Hahahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef mmascha het volgende:
Wat een leuk idee om die tas met een aantal te maken! Ziet er goed uit TD!
Even een crosspost uit het Vleesetende Plantentopic want het hoort tenslotte hier;
[ afbeelding ]
Je krijg dan net een wat strakkere lijn!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef wyccie het volgende:
Hoezo moet je in het achterste lusje haken voor een potje? Ik haak bij mijn mutsjes altijd door beide en als ik dan niet increase krijg ik ook een potje.
De mutsjes die te klein zijn gebruik ik dan ook als bloempot.
Nee is het ook, je hebt gelijk, komt omdat ik een crappy cam heb gebruikt om een beetje duidelijk op de foto te krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef caroline88 het volgende:
Leuke Jellyfish, Lyssa!![]()
Foto lijkt een beetje grof van korrel maar nu ik dit aan het typen ben denk ik, ligt misschien aan mijn monitor.
Klein beetje katterig vandaag dus ik ga voor de verandering eens lekker luxe vroeg naar bed!
Heb ik uiteindelijk nu ook gedaan en ik heb een potje :-)quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef wyccie het volgende:
Hoezo moet je in het achterste lusje haken voor een potje? Ik haak bij mijn mutsjes altijd door beide en als ik dan niet increase krijg ik ook een potje.
De mutsjes die te klein zijn gebruik ik dan ook als bloempot.
Geeft niets hoor Lyssa, het blijft een leuke foto!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee is het ook, je hebt gelijk, komt omdat ik een crappy cam heb gebruikt om een beetje duidelijk op de foto te krijgenSlaap zacht
Goedzow! Ik ben weer opnieuw begonnen met die van mij. Eerste poging was meer een oefening, en daardoor ben ik er niet erg tevreden overquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef StefanieV het volgende:
Jeuj mijn swap is af!!!(het haakwerk dan toch, nu nog wat afwerking en dan kan het opgestuurd worden!)
Dubbel dank Yachiru!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef Yachiru het volgende:
Leuke jellyfish! En leuke vleesetende plantjes, zowel de gehaakte als de echte!
Slaap lekker Caroline!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |