Oh, ik ken idd een groot aantal mensen uit het Eindhoven topic gewoonquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Lyssa het volgende:
[..]
/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweest
Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets
Je bent geen mijsje maar een vrouw!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:16 schreef mijsje het volgende:
[..]dat is zo, het is vreselijk oneerlijk, maar dat is nou eenmaal zo... ik kan het de ene keer beter hebben dan de andere keer, maar goed, we gaan gewoon door...
leuk is dat he? daarom vind ik meets ook zo leuk, omdat je dan eindelijk kan zien hoe de ander er nou echt uitziet...
(
valt het mee of tegen trouwens?
)
/off-topic (ik aap je maar even na, dit is beter dan een spoilerquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Lyssa het volgende:
[..]
/offtopic ik speel het nog steeds, maar ben zelfs eens op vakantie geweest (alleen) naar een van mn guildies toe in Kopenhagen. Gewoon vriendschappelijk, was keigezellig en altijd handig een logeeradresje in Kopenhagen zelf, 14 dagen daar geweest
Qua Fok!meets heb ik er ook wel wat gedaan, vanuit het Groningen topic toen ik daar nog woonde en een aantal onzinmeets en wat Arnhem-meets
Dat is zo herkenbaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef Yachiru het volgende:
Oh Stefanie, leuk! Ik heb aan WoW ook aardig wat MSN contacten over gehouden met wie ik vrij regelmatig even bijpraat.
Maar ik ken ook een heleboel mensen die er absoluut niets van moeten weten hoor, die vinden het maar vreemd dat ik mensen via internet leer kennen en zouden het zelf nooit doen
M'n moeder vond het ook helemaal niet leuk toen ik dat Engelse vriendje had. Het vriendje daarvoor was trouwens ook via WoW, maar pas nadat we elkaar op een meet ontmoet hadden. En hij woonde wel in NL, haha! Maar dat vond ze eerst ook maar niks.
Op m'n werk vinden ze het ook maar raar, ik vertelde heel enthousiast over de swap, en wat ik aan het haken ben. Kon ik eerst uit gaan leggen wat een forum is!
Ja same! Ik heb de bijnaam C-nerd.. C staat daarin voor computerquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dat is zo herkenbaarMaar ik ben op werk al de ICT held, ze komen bij mij voordat ze de helpdesk gaan bellen
Puur omdat zij er zo weinig van afweten en ik gewoon stiekem een nerd ben
* Lyssa richting Wageningen zwaait!
Ik vond Groningen leukerquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja same! Ik heb de bijnaam C-nerd.. C staat daarin voor computer
* Yachiru richting Arnhem terug zwaait!
Arnhem is een leuke stad trouwens, heb ik mijn doktersassistente-opleiding gedaan. We gingen in de tussenuren altijd winkelen, op Kronenburg of in het centrum.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef EsseEi het volgende:
Lijnloos en Inu: gefeliciteerd!!!:D
Heb m'n sleutelhanger uitgeprobeerd en tadaaaa:
[ afbeelding ]
nog minstens 3 te gaan;)
Aww, wat poepig issie!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef EsseEi het volgende:
Lijnloos en Inu: gefeliciteerd!!!:D
Heb m'n sleutelhanger uitgeprobeerd en tadaaaa:
[ afbeelding ]
(sorry ben een beetje incapabel en ben niet zo goed infoto's kleiner maken, dus beetje groot(en ik ben lui
))
nog minstens 3 te gaan;)
Ja dat zeker! Maar ik ben niet ontevreden in Arnhem hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Yachiru het volgende:
Dat is wel jammer, maar misschien kan je ooit op een dag weer terug naar Groningen
En je hebt er vast nog studiegenoten wonen bij wie je op bezoek kunt gaan?
Ik via topradio-chat haha En al over de 7jaar samenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef AnitraX het volgende:
Nog een ex-WoW-er hiermijn man ook via inet ontmoet,kanechat
zijn nu al bijna 8,5 jaar samen
Haha, wat leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef AnitraX het volgende:
Nog een ex-WoW-er hiermijn man ook via inet ontmoet,kanechat
zijn nu al bijna 8,5 jaar samen
Wat is de sleutelhanger leuk!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |