Ik teken onmiddellijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:46 schreef Lyssa het volgende:voor de dames. Zijn er geen vruchtbaarbeeldjes patronen om te haken
Wat super leuk!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een hele mooi haaksel weer!![]()
Die tas, heel mooi blij!
De Mario, super!
... alles heel tof!
Ik kwam even heel kort ego-posten... ik heb net een mailtje gehad van de happy-seamstress.....Mijn UP is 3e geworden!!!!
Ik moet nog een vragenlijstje invullen voor op de site, voor als ze de winnaars bekend maken... zo leuk, ben helemaal in jubelstemming!
Sorry, moest even...
[/einde ego]
Congratsquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een hele mooi haaksel weer!![]()
Die tas, heel mooi blij!
De Mario, super!
... alles heel tof!
Ik kwam even heel kort ego-posten... ik heb net een mailtje gehad van de happy-seamstress.....Mijn UP is 3e geworden!!!!
Ik moet nog een vragenlijstje invullen voor op de site, voor als ze de winnaars bekend maken... zo leuk, ben helemaal in jubelstemming!
Sorry, moest even...
[/einde ego]
quote:When life throws you lemons, make lemonade![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:11 schreef mmascha het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd! Wat is de prijs?
voor alle dames die het verdienenhoe oneerlijk kan het leven soms zijn, de 1 is ongewenst zwanger en dan dat wat nu in het nieuws is brr
mijsje! Ik zie je! Leuk! Je maakt stiekum een beeld van iemand aan de hand verhalen, je eigen fantasie en een avatar
![]()
En dan is het grappig om te zien hoe iemand er daarwerkelijk uit ziet.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Inu het volgende:
Jej lijnloos![]()
![]()
Ik heb net mn huur opgezegd om te gaan samenwonen. Spannend!
SPOILER: heeft niks met haken te maken maar wel met meetingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben heel erg benieuwdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wat een topic voor heugelijk en verdrietig nieuws zeg!
Ik heb gewoon een foboDus daar kunnen mensen altijd in zien hoe ik eruit zie
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:46 schreef Yachiru het volgende:
Inu wat leuk! Gefeli!
Is ook wel zo ja, je maakt je toch een voorstelling bij iedereenBen ook wel beniewd!
/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweestSPOILER: heeft niks met haken te maken maar wel met meetingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |