abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85020804
Ik ken mijn vriend via Love@Lycos toen ik 14 was :D Nu 5 jaar bij elkaar ondertussen :)
pi_85020842
Hihi Yachiru, ik speel Wii, PS3 staat wat langs de kant hier :P Maar vanavond aan het haken, niet spelen.
pi_85020879
:D wat een lieve sleutelhanger EsseEi! :D
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Aww, wat poepig issie! O+

Niks mis met je foto hoor, ik zou mijn duim er niet eens bij op durven zetten! Bijt nagels en zit ook altijd aan de zijkanten te prutsen :P
dus... dezelfde naam en dezelfde kwaal? hmmm, toeval? ;)

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef EsseEi het volgende:
Thnx Lyssa voor de tip! :D

dat wou ik ook nog zeggen: Mijsje je deken wordt echt heel gaaf!!!! :D

Ex ook via I-net leren kennen (zat uiteindelijk wel bij mij op school maar goed) :@ En zus is uiteindelijk getrouwd met man die ze via internet heeft leren kennen. Internet is een wondermiddel! ;)
Dank je! :D ik ben er ook best tevreden over hoe het gaat *O*

is het al bijna swap-stuur-dag? ;)
pi_85021128
Ik wilde eerst ook een Wii! Toen 'ie net aangekondigd was :P Daarvoor was ik helemaal verslingerd aan m'n Nintendo Gamecube. Maar het duurde zooo lang. En in die tijd begon ik een nieuwe studie waar een heleboel mensen WoW speelden.. Ik kende WoW al een half jaar, maar wilde niet omdat ik mezelf ken.. Maar toen ging ik dus toch overstag!
En toen hoefde ik geen Wii meer :P Maar sinds vorig jaar ben ik WoW nogal beu, dus bijna niet meer actief enzo.. En toen kocht ik mijn PS3! Koos uiteindelijk daarvoor en niet voor de Wii omdat het aanbod in games me meer aanspreekt. Maar als de nieuwe Zelda komt wil ik er nog een Wii bij :@ En dan wil ik ook Kirby's Epic Yarn O+

Ehm.. sorry.. dat is wel weer een heel lang off-topic verhaal :@ Jullie merken vast wel dat ik het soms een beetje moeilijk vind om on-topic te blijven _O-

Om het goed te maken: in mijn pakket zat ook die mooie kleur blauw die iemand (sorry, weet niet meer wie) pas had, van Drops Paris, en daar wil ik deze muts van gaan maken, voor de winter O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 8 augustus 2010 @ 20:39:04 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85021167
Mn Shawl is eindelijk klaar,
Hij is een glimmende grijs kleur.

Die slofjes uit de op O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Ynske op 08-08-2010 20:47:32 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85021171
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef mijsje het volgende:
[..]

[..]

Ach jij hebt de jouwe al binnen _O-

Mijn pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden. Ik kreeg een handig pakketdoosje van mn iphone 4 ( O+ O+) en daar past het mooi in! :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:39:16 #157
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85021178
haha ik ben nu echt nieuwsgierig geworden naar al jullie Swap dingen, heb er al veel over gehoord ;)

en wat een activiteit zo op de zondagavond! :D inderdaad gezellig yachiru :D
pi_85021181
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef mijsje het volgende:
[..]

[..]

Haha, en we houden allebei van haken! :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:41:50 #159
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85021297
:o die muts!!!! ZO MOOI!!!! :D:D:D

Wou die muts maken die ergens in een YouTube filmpje hier was gepost (paar topics eerder), maar deze is nog veeeeel mooier!!!!! :D:D
O+ O+ O+ O+ O+
pi_85021400
Yachiru, wij zijn begonnen met PS hier en toen wou ik de Wii, gekregen van vriendlief voor mijn verjaardag O+ Daarna PS3 maar toen heeft J WoW ontdekt en staat de PS3 te verstoffen. Tenzij de nieuwe Ratchet uit komt, dan ga ik weer PS3 spelen (verslaafd aan Ratchet en Mario :D )

Ik ben ook benieuwd naar de swap-dingetjes! Ik ga even snel moeten doordoen om het mijne op te sturen :D
pi_85021687
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ach jij hebt de jouwe al binnen _O-

Mijn pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden. Ik kreeg een handig pakketdoosje van mn iphone 4 ( O+ O+) en daar past het mooi in! :D
:Y dat wel ja, maar goed, ik moet de mijne nog sturen aan mijn slachtoffer gelukkige ontvanger... :D

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Haha, en we houden allebei van haken! :P
:D dus, dezelfde naam, dezelfde kwaal en dezelfde hobby... :D komt er nog meer bij? toevallig ook blond met groen/bruine ogen en een bril? :P

leuke muts inderdaad trouwens! :D die heb ik ook maar meteen even toegevoegd aan m'n queue :D

Ynske, mooie shawl heb je gemaakt! O+ was dat die van drops design die je wilde maken een tijdje terug? mooi dat je er toch de tijd weer voor hebt gevonden... :)
pi_85021773
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Ynske het volgende:
Mn Shawl is eindelijk klaar, [ afbeelding ]
Hij is een glimmende grijs kleur.

Die slofjes uit de op O+
Gaaf!! Mooi gelijk ook allemaal, ik weet niet of ik dat zou kunnen! :D
pi_85021781
Hier alleen een oude Xbox met heel veel emulators erop :9 Met zn 4en Tetris spelen is erg goed!
pi_85021887
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef StefanieV het volgende:
Yachiru, wij zijn begonnen met PS hier en toen wou ik de Wii, gekregen van vriendlief voor mijn verjaardag O+ Daarna PS3 maar toen heeft J WoW ontdekt en staat de PS3 te verstoffen. Tenzij de nieuwe Ratchet uit komt, dan ga ik weer PS3 spelen (verslaafd aan Ratchet en Mario :D )

Ik ben ook benieuwd naar de swap-dingetjes! Ik ga even snel moeten doordoen om het mijne op te sturen :D
Ratchet & Clank!!! O+ O+ O+ Ik ben nog bezig met A Crack in Time, geweldig is die!
Ik las in het PS3 topic wel iets over een gerucht dat Insomniac met een nieuwe R&C bezig is!

Mooie shawl trouwens Ynske!

Haha Mijsje, ik ben wel blond, maar heb blauwe ogen en draag geen bril :P
pi_85022026
:D hahaha, dan gaan we daar dus de mist in! :P

ik ga weer een haaknaald pakken en lekker in m'n pyama verder met visjes... ;) kijken of ik er van de week nog een paar rijen bij kan krijgen... :D ik moet uiteindelijk 23 rijen van 12 visjes krijgen, dan heb ik als het goed is de juiste afmetingen :) (ik heb er nu 4, dus dan weet je wat me nog te doen staat... :P )
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:58:17 #166
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85022179
Mooie shawl Ynske! Was even verdwenen net tussen alle posts! Maar mooie kleur! :D
pi_85022270
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ratchet & Clank!!! O+ O+ O+ Ik ben nog bezig met A Crack in Time, geweldig is die!
Ik las in het PS3 topic wel iets over een gerucht dat Insomniac met een nieuwe R&C bezig is!

Toch?? Ik had net gelezen dat A Crack in Time de laatste is en die al uitgespeeld :( (op een week speel ik die uit :@ )

Ynske mooie shawl! Gebruik je die dan zelf of is het om cadeau te geven?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:03:18 #168
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85022431
Ynske wat mooi! Kleurtje past er ook goed bij.

EsseEi wat een leuke toad. Heb je al gezocht welke verschillende mario-paddestoelen er zijn?

Ik had vorig jaar een bruiloft waarbij de bruid en bruidegom elkaar hadden leren kennen via internet. Dat vertelde de ambtenaar. Iemand naast mij: "Huh, dat wist ik niet. Dat was in mijn tijd ook nog niet." Dus ik vroeg:"Hoe lang kennen jullie elkaar dan?"Zij:"Acht jaar."Ik:"Ik ken mijn man al tien jaar en ontmoet via internet." :D
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85022814
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Toch?? Ik had net gelezen dat A Crack in Time de laatste is en die al uitgespeeld :( (op een week speel ik die uit :@ )

Ynske mooie shawl! Gebruik je die dan zelf of is het om cadeau te geven?
Ja, ACiT is de laatste. Maar ik heb mijn PS3 nog niet heel erg lang, dus moest eerst de andere 2, vandaar dat ik daar nu pas ben :P Uncharted is trouwens ook erg gaaf, ik kreeg net de trophy voor 100 headshots :@ (sorry, past niet in dit topic maar ik moest het even kwijt aangezien ik er best een beetje trots op ben omdat ik er nog niet heel erg goed in ben, haha :P)
pi_85023734
Jow, meiden... wat gaan jullie weer rap hier zeg, zo kan ik het toch niet bijhouden? :+
Weer zoveel mooie dingen... *O*
Mijsje, je visjes schieten goed op hoor! _O_
De up-sleutelhanger vond ik ook heel goed gelukt! Maar ja, alles wat upje is, is bij mij al een 10 waard ;)
Mooie shawl ook weer! Netjes gedaan hoor!

Dank voor de felicitaties! Ben al sinds vanmiddag in jubelstemming, maar kon het niet echt delen met iemand...
De prijs is trouwens 75 CAD (ongeveer 50 euro geloof ik). Dus wel luceratief UPje zo ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:46:35 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_85024558
Wat keigaaf Lijnloos! *O* *O* *O* upje is kampioen *O* *O* *O*

Dat planningsding is handig Inu. Mezelf heb ik er niet bijgezet, want ik weet niet wat mijn plannen voor die tijd zijn en de vorige haakmeet heb ik ook pas een dag vooraf besloten dat ik zou komen. Vind ik voor nu ook wel een plan.

Mooi stukje jellyfish Lyssa, al heb ik geen idee hoe het verder gaat en welke kant het is. :+

Leuke sleutelhanger EsseEi, hoe lang ben je daar nu mee bezig?

Sjaal ziet er goed gelukt uit Ynske. :)

Mijn man en ik zijn nu ruim 10 jaar samen, en officieel een fok!stel O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85024781
Lijnloos: nog gefeli!!!!

En Ynske: wat een mooie shawl! O+

Mijn grannystripe dekentje vordert gestaag, elke dag één kleurrij erbij, dat is m'n streven.
Intussen ben ik voor het RE-BAG project bloemen aan het haken, om op een lap originele jaren '70 stof vast te maken, en dan op te sturen.

(Ik ga de meeting touwens voorbij laten gaan. Maar bij een volgende swap (ooit), wil ik wel aanhaken!)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:52:49 #173
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_85024910
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef YPPY het volgende:
Wow Hoothoot, die foto kan zo in een tijdschrift. :D *O*

EsseEi, Mario is gewoon geniaal. Het is maar goed dat die niet met het upje moet concurreren. ;)

Die lucy tas O+ kwak, wat gaaf! O+ en vanuit eigenbelang vind ik het fijn dat jij ook een schuin streepje hebt van het wisselen van rij. Geeft moed, want dat heeft mijn tas-in-wording ook. ;)

Grappig gedaan Lyssa en ik ben benieuwd naar de laatste. :)

Haha, die buidel doet het hem. :D
ja, ik heb ooit wel een tutorial gezien over hoe je dat kon voorkomen, maar die kon ik niet meer vinden dus heb t maar gewoon zo gelaten en er de achterkant van gemaakt...
Kwak
pi_85024926
Oh ja, de meet... september zit voor mij al behoorlijk vol, maar oktober of november zou voor mij wel kunnen ;) (nu nog wel)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:56:04 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_85025085
gefeliciteerd trouwens lijnloos! (ik lees net pas bij)

*O*
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')