abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 augustus 2010 @ 13:43:03 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85046418
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ja, of een leuk ripple patroontje O+ Heb nog een nieuw ripple boek liggen! Kan ik die ook eens gebruiken :P
Heb trouwens ook een GS-boek, dus dat kan ook!
welk GS boek?
idd rippletjes kunnen ook :Y
of wat je ook wilt, je kunt ook een lap doen met een tekening erop zegmaar
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85046529
Yachiru: een gestreepte lap mag ook hoor. Lange strepen, korte strepen, zoek het maar uit zou ik zeggen ;)
Zolang het maar 10*40 is, blauw (en een beetje wit) is en gehaakt.
Hier staat een stukje uitleg en hier de uitleg over het project. Je hebt ook PM :)

Nog plek voor 1 iemand!
pi_85046983
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

welk GS boek?
idd rippletjes kunnen ook :Y
of wat je ook wilt, je kunt ook een lap doen met een tekening erop zegmaar
Deze, had 'em gezien bij iemand anders hier op FOK!, ik weet niet meer wie :@, en hij leek me zo leuk! Vooral omdat ik ook GSjes wil gaan haken naast de amigurumis die jullie al van me gezien hebben!
pi_85047075
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef Hoothoot het volgende:
Yachiru: een gestreepte lap mag ook hoor. Lange strepen, korte strepen, zoek het maar uit zou ik zeggen ;)
Zolang het maar 10*40 is, blauw (en een beetje wit) is en gehaakt.
Hier staat een stukje uitleg en hier de uitleg over het project. Je hebt ook PM :)

Nog plek voor 1 iemand!
Okidoki, ik vind het zo'n leuk idee! Ga nog even nadenken over hoe ik het wil doen en dan aan de slag (maar even pauze van swap projectje :P)

Edit: OMG kijk dit nou!!! O+ Die wil ik maken!!! (Als alle andere dingetjes afzijn;) )
pi_85047386
Vooral iedereen die meedoet: ik zou graag uiterlijk 6 september alle stukjes hier willen hebben, liefst eerder, maar dat is toch wel de uiterlijke datum.
pi_85048537
^O^ leuk idee Hoothoot! ik ben benieuwd naar het resultaat. :)
ik ben met teveel dingen nu tegelijk bezig om me hier ook voor aan te melden, dus deze keer sla ik even over... misschien een volgende keer met zo'n project... :)
(misschien kunnen we een keer een eigen vierkantje maken, en dat een heleboel keer, en dat ruilen met elkaar, zodat je verschillende vierkantjes krijgt... zoiets... maar goed, voor mij dus niet nu... :) )
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:29:26 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_85048696
Ik ben nog niet begonnen aan de swap. Ik kan mezelf niet echt tot haken zetten op dit moment en weet nog niet eens wat ik ga doen :X Gelukkig heb ik twee weken vakantie binnenkort :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 augustus 2010 @ 14:37:03 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85049065
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef Troel het volgende:
Ik ben nog niet begonnen aan de swap. Ik kan mezelf niet echt tot haken zetten op dit moment en weet nog niet eens wat ik ga doen :X Gelukkig heb ik twee weken vakantie binnenkort :P
:*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85049446
Dat samenwonen heeft ook wel nadelen hoor. Ik ga ietsjes dichter bij mijn werk wonen en nu kom ik onder de grens dat ik een NS jaarkaart krijg, dus moet ik hem inleveren in ruil voor een trajectkaart }:|

/offtopic
pi_85049511
ik doe wel mee! mijn eerste dekenprojectje! mooi voor op vakantie!!
pi_85049574
Mag ik dan naast blauw als overheersende kleur nog een andere kleur doen? Of alleen dan wit?
pi_85049900
Ik ben geslaagd vandaag na 5 winkels voor de swap, vanavond verder doen!! Hopen dat diegene er van houdt haha

Ik sla het over voor dat dekentje. Ik krijg mijn lapjes nooit mooi vierkant dus zou niet willen dat je te veel moet gaan foefelen haha En ik dacht dat er toch geen plaats meer is :-)
pi_85050643
Lyssa, je staat nu genoteerd als laatste deelneemster. Er is ook een PM naar jou onderweg.
Waarschijnlijk overbodig, maar ik meld het toch even: het wordt geen dekentje, maar ze maken een tas van de 40*90 lap die wij inleveren. 40*10 per persoon dus.
Liefst alleen een klein beetje wit erbij, tenzij je een heeeeele goede reden hebt natuurlijk ;)
pi_85050703
Ja, ik weet dat het een tas wordt, maar wel van een lap, dat bedoelde ik meer :@ Ik heb dusver alleen maar poppetjes gemaakt :D
pi_85050817
Ah ok! Nou, veel succes dan maar!
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:00:40 #241
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85052997

Hoe is zoiets? Dan nog een blauwe rand om het geheel heen, om er een eenheid van te maken en op het goede formaat uit te komen.
Of is het met teveel wit zo? :P
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:12:59 #242
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85053514
TwistedDarling, mooi!
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:22:30 #243
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85053871
Oeh, of nog met een kleiner blauw hartje!?

People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85055067
Jaaa!! Mooi!!!
pi_85058023
Bolletje wol zonder begin. 1grote loop. Wtf?
pi_85058633
Er zit 1 knoop in, begin en einde zijn aan elkaar geknoopt, nu heb ik er de schaar in gezet. 1 grote onontwarbare kluwe...
pi_85058808
Balen Arual! Zo heeft onze hond hier eens een bolletje katoen vast gehad en met zitten spelen. Heb ik uiteindelijk 2 kleine bolletjes nog kunnen ontwarren! En hij leert het niet hoor, nu een bol wol genomen, al ga ik die wss gewoon wegsmijten aangezien het erger is dan het katoen.
pi_85059927
Echte swapwerk is gestart hier, eindelijk.
Ik ga echt niet in tijdnood komen, echt niet :D
Tijdens Lowlands moet ik ook nog zag haaktijd hebben toch?

Feli met upje en dikke knus voor allen die er eentje kan gebruiken.

Meets kan ik niet, kan nl niet zitten, en om nou allemaal hier op bed te gaan hangenhaken lijkt me geen strak plan. Alvast heeeeel veeel plezier voor iedereen die wel gaat.
pi_85060420
Ik gooi het denk ik ook maar weg. Slecht dit, zeg.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:59:14 #250
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85060648
Wat raar Arual!! :S Balen ook :(

Ik denk dat ik een stukje met allemaal bloempjes aan elkaar ga maken ^^
Nu even stukje aan m'n giraf, en vanavond dan maar vast wat bloempjes maken.
(doel: iedere avond dat ik thuis/bij vriendlief ben wat bloempjes maken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')