*steuntje in de rug*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
bíjna klaar met die stomme voering... heb écht geen zin meer maar t moet even af nu...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:40 schreef EsseEi het volgende:
Wow veel visjes al Mijsje! Wat ga je er mee doen? Wordt een deken?
Bedankt voor de complimentjes
Stond inderdaad op een glazentafel, was even te lui om een betere foto te maken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:49 schreef mijsje het volgende:wordt een 2persoons deken
(2.00x2.40m...) ik moet 276 visjes maken, dus ik moet er nog 205... het schiet al op
dat heb ik met sommige kleuren van ONLine, prima Linie 50... denk dat dat misschien van de verschillende pigmenten komt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef EsseEi het volgende:
wat ik trouwens wel interessant vind: ik heb 2 bollen wol van hetzelfde merk, en de één vind ik stroef en de ander lekker zacht en soepel haken! :S
ik heb die wol nu in wit, roze, lichtblauw, turquoize, donkerblauw, grijs, lila, lichtgroen, oranje en roodquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond de babywol van de zeeman echt heerlijk haken, maar die hebben dan weer maar een paar kleurtjes.... niet geschikt voor de amigurumi's in elk geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |