abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:33:24 #201
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85919942
Vandaag 2 ritjes, 1e auto een ford ka(k) en een relaxte Ford Galaxy.

@About2Break1
Fleetmobility is volgens mij gewoon EW transportformulier.
pi_85925651
De transportafdeling van Easy Way heet Fleet Mobility en dat is inderdaad het juiste formulier.

Vanochtend om 06:30 vertrokken en net om 20:30 weer terug.. 1e rit is vervallen.. Bedrijf zat op een ander adres en de auto bleek nog in gebruik te zijn. Om 14:30 nog een extra rit geaccepteerd en die auto pas om 18:00 afgeleverd.. Toen nog 2,5 uur naar huis..

Om alles te regelen met die extra rit was zo`n ontzettend gedoe.. Ik zal jullie de details besparen maar ik heb net even in het logboek van mijn telefoon gekeken: 14x contact gehad met Easy Way vandaag :') :') :'). Ontzettende ergernis vanuit mijn kant :P.

Morgen 2 ritten.. BMW 3-serie.. Finally.
pi_85926471
Het valt volgens mij wel mee met de drukte...ben iig niet gebeld voor morgen.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:29:15 #204
207863 Obama
Barack Hussein
pi_85932938
Ik word nu wel dagelijks helemaal vol gepland. w/
pi_85937616
Pff, had een rit met een klant, zou om negen uur thuis zijn, besluit die kerel nog naar de kroeg te willen :') Komt ie er om één uur lam uitgerold, nu pas thuis.
pi_85937943
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:18 schreef enpe het volgende:
Het valt volgens mij wel mee met de drukte...ben iig niet gebeld voor morgen.
Volgens mij ook hoor. Ik moet zo ff twee ritjes doen, maar het feit dat ik niet om 06:00 thuis weg moet zegt al veel. Zijn ook niet echt lange ritten (Veenendaal - A'dam / A'dam - Barneveld). Heb een paar hikers gesproken deze week @ Meerkerk en die hadden ook het idee dat het niet zo druk was.
pi_85959168
Ben nu alleen op woensdag vrij dus gelukkig wel kunnen werken vandaag. Zou eerst een auto in Deventer op moeten halen maar die auto stond in Lichtenvoorde, dus 2 uur verder toen had ik de auto. 2e rit verviel daardoor omdat ik niet op tijd kon komen, dus ik moest vanaf Bleiswijk terug naar huis, 3uur treinen dus weer 9uur gemaakt waarvan een anderhalf uurtje in de auto :P
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_85959546
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Haque het volgende:
Ben nu alleen op woensdag vrij dus gelukkig wel kunnen werken vandaag. Zou eerst een auto in Deventer op moeten halen maar die auto stond in Lichtenvoorde, dus 2 uur verder toen had ik de auto. 2e rit verviel daardoor omdat ik niet op tijd kon komen, dus ik moest vanaf Bleiswijk terug naar huis, 3uur treinen dus weer 9uur gemaakt waarvan een anderhalf uurtje in de auto :P
Lekker dat soort dagen :'). Wel beter dat je hebt kunnen werken. Afgelopen schooljaar kon ik vaak ook maar 1x in de week en soms helemaal niet.

Morgen heb ik een BMW 330xd Touring. Dat ding is bloedsnel.. 230 pk 0-100 6,8 s. Laatste dag werk.. Heb dan 4 dagen gewerkt deze week en ben best wel moe dus vrijdag neem ik vrij.
pi_85964845
Een 330xd.

Das dan een E46 (ouder model), of niet? Kan me niet herinneren dat de E91 als 330xd er uit is komen rollen.

edit: o, kennelijk wel :+
pi_85994119
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Maharbal het volgende:
Een 330xd.

Das dan een E46 (ouder model), of niet? Kan me niet herinneren dat de E91 als 330xd er uit is komen rollen.

edit: o, kennelijk wel :+
Yep was een mooie bak. Alleen zelden zo'n gedoe gehad om het afleveradres te vinden. Ik moest hem afleveren bij een 5-sterren passagiersschip, maar echt waar.. Toen de navi aangaf dat ik op plaats van bestemming was heb ik nog 30 minuten lopen zoeken.

Dat was dan mijn laatste rit.. Wellicht ooit. Dat zien we eind januari dan wel.
pi_86009745
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Mallet het volgende:

[..]

Yep was een mooie bak. Alleen zelden zo'n gedoe gehad om het afleveradres te vinden. Ik moest hem afleveren bij een 5-sterren passagiersschip, maar echt waar.. Toen de navi aangaf dat ik op plaats van bestemming was heb ik nog 30 minuten lopen zoeken.

Dat was dan mijn laatste rit.. Wellicht ooit. Dat zien we eind januari dan wel.
Een cruiseschip? Vet?! :P

Een mooie (eventuele) laatste rit dan!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:58:51 #212
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_86013144
En wat denken jullie van de aankomende projecten? Wel langen dagen :P
pi_86013429
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef About2Break1 het volgende:
En wat denken jullie van de aankomende projecten? Wel langen dagen :P
Heb ik iets gemist?
pi_86014409
Ik wil hem wel aan je doorsturen, maar dan moet je ff je e-mailadres per PM doen.. Het is best een lange e-mail.. Er zijn 2 projecten waarvoor ze chauffeurs zoeken voor parkeerbegeleiding. Als je dat doet kun je flink uren maken heb ik al gezien aan de schema's.
pi_86020293
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:51 schreef Mallet het volgende:
Ik wil hem wel aan je doorsturen, maar dan moet je ff je e-mailadres per PM doen.. Het is best een lange e-mail.. Er zijn 2 projecten waarvoor ze chauffeurs zoeken voor parkeerbegeleiding. Als je dat doet kun je flink uren maken heb ik al gezien aan de schema's.
Mallet, wil je hem mij ook sturen? Gewoon ter interesse. Mijn mail stuur ik je ook per PM.
pi_86042300
Deze week 4dagen gewerkt, alleen dinsdag niet. Was wel gebeld, maar maandag was een erg lange dag dus sliep lekker uit, toen ik wakker werd zag ik dat ik een aantal gemiste oproepen had :P

Vandaag lang moeten wachten op de eerste auto, was voor een bouwbedrijf, maar de CP was niet op kantoor maar op een bouwlokatie.. Maandag weer 2 ritten :)

Vanaf donderdag is het voor mij even voorbij, dan begint op vrijdag mijn opleiding weer, en ik heb 5 dagen school en daarvan 3x tot 17:00. Weinig werken dus doordeweeks :(
pi_86043580
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef Fleauris het volgende:
Deze week 4dagen gewerkt, alleen dinsdag niet. Was wel gebeld, maar maandag was een erg lange dag dus sliep lekker uit, toen ik wakker werd zag ik dat ik een aantal gemiste oproepen had :P

Vandaag lang moeten wachten op de eerste auto, was voor een bouwbedrijf, maar de CP was niet op kantoor maar op een bouwlokatie.. Maandag weer 2 ritten :)

Vanaf donderdag is het voor mij even voorbij, dan begint op vrijdag mijn opleiding weer, en ik heb 5 dagen school en daarvan 3x tot 17:00. Weinig werken dus doordeweeks :(
Hier ook, 5 dagen in de week school. Maar niet hele dagen gelukkig. Wellicht mogelijk om dagdelen te werken. Ik hoop het maar.

edit: thnx Mallet.
pi_86044816
No problem HH.

Ik heb van ma t/m do in totaal 43 uur gewerkt.. Dat komt dus neer op gemiddeld bijna 11 uur per dag.. Maar ik wilde ook graag werken dit laatste weekje en dat wist EW. Maar dat vroege opstaan nekt me echt compleet na een dag of 3.. Vroeger had ik daar geen problemen mee als ik ver naar school moest fietsen ofzo, maar nu.. Damn.

Trouwens wel leuk van ze dat ze dat smsje sturen dat de maandwissel goed verlopen was dankzij onze inzet. Mijn gevoel zegt ook dat de hoeveelheid hikers ruim voldoende was óf dat het niet extreem druk was.
pi_86066611
Ik heb geen SMSje gehad over die maandwissel?

Misschien alleen in de regio waarin jij rijdt?

Aanstaande maandag mag ik in een Volvo XC90 :9
En een VW Fox, het andere uiterste :P
pi_86067877
Is wel lekker zo'n volvo, ik heb maandag een renault clio...voor een rit van 220 km :').
pi_86068088
Had ik maar wat minder school :(
pi_86068865
Ben sinds deze week ook hiker bij EW :)

Nu wachten op de eerste rit, ze belden al wel of ik wilde werken bij Athlon in Almere, maar doe liever eerst maar eens het 'normale' werk :P

Heb zelf alleen (nog) geen navigatiesysteem, hoe doen jullie dat? Is het in de meeste auto's wel aanwezig of moet je er eigenlijk zelf wel een bij je hebben?
pi_86068958
Ik maak gewoon een printje vanuit googlemaps. De auto waar ik prive inrijdt heeft geintegreerde navigatie en ik ga niet speciaal voor EW een TomTom oid kopen. En ik heb nog een oude Nokia zonder internet, dus dat gaat ook niet werken :P

Overigens zijn er een aantal veel terugkerende plaatsen waar je na een paar weken blind naartoe rijdt :P
pi_86069642
Ik gebruik wel altijd TomTom en print daarnaast ook nog de route uit voor als de 12v aansluiting in de auto het niet doet (komt nog wel eens voor). Gewoon een goedkope kleine tomtom.
pi_86070017
Ik heb altijd een TomTom bij me voor in de auto, veel beter (vind ik) dan het kijken op kaartjes in voor jou vreemde omgevingen.
Daarnaast heb ik ook nog navigatie op mn mobiel die ik soms gebruik om te voet de weg te vinden naar adressen :P Voorkomt dat je verkeerd loopt e.d.

Navigatie hoeft niet duur te zijn, volgens mij heb je voor 80euro al een systeem met kaarten van Benelux
pi_86070098
Gewoon een trage 2ehands tomtom op de kop tikken voor een paar tientjes.
pi_86077825
Net even in een Cayman S van Hilversum naar Den Haag gereden, wat een ontzettend snelle auto. Wel balen dat een klant naast me zat anders kon ik het gas even volg open gooien. Meer van zulke ritjes graag :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_86083948
Voordat ik begon bij Easy Way heb ik gewoon via marktplaats voor ¤ 60 een mio gekocht. Heb het ding echt bijna elke rit gebruikt, is gewoon veel handiger. Moet ook wel eerlijk toegeven dat mijn richtingsgevoel ook niet heel best is.

Ik zorgde altijd dat hij was opgeladen als ik thuis vertrok, want je hebt regelmatig dat de sigarettenaansteker het niet doet.
pi_86089842
Kan en EW privéchauffeur me even vertellen hoe een gemiddelde werk'dag' eruit ziet? Misschien dat ik overstap naar privéchauffeur maar dan toch bij EW.
pi_86090892
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan en EW privéchauffeur me even vertellen hoe een gemiddelde werk'dag' eruit ziet? Misschien dat ik overstap naar privéchauffeur maar dan toch bij EW.
Naar klant, klant meenemen met zijn auto, rondrijden, hele dag stilzitten/geen flikker doen/apathisch voor je uitstaren/boek lezen/de stad in van de betreffende stad/wachten op klant totdat hij of zij weer terug wil.

Rinse & repeat.
pi_86092576
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:44 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Naar klant, klant meenemen met zijn auto, rondrijden, hele dag stilzitten/geen flikker doen/apathisch voor je uitstaren/boek lezen/de stad in van de betreffende stad/wachten op klant totdat hij of zij weer terug wil.

Rinse & repeat.
+ Binnen een kwartier weer terug kunnen zijn mocht de klant eerder klaar zijn met de vergadering. Lekker als je ergens op zo`n businesspark zit in Amsterdam bijvoorbeeld.
pi_86095859
Kun je privé shauffeurwerk en hikerwerk naastg elkaar doen? of is het het een of het ander?
pi_86096050
Het werkt zo dat je in de eerste instantie privéchauffeur bent. Desondanks worden privéchauffeurs wel ingezet voor hikerwerkzaamheden, wanneer het aanbod hikers niet toereikend is. Ik denk dat je dit antwoord ook van Easy Way zal krijgen. Je kan het natuurlijk altijd navragen.
pi_86096549
Maar dan kun je dus zowel savonds/snachts worden ingezet als overdag, dat klinkt wel goed :) Ga ik zeker even voorinformeren. Maar dan moet ik wel eerst een pak fixen :P
  zondag 5 september 2010 @ 19:13:27 #235
207863 Obama
Barack Hussein
pi_86096891
Hou ons op de hoogte Haque, ik zat er namelijk ook over na te denken.
pi_86097628
Ik ben nooit zo snel met dingen regelen dus je zult geduld moeten hebben :7
pi_86098350
Privéchauffeur is de bom!
pi_86100181
Maar daar dien je toch wel 21 voor te zijn? Of iets in die richting? Lijkt me niet dat ze 18-jarige privechauffeurs inhuren.

Ik heb morgen mijn sollicitatie, 13.30 tot 16.30. Moet om kwart voor 11 al in de trein zitten, om rond 7 uur weer terug in apeldoorn te zijn. Kan ik vast wennen aan lange reistijden :9
Nog tips voor een sollicitant?
pi_86100285
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Jorian29 het volgende:
Maar daar dien je toch wel 21 voor te zijn? Of iets in die richting? Lijkt me niet dat ze 18-jarige privechauffeurs inhuren.

Ik heb morgen mijn sollicitatie, 13.30 tot 16.30. Moet om kwart voor 11 al in de trein zitten, om rond 7 uur weer terug in apeldoorn te zijn. Kan ik vast wennen aan lange reistijden :9
Niet druk maken, je word toch wel aangenomen. En niet op woensdag inroosteren want dan ben je mijn concurrentie. :P
pi_86100548
Enige voorwaarde voor prive-chauffeur was volgens mij 2 jaar rijbewijs, dus dat kan in principe ook op je 20e al.
pi_86101676
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige voorwaarde voor prive-chauffeur was volgens mij 2 jaar rijbewijs, dus dat kan in principe ook op je 20e al.
Jup ik ben twintig en ik ben ook privéchauffeur.
pi_86102860
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Jorian29 het volgende:

Je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken, was zelf vorige week en deed tijdens die rijtest heus niet alles perfect, maar toch zei de instructeur dat ik het goed had gedaan. Je moet trouwens wel achteruit inparkeren, maar dat lijkt me ook niet zo'n probleem :)
pi_86106920
Gewoon relaxt doen maar toch redelijk doorrijden. Kom iig niet in je versleten spijkerbroek en gstar-hempje aan, al hoorde ik dat je dan vaak alsnog wordt aangenomen, zij het op voorwaarde dat je je kleding aanpast. :')

Ik heb me trouwens zojuist op beschikbaar gezet voor morgen. Weet iemand hoe groot de kans is dat ik morgen alsnog een ritje kan doen en vanaf hoe laat ze kunnen bellen?
pi_86108054
Aaargh! Achteruit inparkeren! Daar lust ik pap van :Y)
Nee, ik doe het eigenlijk weinig, achteruit inparkeren. Maar het moet goed komen.
Ik ben gister nog speciaal de stad in geweest om een pantalon aan te schaffen, dus qua kleding zit het ook wel goed.
Ik ben erg benieuwd.

En nee, geen woensdag voor mij, voor mij zal het de maandag worden, dat is de enige vrije dag in m'n rooster.
pi_86108193
@ Fireblast...

Natuurlijk eerst het standaard verhaal "ligt aan je regio blabla" maar de kans is naar mijn mening vrij klein. Hoewel ik best wel een paar keer op de dag zelf nog ben opgeroepen (10x in één jaar ofzo) kan je er maar beter niet vanuit gaan. Overigens had ik vaak dat ze dan vrij vroeg bellen (08:30 - 09:30) maar ook wel eens om 12:30. Meestal als iedereen hier druk aan het werk is en ik toevallig niet moet, dan word ik nog wel eens op de dag zelf gebeld.
pi_86108332
Voor spoedjes word ik meestal rond 11.00 gebeld en soms zelfs om 13.30 nog.
pi_86108336
@ Jorian

Ik mocht hem zelfs gewoon vooruit parkeren naast een andere auto. Dat was een Porsche en ik was niet echt gewend om met een 5-serie te rijden dus ik moest ook een keer extra steken, maar ze willen gewoon even zien dat je de auto onder controle hebt en veilig op pad kan.

Tijdens de sollicitatie werd mij gezegd dat je in principe (indien mogelijk) altijd de auto achteruit moest inparkeren (operationeel parkeren ofzo zei hij), maar dat moet je natuurlijk gewoon zelf bepalen. Soms moet het maar vaak is het je eigen keuze.
pi_86108568
Ik moest straatje keren als bijzondere verrichting. Moest toen terugrijden naar het hoofdkantoor, waar - zoals jullie wel weten - een heel klein parkeerterreintje zit. Ik voelde de bui dus al hangen, dat ik die grote 5-serie daarin moest gaan zetten. Gelukkig zei de instructeur: zet 'm maar buiten de poort, ik parkeer 'm wel, het is hier zo klein!
pi_86112119
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:36 schreef Mallet het volgende:
@ Fireblast...

Natuurlijk eerst het standaard verhaal "ligt aan je regio blabla" maar de kans is naar mijn mening vrij klein. Hoewel ik best wel een paar keer op de dag zelf nog ben opgeroepen (10x in één jaar ofzo) kan je er maar beter niet vanuit gaan. Overigens had ik vaak dat ze dan vrij vroeg bellen (08:30 - 09:30) maar ook wel eens om 12:30. Meestal als iedereen hier druk aan het werk is en ik toevallig niet moet, dan word ik nog wel eens op de dag zelf gebeld.
Ah oke, dankje, dan ga ik er maar niet van uit. :P
Ik zet m'n wekker wel om half 9 en dan zie ik het wel.
pi_86116205
Toen ik op sollicitatie kwam hadden ze die oude volvo s80 nog ^^ toen we gingen rijden sprong die man achter het stuur, dus ik vroeg lollig of dat de bedoeling niet was dat ik zou rijden...
Zei die man: ja ik zet m er ff voor je uit want er heeft vorige week iemand de mercedes van de directeur een tik gegeven XD waaaah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')