Nee hoor, ik stalk geenszins. Voor de duidelijkheid: alles met respect voor de vrouw! Het gaat om de kleine simpele dingetjes in het dagelijks leven waar je net even dat extra contact met mooie vrouwen hebt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Je komt over als een antisociale stalker TS.
Als je een vrouw voor laat gaan, loop je dan niet automatisch achter dr...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Socios het volgende:
Achter haar aan de trap oplopen:
Wel tegen de etiquette in, deze zegt namelijk dat je een vrouw altijd voor moeten laten gaan op de trap.
Op stationstrappen, schooltrappen? Of andere ´grotere´ trappen wacht jij eerst tot alle vrouwen gepasseerd zijn? Onbegonnen werk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Chinless het volgende:
TS WTF. Een vrouw moet altijd voorgaan, behalve juist op de trap. Dan gaat de man voor.
Waarom niet? tijd zat. En zo zie je nog wat voorbij komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Op stationstrappen, schooltrappen? Of andere ´grotere´ trappen wacht jij eerst tot alle vrouwen gepasseerd zijn? Onbegonnen werk.
Ik bedoelde natuurlijk dat de etiquette zegt dat je als man voor de vrouw de trap opmoet, maar dit lang niet altijd realistisch is. Verbeterd in de OP.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Rave_NL het volgende:
Als je een vrouw voor laat gaan, loop je dan niet automatisch achter dr...
andersom!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Chinless het volgende:
TS WTF. Een vrouw moet altijd voorgaan, behalve juist op de trap. Dan gaat de man voor.
Dat is doorgaans heel gezellig. Momenteel zelfs SMS contact met een meisje dat ik op een station heb ontmoet. Ze wist niet hoe ze moest reizen naar Leeuwarden, vroeg het aan mij op het station en de hele twee uur durende reis hebben we samen doorgebracht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
Je zal maar bij socios in de trein zitten...
Maar je bent wel nog zo wanhopig dat je het ziet zitten om je maagdelijkheid te verliezen op een FOK!-hoerenmeet, hè?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is doorgaans heel gezellig. Momenteel zelfs SMS contact met een meisje dat ik in de trein heb ontmoet. Ze wist niet hoe ze moest reizen naar Leeuwarden, vroeg het aan mij op het station en de hele twee uur durende reis hebben we samen doorgebracht.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar je bent wel nog zo wanhopig dat je het ziet zitten om je maagdelijkheid te verliezen op een FOK!-hoerenmeet, hè?.
Haha.quote:
met spiegelglazen uiteraardquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha.
Brengt mij trouwens nog bij een tip:
Een zonnebril op doen op straat. Zo kun je langer en beter kijken zonder dat ze het merkt dat je kijkt.
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan ze ook drogeren.
Of verkrachten.
Als je toch al zo ziek bezig bent![]()
Ja, precies. Iedereen kan wel het heilige boontje uit gaan hangen. Maar ook als je niet vlakbij loopt of op een aardige afstand erachter ruik je ze vaak nog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Bootje84 het volgende:
Dat vrouwen ruiken is heel herkenbaar.. Vaak ruiken ze heerlijk O
vrouwenshampooquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, precies. Iedereen kan wel het heilige boontje uit gaan hangen. Maar ook als je niet vlakbij loopt of op een aardige afstand erachter ruik je ze vaak nog.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Ik geloof dat ik iets niet helemaal volg..?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Opgeschoond, opflikkeren met die baggerzooi. Als dit topic je niet bevalt, blijf je gewoon weg.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef heloef het volgende:
Verkrachting
Verschuil je in de bosjes en wacht tot een mooie dame voorbij komt lopen sleep haar op een onverwacht moment de bosjes en verkracht haar. Zorg er wel voor dat het slachtoffer zwak is en makkelijk te over meesteren. Er is wel een mogelijkheid dat je daarna gezocht wordt door Opsporings Verzocht.
quote:
Gelukkig zijn die plaatjes weg. Absurd hoe bepaalde mensen zo een topic helemaal willen laten ontsporen.quote:
Zou jij ooit met je piemol tegen een trein willen slaan?quote:
Nee. Ik snap de vergelijking ook niet. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zou jij ooit met je piemol tegen een trein willen slaan?
Ik vind treinen erg seksueel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee. Ik snap de vergelijking ook niet. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Wat een binnenkomerquote:
Er is serieus niets engs aan. Gewoon dingetjes die je dagelijks kan tegenkomen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:36 schreef raebyddet het volgende:
Het beste is om aan je sociale vaardigheden te werken ipv hier enge topics over te openen, Socios.
Als jij zoveel respect hebt voor vrouwen, waarom reageren de vrouwen dan zo negatief in dit topic ? Ze vinden het blijkbaar eng.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is serieus niets engs aan. Gewoon dingetjes die je dagelijks kan tegenkomen.
Oei, nu kon 'ie niet zijn betaalkaart door haar gleuf heentrekken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef xyzyx het volgende:
Whahaha
Vriend deed laatst dat bij de lekkerste gaan staan bij de kassa ook.
Mocht hij zelfs extra genieten omdat die meid bij een alleen pinnen kassa zat en hij had geen pinpas bij zich
Ik heb respect voor vrouwen, ja. Ik houd het netjes en stel er grenzen aan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:39 schreef raebyddet het volgende:
Als jij zoveel respect hebt voor vrouwen, waarom reageren de vrouwen dan zo negatief in dit topic ? Ze vinden het blijkbaar eng.
Woordgrap!! Hahahaaa! Ontspoord!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die plaatjes weg. Absurd hoe bepaalde mensen zo een topic helemaal willen laten ontsporen.
Dat is inderdaad respectloos. Maar jij hebt het over jezelf, wat jij hiervan vindt, de vrouwen in dit topic reageren negatief omdat ze er een raar gevoel bij krijgen. In feite houd je helemaal geen rekening met vrouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb respect voor vrouwen, ja. Ik houd het netjes en stel er grenzen aan.
Dit topic gaat bijvoorbeeld wel veel te ver:
Groepsverkrachting
Dát is wel respectloos.
Voor jou is er misschien niets engs aan omdat je dit blijkbaar gewend bent of zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef raebyddet het volgende:
Dat is inderdaad respectloos. Maar jij hebt het over jezelf, wat jij hiervan vindt, de vrouwen in dit topic reageren negatief omdat ze er een raar gevoel bij krijgen. In feite houd je helemaal geen rekening met vrouwen.
Mjah, dat is dan een verkeerde inschatting geweest van mij. Wel naief van vrouwen dan om te denken dat niemand van ze geniet op straat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef startreck het volgende:
Voor jou is er misschien niets engs aan omdat je dit blijkbaar gewend bent of zo.
Maar serieus...
Tja, die mannen zijn dan ook eng en op welke manieren ze van vrouwen genieten wil ik niet weten. Toevallig open jij er een topic over en is het helemaal niet zo raar dat je erop aangesproken wordt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Mjah, dat is dan een verkeerde inschatting geweest van mij. Wel naief van vrouwen dan om te denken dat niemand van ze geniet op straat?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:55 schreef Socios het volgende:
Mjah, dat is dan een verkeerde inschatting geweest van mij.
Snap best dat ik daar op aan gesproken wordt dan. Maar echt hoor, ben heus niet de enige.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef raebyddet het volgende:
Tja, die mannen zijn dan ook eng en op welke manieren ze van vrouwen genieten wil ik niet weten. Toevallig open jij er een topic over en is het helemaal niet zo raar dat je erop aangesproken wordt.
Thanks.quote:Maar goed van je dat je het toegeeft.
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Ijscodude het volgende:
Socios, ik dacht dat jij juist de persoon was die moeite had met het scoren van chicks? Ik twijfel of ik dan wel moet luisteren naar je 'tips'..
Het zijn dan ook tips voor als je niets scoort.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Ijscodude het volgende:
Socios, ik dacht dat jij juist de persoon was die moeite had met het scoren van chicks? Ik twijfel of ik dan wel moet luisteren naar je 'tips'..
Dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja.Daarom moet ik het met de genoemde punten in de OP doen om enigszins van vrouwen te kunnen genieten.
Je moet het natuurlijk wel een beetje subtiel doen, hè. Ik weet zeker dat er nog nooit een vrouw last van mij gehad heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Ijscodude het volgende:
Ik denk dat vrouwen het niet leuk vinden als je ze de hele tijd aankijkt of expres bij ze gaat staan in de rij. Ik denk dat de vrouwen dan het gevoel krijgen dat ze óf gestalkt worden óf op een voetstuk gezet worden.
Ik zeg natuurlijk niet dat je ongelijk hebt maar het wordt moeilijk om te weten wat die meid op dat moment denkt. Helaas is niet iedereen als Mel Gibson als in What Women Wantquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel een beetje subtiel doen, hè. Ik weet zeker dat er nog nooit een vrouw last van mij gehad heeft.
Het zijn toch ook geen tips om chickies te scoren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Ijscodude het volgende:
Maar heb je tips nodig om meer naar vrouwen te kunnen kijken op straat? Dat klinkt wel een beetje sneuquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het zijn toch ook geen tips om chickies te scoren?
Nee, het is alleen leuk als het ook een erg leuke man betreft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef SeLang het volgende:
Het rare is dat in dit topic alle vrouwen dit "eng" en "stalken" vinden terwijl ze er wel met volle teugen van genieten als ze in een mediterraan land zijn (waar dit normaal is).
Feromonen geilen mannen opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Argh het klinkt zo gorig...........
Inderdaad, dat luchtje doe je toch op zodat niemand het kan ruikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Maar in mediterrane landen zeggen de mannen daar er wat meer van, hier blijkbaar niet en dat wekt al gauw de indruk van een man die naar vrouwen loert en eenmaal thuis weer plaatsneemt achter zijn altaartje van vrouwen foto's en verder gaat met het adoreren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef SeLang het volgende:
Het rare is dat in dit topic alle vrouwen dit "eng" en "stalken" vinden terwijl ze er wel met volle teugen van genieten als ze in een mediterraan land zijn (waar dit normaal is).
The friend zone is niet goed FYIquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zorg altijd dat ik in the friend zone kom zodat ik extra dichtbij een meisje kan komen en ze het niet raar vind als ik haar soms streel enzo
Die Alte Drache....gelukkig dat we in ONZ zitten hiero.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:36 schreef TeringHenkie het volgende:
Oma Manders, daar word ik pas geil van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Precies. Hoe naief kunnen ze zijn. Iedereen geilt op die geile sletjes op straat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef SeLang het volgende:
De vrouwen in dit topic moeten niet zeiken. Als je je op de openbare weg bevindt wordt er nu eenmaal naar je gekeken en aan je geroken. En als je dat niet wilt dan blijf je maar binnen of doe je een burka aan. Frigide dozen ook altijd in NL
Het is niet anders. Ben allang blij dat ik op die manier toch een beetje van vrouwen kan genieten. En ik doe er niemand kwaad mee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Maar heb je tips nodig om meer naar vrouwen te kunnen kijken op straat? Dat klinkt wel een beetje sneu
Hoezo nou weer gorig?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Goeie, ja! Dat is altijd mooi meegenomen. Lekker knuffelen enzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zorg altijd dat ik in the friend zone kom zodat ik extra dichtbij een meisje kan komen en ze het niet raar vind als ik haar soms streel enzo
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:36 schreef TeringHenkie het volgende:
Oma Manders, daar word ik pas geil van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mensen die nu ineens stoer doen en zeggen dat je eng bent als je de dingen doet uit de OP
Natuurlijk kiest een echte man de rij met het leukste meisje, om maar een voorbeeld te noemen. En anders moet je het zelf weten natuurlijk, maar om het nou vies te noemen, dat slaat nergens op.
Precies, topic zit vol met heilige boontjes en wereldvreemde mensen. Had dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mensen die nu ineens stoer doen en zeggen dat je eng bent als je de dingen doet uit de OP
Natuurlijk kiest een echte man de rij met het leukste meisje, om maar een voorbeeld te noemen. En anders moet je het zelf weten natuurlijk, maar om het nou vies te noemen, dat slaat nergens op.
Want?quote:
De meeste doen het stiekem, ja. Ik probeer juist tips uit te wisselen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind TS maar een eng mannetje
(ookal doe ik die dingen stiekem al)
Echt niet man; ik heb vaak zat gefietst achter meiden waar een enorm zoete parfumlucht afkwamquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gorig?![]()
Veel vrouwen ruiken echt heel lekker, hoor. Sterker nog, heb nog nooit een mooie vrouw gezien, die niet lekker bleek te ruiken.
Die parfumlucht bedoel ik toch ook! Meestal is die lekker, hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef Beach het volgende:
Echt niet man; ik heb vaak zat gefietst achter meiden waar een enorm zoete parfumlucht afkwam![]()
En dan zat ik er gewoon ook 5 meter achter, niet 1.
Er is een tijd geleden toch een Fok!-er (een mod zelfs dacht ik) opgepakt wegens filmen onder rokjes e.d. ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef Beach het volgende:
Rokjesdag
Doe een klein spiegeltje op je schoen, of poets je lakschoentjes zo hard dat ze blinken als spiegels.
Ga nu in de rij staan, of ergens anders waar chicks met rokjes zijn.
Schoen wat naar voren en genieten maar van het uitzicht op hun ondergoed
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die plaatjes weg. Absurd hoe bepaalde mensen zo een topic helemaal willen laten ontsporen.
Haha, ohw?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef SeLang het volgende:
Er is een tijd geleden toch een Fok!-er (een mod zelfs dacht ik) opgepakt wegens filmen onder rokjes e.d. ?
Maar gewoon filmen is ok?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ohw?![]()
Dat gaat trouwens ver over mijn grens heen, hoor. Filmen onder rokjes enzo.
Nee, ook niet. Fotograferen evenmin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:07 schreef Gridlok het volgende:
Maar gewoon filmen is ok?
Even Googlen op "upskirt-man" in combinatie met "fok" en "geenstijl" en gij zult vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ohw?![]()
Dat gaat trouwens ver over mijn grens heen, hoor. Filmen onder rokjes enzo.
juist.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is een tijd geleden toch een Fok!-er (een mod zelfs dacht ik) opgepakt wegens filmen onder rokjes e.d. ?
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
Je zal maar bij socios in de trein zitten...
Omdat uit verschillende topics van je blijkt dat je nogal sociaal incapabel bent en je toch "stiekem" vrouwen wil ruiken, aanraken en zelfs gaat volgen op de fiets.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Want?
Ik doe niets waar de vrouwen last van hebben, hoor. Sommigen waarderen het zelfs als ik een praatje met ze maak.
Dit. Volgens mij ben jij een beetje een pervert, TS.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat uit verschillende topics van je blijkt dat je nogal sociaal incapabel bent en je toch "stiekem" vrouwen wil ruiken, aanraken en zelfs gaat volgen op de fiets.
Dat lijkt me echt geen gezonde omgang met vrouwen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat uit verschillende topics van je blijkt dat je nogal sociaal incapabel bent en je toch "stiekem" vrouwen wil ruiken, aanraken en zelfs gaat volgen op de fiets.
ielg je bent eng, wil je echt dat ze aan je bilhaar ruiktquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Chinless het volgende:
Ik probeer tips uit te wisselen om toch nog op een onschuldige manier van vrouwen in het openbaar te kunnen genieten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
Want? Pure onzin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
Dit. Volgens mij ben jij een beetje een pervert, TS.
Je zou je ook gewoon normaal kunnen gedragen en gewoon contact leggen met vrouwen en misschien zelfs wel een relatie kunnen opbouwen, al is het alleen maar voor de seks als je graag aan vrouwen zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik probeer tips uit te wisselen om toch nog op een onschuldige manier van vrouwen in het openbaar te kunnen genieten.
Ik zit 16 uur per dag op FOK! Ik heb een FOK!fullabonnement en je denkt dat ik kloon?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
Maar krijg steeds meer het idee dat je een trollcloon bent, als ik heel eerlijk ben.
Mijn tip dan, ga naar buiten!! of naar een psycholoog, zo veel op Fok! zitten kan nooit gezond zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zit 16 uur per dag op FOK! Ik heb een FOK!fullabonnement en je denkt dat ik kloon?![]()
Sowieso, klonen zou verboden moeten worden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind dit soort topics toch een beetje eng.
Iedereen die denkt dat ik de hele dag treinen loop te spotten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:12 schreef snakelady het volgende:
Maar als je 16 uur per dag binnen zit, waneer heb je dan tijd op treinen te spotten.
En hoef je niet te werken ofzo?
Je hoeft niet meteen verliefd op TS te worden, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:49 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik krijg een beetje de kriebels van dit topic
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Socios het volgende:
Deze meiden zijn bang voor sociale interactie.
Het is gewoon nogal ironisch om dat van jou te lezen. En er is niks mis met iets lezen/muziek luisteren in het ov, zegt niets over hoe sociaal iemand is.quote:
Mjah, okey, je kan inderdaad prima een boek lezen of wat muziek luisteren. Maar je medereiziger geen blik gunnen of negeren en niet een praatje willen maken; pure arrogantie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:31 schreef griekjeee het volgende:
Het is gewoon nogal ironisch om dat van jou te lezen. En er is niks mis met iets lezen/muziek luisteren in het ov, zegt niets over hoe sociaal iemand is.
Ja, en daarom probeer ik via deze kleine dingetjes toch nog een beetje van vrouwen te genieten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Snaavel het volgende:
was jij niet die ene die problemen had met dat je geen vrouwtjes kon krijgen..
Dude....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, en daarom probeer ik via deze kleine dingetje toch nog een beetje van vrouwen te genieten.
Wordt verworpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef DeRakker. het volgende:
Dude....
Het zieke is nog dat je niet zelf door hebt dat je nogal poep praat.
Marja blijf maar lekker in je eigen wereldje hé.
Nee, je denkt en probeert ´de waarheid´ te spreken, maar dat is dan bij dezen weerlegd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:13 schreef DeRakker. het volgende:
Enige wat je steeds kan zeggen wanneer iemand de waarheid spreekt?
godver die zou ik doen ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef LangeJan het volgende:
Moest ook hier aan denkenVanaf 1:18
Ik heb er ook nog 1tje.
het zwembad
Doe een zonnebril op met gespiegelde glazen, ga op je badlaken leggen en gluren maar. Wel moet je je goed positioneren.
Mensen die gek in hun hoofd zijn denken altijd dat ze gelijk hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, je denkt en probeert ´de waarheid´ te spreken, maar dat is dan bij dezen weerlegd.
Pure onzin. Jij denkt hier een ´norm´ te kunnen stellen. Ik weet zeker dat ik gelijk heb als ik zeg dat het gros van de mannen geniet van het vrouwelijk schoon op straat of elders in het openbaar. In dit topic probeer ik tips uit te wisselen om dat genot groter te krijgen. Ik zie iedere dag tientallen topics met pics van vrouwen en tieten voorbij komen. Alsof dat meer of minder ´normaal´ zou zijn. Schei toch uit. Niets gezonder dan genieten van mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die gek in hun hoofd zijn denken altijd dat ze gelijk hebben.
Schei toch uit.quote:Denk niet dat er mensen zijn die jou 100% ok vinden.
Betwist ik.quote:Klein steekje los op sociaal niveau, dat geeft niet.
Klopt.quote:Niemand is perfect.
Ik kan me best voorstellen dat een meisje niet met een treinenspotter een praatje wil aanknopen als deze eerst ziet geur snuiven van vrouwelijke voorbijgangers. Of naar een kontje staat te staren op de roltrap.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, okey, je kan inderdaad prima een boek lezen of wat muziek luisteren. Maar je medereiziger geen blik gunnen of negeren en niet een praatje willen maken; pure arrogantie.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
Die ene gast die was opgepakt omdat ie foto's maakte van vrouwenkontjes was toch ook zo'n treinspotter?
http://www.google.com/sea(...)us&ie=utf-8&oe=utf-8
Dames: blijf uit de buurt van treinspotters!
Hoezo, je hebt een trein als plaatje en je valt vrouwen lastig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen.
En ik word het een beetje zat dat jullie treinen en vrouwen met elkaar te associëren. Heeft helemaal niets met elkaar te maken.
A. Niemand merkt dat ik geniet van de geur van vrouwen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:42 schreef _Alkaline het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat een meisje niet met een treinenspotter een praatje wil aanknopen als deze eerst ziet geur snuiven van vrouwelijke voorbijgangers. Of naar een kontje staat te staren op de roltrap.
Totaal geen reden voor.quote:Ze zouden je toch een rotschop moeten verkopen
Ik val geen vrouwen lastig, ik adoreer alleen mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:50 schreef DeRakker. het volgende:
Hoezo, je hebt een trein als plaatje en je valt vrouwen lastig.
Hoe kan dit niks met elkaar te maken hebben? dit kan geen toeval zijn.
Als vrouw wil je niet door vieze ventjes bekeken/geroken worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik val geen vrouwen lastig, ik adoreer alleen mooie vrouwen.
Dus eigenlijk moet je gewoon wegkijken en je neus dichtknijpen als je vrouwelijk schoon tegenkomt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als vrouw wil je niet door vieze ventjes bekeken/geroken worden.
Denk wanneer haar grote vriend naast haar loopt en jou ziet je van mening veranderd.
WHAHAHAHA JIJ BENT ECHT GOED MET DIE NEDERLANDSE WOORDGRAPPEN!!!!! WHOEHOEHAHAHAHAHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
WHAHAHAHA JIJ BENT ECHT GOED MET DIE NEDERLANDSE WOORDGRAPPEN!!!!! WHOEHOEHAHAHAHAHDie kans om die grap te maken laat ik mij natuurlijk niet aan mijn voorbij gaan dat snap je natuurlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jammer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kans om die grap te maken laat ik mij natuurlijk niet aan mijn voorbij gaan dat snap je natuurlijk wel.
Wat is jammer? Dat socios niet spoort? Ja dat is jammer voor hem inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is jammer? Dat socios niet spoort? Ja dat is jammer voor hem inderdaad.
Er zit een heel groot verschil tussen genieten van vrouwelijk schoon en vrouwen volgen op de fiets , alle moeite doen om ze te kunnen besnuffelen en om tegen ze aan te kunnen rijen in een uitgaansgelegenheid of in het openbaar vervoer..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Jij denkt hier een ´norm´ te kunnen stellen. Ik weet zeker dat ik gelijk heb als ik zeg dat het gros van de mannen geniet van het vrouwelijk schoon op straat of elders in het openbaar. In dit topic probeer ik tips uit te wisselen om dat genot groter te krijgen. Ik zie iedere dag tientallen topics met pics van vrouwen en tieten voorbij komen. Alsof dat meer of minder ´normaal´ zou zijn. Schei toch uit. Niets gezonder dan genieten van mooie vrouwen.
Er is niets ´vies´ aan. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
Als vrouw wil je niet door vieze ventjes bekeken/geroken worden.
Die kan onmogelijk wat door hebben.quote:Denk wanneer haar grote vriend naast haar loopt en jou ziet je van mening veranderd.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef JimmyJames het volgende:
Dus eigenlijk moet je gewoon wegkijken en je neus dichtknijpen als je vrouwelijk schoon tegenkomt?
2 extreme.quote:
Nou ja, niet helemaal ´volgen´. Gewoon een stukje achter blijven rijden, wat langer over je fietstocht doen en haar niet in gaan halen. Is iets heel anders dan volgen tot waar ze naartoe gaat. Hooguit een blokje om.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:19 schreef snakelady het volgende:
Er zit een heel groot verschil tussen genieten van vrouwelijk schoon en vrouwen volgen op de fiets
´Alle moeite´quote:, alle moeite doen om ze te kunnen besnuffelen en om tegen ze aan te kunnen rijen in een uitgaansgelegenheid of in het openbaar vervoer..
Ik weet heus wel wat wel en niet kan en waar de grens ligt.quote:Als je echt het verschil niet ziet dat zou ik toch maar eens met een deskundig persoon gaan praten
Wordt verworpen. Iedere aantijging die je nog maakt wordt bij voorbaat nietig verklaard.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:49 schreef DeRakker. het volgende:
Je weet wel wanneer je steeds alles probeert te ontkennen, je er niks mee op schiet?
Je blijf een perv![]()
Wordt verworpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Iedere aantijging die je nog maakt wordt bij voorbaat nietig verklaard.
Want?quote:
Nee, tuurlijk merken ze het niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:55 schreef YazooW het volgende:
Heb je nou ook wel eens gehad dat zo'n vrouwtje het dan opmerkte dat jij haar "besnuffelde" o.i.d. En hoe reageerde ze hier dan op? Of ben je zo sneaky dat ze het echt totaal niet doorhebben?
Gelukkig doe je daar zelf aan meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk merken ze het niet.![]()
Het is ook niet ´besnuffelen´. Dat maken jullie ervan. Het is niet meer dan even iets beter door de neus adem halen als ze voorbij loopt of voor je loopt. Niemand die dat door kan hebben, hoor.![]()
Ik duik er niet op ofzo, er zit gewoon een normale afstand tussen.
Echt, wat kunnen jullie overdrijven en er een probleem van maken. Een totaal verkeerd beeld wordt er geschetst.
Is kwestie van knippen plakken, kost geen moeite hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is dus onmogelijk. Bespaar je de moeite.
Zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Want?![]()
Nog maar een keer naar dit topic verwijzen: Groepsverkrachting . Dat is pas scary én respectloos.
Simpel antwoord, de 2de dus:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk merken ze het niet.![]()
Het is ook niet ´besnuffelen´. Dat maken jullie ervan. Het is niet meer dan even iets beter door de neus adem halen als ze voorbij loopt of voor je loopt. Niemand die dat door kan hebben, hoor.![]()
Ik duik er niet op ofzo, er zit gewoon een normale afstand tussen.
Echt, wat kunnen jullie overdrijven en er een probleem van maken. Een totaal verkeerd beeld wordt er geschetst.
Mensen die niet weten dat voelen juist voor 'snuffelen' komt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:00 schreef YazooW het volgende:
Maar heb je dan ook niet dat je bij jezelf denkt van: Hey, dat snuffelen gaat wel goed, niemand die het ziet, dat dit zomaar kan in Nederland. Waarom zou ik niet eens stapje verdergaan en ook heel stiekem voelen ofzo?
Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:00 schreef YazooW het volgende:
Maar heb je dan ook niet dat je bij jezelf denkt van: Hey, dat snuffelen gaat wel goed, niemand die het ziet, dat dit zomaar kan in Nederland. Waarom zou ik niet eens stapje verdergaan en ook heel stiekem voelen ofzo?
Niemand kan het doorhebben. Ik ga toch niet alle kassarijen af en wijzen naar de vrouwen die er zitten enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef DeRakker. het volgende:
Of ben je zo sneaky dat ze het echt totaal niet doorhebben?[/i]
Dan nog kom je over als een contactgestoorde autist.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee.Ik blijf herhalen: ik weet de grenzen wat wel en niet kan.
Ah een pleonasme.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:07 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dan nog kom je over als een contactgestoorde autist.
Onzinquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:07 schreef TeringHenkie het volgende:
Dan nog kom je over als een contactgestoorde autist.
Dat jij het schijnbaar normaal vind om achter een mooie vrouw aan te lopen/fietsen dat je dan expres vlak achtger haar blijft om haar te bekijken/besnuffelen.quote:
Dan kan je nog steeds autist en/of contact gestoord zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin![]()
Ik durf vrouwen aan te spreken in de trein, bij de kassa, in de discotheek, op straat en waar dan ook.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Want?![]()
Nog maar een keer naar dit topic verwijzen: Groepsverkrachting . Dat is pas scary én respectloos.
Ja, ik mag toch wel even genieten van die momenten? Daar heeft zij totaal geen last van op zo´n moment, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Dat jij het schijnbaar normaal vind om achter een mooie vrouw aan te lopen/fietsen dat je dan expres vlak achtger haar blijft om haar te bekijken/besnuffelen.
In welk subforum staat dit topic dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:16 schreef Mirjam het volgende:
bullshit niet van werkelijkheid kunnen onderscheiden...
Genieten mag maar zoals jij het hier neerzet is het bijna stalken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik mag toch wel even genieten van die momenten? Daar heeft zij totaal geen last van op zo´n moment, hoor.
Maar je meent het wel serieus, dus eigenlijk moet dit topic naar ander subforum.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
In welk subforum staat dit topic dan?
Het is en blijft stalken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik mag toch wel even genieten van die momenten? Daar heeft zij totaal geen last van op zo´n moment, hoor.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
Het is en blijft stalken.
Ook al heeft ze het niet door.
Hou toch op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
Genieten mag maar zoals jij het hier neerzet is het bijna stalken.
Hier is absoluut geenszins sprake van. Ik volg niet hinderlijk, er is geen sprake van lastig vallen, laat staan van voortdurend of ernstig.quote:stal·ken stalkte, h gestalkt (een beroemdheid, een ex-partner enz.) hinderlijk volgen, voortdurend lastigvallen
stalken
Uitspraak: ˈstɑlkə(n) (stalkte, heeft gestalkt) Werkwoord (iemand) op allerlei manieren hinderlijk achtervolgen en ernstig lastig vallen `Hij stalkte haar nadat ze de verkering had uitgemaakt.`
jij meent dit, dat weet iedere kneusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
In welk subforum staat dit topic dan?
Als zij het als stalken of hinderlijk ervaren dan is dat het toch echt. En normaal is het echt niet wat jij doet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Hou toch op.![]()
[..]
Hier is absoluut geenszins sprake van. Ik volg niet hinderlijk, er is geen sprake van lastig vallen, laat staan van voortdurend of ernstig.
TS heeft toch al duidelijk laten weten dat zijn "slachtoffers" er totaal geen last van hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij het als stalken of hinderlijk ervaren dan is dat het toch echt. En normaal is het echt niet wat jij doet.
Hoe kan iemand iets nou ervaren als ze niets doorheeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
Als zij het als stalken of hinderlijk ervaren dan is dat het toch echt.
Daarom geef ik ook tips. Normaal gaan mensen zonder na te denken in een rij staan of plaats nemen in de trein.quote:En normaal is het echt niet wat jij doet.
Dan is het oke natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
TS heeft toch al duidelijk laten weten dat zijn "slachtoffers" er totaal geen last van hebben
Jij denkt dat zij er geen last van hebben of het merkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe kan iemand iets nou ervaren als ze niets doorheeft.![]()
[..]
Daarom geef ik ook tips. Normaal gaan mensen zonder na te denken in een rij staan of plaats nemen in de trein.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
Jij denkt dat zij er geen last van hebben of het merken
Ach gut, een praatje maken aan de kassa is natuurlijk een ramp.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het oke natuurlijk![]()
[..]
Jij denkt dat zij er geen last van hebben of het merken
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Hoe kunnen ze nou doorhebben dat ik:
- Het mooiste kassameisje uitzoek
- Plaatsneem naast een mooi meisje in de trein
- Op het goede moment door de neus adem haal
- Bewust in een drukke discotheek tegen haar aankom
- Haar van achteren bekijk op de trap
- Haar niet inhaal op de fiets
Meeste van deze punten doet iedereen volgens mij onbewust, het is alleen een beetje raar dat jij het hier zo openlijk beschrijft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Hoe kunnen ze nou doorhebben dat ik:
- Het mooiste kassameisje uitzoek
- Plaatsneem naast een mooi meisje in de trein
- Op het goede moment door de neus adem haal
- Bewust in een drukke discotheek tegen haar aankom
- Haar van achteren bekijk op de trap
- Haar niet inhaal op de fiets
You have got mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach gut, een praatje maken aan de kassa is natuurlijk een ramp.Jij kijkt zeker alleen naar vrouwen via internet en nog word je rood als het plaatjes zijn die je zo doordringend aankijken.
Alleen bij hem gaat het toch een stapje verder als je dit bewust doet. Gewoon even kijken naar iemand is oke. Maar dit dus niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Meeste van deze punten doet iedereen volgens mij onbewust, het is alleen een beetje raar dat jij het hier zo openlijk beschrijft.
Daar is dus precies dit topic voor! Om dat soort tips uit te wisselen. Juist omdat niet iedereen dezelfde punten wel of niet (on)bewust toepast! Eindelijk komen we tot de kern van dit topic.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:35 schreef YazooW het volgende:
Meeste van deze punten doet iedereen volgens mij onbewust, het is alleen een beetje raar dat jij het hier zo openlijk beschrijft.
Na 10 pagina'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar is dus precies dit topic voor! Om dat soort tips uit te wisselen. Juist omdat niet iedereen dezelfde punten wel of niet (on)bewust toepast! Eindelijk komen we tot de kern van dit topic.
Komen ze er eindelijk achter dat het ziek is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar is dus precies dit topic voor! Om dat soort tips uit te wisselen. Juist omdat niet iedereen dezelfde punten wel of niet (on)bewust toepast! Eindelijk komen we tot de kern van dit topic.
25 posts per paginaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Na 10 pagina'sMochten deze laatste pagina's een succes worden, wellicht een deel 2?
Ik stond vorige week op overvolle wenteltrap naar een glijbaan in een of ander zwempardijsgedoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef YazooW het volgende:
weten we eindelijk waar dit topic voor is, post er niemand meer
had je een erectie in je speedo ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik stond vorige week op overvolle wenteltrap naar een glijbaan in een of ander zwempardijsgedoe
De glijbaan had een stoplicht en je mocht maar om de halve minuut ofzo naar beneden.
Heb ik daar zeker 20 minuten een meid recht in haar natte roze uitlekkende bikinikruis staan te kijken, ik kan nog ieder plooitje van haar vagina uittekenen.![]()
De tip dus: glijbaan subtropisch zwembad een paar treetjes lager
Kijk jij hebt hiereme een punt. Wie zou er nou in de trein naast een dikke aap zitten als jennifer lopez aan er tegenover zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat het normaler is om dichtbij een vrouw te staan om d'r geur op te snuiven of "per ongeluk" aan te raken...dan om te fappen op porno die gemaakt is...om te fappen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef nozem het volgende:
Wat een ontzettend schijnheilige mannen hier. Allemaal snoeiharde siliconenporno kijken waar surrogaatvrouwen met gapende lichaamsopeningen compleet ondergekwakt worden, want dat is normaal, maar een man die aangeeft graag de geur van een mooie vrouw op te snuiven wegezetten als pervert..
Dat 'per ongeluk' aanraken moet natuurlijk wel binnen de perken blijven. Maar over het algemeen vind ik dit topic nu niet bepaald schokkend, eigenlijk. Ik acht mezelf een volkomen normaal persoon met een doorsnee seksuele voorkeur, maar ook ik betrap me er wel eens op dat ik expres achter een aantrekkelijke vrouw een trap oploop zodat ik naar haar kont kan loeren, om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat het normaler is om dichtbij een vrouw te staan om d'r geur op te snuiven of "per ongeluk" aan te raken...dan om te fappen op porno die gemaakt is...om te fappen?
lol wutquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat 'per ongeluk' aanraken moet natuurlijk wel binnen de perken blijven. Maar over het algemeen vind ik dit topic nu niet bepaald schokkend, eigenlijk. Ik acht mezelf een volkomen normaal persoon met een doorsnee seksuele voorkeur, maar ook ik betrap me er wel eens op dat ik expres achter een aantrekkelijke vrouw een trap oploop zodat ik naar haar kont kan loeren, om maar wat te noemen.
Wat me wel verbaast, soms, is dat bijvoorbeeld 90% van de porno die anno nu wordt gemaakt eigenlijk niets meer of minder is dan een zeer plastische weergave van een lichamelijk medisch onderzoek, en dat het gros van de mannen dat nog geil lijkt te vinden ook.
Het gaat ook niet om wat Socios beschrijft, meer om hoe hij het beschrijft. En de topics er omheen. Tuurlijk is het geil om op een balkon te staan voor maximum inkijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat 'per ongeluk' aanraken moet natuurlijk wel binnen de perken blijven. Maar over het algemeen vind ik dit topic nu niet bepaald schokkend, eigenlijk. Ik acht mezelf een volkomen normaal persoon met een doorsnee seksuele voorkeur, maar ook ik betrap me er wel eens op dat ik expres achter een aantrekkelijke vrouw een trap oploop zodat ik naar haar kont kan loeren, om maar wat te noemen.
Wat me wel verbaast, soms, is dat bijvoorbeeld 90% van de porno die anno nu wordt gemaakt eigenlijk niets meer of minder is dan een zeer plastische weergave van een lichamelijk medisch onderzoek, en dat het gros van de mannen dat nog geil lijkt te vinden ook.
" Een TVR ofzoiets"quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Karina het volgende:
Stalker was ook het eerste dat bij mij opkwam eigenlijk. Brrr een vent die aan je gaat zitten ruiken.
ik vond hem altijd best een sympathieke, proper jongeman.. nu ben ik bang voor mannen die me op de fiets volgen met een notitieblokje vol treinnummers in hun handen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef _Alkaline het volgende:
Tips om extra van vrouwen te genieten. Waar we Socios een perv vinden
Dat is deel van de zombificatie van de samenleving. De moderne vrouw wisselt uitsluitend nog tieten en konten uit via Facebook. Kletsen met iemand in de trein (zoals slechts 20 jaar geleden nog heel normaal was) bestaat bijna niet meer. Iedereen sluit zich af van de echte wereld met een iPod en wisselt via andere i-dingen picca's uit. Voor spontane ontmoetingen met echte mensen is steeds minder plaats. Door moderne communicatie middelen kunnen mensen tegenwoordig 24/7 in hun eigen bubble blijven en sluiting zich daarmee voor de rest van de wereld af. Niet voor niets zijn steeds meer mensen eenzaam tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef nozem het volgende:
Wat een ontzettend schijnheilige mannen hier. Allemaal snoeiharde siliconenporno kijken waar surrogaatvrouwen met gapende lichaamsopeningen compleet ondergekwakt worden, want dat is normaal, maar een man die aangeeft graag de geur van een mooie vrouw op te snuiven wegezetten als pervert..
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is deel van de zombificatie van de samenleving. De moderne vrouw wisselt uitsluitend nog tieten en konten uit via Facebook. Kletsen met iemand in de trein (zoals slechts 20 jaar geleden nog heel normaal was) bestaat bijna niet meer. Iedereen sluit zich af van de echte wereld met een iPod en wisselt via andere i-dingen picca's uit. Voor spontane ontmoetingen met echte mensen is steeds minder plaats. Door moderne communicatie middelen kunnen mensen tegenwoordig 24/7 in hun eigen bubble blijven en sluiting zich daarmee voor de rest van de wereld af. Niet voor niets zijn steeds meer mensen eenzaam tegenwoordig.
sorry gevoel heb je niet in de hand maar voor jou zal ik het proberen te onderdrukken...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen verliefd op TS te worden, hoor.
Dat is niet vies, want ze hebben er geen last van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef cumcumber het volgende:
Ik vind dit toch een beetje van het caliber, ik ga naar het strand en ga met mijn telezoomlens stiekem meisjes fotograferen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
sorry gevoel heb je niet in de hand maar voor jou zal ik het proberen te onderdrukken...
Tuurlijk wel, dat valt toch op zo´n ding.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat is niet vies, want ze hebben er geen last van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je een kleine camera hebt valt het niet op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat valt toch op zo´n ding.
Baasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik stond vorige week op overvolle wenteltrap naar een glijbaan in een of ander zwempardijsgedoe
De glijbaan had een stoplicht en je mocht maar om de halve minuut ofzo naar beneden.
Heb ik daar zeker 20 minuten een meid recht in haar natte roze uitlekkende bikinikruis staan te kijken, ik kan nog ieder plooitje van haar vagina uittekenen.![]()
Nee, ook dan niet. Sowieso foto´s maken ft. filmen van vrouwen vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
En als je een kleine camera hebt valt het niet op.
Dan is het wel goed he?
OMG
Shit, ik zat net te hopen dat je een deel 2 ging openen met picca'squote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet. Sowieso foto´s maken ft. filmen van vrouwen vind ik niet kunnen.
Daarmee kan je via het strand van Scheveningen meiden begluren die bij Dover liggen op het strand.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef cumcumber het volgende:
Ik vind dit toch een beetje van het caliber, ik ga naar het strand en ga met mijn telezoomlens stiekem meisjes fotograferen.
[ afbeelding ]
De aarde is een bolquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarmee kan je via het strand van Scheveningen meiden begluren die bij Dover liggen op het strand.
baaasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
baaas
waarom heb ik dat nooit? ik stond vorige week zondag onder een vrouwtje, 45 minuten te kijken naar haar dijen... man man man, ik geef nogsteeds bloed op en heb nogsteeds nachtmerrie's@spoiler: die veroorzaken standaard al een verstopping in de glijbaan; of ze het nou leuk vinden of niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heb jij die meisjes laten aanhouden/arresteren?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:05 schreef Japsnars het volgende:
Na een avond uitproberen had ik het volgende resultaat:
3 bitchslaps
4 scheldpartijen
2 aanhoudingen
1 arrestatie
Ze aangeklaagd voor aanranding, stoute meisjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hoe heb jij die meisjes laten aanhouden/arresteren?!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hoe heb jij die meisjes laten aanhouden/arresteren?!
Nu word ik bang.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey van welke pilletjes in drinken vallen mensen in ene als een blok in slaap. ook vermelden waar te krijgen
/drugnoob
Socios beschermt jou welquote:
Niet bang zijn ik maak maar een geintje. Lijkt me raar als die pillen in het wild ook echt zomaar te verkrijgen zijn. Plus illegaal dunkt me dus..quote:
Socios in spandex stoeipakje met NS logo op zn borstquote:
Praat eens niet zo vies.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Socios in spandex stoeipakje met NS logo op zn borst
Geil.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Socios in spandex stoeipakje met NS logo op zn borst
quote:
quote:
Wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey van welke pilletjes in drinken vallen mensen in ene als een blok in slaap. ook vermelden waar te krijgen
/drugnoob
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
/drugnoob
Schei toch uit. Wordt verworpen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:52 schreef Mozy het volgende:
TS is duidelijk niet helemaal 100, dit is gewoon verkapt stalken. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |