quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Tristessa het volgende:
Wow, die baby is goed gelukt! Mag ik daar een patroon van?
Heb je er een foto van? Ik ben benieuwd hoe zoiets eruit ziet. (Of is het echt een smurrie?)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:34 schreef Inu het volgende:
Oh, prachtblunder net
Ik moest iets haken voor de swap wat ergens anders opgenaaid moest worden, maar de zijkanten krulden erg op, dus ik dacht; ik strijk hem even plat. Dus natgemaakt en tussen een theedoek gelegd, strijkijzer eroverheen. Haal ik mn dingetje eruit, is het helemaal gesmoltenNu is het dus zo plat dat je amper ziet dat het gehaakt is
Hoe vilt je acryl
Ik zal straks eens kijken... denk niet dat ik dan heel erg veel verklapquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je er een foto van? Ik ben benieuwd hoe zoiets eruit ziet. (Of is het echt een smurrie?)
Dat is best moeilijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Tristessa het volgende:
Wow, die baby is goed gelukt! Mag ik daar een patroon van?
Als de vader ze heeft gemaild, dan zal ik ook eens een foto posten waarop ik hem vastheb, terwijl hij op het dekentje ligtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh B.ertha, wat een ukkie heb je vastgehadtof idee dat die straks lekker onder jouw gehaakte dekentje ligt
Waren het vrienden van jou en/of Sheep? Zo leuk als je het van (redelijk) dichtbij mee kan makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als de vader ze heeft gemaild, dan zal ik ook eens een foto posten waarop ik hem vastheb, terwijl hij op het dekentje ligt
Haha, niet nodig hoor. Ik denk niet dat 'ie veel pijn heeft gehad, de spelden heb ik er voor het weggooien uitgehaaldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Lyssa het volgende:
RIP Theekopje van Hoothoot.. ze heeft 'm namelijk gewoon weggegooid.
We moeten een memorial service houden! En een stille tocht!!
Geloof dat dat mijn allereerste borduurwerkje was, op de lagere school.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Haha, niet nodig hoor. Ik denk niet dat 'ie veel pijn heeft gehad, de spelden heb ik er voor het weggooien uitgehaald![]()
Ik ben al een ander speldenkussen aan het maken. Bestaat uit twee platte delen, dus dat kán niet mislukken. Bijna af!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Lyssa het volgende:
RIP Theekopje van Hoothoot.. ze heeft 'm namelijk gewoon weggegooid.
We moeten een memorial service houden! En een stille tocht!!
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vestje is af!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is niet heel goed zichtbaar, maar t is blauw met wat kleurtjes erdoor
Het is alleen maar een rechte lap haken!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh wat leuk!![]()
Ik wil ook wel zelf een vest oid maken, maar dat gaat me nog even boven de pet.
Ik wil een vest-vest, lange mouwen, kraag of capuchon etc.. maar dat vind ik maar eng.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is alleen maar een rechte lap haken!En die aan de beide punten een klein stukje aan elkaar naaien tot je dit hebt, echt té belachelijk simpel
Gaafquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vestje is af!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is niet heel goed zichtbaar, maar t is blauw met wat kleurtjes erdoor
Chainstitches... Engels patroon zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Als je deze bolero met lange mouwen wilt maken moet je gewoon meer chainstitches maken in het begin
Dit zijn 112 chainstitches geloof ik, als je er 200 zou maken heb je heerlijk lange mouwenGa ik misschien zelf ook nog wel doen met een andere bol wol.
Ohja, er is denk ik 2/3 bol wol doorheen gegaan, valt me echt mee! Van de rest van de bol haak ik misschien een mutsje
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
Woot... ik heb de finale gehaald met mijn upje... nu nog 10 dagen in spanning en dan weten we of ik in de top 3 ben geeindigd
http://www.happyseamstres(...)-finalists-announced
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:24 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat dus!
Er saat in de tekst(geen plaatje helaas)dat je het op de 4e losse moet doen. Maar ik denk dat het daarna op het 1e dubbele stokje van elke cluster moet. Zo worden het ook echt bloemblaadjes. Dank voor het meedenken! Jij ook Kwakz!
Je zustertje is mooi geworden Lyssa!
*steuntje in de rug*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
bíjna klaar met die stomme voering... heb écht geen zin meer maar t moet even af nu...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:40 schreef EsseEi het volgende:
Wow veel visjes al Mijsje! Wat ga je er mee doen? Wordt een deken?
Bedankt voor de complimentjes
Stond inderdaad op een glazentafel, was even te lui om een betere foto te maken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:49 schreef mijsje het volgende:wordt een 2persoons deken
(2.00x2.40m...) ik moet 276 visjes maken, dus ik moet er nog 205... het schiet al op
dat heb ik met sommige kleuren van ONLine, prima Linie 50... denk dat dat misschien van de verschillende pigmenten komt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef EsseEi het volgende:
wat ik trouwens wel interessant vind: ik heb 2 bollen wol van hetzelfde merk, en de één vind ik stroef en de ander lekker zacht en soepel haken! :S
ik heb die wol nu in wit, roze, lichtblauw, turquoize, donkerblauw, grijs, lila, lichtgroen, oranje en roodquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond de babywol van de zeeman echt heerlijk haken, maar die hebben dan weer maar een paar kleurtjes.... niet geschikt voor de amigurumi's in elk geval
Maar waar heb jij je konijnen bijvoorbeeld mee gehaakt dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb die wol nu in wit, roze, lichtblauw, turquoize, donkerblauw, grijs, lila, lichtgroen, oranje en roodmis idd. wel een beetje het geel....
vind m een beetje dun voor amigurumi, maar wel fijn voor de kleinere modelletjes
acryl van schachenmayer nomotta (bravo heet het) dat waren mn eerste garenaankopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar waar heb jij je konijnen bijvoorbeeld mee gehaakt dan?
Mijn nicht. Zij paste vroeger altijd op bij ons thuis en ging ook wel eens mee op vakantie. Maar ze wonen in Eindhoven dus echt veel heb ik het niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waren het vrienden van jou en/of Sheep? Zo leuk als je het van (redelijk) dichtbij mee kan maken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:46 schreef Inu het volgende:
De Wibra had nieuwe kleuren vandaagDonkerpaars, donkerblauw, lichterfelblauw en nog een kleur waar ik even niet op kan komen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:19 schreef manda-rijn het volgende:
@Mijsje: wil je mijn endometriose hebben voor de baby? Graag!!!
21 jaar en endometriose wat niet onder controle te krijgen hebben is niet zo tof
Weten jullie nog dat ik bezig was met een mobiel te haken en dat ik 25 bloemblaadjes nodig had? Het is nog steeds niet afBen er al sinds februari mee bezig
Is ie aan het smelten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Lyssa het volgende:
Marshmallows nomnom! Semi eigen ontwerp
[ afbeelding ]
De chocola erbovenop is aan het smelten ja! Ik ga ook nog deze maken erbij:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is ie aan het smelten?
Grappig, is het voor een marshmallow fan?
is inderdaad helemaal niet tof, en ik wens het absoluut niemand toe, maar dan weten ze wel waar ze op moeten behandelen. (ik wil trouwens absoluut niet zeggen dat het beter is om dan maar te hebben hoor, zeker als het niet onder controle te krijgen is... dat is gewoon ronduit k*t...) maar dat er niks mis is met je of je hubbie en dat je dan uiteindelijk toch voor IVF moet omdat er gewoon geen kinderen komen na zelf proberen en daarna allerlei behandelingen is het ook gewoon niet... en dat ze dan eigenlijk geen idee hebben wat ze je nog aan behandelingen kunnen geven... dan voel je je ook zo'n faal-vrouw... (en dan nu maar hopen dat IVF wel hét wondermiddel is...)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:19 schreef manda-rijn het volgende:
@Mijsje: wil je mijn endometriose hebben voor de baby? Graag!!!
21 jaar en endometriose wat niet onder controle te krijgen hebben is niet zo tof
Ik teken onmiddellijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:46 schreef Lyssa het volgende:voor de dames. Zijn er geen vruchtbaarbeeldjes patronen om te haken
Wat super leuk!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een hele mooi haaksel weer!![]()
Die tas, heel mooi blij!
De Mario, super!
... alles heel tof!
Ik kwam even heel kort ego-posten... ik heb net een mailtje gehad van de happy-seamstress.....Mijn UP is 3e geworden!!!!
Ik moet nog een vragenlijstje invullen voor op de site, voor als ze de winnaars bekend maken... zo leuk, ben helemaal in jubelstemming!
Sorry, moest even...
[/einde ego]
Congratsquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een hele mooi haaksel weer!![]()
Die tas, heel mooi blij!
De Mario, super!
... alles heel tof!
Ik kwam even heel kort ego-posten... ik heb net een mailtje gehad van de happy-seamstress.....Mijn UP is 3e geworden!!!!
Ik moet nog een vragenlijstje invullen voor op de site, voor als ze de winnaars bekend maken... zo leuk, ben helemaal in jubelstemming!
Sorry, moest even...
[/einde ego]
quote:When life throws you lemons, make lemonade![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:11 schreef mmascha het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd! Wat is de prijs?
voor alle dames die het verdienenhoe oneerlijk kan het leven soms zijn, de 1 is ongewenst zwanger en dan dat wat nu in het nieuws is brr
mijsje! Ik zie je! Leuk! Je maakt stiekum een beeld van iemand aan de hand verhalen, je eigen fantasie en een avatar
![]()
En dan is het grappig om te zien hoe iemand er daarwerkelijk uit ziet.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Inu het volgende:
Jej lijnloos![]()
![]()
Ik heb net mn huur opgezegd om te gaan samenwonen. Spannend!
SPOILER: heeft niks met haken te maken maar wel met meetingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben heel erg benieuwdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wat een topic voor heugelijk en verdrietig nieuws zeg!
Ik heb gewoon een foboDus daar kunnen mensen altijd in zien hoe ik eruit zie
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:46 schreef Yachiru het volgende:
Inu wat leuk! Gefeli!
Is ook wel zo ja, je maakt je toch een voorstelling bij iedereenBen ook wel beniewd!
/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweestSPOILER: heeft niks met haken te maken maar wel met meetingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets![]()
Oh, ik ken idd een groot aantal mensen uit het Eindhoven topic gewoonquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Lyssa het volgende:
[..]
/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweest
Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets
Je bent geen mijsje maar een vrouw!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:16 schreef mijsje het volgende:
[..]dat is zo, het is vreselijk oneerlijk, maar dat is nou eenmaal zo... ik kan het de ene keer beter hebben dan de andere keer, maar goed, we gaan gewoon door...
leuk is dat he? daarom vind ik meets ook zo leuk, omdat je dan eindelijk kan zien hoe de ander er nou echt uitziet...
(
valt het mee of tegen trouwens?
)
/off-topic (ik aap je maar even na, dit is beter dan een spoilerquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Lyssa het volgende:
[..]
/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweest
Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets
Dat is zo herkenbaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef Yachiru het volgende:
Oh Stefanie, leuk! Ik heb aan WoW ook aardig wat MSN contacten over gehouden met wie ik vrij regelmatig even bijpraat.
Maar ik ken ook een heleboel mensen die er absoluut niets van moeten weten hoor, die vinden het maar vreemd dat ik mensen via internet leer kennen en zouden het zelf nooit doen
M'n moeder vond het ook helemaal niet leuk toen ik dat Engelse vriendje had. Het vriendje daarvoor was trouwens ook via WoW, maar pas nadat we elkaar op een meet ontmoet hadden. En hij woonde wel in NL, haha! Maar dat vond ze eerst ook maar niks.
Op m'n werk vinden ze het ook maar raar, ik vertelde heel enthousiast over de swap, en wat ik aan het haken ben. Kon ik eerst uit gaan leggen wat een forum is!
Ja same! Ik heb de bijnaam C-nerd.. C staat daarin voor computerquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dat is zo herkenbaarMaar ik ben op werk al de ICT held, ze komen bij mij voordat ze de helpdesk gaan bellen
Puur omdat zij er zo weinig van afweten en ik gewoon stiekem een nerd ben
* Lyssa richting Wageningen zwaait!
Ik vond Groningen leukerquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja same! Ik heb de bijnaam C-nerd.. C staat daarin voor computer
* Yachiru richting Arnhem terug zwaait!
Arnhem is een leuke stad trouwens, heb ik mijn doktersassistente-opleiding gedaan. We gingen in de tussenuren altijd winkelen, op Kronenburg of in het centrum.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef EsseEi het volgende:
Lijnloos en Inu: gefeliciteerd!!!:D
Heb m'n sleutelhanger uitgeprobeerd en tadaaaa:
[ afbeelding ]
nog minstens 3 te gaan;)
Aww, wat poepig issie!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef EsseEi het volgende:
Lijnloos en Inu: gefeliciteerd!!!:D
Heb m'n sleutelhanger uitgeprobeerd en tadaaaa:
[ afbeelding ]
(sorry ben een beetje incapabel en ben niet zo goed infoto's kleiner maken, dus beetje groot(en ik ben lui
))
nog minstens 3 te gaan;)
Ja dat zeker! Maar ik ben niet ontevreden in Arnhem hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Yachiru het volgende:
Dat is wel jammer, maar misschien kan je ooit op een dag weer terug naar Groningen
En je hebt er vast nog studiegenoten wonen bij wie je op bezoek kunt gaan?
Ik via topradio-chat haha En al over de 7jaar samenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef AnitraX het volgende:
Nog een ex-WoW-er hiermijn man ook via inet ontmoet,kanechat
zijn nu al bijna 8,5 jaar samen
Haha, wat leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef AnitraX het volgende:
Nog een ex-WoW-er hiermijn man ook via inet ontmoet,kanechat
zijn nu al bijna 8,5 jaar samen
Wat is de sleutelhanger leuk!!!
dus... dezelfde naam en dezelfde kwaal? hmmm, toeval?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Aww, wat poepig issie!
Niks mis met je foto hoor, ik zou mijn duim er niet eens bij op durven zetten! Bijt nagels en zit ook altijd aan de zijkanten te prutsen
Dank je!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef EsseEi het volgende:
Thnx Lyssa voor de tip!
dat wou ik ook nog zeggen: Mijsje je deken wordt echt heel gaaf!!!!
Ex ook via I-net leren kennen (zat uiteindelijk wel bij mij op school maar goed)En zus is uiteindelijk getrouwd met man die ze via internet heeft leren kennen. Internet is een wondermiddel!
Ach jij hebt de jouwe al binnenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef mijsje het volgende:wat een lieve sleutelhanger EsseEi!
[..]
dus... dezelfde naam en dezelfde kwaal? hmmm, toeval?
[..]
Dank je!ik ben er ook best tevreden over hoe het gaat
is het al bijna swap-stuur-dag?
Haha, en we houden allebei van haken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef mijsje het volgende:wat een lieve sleutelhanger EsseEi!
[..]
dus... dezelfde naam en dezelfde kwaal? hmmm, toeval?
[..]
Dank je!ik ben er ook best tevreden over hoe het gaat
is het al bijna swap-stuur-dag?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ach jij hebt de jouwe al binnen
Mijn pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden. Ik kreeg een handig pakketdoosje van mn iphone 4 (![]()
) en daar past het mooi in!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Haha, en we houden allebei van haken!
Gaaf!! Mooi gelijk ook allemaal, ik weet niet of ik dat zou kunnen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Ynske het volgende:
Mn Shawl is eindelijk klaar, [ afbeelding ]
Hij is een glimmende grijs kleur.
Die slofjes uit de op
Ratchet & Clank!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef StefanieV het volgende:
Yachiru, wij zijn begonnen met PS hier en toen wou ik de Wii, gekregen van vriendlief voor mijn verjaardagDaarna PS3 maar toen heeft J WoW ontdekt en staat de PS3 te verstoffen. Tenzij de nieuwe Ratchet uit komt, dan ga ik weer PS3 spelen (verslaafd aan Ratchet en Mario
)
Ik ben ook benieuwd naar de swap-dingetjes! Ik ga even snel moeten doordoen om het mijne op te sturen
Toch?? Ik had net gelezen dat A Crack in Time de laatste is en die al uitgespeeldquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ratchet & Clank!!!![]()
![]()
Ik ben nog bezig met A Crack in Time, geweldig is die!
Ik las in het PS3 topic wel iets over een gerucht dat Insomniac met een nieuwe R&C bezig is!
Ja, ACiT is de laatste. Maar ik heb mijn PS3 nog niet heel erg lang, dus moest eerst de andere 2, vandaar dat ik daar nu pas benquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Toch?? Ik had net gelezen dat A Crack in Time de laatste is en die al uitgespeeld(op een week speel ik die uit
)
Ynske mooie shawl! Gebruik je die dan zelf of is het om cadeau te geven?
ja, ik heb ooit wel een tutorial gezien over hoe je dat kon voorkomen, maar die kon ik niet meer vinden dus heb t maar gewoon zo gelaten en er de achterkant van gemaakt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef YPPY het volgende:
Wow Hoothoot, die foto kan zo in een tijdschrift.![]()
EsseEi, Mario is gewoon geniaal. Het is maar goed dat die niet met het upje moet concurreren.
Die lucy taskwak, wat gaaf!
en vanuit eigenbelang vind ik het fijn dat jij ook een schuin streepje hebt van het wisselen van rij. Geeft moed, want dat heeft mijn tas-in-wording ook.
Grappig gedaan Lyssa en ik ben benieuwd naar de laatste.
Haha, die buidel doet het hem.
Wat leuk! Kunnen we niet allemaal een stukje haken dat iemand dat dan aan elkaar vast maakt? Lijkt me wel stoer, een fok!haaktopic-tas.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Hoothoot het volgende:
Intussen ben ik voor het RE-BAG project bloemen aan het haken, om op een lap originele jaren '70 stof vast te maken, en dan op te sturen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ach jij hebt de jouwe al binnen
Mijn pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden. Ik kreeg een handig pakketdoosje van mn iphone 4 (![]()
) en daar past het mooi in!
Ik zat bij de voorinschrijving 20 juliquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef mmascha het volgende:
[..]
Waarom jij al wel en ik nog niet?
Ik heb um al gereserveerd maar moet nog even wachten totdat mijn abo afloopt en ik iets nieuws kan afsluiten. En dan:
![]()
EsseEi, die bruine mushroom ken ik niet. Ik kan ook zo geen plaatje vinden. Wel deze speicaal voor Lijnloos
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/11616-bigthumbnail.jpg
You are welcome, Lyssa. Maar een fobo... dat heb ik helemaal niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef Lyssa het volgende:
@caroline88 thnxIk wou nog een berichtje achterlaten in jouw fobo (ik zag dat je gegluurd had) maar dat kon niet
Als je op jouw naam klikt als je gelurkt hebt in een fobo kom je op een pagina met enkel je gegevens zoals ze in je profiel staat en erbij "reageren op dit fotoboek is niet mogelijk". Fotoboek van caroline88 Dus het is niet ingevuld ofzo, maar het is er wel. Je hoeft natuurlijk ook geen foto's van jezelf te plaatsen, daar ben je helemaal vrij in. Ik wou je enkel nogmaals een hart onder de riem stekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef caroline88 het volgende:
[..]
You are welcome, Lyssa. Maar een fobo... dat heb ik helemaal niet.
EDIT zo lijkt het net of ik dat wil hebben maar ik heb niet eens een digitale foto van mezelf. En omdat ik op mijn eigen naam schrijf denk ik niet dat dat fobo er zo snel zal komen.
Tenzij ik mijn digiding nog eens wat vaker ga gebruiken en echt een fotografe word![]()
Dat mag!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef caroline88 het volgende:
Lyssa:![]()
PS Je begrijpt natuurlijk wel dat je met al deze behulpzame uitleg vanaf heden mijn PM partner ben als ik ergens een vraag heb die met een f begint
(slaap lekker, this early bird duikt haar nestje in)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef mmascha het volgende:
EsseEi, die bruine mushroom ken ik niet. Ik kan ook zo geen plaatje vinden. Wel deze speicaal voor Lijnloos
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/11616-bigthumbnail.jpg
Da's een Goomba!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:10 schreef EsseEi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de boze bruine paddenstoel
Lyssa je Jellyfish wordt gaaf!! Schattig
En jouw dekentje ook, Kwakz0r!Ben wel fan van die granny stripe. Heb m'n moeder er ook mee aangestoken
Ze is nu een groot kleed/deken aan het maken, wat moet gaan bestaan uit allemaal blokken van 40 cm, 1 met strepen, 1 met bloempjes, 1 met granny squares etc
YPPY, het Upje is maar 20 toeren ofzo, en ik ben ook niet super snelle haker, heb alleen veel tijdDus denk dat je het ook wel kan in 3 uur
Patroon staat op ravelry (crochet + free + mario)
Ik wilde inderdaad eerst de hele lap haken (40*90cm), maar dat vond ik toch teveel werk voor iets wat je uiteindelijk opstuurt en waarschijnlijk nooit meer terugziet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat leuk! Kunnen we niet allemaal een stukje haken dat iemand dat dan aan elkaar vast maakt? Lijkt me wel stoer, een fok!haaktopic-tas.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:38 schreef StefanieV het volgende:
Hoothoot, lijkt me een fijn idee maar wat moeten we dan precies haken?
Ik denk dat 't het makkelijkst is als er stukken van 40*10cm worden aangeleverd. Dan kunnen er maximaal 9 mensen meedoen (lap moet 40*90cm zijn). Als iemand zich geroepen voelt mag je natuurlijk ook twee stukken inleveren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:41 schreef Ynske het volgende:
heel leuk idee Yps en HootHoot
tis dan alleen de vraag hoe groot wil je de vierkantjes hebben?
dat vind ik een goed ideequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:12 schreef Hoothoot het volgende:
Alles in blauwtinten? Van turqoise tot hemelsblauw en van delftsblauw tot tot pastelblauw?
Dat wou ik net vragenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Moet het nog in een bepaalde stijl gehaakt worden, of is het anything goes?
Ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:17 schreef Hoothoot het volgende:
Wyccie: leuk! Jij hebt ook PM!
Er zijn nog drie plaatsen over.
Jij doet ook mee? Dan zijn er nu nog twee plaatsen over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
Oeh, leuk! Heb volgens mij drie verschillende blauwen nu, dus moet wel lukken
Lijkt me wel, als je maar op 40 cm x 10 cm uitkomt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:40 schreef Inu het volgende:
Dus echt gewoon vierkantjes, of kan bijvoorbeeld een gestreepte lap ook?
Ja, of een leuk ripple patroontjequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:40 schreef Inu het volgende:
Dus echt gewoon vierkantjes, of kan bijvoorbeeld een gestreepte lap ook?
welk GS boek?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, of een leuk ripple patroontjeHeb nog een nieuw ripple boek liggen! Kan ik die ook eens gebruiken
Heb trouwens ook een GS-boek, dus dat kan ook!
Deze, had 'em gezien bij iemand anders hier op FOK!, ik weet niet meer wiequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
welk GS boek?
idd rippletjes kunnen ook
of wat je ook wilt, je kunt ook een lap doen met een tekening erop zegmaar
Okidoki, ik vind het zo'n leuk idee! Ga nog even nadenken over hoe ik het wil doen en dan aan de slag (maar even pauze van swap projectjequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef Hoothoot het volgende:
Yachiru: een gestreepte lap mag ook hoor. Lange strepen, korte strepen, zoek het maar uit zou ik zeggen
Zolang het maar 10*40 is, blauw (en een beetje wit) is en gehaakt.
Hier staat een stukje uitleg en hier de uitleg over het project. Je hebt ook PM
Nog plek voor 1 iemand!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef Troel het volgende:
Ik ben nog niet begonnen aan de swap. Ik kan mezelf niet echt tot haken zetten op dit moment en weet nog niet eens wat ik ga doenGelukkig heb ik twee weken vakantie binnenkort
Hahahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef mmascha het volgende:
Wat een leuk idee om die tas met een aantal te maken! Ziet er goed uit TD!
Even een crosspost uit het Vleesetende Plantentopic want het hoort tenslotte hier;
[ afbeelding ]
Je krijg dan net een wat strakkere lijn!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef wyccie het volgende:
Hoezo moet je in het achterste lusje haken voor een potje? Ik haak bij mijn mutsjes altijd door beide en als ik dan niet increase krijg ik ook een potje.
De mutsjes die te klein zijn gebruik ik dan ook als bloempot.
Nee is het ook, je hebt gelijk, komt omdat ik een crappy cam heb gebruikt om een beetje duidelijk op de foto te krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef caroline88 het volgende:
Leuke Jellyfish, Lyssa!![]()
Foto lijkt een beetje grof van korrel maar nu ik dit aan het typen ben denk ik, ligt misschien aan mijn monitor.
Klein beetje katterig vandaag dus ik ga voor de verandering eens lekker luxe vroeg naar bed!
Heb ik uiteindelijk nu ook gedaan en ik heb een potje :-)quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef wyccie het volgende:
Hoezo moet je in het achterste lusje haken voor een potje? Ik haak bij mijn mutsjes altijd door beide en als ik dan niet increase krijg ik ook een potje.
De mutsjes die te klein zijn gebruik ik dan ook als bloempot.
Geeft niets hoor Lyssa, het blijft een leuke foto!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee is het ook, je hebt gelijk, komt omdat ik een crappy cam heb gebruikt om een beetje duidelijk op de foto te krijgenSlaap zacht
Goedzow! Ik ben weer opnieuw begonnen met die van mij. Eerste poging was meer een oefening, en daardoor ben ik er niet erg tevreden overquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef StefanieV het volgende:
Jeuj mijn swap is af!!!(het haakwerk dan toch, nu nog wat afwerking en dan kan het opgestuurd worden!)
Dubbel dank Yachiru!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef Yachiru het volgende:
Leuke jellyfish! En leuke vleesetende plantjes, zowel de gehaakte als de echte!
Slaap lekker Caroline!
Ah kijk, die site had ik nog niet gezien. Heb me meteen ingeschrevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef mijsje het volgende:hoi Lyssa
leuke foto van jou met jelly samen
voor de klare swap van Stefanie!!!
(jouw ontvanger zal jou meteen raden aan het soort postzegels dat erop zit... of ga je het in Nederland opsturen?
)
over de haakmeet: zoals het er nu uitziet zijn er 7 mensen die op zaterdag 25 september kunnen, en 7 mensen die op 9 oktober kunnen... dat lijken nu de beste dagen...als er nog meer mensen zijn om in te schrijven, ga je gang...
ik zie wel net dat dat net twee dagen zijn dat Stefanie allebei de dagen niet kan...
en ik heb Trui dit topic ook nog niet gezien... maar dat heb je met vakantietijd...
even een herhaling van de doodle-site om in te schrijven: -klik-
Thanxquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef TwistedDarling het volgende:
AF!
Donkere foto (bij gebrek aan goede camera, excuus)
[ afbeelding ]
Voor de kleur nog een overbelichte foto (het is ook nooit goed, of te donker of te licht)
[ afbeelding ]
En de jellyfish is cute! Hoe krijg je die tentakels zo leuk in de pijpekrul? (is dit een erge n00b-vraag?![]()
)
Dus eigenlijk is het gewoon weer heel simpel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ThanxWat je doet is een chain van lossen maken, en als je dan de lengte hebt die je wilt hebben maak je nog 20 lossen en dan ga je terug met 2 vasten in elke losse. Door gebrek aan ruimte gaat ie zo lopen in een pijpekrul, als je het nog erger wilt laten krullen doe je op de terugweg 3 vasten in elke losse. Deze tentakels zijn met 2 vaste in elke losse.
Kloptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Dus eigenlijk is het gewoon weer heel simpel.
Ja, hij is nu 40x9.5. Dus als jij die halve cm wilt voor je bloemetjes kan dat bestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef EsseEi het volgende:
Hm jammer dat het patroon niet klopt van Yoshi. Maar er staan er 2 toch op Ravelry? (een groene en een blauwe). Misschien dat het andere patroon wel klopt?
(en als je eruit bent, laat je het dan weten?wil 'm ook nog eens gaan maken
)
En: jeeej ik heb m'n eerste rij bloempjes af voor het tassenlapje!
Moet het nog aan elkaar zetten, maar het is al 40 cmNog 1 rij erop en een rand eromheen. (3 rijen = 11 cm, 2 = 7 dus beter dikke rand eromheen).
Gister echt onwijs zitten klooien, deed wel half uur over 1 bloempje, maar nu gaat het binnen 10 minuten!!
Inu ik vind je lapje wel mooi! En de zijkant ook. Weet net of je al aan de 40 cm zit? Anders zou je 'm misschien wat breder kunnen maken(net als de boven en onderkant), maar ik vind het niet zo nodig.
Nee ronde 3 klopt niet maar op een andere manier, je moet namelijk 3 steken in die 2 doen ipv 2. (ook is idd de basis al niet kloppend) Row 3: Sc in next 5 sc, 3sc each in next 2sc , twice. -20sc. dus (1x5 en 2x3) x2 = 22quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:22 schreef Lijnloos het volgende:
Lijkt idd weinig van te kloppen. Ronde 3 al, daar zou je als basis 12 sc hebben, maar als je (1x5 en 2x2)x2 doet kom je toch echt op 14 basis... en 18 in totaal (ipv 20). Toer 4: (1x6, 2x2, 1x7, 2x2) = 17 als basis en 21 in totaal... Toer 5: (1x9, 2x2, 1x10, 2x2) = 23 basis en 27 in totaal... nou ja, dan wordt het lastig.
Ik heb al mn blauwe katoen bij elkaar gelegd en een patroontje uitgekozen. Vanavond maar eens aan de slag, al moet ik ook bezig met mn vakantievoorbereidingenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Hoothoot het volgende:
Inu, ik vind 'm ook mooi! En die van Twisted ook!
Ik heb nog niet veel meer gedaan dan een blik werpen in de bak met kleurtjes.
Ben weer met teveel tegelijk bezig, dan komt er uiteindelijk nergens wat van terecht...
Kun je niet goedkope sleutelhangers kopen bij de Blokker ofzo en het hangertje eraf slopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef EsseEi het volgende:
ik ging net even opzoek naar meer sleutelhangers om Upjes aan te maken, maar hebben ze niet in de hobbywinkel en in de ijzerwarenwinkel hebben ze wel die ringetjes, maar geen kettinkjes eraan.
Weet iemand waar ze sleutelhangerringetjes met een kettinkje eraan hebben? Gewoon maar internet afspeuren denk ik...
Ik heb er, maarja das via een hobbygroothandel. Pipoos ofzo hebben die ze niet? Anders kan k mss kijken om er op te sturen als je wilt? (als er nog over zijn tenminste van mijn ma, kan je de prijs laten weten met verzending, al zal dit max 3 euro zijn)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef EsseEi het volgende:
ik ging net even opzoek naar meer sleutelhangers om Upjes aan te maken, maar hebben ze niet in de hobbywinkel en in de ijzerwarenwinkel hebben ze wel die ringetjes, maar geen kettinkjes eraan.
Weet iemand waar ze sleutelhangerringetjes met een kettinkje eraan hebben? Gewoon maar internet afspeuren denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |