Hoe heb jij die meisjes laten aanhouden/arresteren?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:05 schreef Japsnars het volgende:
Na een avond uitproberen had ik het volgende resultaat:
3 bitchslaps
4 scheldpartijen
2 aanhoudingen
1 arrestatie
Ze aangeklaagd voor aanranding, stoute meisjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hoe heb jij die meisjes laten aanhouden/arresteren?!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hoe heb jij die meisjes laten aanhouden/arresteren?!
Nu word ik bang.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey van welke pilletjes in drinken vallen mensen in ene als een blok in slaap. ook vermelden waar te krijgen
/drugnoob
Socios beschermt jou welquote:
Niet bang zijn ik maak maar een geintje. Lijkt me raar als die pillen in het wild ook echt zomaar te verkrijgen zijn. Plus illegaal dunkt me dus..quote:
Socios in spandex stoeipakje met NS logo op zn borstquote:
Praat eens niet zo vies.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Socios in spandex stoeipakje met NS logo op zn borst
Geil.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Socios in spandex stoeipakje met NS logo op zn borst
quote:
quote:
Wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey van welke pilletjes in drinken vallen mensen in ene als een blok in slaap. ook vermelden waar te krijgen
/drugnoob
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
/drugnoob
Schei toch uit. Wordt verworpen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:52 schreef Mozy het volgende:
TS is duidelijk niet helemaal 100, dit is gewoon verkapt stalken. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |