Wat leuk! Kunnen we niet allemaal een stukje haken dat iemand dat dan aan elkaar vast maakt? Lijkt me wel stoer, een fok!haaktopic-tas.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Hoothoot het volgende:
Intussen ben ik voor het RE-BAG project bloemen aan het haken, om op een lap originele jaren '70 stof vast te maken, en dan op te sturen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ach jij hebt de jouwe al binnen
Mijn pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden. Ik kreeg een handig pakketdoosje van mn iphone 4 (![]()
) en daar past het mooi in!
Ik zat bij de voorinschrijving 20 juliquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef mmascha het volgende:
[..]
Waarom jij al wel en ik nog niet?
Ik heb um al gereserveerd maar moet nog even wachten totdat mijn abo afloopt en ik iets nieuws kan afsluiten. En dan:
![]()
EsseEi, die bruine mushroom ken ik niet. Ik kan ook zo geen plaatje vinden. Wel deze speicaal voor Lijnloos
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/11616-bigthumbnail.jpg
You are welcome, Lyssa. Maar een fobo... dat heb ik helemaal niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef Lyssa het volgende:
@caroline88 thnxIk wou nog een berichtje achterlaten in jouw fobo (ik zag dat je gegluurd had) maar dat kon niet
Als je op jouw naam klikt als je gelurkt hebt in een fobo kom je op een pagina met enkel je gegevens zoals ze in je profiel staat en erbij "reageren op dit fotoboek is niet mogelijk". Fotoboek van caroline88 Dus het is niet ingevuld ofzo, maar het is er wel. Je hoeft natuurlijk ook geen foto's van jezelf te plaatsen, daar ben je helemaal vrij in. Ik wou je enkel nogmaals een hart onder de riem stekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef caroline88 het volgende:
[..]
You are welcome, Lyssa. Maar een fobo... dat heb ik helemaal niet.
EDIT zo lijkt het net of ik dat wil hebben maar ik heb niet eens een digitale foto van mezelf. En omdat ik op mijn eigen naam schrijf denk ik niet dat dat fobo er zo snel zal komen.
Tenzij ik mijn digiding nog eens wat vaker ga gebruiken en echt een fotografe word![]()
Dat mag!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef caroline88 het volgende:
Lyssa:![]()
PS Je begrijpt natuurlijk wel dat je met al deze behulpzame uitleg vanaf heden mijn PM partner ben als ik ergens een vraag heb die met een f begint
(slaap lekker, this early bird duikt haar nestje in)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef mmascha het volgende:
EsseEi, die bruine mushroom ken ik niet. Ik kan ook zo geen plaatje vinden. Wel deze speicaal voor Lijnloos
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/11616-bigthumbnail.jpg
Da's een Goomba!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:10 schreef EsseEi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de boze bruine paddenstoel
Lyssa je Jellyfish wordt gaaf!! Schattig
En jouw dekentje ook, Kwakz0r!Ben wel fan van die granny stripe. Heb m'n moeder er ook mee aangestoken
Ze is nu een groot kleed/deken aan het maken, wat moet gaan bestaan uit allemaal blokken van 40 cm, 1 met strepen, 1 met bloempjes, 1 met granny squares etc
YPPY, het Upje is maar 20 toeren ofzo, en ik ben ook niet super snelle haker, heb alleen veel tijdDus denk dat je het ook wel kan in 3 uur
Patroon staat op ravelry (crochet + free + mario)
Ik wilde inderdaad eerst de hele lap haken (40*90cm), maar dat vond ik toch teveel werk voor iets wat je uiteindelijk opstuurt en waarschijnlijk nooit meer terugziet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat leuk! Kunnen we niet allemaal een stukje haken dat iemand dat dan aan elkaar vast maakt? Lijkt me wel stoer, een fok!haaktopic-tas.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:38 schreef StefanieV het volgende:
Hoothoot, lijkt me een fijn idee maar wat moeten we dan precies haken?
Ik denk dat 't het makkelijkst is als er stukken van 40*10cm worden aangeleverd. Dan kunnen er maximaal 9 mensen meedoen (lap moet 40*90cm zijn). Als iemand zich geroepen voelt mag je natuurlijk ook twee stukken inleveren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:41 schreef Ynske het volgende:
heel leuk idee Yps en HootHoot
tis dan alleen de vraag hoe groot wil je de vierkantjes hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |