15 kwam ik pas aan bij m'n 2e auto in Waalwijk, terwijl dat hemelsbreed ~20km is. Eerst wachten op de bus in Oosterhout (of Den Hout is het), toen in Oosterhout aangekomen..daar nog 's 30 min wachten op de bus...toen bij een ander station aangekomen...daar nog 's 1+ uur wachten op de bus. Was verdomme een buurtbus...die besloot om helemaal niet op te komen dagen, en die dus 1x per uur reed.
Uiteindelijk bij eindadres aangekomen...moest ik met de auto vanaf Waalwijk richting Amersfoort...dat is dus richting Den Bosch / Utrecht / Amersfoort a.k.a. één teringbende in de spits. Amersfoort stond zoals altijd weer helemaal vast. Het was tenminste wel zo'n 185pk S60 diesel, dus nog enigszins grappig.
Uiteraard had de trein ook nog 's 45 min vertraging, en dus kwam ik erg laat thuis.
De buurtbus (de 2e, dus richting Waalwijk) nam nog een leuke route:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |