abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85008088
:* voor de dames. Zijn er geen vruchtbaarbeeldjes patronen om te haken O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:05:12 #103
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85008771
Heel veel sterkte dames en een dikke knuffel :*

Ben er zelf de afgelopen week achter gekomen dat ik wel kinderloos zal bijven. Het zal de leeftijd zijn maar laat niemand beweren dat ik nu een oud besje ben }) en die maandelijkse bezoeker zal ik ook niet echt missen :+
pi_85011796
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:46 schreef Lyssa het volgende:
:* voor de dames. Zijn er geen vruchtbaarbeeldjes patronen om te haken O+
Ik teken onmiddellijk :D

caroline ik weet niet welke leeftijd je hebt maar hoop dat je zelf niet had gedacht ooit kinderen te hebben, anders is het wel een heel bittere pil om te slikken :*

Mijn zin staat er wel wat grof zie ik, maar ik weet het niet echt anders te formuleren :@
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:52:39 #105
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85012550
Dank je wel Stefanie. Dat is heel lief gezegd.
En ja ik had wel gehoopt maar was ook wel een beetje dubbel.
En zeker niet als levensdoel om BOM vrouw te worden. (Heb nu geen partner)

[ Bericht 6% gewijzigd door caroline88 op 08-08-2010 16:57:44 ]
pi_85013478
Wat een hele mooi haaksel weer! _O_
Die tas, heel mooi blij! *O*
De Mario, super! *O*
... alles heel tof!

Ik kwam even heel kort ego-posten... ik heb net een mailtje gehad van de happy-seamstress.....
*O* Mijn UP is 3e geworden!!!! *O*
Ik moet nog een vragenlijstje invullen voor op de site, voor als ze de winnaars bekend maken... zo leuk, ben helemaal in jubelstemming!
*O*

Sorry, moest even...
[/einde ego]
pi_85013589
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Lijnloos het volgende:
De Mario, super! *O*
... alles heel tof!

Ik kwam even heel kort ego-posten... ik heb net een mailtje gehad van de happy-seamstress.....
Ik moet nog een vragenlijstje invullen voor op de site, voor als ze de winnaars bekend maken... zo leuk, ben helemaal in jubelstemming!
*O*

Sorry, moest even...
[/einde ego]
Wat super leuk!! *O* *O*
Feli!!!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:22:56 #108
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85013648
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Lijnloos het volgende:
De Mario, super! *O*
... alles heel tof!

*O*

Sorry, moest even...
[/einde ego]
Congrats :D _O_
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85013832
Lijnloos jeuj proficiat!!!! Iedereen deelt mee met de prijzenpot? :D

Mijn swap gaat goed vooruit, jeuj!! Het moeilijkste is achter de rug denk k! En nu ben k stiekem heel bang dat de persoon het niet leuk gaat vinden *pompiedom*

En caroline, ik snap het wel dat je geen BOM vrouw wilt worden, mijn mama heeft 3 kinderen alleen moeten opvoeden en dat was ook niet makkelijk :-)
pi_85013858
Oef Caroline, dikke knuffel :*

Gefeliciteerd Lijnloos!! Wat heb je nu gewonnen? *O*
pi_85014954
*O* *O* Lijnloos! *O* *O*
wat goed zeg! wat stond ook alweer voor de 3e plaats? (qua prijs) Super dat het gewoon gelukt is!!! *O*

:* Caroline, dat is ook bitter... wat dat betreft weet ik ook niet wat ik erger zou vinden, zoals nu of geen partner vinden en daardoor geen kinderen...
maar goed, er zijn gelukkig ook heel veel andere dingen waar wij nu samen van genieten, dus zielig vinden is gelukkig ook niet nodig :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:31:23 #112
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85016138
Lijnloos - gefeliciteerd!!

*O* *O* *O*

Nou was je natuurlijk ook wel moreel verplicht om te winnen met al onze stemmen achter je O-)

Dank lieve dames, voelde de veranderingen al een tijdje aankomen. En ik lig echt niet te snikken hoor. Af en toe wel heel eventjes. Maar dat hoort bij het leven. God had blijkbaar voor mij een ander Plan geschreven.
Heb overigens al een tijdje geleden gelezen dat wetenschappelijk onderzoek had aangetoond dat er geen verschil was in geluksniveau tussen vrouwen met kinderen of vrouwen zonder kinderen. Zoals ze in Amerika graag zeggen:
quote:
When life throws you lemons, make lemonade ;)
pi_85016225
ow ja, foto's van m'n fishy blanket :D
lekker op Terschelling op het balkon genieten van de zon en ondertussen fijn haken aan de visjes :D
en ook nog hoe de deken er nu uitziet:

je ziet het kleurpatroon al ontstaan, nietwaar? ;) (ik heb hem nu even in de lengte over het bed heen liggen voor de foto, maar zoals het er nu uitziet, wordt het de breedte... :) )

good for you Caroline! *O*
pi_85017423
Lijnloos gefeliciteerd! *O* *O* *O* Echt gaaf!
Heb weer een boel leuke dingen langs zien komen, o.a. een super vrolijke tas, en een heel goed lijkende Mario! En Lyssa's erg goed gelukte nurse! Je deken wordt ook gaaf Mijsje! Ik ben vast iemand vergeten omdat ik al even niet meer gepost heb, maar ik bedoel dus dat ik ALLE dingen die ik gezien heb (las wel mee) mooi en leuk vond, ook dat theekopje! ;)

Een :* voor Mijsje en Stefanie, ik hoop van harte dat het gaat lukken! O+
En Caroline, wat je daar zegt, over het plan dat God met je heeft. Mijn moeder gelooft daar ook heel sterk in, ze zou het precies zo kunnen zeggen! Zelf kan ik er niet zoveel mee, ben wel zo opgevoed maar weet het allemaal even niet meer.
Maar ik vind het altijd mooi om te zien hoe mensen troost kunnen putten uit hun geloof :)
Ook een :* voor jou!

Ik vind de swap trouwens niet meer leuk! Ik wil vertellen en laten zien waar ik mee bezig ben! :P
En vertellen over het aparte garen dat ik voor één van de swapsels heb gekocht! En, en!
Nouja.. nog minder dan een maandje hè! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Yachiru op 08-08-2010 19:13:50 ]
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:11:34 #115
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85017647
Lijnloos gefeliciteerd! Wat is de prijs?

:* voor alle dames die het verdienenhoe oneerlijk kan het leven soms zijn, de 1 is ongewenst zwanger en dan dat wat nu in het nieuws is brr

:D mijsje! Ik zie je! Leuk! Je maakt stiekum een beeld van iemand aan de hand verhalen, je eigen fantasie en een avatar :@ ;) En dan is het grappig om te zien hoe iemand er daarwerkelijk uit ziet.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85017840
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:11 schreef mmascha het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd! Wat is de prijs?

:* voor alle dames die het verdienenhoe oneerlijk kan het leven soms zijn, de 1 is ongewenst zwanger en dan dat wat nu in het nieuws is brr

:D mijsje! Ik zie je! Leuk! Je maakt stiekum een beeld van iemand aan de hand verhalen, je eigen fantasie en een avatar :@ ;) En dan is het grappig om te zien hoe iemand er daarwerkelijk uit ziet.
:Y dat is zo, het is vreselijk oneerlijk, maar dat is nou eenmaal zo... ik kan het de ene keer beter hebben dan de andere keer, maar goed, we gaan gewoon door... :)

:D leuk is dat he? daarom vind ik meets ook zo leuk, omdat je dan eindelijk kan zien hoe de ander er nou echt uitziet... :D ( :@ valt het mee of tegen trouwens? :@ ) ;)
pi_85017927
Ja meets! Gaan we nog een datum voor een meet prikken? :D Lijkt me leuk!
pi_85018490
Poll: Wanneer gaan we meeten?
eerste weekend van september (4e/5e)
Later in september
oktober
november of later
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_85018750
Ik vind het ook altijd leuk om dan te zien hoe iemand eruit ziet. Om de een of andere reden had ik bij mijsje bijvoorbeeld een beeld van een jonger iemand (misschien door 'mijsje'), ondanks eventuele verhalen.

Ben ook wel benieuwd altijd wat mensen dan over mij denken, jullie ook?
pi_85018803
Jej lijnloos *O* *O* *O*

Ik heb net mn huur opgezegd om te gaan samenwonen. Spannend! :X
pi_85018828
Kunnen we anders niet even een Doodle aanmaken?

Heb alle weekends in september en oktober erin gezet, kun je per dag aangeven of je kunt :)

http://www.doodle.com/dke5ryu5ese9q5pv
pi_85018922
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Inu het volgende:
Jej lijnloos *O* *O* *O*

Ik heb net mn huur opgezegd om te gaan samenwonen. Spannend! :X
Gefeliciteerd *O*

Wat een topic voor heugelijk en verdrietig nieuws zeg! :o

Ik heb gewoon een fobo :P Dus daar kunnen mensen altijd in zien hoe ik eruit zie :D
pi_85018951
Inu wat leuk! Gefeli! :D

Is ook wel zo ja, je maakt je toch een voorstelling bij iedereen :P Ben ook wel beniewd!
SPOILER: heeft niks met haken te maken maar wel met meetings
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85018999
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

Wat een topic voor heugelijk en verdrietig nieuws zeg! :o

Ik heb gewoon een fobo :P Dus daar kunnen mensen altijd in zien hoe ik eruit zie :D
Ja, ben heel erg benieuwd :D Als ik over een paar maanden weer ga verhuizen dan verkas ik gewoon lekker naar het buitenland ofzo :D

Ik sta in mn UI, dus iedereen kan me herkennen ;)
pi_85019018
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:46 schreef Yachiru het volgende:
Inu wat leuk! Gefeli! :D

Is ook wel zo ja, je maakt je toch een voorstelling bij iedereen :P Ben ook wel beniewd!
SPOILER: heeft niks met haken te maken maar wel met meetings
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweest :D

Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets :D
pi_85019074
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Lyssa het volgende:

[..]

/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweest :D

Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets :D
Oh, ik ken idd een groot aantal mensen uit het Eindhoven topic gewoon :Y Vorig jaar zelfs met zn allen geBBQ-ed :Y)
pi_85019182
Vriend speelt ook WoW en heeft ook al weekendjes met de guilts gehad. Een guildie is zelfs een collega van hem :-) (hij vraagt op welke server jullie spelen :P )

Ik ga even de doodle invullen hoor! Ik hoop dat we een datum kunnen vinden, ben benieuwd! Ik heb ook al veel meets gehad, vroeger via de chats (de goeie ouwe tijd :P ) en nu via fora. Ben alleen altijd hardstikke nerveus, bang dat jullie me niet gaat begrijpen, wat meestal nog uitkomt ook haha Moet me altijd even aanpassen :P

edit: momenteel kan k enkel op zondag, moest ik ander werk vinden en als k op zaterdag kan, laat k het wel weten..
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:55:29 #128
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85019262
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:16 schreef mijsje het volgende:

[..]

:Y dat is zo, het is vreselijk oneerlijk, maar dat is nou eenmaal zo... ik kan het de ene keer beter hebben dan de andere keer, maar goed, we gaan gewoon door... :)

:D leuk is dat he? daarom vind ik meets ook zo leuk, omdat je dan eindelijk kan zien hoe de ander er nou echt uitziet... :D ( :@ valt het mee of tegen trouwens? :@ ) ;)
Je bent geen mijsje maar een vrouw! :D O+ Ik vind meeten eng. Al heb ik mijn man ook zo leren kennen(niet via fok trouwens) maar daarna ben ik er maar mee gestopt :X
Moet nog even kwijt dat ik enorm trots ben op mijn collega die zeer binnenkort draagmoeder gaat worden voor haar schoonzus.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85019374
Ik speel op Quel'Thalas, alliance :+

Ontopic! Ik ben ook bezig met de giant jellyfish, omdat ik in de auto moest haken en dus een simpel patroon moest hebben *O*
pi_85019388
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Lyssa het volgende:

[..]

/off-topic (ik aap je maar even na, dit is beter dan een spoiler :P): Ik heb een Engels vriendje gehad die ik via WoW kende, ben een paar keer daar geweest, en hij hier. Maar het werkte niet zo.. o.a. de afstand :P
Arnhem ken ik trouwens! Ik woon in Wageningen! :P
Oh, en Stefanie; ik speelde eerst op Chromaggus, daarna Sylvanas, toen weer terug naar Chromaggus en mijn chars staan nu te niksen op Ravencrest, alles alliance (steeds getransferred enzo).

Wat een handige website is dat trouwens! Kende ik nog niet. Heb het ingevuld maar moet erbij zeggen dat ik nooit echt een goed overzicht van mijn lange termijnplanning heb :P Maar volgens mij kan ik voor alsnog op alle dagen behalve de 19e want dat is de trouwdag van mijn ouders :D Feestje! Maar het kan dus zijn dat ik nu ja invul terwijl er eigenlijk stiekem iets anders is op die dag :@ Maar dat zien we dan wel weer!
pi_85019575
O J speelt op een Franse server zegt hij net :-)

Ik heb J trouwens ook via internet leren kennen, niet via Fok ofzo maar een toen ouderwetse chat haha. En 1 van mijn beste vriendinnen ken k ook via internet :-)
pi_85019679
Mijn ex kende ik via Fok! en mijn huidige vriend zat wel op Fok! maar leerde ik kennen op een feestje (waar ie me bekend voor kwam omdat ik zn foto in Userfoto's had gezien _O-)
pi_85019730
Lyssa had ik wel eens gezien op de plaatjes van Ravelry en Inu staat daar ook :) verder heb ik een meet van het haken de vorige keer meegemaakt, ik ben benieuwd wie van die mensen nu ook gaan komen... :D

:D ik een vrouw Mmascha :D hahaha, ja dat is zo ;) al jaren en jaren... (ondertussen alweer 31, bijna 32...)

WoW, mijn broer is daar ook helemaal verslingerd aan...

Inu *O* *O* *O* goed zeg! Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! :D

Misschien gaan wij nog weg met de herfstvakantie (weekend 23/24 oktober en 30/31 oktober...) die heb ik dus ook niet ingevuld. als we niet weggaan, dan kan ik altijd nog aangeven dat ik dan ook kan, toch? ;) (tenzij de meet dan al is geweest... :D )

inderdaad een handige website, die kende ik ook nog niet... :) kun je lekker snel zien wanneer de meeste mensen kunnen! *O*
pi_85019791
Oh Stefanie, leuk! Ik heb aan WoW ook aardig wat MSN contacten over gehouden met wie ik vrij regelmatig even bijpraat.
Maar ik ken ook een heleboel mensen die er absoluut niets van moeten weten hoor, die vinden het maar vreemd dat ik mensen via internet leer kennen en zouden het zelf nooit doen :P
M'n moeder vond het ook helemaal niet leuk toen ik dat Engelse vriendje had. Het vriendje daarvoor was trouwens ook via WoW, maar pas nadat we elkaar op een meet ontmoet hadden. En hij woonde wel in NL, haha! Maar dat vond ze eerst ook maar niks.
Op m'n werk vinden ze het ook maar raar, ik vertelde heel enthousiast over de swap, en wat ik aan het haken ben. Kon ik eerst uit gaan leggen wat een forum is! _O-
pi_85019868
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef Yachiru het volgende:
Oh Stefanie, leuk! Ik heb aan WoW ook aardig wat MSN contacten over gehouden met wie ik vrij regelmatig even bijpraat.
Maar ik ken ook een heleboel mensen die er absoluut niets van moeten weten hoor, die vinden het maar vreemd dat ik mensen via internet leer kennen en zouden het zelf nooit doen :P
M'n moeder vond het ook helemaal niet leuk toen ik dat Engelse vriendje had. Het vriendje daarvoor was trouwens ook via WoW, maar pas nadat we elkaar op een meet ontmoet hadden. En hij woonde wel in NL, haha! Maar dat vond ze eerst ook maar niks.
Op m'n werk vinden ze het ook maar raar, ik vertelde heel enthousiast over de swap, en wat ik aan het haken ben. Kon ik eerst uit gaan leggen wat een forum is! _O-
Dat is zo herkenbaar _O- Maar ik ben op werk al de ICT held, ze komen bij mij voordat ze de helpdesk gaan bellen :') Puur omdat zij er zo weinig van afweten en ik gewoon stiekem een nerd ben 8-)

* Lyssa richting Wageningen zwaait!
pi_85019923
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dat is zo herkenbaar _O- Maar ik ben op werk al de ICT held, ze komen bij mij voordat ze de helpdesk gaan bellen :') Puur omdat zij er zo weinig van afweten en ik gewoon stiekem een nerd ben 8-)

* Lyssa richting Wageningen zwaait!
Ja same! Ik heb de bijnaam C-nerd.. C staat daarin voor computer _O-

* Yachiru richting Arnhem terug zwaait!

Arnhem is een leuke stad trouwens, heb ik mijn doktersassistente-opleiding gedaan. We gingen in de tussenuren altijd winkelen, op Kronenburg of in het centrum.
pi_85020126
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:10 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ja same! Ik heb de bijnaam C-nerd.. C staat daarin voor computer _O-

* Yachiru richting Arnhem terug zwaait!

Arnhem is een leuke stad trouwens, heb ik mijn doktersassistente-opleiding gedaan. We gingen in de tussenuren altijd winkelen, op Kronenburg of in het centrum.
Ik vond Groningen leuker :@ Ik kom oorspronkelijk uit Huissen, dus kwam vanuit middelbare school ook altijd op Kronenburg omdat ik daar vlakbij op school zat. Ik heb er nog bij de bieb (en een groenteboer, die er niet meer zit) gewerkt. Maar voor mn studie ging ik naar Groningen en per toeval kreeg ik weer een baan bij Arnhem in de buurt, dus nu ben ik weer terug. Wel fijn dat het een bekende stad is!

ontopic maar even een plaatje van mn Giant Jellyfish (heul niet zo giant) die nog erg onderweg is, maar ik moest een stuk uithalen omdat ik wat had gemist :+
pi_85020356
Dat is wel jammer, maar misschien kan je ooit op een dag weer terug naar Groningen :)
En je hebt er vast nog studiegenoten wonen bij wie je op bezoek kunt gaan? :D

Oh, dat is die met al die sliertjes toch? Die is echt leuk! Ik zou best ook een on-topic foto willen laten zien maar het mag helaas niet O-)
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:20:40 #139
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85020357
Lijnloos en Inu: gefeliciteerd!!! :D:D

Heb m'n sleutelhanger uitgeprobeerd en tadaaaa:

(sorry ben een beetje incapabel en ben niet zo goed infoto's kleiner maken, dus beetje groot :P (en ik ben lui :@))

nog minstens 3 te gaan;)

[ Bericht 18% gewijzigd door EsseEi op 08-08-2010 20:31:46 ]
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:21:09 #140
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85020378
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef EsseEi het volgende:

[ afbeelding ]

nog minstens 3 te gaan;)
_O_
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85020415
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef EsseEi het volgende:

[ afbeelding ]
(sorry ben een beetje incapabel en ben niet zo goed infoto's kleiner maken, dus beetje groot :P (en ik ben lui :@))

nog minstens 3 te gaan;)
Aww, wat poepig issie! O+

Niks mis met je foto hoor, ik zou mijn duim er niet eens bij op durven zetten! Bijt nagels en zit ook altijd aan de zijkanten te prutsen :P
pi_85020440
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Yachiru het volgende:
Dat is wel jammer, maar misschien kan je ooit op een dag weer terug naar Groningen :)
En je hebt er vast nog studiegenoten wonen bij wie je op bezoek kunt gaan? :D
Ja dat zeker! Maar ik ben niet ontevreden in Arnhem hoor :D Maar grote kans dat ik wel weer eens verhuis uit Arnhem (tijdelijke contracten en ver verspreide mogelijkheden voor vervolgopleiding ;( )

EsseEi, wat een schatje O+ Leuk formaat voor aan de sleutelhanger of tas ofzo! :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:22:57 #143
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85020457
haha ow ja en nogmaals bedankt voor de Mario complimentjes ^^ (en nu ook al voor de Up complimentjes :D)
pi_85020472
EsseEi hij is schattig!!

Ik kan mijn project ook niet laten zien of ik verklap het haha. Morgen maar weer even op tocht gaan om nog wat bij te kopen om af te werken.

Nu bezig met de aap van DeliciousCrochet :-) Moet iets doen als k niet meer verder kan :P
pi_85020566
EsseEi, als je in je img tag een kleine aanpassing doet, dan wordt ie automatisch verkleind. Dus ipv [img ] als eerste tag doe je dan bijv [img=300 ] of [img=400 ] (afhankelijk van de gewenste grootte) met de eindtag hoef je niets te veranderen :)
pi_85020615
Nog een ex-WoW-er hier :o mijn man ook via inet ontmoet,kanechat :@ zijn nu al bijna 8,5 jaar samen O+

Wat is de sleutelhanger leuk!!! O+
pi_85020698
Oh, wat ik trouwens nog helemaal was vergeten te vertellen: ik kreeg afgelopen week mijn wollyhood pakje binnen met allemaal prachtige nieuwe bolletjes katoen, super mooie kleuren :D
Kan alleen niks laten zien omdat er ook materiaal voor de swap bij zit :P
Maar het leukste was, dat ik er een patroonboek van Drops bij kreeg, lief hè? :D
Staan wat haak- en voornamelijk breipatronen in, maar de haakpatronen die erin staan zijn echt O+
Een tasje dat ik zeker weten wil maken! En 2 erg leuke vestjes, misschien dat ik me daar voor de winter eens aan ga wagen.
En ik wil eigenlijk misschien toch ook nog leren breien, dus komt het dubbel van pas!
Ik word altijd helemaal blij van zo'n leuk extraatje :P
pi_85020744
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef AnitraX het volgende:
Nog een ex-WoW-er hier :o mijn man ook via inet ontmoet,kanechat :@ zijn nu al bijna 8,5 jaar samen O+
Ik via topradio-chat haha En al over de 7jaar samen O+
pi_85020787
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef AnitraX het volgende:

Wat is de sleutelhanger leuk!!! O+
Haha, wat leuk :D
Ik game overigens nog wel, op m'n PS3. Zit steeds te switchen nu, klein stukje Uncharted spelen, en dan weer hier omdat ik het zo gezellig vind om hier te kletsen! :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:31:07 #150
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85020788
Thnx Lyssa voor de tip! :D

dat wou ik ook nog zeggen: Mijsje je deken wordt echt heel gaaf!!!! :D

Ex ook via I-net leren kennen (zat uiteindelijk wel bij mij op school maar goed) :@ En zus is uiteindelijk getrouwd met man die ze via internet heeft leren kennen. Internet is een wondermiddel! ;)
pi_85020804
Ik ken mijn vriend via Love@Lycos toen ik 14 was :D Nu 5 jaar bij elkaar ondertussen :)
pi_85020842
Hihi Yachiru, ik speel Wii, PS3 staat wat langs de kant hier :P Maar vanavond aan het haken, niet spelen.
pi_85020879
:D wat een lieve sleutelhanger EsseEi! :D
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Aww, wat poepig issie! O+

Niks mis met je foto hoor, ik zou mijn duim er niet eens bij op durven zetten! Bijt nagels en zit ook altijd aan de zijkanten te prutsen :P
dus... dezelfde naam en dezelfde kwaal? hmmm, toeval? ;)

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef EsseEi het volgende:
Thnx Lyssa voor de tip! :D

dat wou ik ook nog zeggen: Mijsje je deken wordt echt heel gaaf!!!! :D

Ex ook via I-net leren kennen (zat uiteindelijk wel bij mij op school maar goed) :@ En zus is uiteindelijk getrouwd met man die ze via internet heeft leren kennen. Internet is een wondermiddel! ;)
Dank je! :D ik ben er ook best tevreden over hoe het gaat *O*

is het al bijna swap-stuur-dag? ;)
pi_85021128
Ik wilde eerst ook een Wii! Toen 'ie net aangekondigd was :P Daarvoor was ik helemaal verslingerd aan m'n Nintendo Gamecube. Maar het duurde zooo lang. En in die tijd begon ik een nieuwe studie waar een heleboel mensen WoW speelden.. Ik kende WoW al een half jaar, maar wilde niet omdat ik mezelf ken.. Maar toen ging ik dus toch overstag!
En toen hoefde ik geen Wii meer :P Maar sinds vorig jaar ben ik WoW nogal beu, dus bijna niet meer actief enzo.. En toen kocht ik mijn PS3! Koos uiteindelijk daarvoor en niet voor de Wii omdat het aanbod in games me meer aanspreekt. Maar als de nieuwe Zelda komt wil ik er nog een Wii bij :@ En dan wil ik ook Kirby's Epic Yarn O+

Ehm.. sorry.. dat is wel weer een heel lang off-topic verhaal :@ Jullie merken vast wel dat ik het soms een beetje moeilijk vind om on-topic te blijven _O-

Om het goed te maken: in mijn pakket zat ook die mooie kleur blauw die iemand (sorry, weet niet meer wie) pas had, van Drops Paris, en daar wil ik deze muts van gaan maken, voor de winter O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 8 augustus 2010 @ 20:39:04 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85021167
Mn Shawl is eindelijk klaar,
Hij is een glimmende grijs kleur.

Die slofjes uit de op O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Ynske op 08-08-2010 20:47:32 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85021171
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef mijsje het volgende:
[..]

[..]

Ach jij hebt de jouwe al binnen _O-

Mijn pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden. Ik kreeg een handig pakketdoosje van mn iphone 4 ( O+ O+) en daar past het mooi in! :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:39:16 #157
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85021178
haha ik ben nu echt nieuwsgierig geworden naar al jullie Swap dingen, heb er al veel over gehoord ;)

en wat een activiteit zo op de zondagavond! :D inderdaad gezellig yachiru :D
pi_85021181
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef mijsje het volgende:
[..]

[..]

Haha, en we houden allebei van haken! :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:41:50 #159
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85021297
:o die muts!!!! ZO MOOI!!!! :D:D:D

Wou die muts maken die ergens in een YouTube filmpje hier was gepost (paar topics eerder), maar deze is nog veeeeel mooier!!!!! :D:D
O+ O+ O+ O+ O+
pi_85021400
Yachiru, wij zijn begonnen met PS hier en toen wou ik de Wii, gekregen van vriendlief voor mijn verjaardag O+ Daarna PS3 maar toen heeft J WoW ontdekt en staat de PS3 te verstoffen. Tenzij de nieuwe Ratchet uit komt, dan ga ik weer PS3 spelen (verslaafd aan Ratchet en Mario :D )

Ik ben ook benieuwd naar de swap-dingetjes! Ik ga even snel moeten doordoen om het mijne op te sturen :D
pi_85021687
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Mijn pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden. Ik kreeg een handig pakketdoosje van mn iphone 4 ( O+ O+) en daar past het mooi in! :D
:Y dat wel ja, maar goed, ik moet de mijne nog sturen aan mijn slachtoffer gelukkige ontvanger... :D

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Haha, en we houden allebei van haken! :P
:D dus, dezelfde naam, dezelfde kwaal en dezelfde hobby... :D komt er nog meer bij? toevallig ook blond met groen/bruine ogen en een bril? :P

leuke muts inderdaad trouwens! :D die heb ik ook maar meteen even toegevoegd aan m'n queue :D

Ynske, mooie shawl heb je gemaakt! O+ was dat die van drops design die je wilde maken een tijdje terug? mooi dat je er toch de tijd weer voor hebt gevonden... :)
pi_85021773
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Ynske het volgende:
Mn Shawl is eindelijk klaar, [ afbeelding ]
Hij is een glimmende grijs kleur.

Die slofjes uit de op O+
Gaaf!! Mooi gelijk ook allemaal, ik weet niet of ik dat zou kunnen! :D
pi_85021781
Hier alleen een oude Xbox met heel veel emulators erop :9 Met zn 4en Tetris spelen is erg goed!
pi_85021887
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef StefanieV het volgende:
Yachiru, wij zijn begonnen met PS hier en toen wou ik de Wii, gekregen van vriendlief voor mijn verjaardag O+ Daarna PS3 maar toen heeft J WoW ontdekt en staat de PS3 te verstoffen. Tenzij de nieuwe Ratchet uit komt, dan ga ik weer PS3 spelen (verslaafd aan Ratchet en Mario :D )

Ik ben ook benieuwd naar de swap-dingetjes! Ik ga even snel moeten doordoen om het mijne op te sturen :D
Ratchet & Clank!!! O+ O+ O+ Ik ben nog bezig met A Crack in Time, geweldig is die!
Ik las in het PS3 topic wel iets over een gerucht dat Insomniac met een nieuwe R&C bezig is!

Mooie shawl trouwens Ynske!

Haha Mijsje, ik ben wel blond, maar heb blauwe ogen en draag geen bril :P
pi_85022026
:D hahaha, dan gaan we daar dus de mist in! :P

ik ga weer een haaknaald pakken en lekker in m'n pyama verder met visjes... ;) kijken of ik er van de week nog een paar rijen bij kan krijgen... :D ik moet uiteindelijk 23 rijen van 12 visjes krijgen, dan heb ik als het goed is de juiste afmetingen :) (ik heb er nu 4, dus dan weet je wat me nog te doen staat... :P )
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:58:17 #166
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85022179
Mooie shawl Ynske! Was even verdwenen net tussen alle posts! Maar mooie kleur! :D
pi_85022270
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ratchet & Clank!!! O+ O+ O+ Ik ben nog bezig met A Crack in Time, geweldig is die!
Ik las in het PS3 topic wel iets over een gerucht dat Insomniac met een nieuwe R&C bezig is!

Toch?? Ik had net gelezen dat A Crack in Time de laatste is en die al uitgespeeld :( (op een week speel ik die uit :@ )

Ynske mooie shawl! Gebruik je die dan zelf of is het om cadeau te geven?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:03:18 #168
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85022431
Ynske wat mooi! Kleurtje past er ook goed bij.

EsseEi wat een leuke toad. Heb je al gezocht welke verschillende mario-paddestoelen er zijn?

Ik had vorig jaar een bruiloft waarbij de bruid en bruidegom elkaar hadden leren kennen via internet. Dat vertelde de ambtenaar. Iemand naast mij: "Huh, dat wist ik niet. Dat was in mijn tijd ook nog niet." Dus ik vroeg:"Hoe lang kennen jullie elkaar dan?"Zij:"Acht jaar."Ik:"Ik ken mijn man al tien jaar en ontmoet via internet." :D
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85022814
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Toch?? Ik had net gelezen dat A Crack in Time de laatste is en die al uitgespeeld :( (op een week speel ik die uit :@ )

Ynske mooie shawl! Gebruik je die dan zelf of is het om cadeau te geven?
Ja, ACiT is de laatste. Maar ik heb mijn PS3 nog niet heel erg lang, dus moest eerst de andere 2, vandaar dat ik daar nu pas ben :P Uncharted is trouwens ook erg gaaf, ik kreeg net de trophy voor 100 headshots :@ (sorry, past niet in dit topic maar ik moest het even kwijt aangezien ik er best een beetje trots op ben omdat ik er nog niet heel erg goed in ben, haha :P)
pi_85023734
Jow, meiden... wat gaan jullie weer rap hier zeg, zo kan ik het toch niet bijhouden? :+
Weer zoveel mooie dingen... *O*
Mijsje, je visjes schieten goed op hoor! _O_
De up-sleutelhanger vond ik ook heel goed gelukt! Maar ja, alles wat upje is, is bij mij al een 10 waard ;)
Mooie shawl ook weer! Netjes gedaan hoor!

Dank voor de felicitaties! Ben al sinds vanmiddag in jubelstemming, maar kon het niet echt delen met iemand...
De prijs is trouwens 75 CAD (ongeveer 50 euro geloof ik). Dus wel luceratief UPje zo ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:46:35 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_85024558
Wat keigaaf Lijnloos! *O* *O* *O* upje is kampioen *O* *O* *O*

Dat planningsding is handig Inu. Mezelf heb ik er niet bijgezet, want ik weet niet wat mijn plannen voor die tijd zijn en de vorige haakmeet heb ik ook pas een dag vooraf besloten dat ik zou komen. Vind ik voor nu ook wel een plan.

Mooi stukje jellyfish Lyssa, al heb ik geen idee hoe het verder gaat en welke kant het is. :+

Leuke sleutelhanger EsseEi, hoe lang ben je daar nu mee bezig?

Sjaal ziet er goed gelukt uit Ynske. :)

Mijn man en ik zijn nu ruim 10 jaar samen, en officieel een fok!stel O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85024781
Lijnloos: nog gefeli!!!!

En Ynske: wat een mooie shawl! O+

Mijn grannystripe dekentje vordert gestaag, elke dag één kleurrij erbij, dat is m'n streven.
Intussen ben ik voor het RE-BAG project bloemen aan het haken, om op een lap originele jaren '70 stof vast te maken, en dan op te sturen.

(Ik ga de meeting touwens voorbij laten gaan. Maar bij een volgende swap (ooit), wil ik wel aanhaken!)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:52:49 #173
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_85024910
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef YPPY het volgende:
Wow Hoothoot, die foto kan zo in een tijdschrift. :D *O*

EsseEi, Mario is gewoon geniaal. Het is maar goed dat die niet met het upje moet concurreren. ;)

Die lucy tas O+ kwak, wat gaaf! O+ en vanuit eigenbelang vind ik het fijn dat jij ook een schuin streepje hebt van het wisselen van rij. Geeft moed, want dat heeft mijn tas-in-wording ook. ;)

Grappig gedaan Lyssa en ik ben benieuwd naar de laatste. :)

Haha, die buidel doet het hem. :D
ja, ik heb ooit wel een tutorial gezien over hoe je dat kon voorkomen, maar die kon ik niet meer vinden dus heb t maar gewoon zo gelaten en er de achterkant van gemaakt...
Kwak
pi_85024926
Oh ja, de meet... september zit voor mij al behoorlijk vol, maar oktober of november zou voor mij wel kunnen ;) (nu nog wel)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:56:04 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_85025085
gefeliciteerd trouwens lijnloos! (ik lees net pas bij)

*O*
Kwak
pi_85025173
Aah, kijk deze schatjes nou!
Ik verzamel vingerpoppetjes :D Maar mag even geen patroontjes kopen van mezelf, heb er genoeg O-)
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:00:35 #177
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85025335
hihi nogmaals bedankt voor de complimentjes :@

@mmascha: jaaa een groene, rode en blauwe ;) maar alle andere kleuren mogen van mij ook gewoon ;)
(en je hebt natuurlijk nog die boze bruine, maar dat is een ander patroon)

@Yppy: Denk dat ik er ongeveer 2 uur mee bezig ben geweest? Of 3 uur....weet het niet precies, tussenpauze want m'n oma kwam eten dus moest me even sociaal gedragen ;), denk toch 3 uur ja.
(die oma was trouwens wel verbaasd dat ik die haaksels had gemaakt, dat ik ze wel kon verkopen enzo :D (normaal is m'n moeder de Crea Bea))

Grappig om over al die internet romances te lezen ^^ zo erg is het niet om dagen achter je computer te zitten :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:10:04 #178
1762 YPPY
Yppiaans
pi_85025815
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Hoothoot het volgende:

Intussen ben ik voor het RE-BAG project bloemen aan het haken, om op een lap originele jaren '70 stof vast te maken, en dan op te sturen.

Wat leuk! Kunnen we niet allemaal een stukje haken dat iemand dat dan aan elkaar vast maakt? Lijkt me wel stoer, een fok!haaktopic-tas.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:12:19 #179
1762 YPPY
Yppiaans
pi_85025913
Drie uur klinkt als best te doen EsseEi, dat zijn er voor mij dan 5 of 6, wel leuk voor een projectje. ;)
*OUD heilige*
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:14:52 #180
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85026041
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Lyssa het volgende:

[..]

}:| Waarom jij al wel en ik nog niet? ;) Ik heb um al gereserveerd maar moet nog even wachten totdat mijn abo afloopt en ik iets nieuws kan afsluiten. En dan: *O*

EsseEi, die bruine mushroom ken ik niet. Ik kan ook zo geen plaatje vinden. Wel deze speicaal voor Lijnloos
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/11616-bigthumbnail.jpg _O-
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85027149
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef mmascha het volgende:

[..]

}:| Waarom jij al wel en ik nog niet? ;) Ik heb um al gereserveerd maar moet nog even wachten totdat mijn abo afloopt en ik iets nieuws kan afsluiten. En dan: *O*

EsseEi, die bruine mushroom ken ik niet. Ik kan ook zo geen plaatje vinden. Wel deze speicaal voor Lijnloos
Ik zat bij de voorinschrijving 20 juli :@

Lijfje van mn Jellyfish is klaar! Nu beginnen met de tentakels, zo veel mogelijk!! :D
foto gemaakt met iPhone4 :P
pi_85028129
Ik ken mijn vriend ook via internet :D Via Fok zelfs! Het was helemaal niet de bedoeling, maar na een tijdje kletsen gaat het dan toch kriebelen O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:04:27 #183
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85028512
Tjeempie wat een geklets hier, gezellig ^O^

Eerst maar het on topic stukje en dan ga ik steeds verder off topic afglijden zodat jullie kunnen afhaken op elk gewenst punt:
goede woordspeling he?? hihi

Yachiru, leuk dat patroonboek! Altijd leuk zo'n extraatje.

Inu, gefeliciteerd! Succes met al die veranderingen.

EsseEi, alweer heel leuk die sleutelhanger van jou!

Ynske, chic hoor die shawl! Ziet er heel leuk uit.

Lyssa, leuke gezellige foto's in je fobo. En bedankt voor die img=300 tip. Heel misschien ga ik dat onthouden en eens uitproberen als het niet bijna elf uur geweest is.

Al die toestanden met gezondheid en relaties en zo. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle lieve dingen die gezegd en ge :* zijn. Ik ben echt wel redelijk happy als single al mis je natuurlijk een aantal dingen. Maar ben ook lekker vrij.
Ok misschien ben ik af en toe een beetje impulsief :@
En voor jullie wens ik natuurlijk alle geluk en gezondheid en hele elftallen van kinderscharen als je dat wenst.
Of de kracht om te accepteren wat niet allemaal vanzelf gaat. Zoals Mijsje ook al eerder zei.

Yachiru dat prutsen aan die velletjes en zo. Doe ik ook vrijwel altijd. Toevallig heb ik gisteren een tangetje gevonden.
Dat had ik al (gekocht bij de groothandel voor schoonheidsspecialistes want ik heb een salon gehad) maar is in de verhuizing zoekgeraakt. En nu heb ik hem dus weer gevonden. Het heet huidtang meer info op www.idyl-huismerk.nl
Absolute aanrader! Gewoon wegknippen dan scheurt het ook niet in en je kunt ervanaf blijven. Helaas, als je die aanleg hebt, moet je het wel steeds bijknippen. Maar dit is het enige instrument wat uitkomst kan bieden. Andere modellen laten gewoon teveel velletje zitten en dan blijf je nog prutsen.

Oh leuk dat was ik niet eens van plan maar schiet me nu te binnen. Ik start even een nieuwe post dat ik niet straks alles kwijt ben.
pi_85029279
@caroline88 thnx :@ Ik wou nog een berichtje achterlaten in jouw fobo (ik zag dat je gegluurd had) maar dat kon niet :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:31:37 #185
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85029983
Ok die leuke herinnering. Ik heb als kind op mijn nagels gebeten, heel vies en ik wou er graag vanaf. Dankzij zo'n flesje met die bittere rommel kwam ik erachter wanneer ik met mijn vingers in mijn mond zat. (Flesje weggemikt want die barbecue kip smaakte echt smerig) Het meest deed ik het voor de tv. Probleem was bekend en de oplossing simpel:
ik ben gaan haken om van het nagelbijten af te komen *O*

Last but not least. God. Yachiru, ik weet niet of je moeder en ik er precies hetzelfde in staan. Om misverstanden te voorkomen. Ik ben op mijn 30e gelovig geworden en heb toen bewust voor God gekozen. Voor die tijd was ik niet naar Hem op zoek. Maar Hij wel naar mij en ik ben blij dat Hij zo geduldig was.
Ik geloof met hart en ziel. Ik weet het zeker. Maar ik ben nog steeds geneigd om alles zelf op te lossen. (Ga 30 jaar automatische piloot maar eens stopzetten!)
Het Plan. In de bijbel staat dat God ons vrije keuze geeft over wat voor leven we willen leiden. We kunnen kiezen of we geloven of niet. We kunnen ons beroep, onze partner enz allemaal zelf kiezen.
Maar er is wel een Plan. Daarom heeft de één talent voor tekenen en de ander voor wiskunde. Maar ook al heb je talent voor wiskunde, kun je nog steeds beslissen om acteur te worden. Vrije keuze. Dus niet een Plan waar alles vantevoren helemaal vastligt. Er zijn ook mensen die juist weer dat geloven maar ik word daar heel droevig van. Dan zou je toch helemaal niets meer te kiezen hebben?

Hoop dat het zo duidelijk is wat ik bedoelde. Natuurlijk zijn alle PMetjes welkom. Want anders gaan we hier wel heel erg off topic en komen we nooit meer bij het haken terug ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:33:13 #186
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85030074
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef Lyssa het volgende:
@caroline88 thnx :@ Ik wou nog een berichtje achterlaten in jouw fobo (ik zag dat je gegluurd had) maar dat kon niet :)
You are welcome, Lyssa. Maar een fobo... dat heb ik helemaal niet.
EDIT zo lijkt het net of ik dat wil hebben maar ik heb niet eens een digitale foto van mezelf. En omdat ik op mijn eigen naam schrijf denk ik niet dat dat fobo er zo snel zal komen.
Tenzij ik mijn digiding (Nikon D90) nog eens wat vaker ga gebruiken en echt een fotografe word ;)
pi_85030291
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef caroline88 het volgende:

[..]

You are welcome, Lyssa. Maar een fobo... dat heb ik helemaal niet.
EDIT zo lijkt het net of ik dat wil hebben maar ik heb niet eens een digitale foto van mezelf. En omdat ik op mijn eigen naam schrijf denk ik niet dat dat fobo er zo snel zal komen.
Tenzij ik mijn digiding nog eens wat vaker ga gebruiken en echt een fotografe word ;)
Als je op jouw naam klikt als je gelurkt hebt in een fobo kom je op een pagina met enkel je gegevens zoals ze in je profiel staat en erbij "reageren op dit fotoboek is niet mogelijk". Fotoboek van caroline88 Dus het is niet ingevuld ofzo, maar het is er wel. Je hoeft natuurlijk ook geen foto's van jezelf te plaatsen, daar ben je helemaal vrij in. Ik wou je enkel nogmaals een hart onder de riem steken :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:42:27 #188
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85030553
Lyssa: :*

PS Je begrijpt natuurlijk wel dat je met al deze behulpzame uitleg vanaf heden mijn PM partner ben als ik ergens een vraag heb die met een f begint :P
(slaap lekker, this early bird duikt haar nestje in)
pi_85030790
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef caroline88 het volgende:
Lyssa: :*

PS Je begrijpt natuurlijk wel dat je met al deze behulpzame uitleg vanaf heden mijn PM partner ben als ik ergens een vraag heb die met een f begint :P
(slaap lekker, this early bird duikt haar nestje in)
Dat mag! :D

Slaap zacht! :* Ik ga ook mn bedje in :D
pi_85030876
Ik geloof wel dat we met een "levensopdracht" op aarde komen, maar telkens als ik denk hem gevonden te hebben gebeurt er iets waardoor ik er niet mee verder kan en momenteel ook geen idee heb wat mijn opdracht dan wel is.

Grappig dat er zoveel inet relaties zijn :D

Ik ben bang dat ik echt in tijdnood ga komen voor mijn swapding :@

Caroline88 :*
pi_85031584
granny stripe vordert gestaag! nu 15 strepen van ongeveer 80 cm breed (heb getest en gemeten en is toch breder geworden dan 75 cm... hm...)

Kwak
  maandag 9 augustus 2010 @ 08:10:26 #192
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85037942
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef mmascha het volgende:

Dit is de boze bruine paddenstoel ;)

Lyssa je Jellyfish wordt gaaf!! Schattig :D
En jouw dekentje ook, Kwakz0r! :D Ben wel fan van die granny stripe. Heb m'n moeder er ook mee aangestoken ;) Ze is nu een groot kleed/deken aan het maken, wat moet gaan bestaan uit allemaal blokken van 40 cm, 1 met strepen, 1 met bloempjes, 1 met granny squares etc :)

YPPY, het Upje is maar 20 toeren ofzo, en ik ben ook niet super snelle haker, heb alleen veel tijd ;) Dus denk dat je het ook wel kan in 3 uur :) Patroon staat op ravelry (crochet + free + mario)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 augustus 2010 @ 08:29:57 #193
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85038117
Thnx meiden, shawl is voor eigen gebruik, ook echt wel nodig op t werk, waar de airo mn nek aardig verrot.
moet m alleen nog opspannen om m wat op te rekken.

@ mijsje, tis idd die dropsdesign van een hele tijd terug :')
rust niet echt terug gevonden, iig niet door de week, zaterdag hele huis op orde gekregen met wat hulp, dus gister m eindelijk af kunnen maken.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85038395
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 08:10 schreef EsseEi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is de boze bruine paddenstoel ;)

Lyssa je Jellyfish wordt gaaf!! Schattig :D
En jouw dekentje ook, Kwakz0r! :D Ben wel fan van die granny stripe. Heb m'n moeder er ook mee aangestoken ;) Ze is nu een groot kleed/deken aan het maken, wat moet gaan bestaan uit allemaal blokken van 40 cm, 1 met strepen, 1 met bloempjes, 1 met granny squares etc :)

YPPY, het Upje is maar 20 toeren ofzo, en ik ben ook niet super snelle haker, heb alleen veel tijd ;) Dus denk dat je het ook wel kan in 3 uur :) Patroon staat op ravelry (crochet + free + mario)
Da's een Goomba!!! *O* die is ook erg leuk ja, staat nog op mijn to-hook-list.

Kwak, tof dekentje wordt het zo! Mooie kleurencombi, als die roze en paarstinten. O+
pi_85038893
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef YPPY het volgende:

[..]

Wat leuk! Kunnen we niet allemaal een stukje haken dat iemand dat dan aan elkaar vast maakt? Lijkt me wel stoer, een fok!haaktopic-tas.
Ik wilde inderdaad eerst de hele lap haken (40*90cm), maar dat vond ik toch teveel werk voor iets wat je uiteindelijk opstuurt en waarschijnlijk nooit meer terugziet.
Maar jouw idee vind ik ook leuk, weet niet of er meer geïnteresseerden zijn? Het moet voor 10 september bij de organistie binnen zijn, da's over ruim vier weken al.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 augustus 2010 @ 09:41:54 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85039007
heel leuk idee Yps en HootHoot
tis dan alleen de vraag hoe groot wil je de vierkantjes hebben?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85040052
kwakz0r, je dekentje ziet er gaaf uit!!

Lyssa die jellyfish vordert goed hoor haha Ik heb niets te tonen, behalve mijn swap-project en dat stel ik nog even uit :P (en is de iPhone 4 nu echt goed? Ik dacht gehoord te hebben dat er problemen mee waren?)

Hoothoot, lijkt me een fijn idee maar wat moeten we dan precies haken?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 augustus 2010 @ 10:39:58 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85040073
aaah wat betreft de swap, ook daar gister de laatste hand gelegd aan t extraatje. O+
nu nog een keer terug kunnen inloggen in t systeem om t adres te achterhalen :@
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85040658
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:38 schreef StefanieV het volgende:
Hoothoot, lijkt me een fijn idee maar wat moeten we dan precies haken?
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:41 schreef Ynske het volgende:
heel leuk idee Yps en HootHoot
tis dan alleen de vraag hoe groot wil je de vierkantjes hebben?
Ik denk dat 't het makkelijkst is als er stukken van 40*10cm worden aangeleverd. Dan kunnen er maximaal 9 mensen meedoen (lap moet 40*90cm zijn). Als iemand zich geroepen voelt mag je natuurlijk ook twee stukken inleveren.
Wat mij betreft is iedereen dan vrij om zelf te bedenken of het (ik roep maar wat) alleen rijen stokjes worden, of een serie van vier squares aan elkaar bv. Katoen, acryl, wol, mix: maakt allemaal niet zoveel uit.

Het lijkt mij mooi om alles wel enigszins in dezelfde kleurgroep te houden, ik zeg: wit/ecru/gebroken wit/crème. (Bij hevige protesten zijn andere kleursuggesties natuurlijk ook welkom ;) )

Ik wil ze dan wel aan elkaar zetten, (eventueel) met een stuk stof voeren, voorzien van een Fok!Haaktopic-label en opsturen naar de organisatie.

Laat maar even weten wat jullie ervan vinden. Gezien de korte tijd (vier weken), moet er wel een beetje vaart achter ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 augustus 2010 @ 11:02:24 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85040750
ik wil best mee doen hoot hoot, heb ik wat dat me bezig houd deze week :@
enfin, ik zou juist geen kleuren aanhouden, juist afwisseling lijkt me wel tof, maar ook als er wel kleuren aangehouden worden, niet te licht, word zo snel smerig.
afhankelijk van hoe de rest er van denkt natuurlijk. ik heb nauwelijks liggen in gebroken wit enzo :@
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85040805
Niet te lichte kleuren is wel een goede tip idd, had ik nog niet aan gedacht.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 augustus 2010 @ 11:06:29 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85040839
misschien juist kiezen voor knal kleuren, of juist pastel?

deze vind ik overigens ook tof
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')