dus... dezelfde naam en dezelfde kwaal? hmmm, toeval?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Aww, wat poepig issie!
Niks mis met je foto hoor, ik zou mijn duim er niet eens bij op durven zetten! Bijt nagels en zit ook altijd aan de zijkanten te prutsen
Dank je!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef EsseEi het volgende:
Thnx Lyssa voor de tip!
dat wou ik ook nog zeggen: Mijsje je deken wordt echt heel gaaf!!!!
Ex ook via I-net leren kennen (zat uiteindelijk wel bij mij op school maar goed)En zus is uiteindelijk getrouwd met man die ze via internet heeft leren kennen. Internet is een wondermiddel!
Ach jij hebt de jouwe al binnenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef mijsje het volgende:wat een lieve sleutelhanger EsseEi!
[..]
dus... dezelfde naam en dezelfde kwaal? hmmm, toeval?
[..]
Dank je!ik ben er ook best tevreden over hoe het gaat
is het al bijna swap-stuur-dag?
Haha, en we houden allebei van haken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef mijsje het volgende:wat een lieve sleutelhanger EsseEi!
[..]
dus... dezelfde naam en dezelfde kwaal? hmmm, toeval?
[..]
Dank je!ik ben er ook best tevreden over hoe het gaat
is het al bijna swap-stuur-dag?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ach jij hebt de jouwe al binnen
Mijn pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden. Ik kreeg een handig pakketdoosje van mn iphone 4 (![]()
) en daar past het mooi in!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Haha, en we houden allebei van haken!
Gaaf!! Mooi gelijk ook allemaal, ik weet niet of ik dat zou kunnen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Ynske het volgende:
Mn Shawl is eindelijk klaar, [ afbeelding ]
Hij is een glimmende grijs kleur.
Die slofjes uit de op
Ratchet & Clank!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef StefanieV het volgende:
Yachiru, wij zijn begonnen met PS hier en toen wou ik de Wii, gekregen van vriendlief voor mijn verjaardagDaarna PS3 maar toen heeft J WoW ontdekt en staat de PS3 te verstoffen. Tenzij de nieuwe Ratchet uit komt, dan ga ik weer PS3 spelen (verslaafd aan Ratchet en Mario
)
Ik ben ook benieuwd naar de swap-dingetjes! Ik ga even snel moeten doordoen om het mijne op te sturen
Toch?? Ik had net gelezen dat A Crack in Time de laatste is en die al uitgespeeldquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ratchet & Clank!!!![]()
![]()
Ik ben nog bezig met A Crack in Time, geweldig is die!
Ik las in het PS3 topic wel iets over een gerucht dat Insomniac met een nieuwe R&C bezig is!
Ja, ACiT is de laatste. Maar ik heb mijn PS3 nog niet heel erg lang, dus moest eerst de andere 2, vandaar dat ik daar nu pas benquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Toch?? Ik had net gelezen dat A Crack in Time de laatste is en die al uitgespeeld(op een week speel ik die uit
)
Ynske mooie shawl! Gebruik je die dan zelf of is het om cadeau te geven?
ja, ik heb ooit wel een tutorial gezien over hoe je dat kon voorkomen, maar die kon ik niet meer vinden dus heb t maar gewoon zo gelaten en er de achterkant van gemaakt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef YPPY het volgende:
Wow Hoothoot, die foto kan zo in een tijdschrift.![]()
EsseEi, Mario is gewoon geniaal. Het is maar goed dat die niet met het upje moet concurreren.
Die lucy taskwak, wat gaaf!
en vanuit eigenbelang vind ik het fijn dat jij ook een schuin streepje hebt van het wisselen van rij. Geeft moed, want dat heeft mijn tas-in-wording ook.
Grappig gedaan Lyssa en ik ben benieuwd naar de laatste.
Haha, die buidel doet het hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |