abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85007653
Ik heb net voor de 6e keer mn swapprojectje opnieuw gedaan... Heb het nu wel een beetje gehad :D

:* voor alle moeilijke lijven

Ik heb ook nog nooit geel gevonden bij de Wibra, heb nu geel gekocht van Scheepjeswol...
pi_85008088
:* voor de dames. Zijn er geen vruchtbaarbeeldjes patronen om te haken O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:05:12 #103
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85008771
Heel veel sterkte dames en een dikke knuffel :*

Ben er zelf de afgelopen week achter gekomen dat ik wel kinderloos zal bijven. Het zal de leeftijd zijn maar laat niemand beweren dat ik nu een oud besje ben }) en die maandelijkse bezoeker zal ik ook niet echt missen :+
pi_85011796
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:46 schreef Lyssa het volgende:
:* voor de dames. Zijn er geen vruchtbaarbeeldjes patronen om te haken O+
Ik teken onmiddellijk :D

caroline ik weet niet welke leeftijd je hebt maar hoop dat je zelf niet had gedacht ooit kinderen te hebben, anders is het wel een heel bittere pil om te slikken :*

Mijn zin staat er wel wat grof zie ik, maar ik weet het niet echt anders te formuleren :@
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:52:39 #105
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85012550
Dank je wel Stefanie. Dat is heel lief gezegd.
En ja ik had wel gehoopt maar was ook wel een beetje dubbel.
En zeker niet als levensdoel om BOM vrouw te worden. (Heb nu geen partner)

[ Bericht 6% gewijzigd door caroline88 op 08-08-2010 16:57:44 ]
pi_85013478
Wat een hele mooi haaksel weer! _O_
Die tas, heel mooi blij! *O*
De Mario, super! *O*
... alles heel tof!

Ik kwam even heel kort ego-posten... ik heb net een mailtje gehad van de happy-seamstress.....
*O* Mijn UP is 3e geworden!!!! *O*
Ik moet nog een vragenlijstje invullen voor op de site, voor als ze de winnaars bekend maken... zo leuk, ben helemaal in jubelstemming!
*O*

Sorry, moest even...
[/einde ego]
pi_85013589
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Lijnloos het volgende:
De Mario, super! *O*
... alles heel tof!

Ik kwam even heel kort ego-posten... ik heb net een mailtje gehad van de happy-seamstress.....
Ik moet nog een vragenlijstje invullen voor op de site, voor als ze de winnaars bekend maken... zo leuk, ben helemaal in jubelstemming!
*O*

Sorry, moest even...
[/einde ego]
Wat super leuk!! *O* *O*
Feli!!!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:22:56 #108
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85013648
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Lijnloos het volgende:
De Mario, super! *O*
... alles heel tof!

*O*

Sorry, moest even...
[/einde ego]
Congrats :D _O_
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85013832
Lijnloos jeuj proficiat!!!! Iedereen deelt mee met de prijzenpot? :D

Mijn swap gaat goed vooruit, jeuj!! Het moeilijkste is achter de rug denk k! En nu ben k stiekem heel bang dat de persoon het niet leuk gaat vinden *pompiedom*

En caroline, ik snap het wel dat je geen BOM vrouw wilt worden, mijn mama heeft 3 kinderen alleen moeten opvoeden en dat was ook niet makkelijk :-)
pi_85013858
Oef Caroline, dikke knuffel :*

Gefeliciteerd Lijnloos!! Wat heb je nu gewonnen? *O*
pi_85014954
*O* *O* Lijnloos! *O* *O*
wat goed zeg! wat stond ook alweer voor de 3e plaats? (qua prijs) Super dat het gewoon gelukt is!!! *O*

:* Caroline, dat is ook bitter... wat dat betreft weet ik ook niet wat ik erger zou vinden, zoals nu of geen partner vinden en daardoor geen kinderen...
maar goed, er zijn gelukkig ook heel veel andere dingen waar wij nu samen van genieten, dus zielig vinden is gelukkig ook niet nodig :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:31:23 #112
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85016138
Lijnloos - gefeliciteerd!!

*O* *O* *O*

Nou was je natuurlijk ook wel moreel verplicht om te winnen met al onze stemmen achter je O-)

Dank lieve dames, voelde de veranderingen al een tijdje aankomen. En ik lig echt niet te snikken hoor. Af en toe wel heel eventjes. Maar dat hoort bij het leven. God had blijkbaar voor mij een ander Plan geschreven.
Heb overigens al een tijdje geleden gelezen dat wetenschappelijk onderzoek had aangetoond dat er geen verschil was in geluksniveau tussen vrouwen met kinderen of vrouwen zonder kinderen. Zoals ze in Amerika graag zeggen:
quote:
When life throws you lemons, make lemonade ;)
pi_85016225
ow ja, foto's van m'n fishy blanket :D
lekker op Terschelling op het balkon genieten van de zon en ondertussen fijn haken aan de visjes :D
en ook nog hoe de deken er nu uitziet:

je ziet het kleurpatroon al ontstaan, nietwaar? ;) (ik heb hem nu even in de lengte over het bed heen liggen voor de foto, maar zoals het er nu uitziet, wordt het de breedte... :) )

good for you Caroline! *O*
pi_85017423
Lijnloos gefeliciteerd! *O* *O* *O* Echt gaaf!
Heb weer een boel leuke dingen langs zien komen, o.a. een super vrolijke tas, en een heel goed lijkende Mario! En Lyssa's erg goed gelukte nurse! Je deken wordt ook gaaf Mijsje! Ik ben vast iemand vergeten omdat ik al even niet meer gepost heb, maar ik bedoel dus dat ik ALLE dingen die ik gezien heb (las wel mee) mooi en leuk vond, ook dat theekopje! ;)

Een :* voor Mijsje en Stefanie, ik hoop van harte dat het gaat lukken! O+
En Caroline, wat je daar zegt, over het plan dat God met je heeft. Mijn moeder gelooft daar ook heel sterk in, ze zou het precies zo kunnen zeggen! Zelf kan ik er niet zoveel mee, ben wel zo opgevoed maar weet het allemaal even niet meer.
Maar ik vind het altijd mooi om te zien hoe mensen troost kunnen putten uit hun geloof :)
Ook een :* voor jou!

Ik vind de swap trouwens niet meer leuk! Ik wil vertellen en laten zien waar ik mee bezig ben! :P
En vertellen over het aparte garen dat ik voor één van de swapsels heb gekocht! En, en!
Nouja.. nog minder dan een maandje hè! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Yachiru op 08-08-2010 19:13:50 ]
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:11:34 #115
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85017647
Lijnloos gefeliciteerd! Wat is de prijs?

:* voor alle dames die het verdienenhoe oneerlijk kan het leven soms zijn, de 1 is ongewenst zwanger en dan dat wat nu in het nieuws is brr

:D mijsje! Ik zie je! Leuk! Je maakt stiekum een beeld van iemand aan de hand verhalen, je eigen fantasie en een avatar :@ ;) En dan is het grappig om te zien hoe iemand er daarwerkelijk uit ziet.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85017840
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:11 schreef mmascha het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd! Wat is de prijs?

:* voor alle dames die het verdienenhoe oneerlijk kan het leven soms zijn, de 1 is ongewenst zwanger en dan dat wat nu in het nieuws is brr

:D mijsje! Ik zie je! Leuk! Je maakt stiekum een beeld van iemand aan de hand verhalen, je eigen fantasie en een avatar :@ ;) En dan is het grappig om te zien hoe iemand er daarwerkelijk uit ziet.
:Y dat is zo, het is vreselijk oneerlijk, maar dat is nou eenmaal zo... ik kan het de ene keer beter hebben dan de andere keer, maar goed, we gaan gewoon door... :)

:D leuk is dat he? daarom vind ik meets ook zo leuk, omdat je dan eindelijk kan zien hoe de ander er nou echt uitziet... :D ( :@ valt het mee of tegen trouwens? :@ ) ;)
pi_85017927
Ja meets! Gaan we nog een datum voor een meet prikken? :D Lijkt me leuk!
pi_85018490
Poll: Wanneer gaan we meeten?
eerste weekend van september (4e/5e)
Later in september
oktober
november of later
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_85018750
Ik vind het ook altijd leuk om dan te zien hoe iemand eruit ziet. Om de een of andere reden had ik bij mijsje bijvoorbeeld een beeld van een jonger iemand (misschien door 'mijsje'), ondanks eventuele verhalen.

Ben ook wel benieuwd altijd wat mensen dan over mij denken, jullie ook?
pi_85018803
Jej lijnloos *O* *O* *O*

Ik heb net mn huur opgezegd om te gaan samenwonen. Spannend! :X
pi_85018828
Kunnen we anders niet even een Doodle aanmaken?

Heb alle weekends in september en oktober erin gezet, kun je per dag aangeven of je kunt :)

http://www.doodle.com/dke5ryu5ese9q5pv
pi_85018922
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Inu het volgende:
Jej lijnloos *O* *O* *O*

Ik heb net mn huur opgezegd om te gaan samenwonen. Spannend! :X
Gefeliciteerd *O*

Wat een topic voor heugelijk en verdrietig nieuws zeg! :o

Ik heb gewoon een fobo :P Dus daar kunnen mensen altijd in zien hoe ik eruit zie :D
pi_85018951
Inu wat leuk! Gefeli! :D

Is ook wel zo ja, je maakt je toch een voorstelling bij iedereen :P Ben ook wel beniewd!
SPOILER: heeft niks met haken te maken maar wel met meetings
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85018999
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

Wat een topic voor heugelijk en verdrietig nieuws zeg! :o

Ik heb gewoon een fobo :P Dus daar kunnen mensen altijd in zien hoe ik eruit zie :D
Ja, ben heel erg benieuwd :D Als ik over een paar maanden weer ga verhuizen dan verkas ik gewoon lekker naar het buitenland ofzo :D

Ik sta in mn UI, dus iedereen kan me herkennen ;)
pi_85019018
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:46 schreef Yachiru het volgende:
Inu wat leuk! Gefeli! :D

Is ook wel zo ja, je maakt je toch een voorstelling bij iedereen :P Ben ook wel beniewd!
SPOILER: heeft niks met haken te maken maar wel met meetings
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweest :D

Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')