Volgens mij ook hoor. Ik moet zo ff twee ritjes doen, maar het feit dat ik niet om 06:00 thuis weg moet zegt al veel. Zijn ook niet echt lange ritten (Veenendaal - A'dam / A'dam - Barneveld). Heb een paar hikers gesproken deze week @ Meerkerk en die hadden ook het idee dat het niet zo druk was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:18 schreef enpe het volgende:
Het valt volgens mij wel mee met de drukte...ben iig niet gebeld voor morgen.
Lekker dat soort dagenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Haque het volgende:
Ben nu alleen op woensdag vrij dus gelukkig wel kunnen werken vandaag. Zou eerst een auto in Deventer op moeten halen maar die auto stond in Lichtenvoorde, dus 2 uur verder toen had ik de auto. 2e rit verviel daardoor omdat ik niet op tijd kon komen, dus ik moest vanaf Bleiswijk terug naar huis, 3uur treinen dus weer 9uur gemaakt waarvan een anderhalf uurtje in de auto
Yep was een mooie bak. Alleen zelden zo'n gedoe gehad om het afleveradres te vinden. Ik moest hem afleveren bij een 5-sterren passagiersschip, maar echt waar.. Toen de navi aangaf dat ik op plaats van bestemming was heb ik nog 30 minuten lopen zoeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Maharbal het volgende:
Een 330xd.
Das dan een E46 (ouder model), of niet? Kan me niet herinneren dat de E91 als 330xd er uit is komen rollen.
edit: o, kennelijk wel![]()
Een cruiseschip? Vet?!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Mallet het volgende:
[..]
Yep was een mooie bak. Alleen zelden zo'n gedoe gehad om het afleveradres te vinden. Ik moest hem afleveren bij een 5-sterren passagiersschip, maar echt waar.. Toen de navi aangaf dat ik op plaats van bestemming was heb ik nog 30 minuten lopen zoeken.
Dat was dan mijn laatste rit.. Wellicht ooit. Dat zien we eind januari dan wel.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef About2Break1 het volgende:
En wat denken jullie van de aankomende projecten? Wel langen dagen![]()
Mallet, wil je hem mij ook sturen? Gewoon ter interesse. Mijn mail stuur ik je ook per PM.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:51 schreef Mallet het volgende:
Ik wil hem wel aan je doorsturen, maar dan moet je ff je e-mailadres per PM doen.. Het is best een lange e-mail.. Er zijn 2 projecten waarvoor ze chauffeurs zoeken voor parkeerbegeleiding. Als je dat doet kun je flink uren maken heb ik al gezien aan de schema's.
Hier ook, 5 dagen in de week school. Maar niet hele dagen gelukkig. Wellicht mogelijk om dagdelen te werken. Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef Fleauris het volgende:
Deze week 4dagen gewerkt, alleen dinsdag niet. Was wel gebeld, maar maandag was een erg lange dag dus sliep lekker uit, toen ik wakker werd zag ik dat ik een aantal gemiste oproepen had
Vandaag lang moeten wachten op de eerste auto, was voor een bouwbedrijf, maar de CP was niet op kantoor maar op een bouwlokatie.. Maandag weer 2 ritten
Vanaf donderdag is het voor mij even voorbij, dan begint op vrijdag mijn opleiding weer, en ik heb 5 dagen school en daarvan 3x tot 17:00. Weinig werken dus doordeweeks
Naar klant, klant meenemen met zijn auto, rondrijden, hele dag stilzitten/geen flikker doen/apathisch voor je uitstaren/boek lezen/de stad in van de betreffende stad/wachten op klant totdat hij of zij weer terug wil.quote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan en EW privéchauffeur me even vertellen hoe een gemiddelde werk'dag' eruit ziet? Misschien dat ik overstap naar privéchauffeur maar dan toch bij EW.
+ Binnen een kwartier weer terug kunnen zijn mocht de klant eerder klaar zijn met de vergadering. Lekker als je ergens op zo`n businesspark zit in Amsterdam bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 september 2010 15:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Naar klant, klant meenemen met zijn auto, rondrijden, hele dag stilzitten/geen flikker doen/apathisch voor je uitstaren/boek lezen/de stad in van de betreffende stad/wachten op klant totdat hij of zij weer terug wil.
Rinse & repeat.
Niet druk maken, je word toch wel aangenomen. En niet op woensdag inroosteren want dan ben je mijn concurrentie.quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Jorian29 het volgende:
Maar daar dien je toch wel 21 voor te zijn? Of iets in die richting? Lijkt me niet dat ze 18-jarige privechauffeurs inhuren.
Ik heb morgen mijn sollicitatie, 13.30 tot 16.30. Moet om kwart voor 11 al in de trein zitten, om rond 7 uur weer terug in apeldoorn te zijn. Kan ik vast wennen aan lange reistijden![]()
Nog tips voor een sollicitant?
Jup ik ben twintig en ik ben ook privéchauffeur.quote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige voorwaarde voor prive-chauffeur was volgens mij 2 jaar rijbewijs, dus dat kan in principe ook op je 20e al.
Je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken, was zelf vorige week en deed tijdens die rijtest heus niet alles perfect, maar toch zei de instructeur dat ik het goed had gedaan. Je moet trouwens wel achteruit inparkeren, maar dat lijkt me ook niet zo'n probleemquote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Jorian29 het volgende:
Maar daar dien je toch wel 21 voor te zijn? Of iets in die richting? Lijkt me niet dat ze 18-jarige privechauffeurs inhuren.
Ik heb morgen mijn sollicitatie, 13.30 tot 16.30. Moet om kwart voor 11 al in de trein zitten, om rond 7 uur weer terug in apeldoorn te zijn. Kan ik vast wennen aan lange reistijden![]()
Nog tips voor een sollicitant?
Ah oke, dankje, dan ga ik er maar niet van uit.quote:Op zondag 5 september 2010 22:36 schreef Mallet het volgende:
@ Fireblast...
Natuurlijk eerst het standaard verhaal "ligt aan je regio blabla" maar de kans is naar mijn mening vrij klein. Hoewel ik best wel een paar keer op de dag zelf nog ben opgeroepen (10x in één jaar ofzo) kan je er maar beter niet vanuit gaan. Overigens had ik vaak dat ze dan vrij vroeg bellen (08:30 - 09:30) maar ook wel eens om 12:30. Meestal als iedereen hier druk aan het werk is en ik toevallig niet moet, dan word ik nog wel eens op de dag zelf gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |