Ah kijk, die site had ik nog niet gezien. Heb me meteen ingeschrevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef mijsje het volgende:hoi Lyssa
leuke foto van jou met jelly samen
voor de klare swap van Stefanie!!!
(jouw ontvanger zal jou meteen raden aan het soort postzegels dat erop zit... of ga je het in Nederland opsturen?
)
over de haakmeet: zoals het er nu uitziet zijn er 7 mensen die op zaterdag 25 september kunnen, en 7 mensen die op 9 oktober kunnen... dat lijken nu de beste dagen...als er nog meer mensen zijn om in te schrijven, ga je gang...
ik zie wel net dat dat net twee dagen zijn dat Stefanie allebei de dagen niet kan...
en ik heb Trui dit topic ook nog niet gezien... maar dat heb je met vakantietijd...
even een herhaling van de doodle-site om in te schrijven: -klik-
Thanxquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef TwistedDarling het volgende:
AF!
Donkere foto (bij gebrek aan goede camera, excuus)
[ afbeelding ]
Voor de kleur nog een overbelichte foto (het is ook nooit goed, of te donker of te licht)
[ afbeelding ]
En de jellyfish is cute! Hoe krijg je die tentakels zo leuk in de pijpekrul? (is dit een erge n00b-vraag?![]()
)
Dus eigenlijk is het gewoon weer heel simpel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ThanxWat je doet is een chain van lossen maken, en als je dan de lengte hebt die je wilt hebben maak je nog 20 lossen en dan ga je terug met 2 vasten in elke losse. Door gebrek aan ruimte gaat ie zo lopen in een pijpekrul, als je het nog erger wilt laten krullen doe je op de terugweg 3 vasten in elke losse. Deze tentakels zijn met 2 vaste in elke losse.
Kloptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Dus eigenlijk is het gewoon weer heel simpel.
Ja, hij is nu 40x9.5. Dus als jij die halve cm wilt voor je bloemetjes kan dat bestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef EsseEi het volgende:
Hm jammer dat het patroon niet klopt van Yoshi. Maar er staan er 2 toch op Ravelry? (een groene en een blauwe). Misschien dat het andere patroon wel klopt?
(en als je eruit bent, laat je het dan weten?wil 'm ook nog eens gaan maken
)
En: jeeej ik heb m'n eerste rij bloempjes af voor het tassenlapje!
Moet het nog aan elkaar zetten, maar het is al 40 cmNog 1 rij erop en een rand eromheen. (3 rijen = 11 cm, 2 = 7 dus beter dikke rand eromheen).
Gister echt onwijs zitten klooien, deed wel half uur over 1 bloempje, maar nu gaat het binnen 10 minuten!!
Inu ik vind je lapje wel mooi! En de zijkant ook. Weet net of je al aan de 40 cm zit? Anders zou je 'm misschien wat breder kunnen maken(net als de boven en onderkant), maar ik vind het niet zo nodig.
Nee ronde 3 klopt niet maar op een andere manier, je moet namelijk 3 steken in die 2 doen ipv 2. (ook is idd de basis al niet kloppend) Row 3: Sc in next 5 sc, 3sc each in next 2sc , twice. -20sc. dus (1x5 en 2x3) x2 = 22quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:22 schreef Lijnloos het volgende:
Lijkt idd weinig van te kloppen. Ronde 3 al, daar zou je als basis 12 sc hebben, maar als je (1x5 en 2x2)x2 doet kom je toch echt op 14 basis... en 18 in totaal (ipv 20). Toer 4: (1x6, 2x2, 1x7, 2x2) = 17 als basis en 21 in totaal... Toer 5: (1x9, 2x2, 1x10, 2x2) = 23 basis en 27 in totaal... nou ja, dan wordt het lastig.
Ik heb al mn blauwe katoen bij elkaar gelegd en een patroontje uitgekozen. Vanavond maar eens aan de slag, al moet ik ook bezig met mn vakantievoorbereidingenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Hoothoot het volgende:
Inu, ik vind 'm ook mooi! En die van Twisted ook!
Ik heb nog niet veel meer gedaan dan een blik werpen in de bak met kleurtjes.
Ben weer met teveel tegelijk bezig, dan komt er uiteindelijk nergens wat van terecht...
Kun je niet goedkope sleutelhangers kopen bij de Blokker ofzo en het hangertje eraf slopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef EsseEi het volgende:
ik ging net even opzoek naar meer sleutelhangers om Upjes aan te maken, maar hebben ze niet in de hobbywinkel en in de ijzerwarenwinkel hebben ze wel die ringetjes, maar geen kettinkjes eraan.
Weet iemand waar ze sleutelhangerringetjes met een kettinkje eraan hebben? Gewoon maar internet afspeuren denk ik...
Ik heb er, maarja das via een hobbygroothandel. Pipoos ofzo hebben die ze niet? Anders kan k mss kijken om er op te sturen als je wilt? (als er nog over zijn tenminste van mijn ma, kan je de prijs laten weten met verzending, al zal dit max 3 euro zijn)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef EsseEi het volgende:
ik ging net even opzoek naar meer sleutelhangers om Upjes aan te maken, maar hebben ze niet in de hobbywinkel en in de ijzerwarenwinkel hebben ze wel die ringetjes, maar geen kettinkjes eraan.
Weet iemand waar ze sleutelhangerringetjes met een kettinkje eraan hebben? Gewoon maar internet afspeuren denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |