quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Tristessa het volgende:
Wow, die baby is goed gelukt! Mag ik daar een patroon van?
Heb je er een foto van? Ik ben benieuwd hoe zoiets eruit ziet. (Of is het echt een smurrie?)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:34 schreef Inu het volgende:
Oh, prachtblunder net
Ik moest iets haken voor de swap wat ergens anders opgenaaid moest worden, maar de zijkanten krulden erg op, dus ik dacht; ik strijk hem even plat. Dus natgemaakt en tussen een theedoek gelegd, strijkijzer eroverheen. Haal ik mn dingetje eruit, is het helemaal gesmoltenNu is het dus zo plat dat je amper ziet dat het gehaakt is
Hoe vilt je acryl
Ik zal straks eens kijken... denk niet dat ik dan heel erg veel verklapquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je er een foto van? Ik ben benieuwd hoe zoiets eruit ziet. (Of is het echt een smurrie?)
Dat is best moeilijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Tristessa het volgende:
Wow, die baby is goed gelukt! Mag ik daar een patroon van?
Als de vader ze heeft gemaild, dan zal ik ook eens een foto posten waarop ik hem vastheb, terwijl hij op het dekentje ligtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh B.ertha, wat een ukkie heb je vastgehadtof idee dat die straks lekker onder jouw gehaakte dekentje ligt
Waren het vrienden van jou en/of Sheep? Zo leuk als je het van (redelijk) dichtbij mee kan makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als de vader ze heeft gemaild, dan zal ik ook eens een foto posten waarop ik hem vastheb, terwijl hij op het dekentje ligt
Haha, niet nodig hoor. Ik denk niet dat 'ie veel pijn heeft gehad, de spelden heb ik er voor het weggooien uitgehaaldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Lyssa het volgende:
RIP Theekopje van Hoothoot.. ze heeft 'm namelijk gewoon weggegooid.
We moeten een memorial service houden! En een stille tocht!!
Geloof dat dat mijn allereerste borduurwerkje was, op de lagere school.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Haha, niet nodig hoor. Ik denk niet dat 'ie veel pijn heeft gehad, de spelden heb ik er voor het weggooien uitgehaald![]()
Ik ben al een ander speldenkussen aan het maken. Bestaat uit twee platte delen, dus dat kán niet mislukken. Bijna af!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Lyssa het volgende:
RIP Theekopje van Hoothoot.. ze heeft 'm namelijk gewoon weggegooid.
We moeten een memorial service houden! En een stille tocht!!
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vestje is af!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is niet heel goed zichtbaar, maar t is blauw met wat kleurtjes erdoor
Het is alleen maar een rechte lap haken!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh wat leuk!![]()
Ik wil ook wel zelf een vest oid maken, maar dat gaat me nog even boven de pet.
Ik wil een vest-vest, lange mouwen, kraag of capuchon etc.. maar dat vind ik maar eng.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is alleen maar een rechte lap haken!En die aan de beide punten een klein stukje aan elkaar naaien tot je dit hebt, echt té belachelijk simpel
Gaafquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vestje is af!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is niet heel goed zichtbaar, maar t is blauw met wat kleurtjes erdoor
Chainstitches... Engels patroon zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Als je deze bolero met lange mouwen wilt maken moet je gewoon meer chainstitches maken in het begin
Dit zijn 112 chainstitches geloof ik, als je er 200 zou maken heb je heerlijk lange mouwenGa ik misschien zelf ook nog wel doen met een andere bol wol.
Ohja, er is denk ik 2/3 bol wol doorheen gegaan, valt me echt mee! Van de rest van de bol haak ik misschien een mutsje
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
Woot... ik heb de finale gehaald met mijn upje... nu nog 10 dagen in spanning en dan weten we of ik in de top 3 ben geeindigd
http://www.happyseamstres(...)-finalists-announced
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:24 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat dus!
Er saat in de tekst(geen plaatje helaas)dat je het op de 4e losse moet doen. Maar ik denk dat het daarna op het 1e dubbele stokje van elke cluster moet. Zo worden het ook echt bloemblaadjes. Dank voor het meedenken! Jij ook Kwakz!
Je zustertje is mooi geworden Lyssa!
*steuntje in de rug*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
bíjna klaar met die stomme voering... heb écht geen zin meer maar t moet even af nu...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:40 schreef EsseEi het volgende:
Wow veel visjes al Mijsje! Wat ga je er mee doen? Wordt een deken?
Bedankt voor de complimentjes
Stond inderdaad op een glazentafel, was even te lui om een betere foto te maken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:49 schreef mijsje het volgende:wordt een 2persoons deken
(2.00x2.40m...) ik moet 276 visjes maken, dus ik moet er nog 205... het schiet al op
dat heb ik met sommige kleuren van ONLine, prima Linie 50... denk dat dat misschien van de verschillende pigmenten komt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef EsseEi het volgende:
wat ik trouwens wel interessant vind: ik heb 2 bollen wol van hetzelfde merk, en de één vind ik stroef en de ander lekker zacht en soepel haken! :S
ik heb die wol nu in wit, roze, lichtblauw, turquoize, donkerblauw, grijs, lila, lichtgroen, oranje en roodquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond de babywol van de zeeman echt heerlijk haken, maar die hebben dan weer maar een paar kleurtjes.... niet geschikt voor de amigurumi's in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |