Nee hoor, ik stalk geenszins. Voor de duidelijkheid: alles met respect voor de vrouw! Het gaat om de kleine simpele dingetjes in het dagelijks leven waar je net even dat extra contact met mooie vrouwen hebt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Je komt over als een antisociale stalker TS.
Als je een vrouw voor laat gaan, loop je dan niet automatisch achter dr...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Socios het volgende:
Achter haar aan de trap oplopen:
Wel tegen de etiquette in, deze zegt namelijk dat je een vrouw altijd voor moeten laten gaan op de trap.
Op stationstrappen, schooltrappen? Of andere ´grotere´ trappen wacht jij eerst tot alle vrouwen gepasseerd zijn? Onbegonnen werk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Chinless het volgende:
TS WTF. Een vrouw moet altijd voorgaan, behalve juist op de trap. Dan gaat de man voor.
Waarom niet? tijd zat. En zo zie je nog wat voorbij komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Op stationstrappen, schooltrappen? Of andere ´grotere´ trappen wacht jij eerst tot alle vrouwen gepasseerd zijn? Onbegonnen werk.
Ik bedoelde natuurlijk dat de etiquette zegt dat je als man voor de vrouw de trap opmoet, maar dit lang niet altijd realistisch is. Verbeterd in de OP.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Rave_NL het volgende:
Als je een vrouw voor laat gaan, loop je dan niet automatisch achter dr...
andersom!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Chinless het volgende:
TS WTF. Een vrouw moet altijd voorgaan, behalve juist op de trap. Dan gaat de man voor.
Dat is doorgaans heel gezellig. Momenteel zelfs SMS contact met een meisje dat ik op een station heb ontmoet. Ze wist niet hoe ze moest reizen naar Leeuwarden, vroeg het aan mij op het station en de hele twee uur durende reis hebben we samen doorgebracht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
Je zal maar bij socios in de trein zitten...
Maar je bent wel nog zo wanhopig dat je het ziet zitten om je maagdelijkheid te verliezen op een FOK!-hoerenmeet, hè?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is doorgaans heel gezellig. Momenteel zelfs SMS contact met een meisje dat ik in de trein heb ontmoet. Ze wist niet hoe ze moest reizen naar Leeuwarden, vroeg het aan mij op het station en de hele twee uur durende reis hebben we samen doorgebracht.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar je bent wel nog zo wanhopig dat je het ziet zitten om je maagdelijkheid te verliezen op een FOK!-hoerenmeet, hè?.
Haha.quote:
met spiegelglazen uiteraardquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha.
Brengt mij trouwens nog bij een tip:
Een zonnebril op doen op straat. Zo kun je langer en beter kijken zonder dat ze het merkt dat je kijkt.
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan ze ook drogeren.
Of verkrachten.
Als je toch al zo ziek bezig bent![]()
Ja, precies. Iedereen kan wel het heilige boontje uit gaan hangen. Maar ook als je niet vlakbij loopt of op een aardige afstand erachter ruik je ze vaak nog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Bootje84 het volgende:
Dat vrouwen ruiken is heel herkenbaar.. Vaak ruiken ze heerlijk O
vrouwenshampooquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, precies. Iedereen kan wel het heilige boontje uit gaan hangen. Maar ook als je niet vlakbij loopt of op een aardige afstand erachter ruik je ze vaak nog.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Je komt over als een antisociale stalker TS.
Ik geloof dat ik iets niet helemaal volg..?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Opgeschoond, opflikkeren met die baggerzooi. Als dit topic je niet bevalt, blijf je gewoon weg.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef heloef het volgende:
Verkrachting
Verschuil je in de bosjes en wacht tot een mooie dame voorbij komt lopen sleep haar op een onverwacht moment de bosjes en verkracht haar. Zorg er wel voor dat het slachtoffer zwak is en makkelijk te over meesteren. Er is wel een mogelijkheid dat je daarna gezocht wordt door Opsporings Verzocht.
quote:
Gelukkig zijn die plaatjes weg. Absurd hoe bepaalde mensen zo een topic helemaal willen laten ontsporen.quote:
Zou jij ooit met je piemol tegen een trein willen slaan?quote:
Nee. Ik snap de vergelijking ook niet. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zou jij ooit met je piemol tegen een trein willen slaan?
Ik vind treinen erg seksueel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee. Ik snap de vergelijking ook niet. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Wat een binnenkomerquote:
Er is serieus niets engs aan. Gewoon dingetjes die je dagelijks kan tegenkomen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:36 schreef raebyddet het volgende:
Het beste is om aan je sociale vaardigheden te werken ipv hier enge topics over te openen, Socios.
Als jij zoveel respect hebt voor vrouwen, waarom reageren de vrouwen dan zo negatief in dit topic ? Ze vinden het blijkbaar eng.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is serieus niets engs aan. Gewoon dingetjes die je dagelijks kan tegenkomen.
Oei, nu kon 'ie niet zijn betaalkaart door haar gleuf heentrekken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef xyzyx het volgende:
Whahaha
Vriend deed laatst dat bij de lekkerste gaan staan bij de kassa ook.
Mocht hij zelfs extra genieten omdat die meid bij een alleen pinnen kassa zat en hij had geen pinpas bij zich
Ik heb respect voor vrouwen, ja. Ik houd het netjes en stel er grenzen aan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:39 schreef raebyddet het volgende:
Als jij zoveel respect hebt voor vrouwen, waarom reageren de vrouwen dan zo negatief in dit topic ? Ze vinden het blijkbaar eng.
Woordgrap!! Hahahaaa! Ontspoord!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die plaatjes weg. Absurd hoe bepaalde mensen zo een topic helemaal willen laten ontsporen.
Dat is inderdaad respectloos. Maar jij hebt het over jezelf, wat jij hiervan vindt, de vrouwen in dit topic reageren negatief omdat ze er een raar gevoel bij krijgen. In feite houd je helemaal geen rekening met vrouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb respect voor vrouwen, ja. Ik houd het netjes en stel er grenzen aan.
Dit topic gaat bijvoorbeeld wel veel te ver:
Groepsverkrachting
Dát is wel respectloos.
Voor jou is er misschien niets engs aan omdat je dit blijkbaar gewend bent of zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is serieus niets engs aan. Gewoon dingetjes die je dagelijks kan tegenkomen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef raebyddet het volgende:
Dat is inderdaad respectloos. Maar jij hebt het over jezelf, wat jij hiervan vindt, de vrouwen in dit topic reageren negatief omdat ze er een raar gevoel bij krijgen. In feite houd je helemaal geen rekening met vrouwen.
Mjah, dat is dan een verkeerde inschatting geweest van mij. Wel naief van vrouwen dan om te denken dat niemand van ze geniet op straat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef startreck het volgende:
Voor jou is er misschien niets engs aan omdat je dit blijkbaar gewend bent of zo.
Maar serieus...
Tja, die mannen zijn dan ook eng en op welke manieren ze van vrouwen genieten wil ik niet weten. Toevallig open jij er een topic over en is het helemaal niet zo raar dat je erop aangesproken wordt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Mjah, dat is dan een verkeerde inschatting geweest van mij. Wel naief van vrouwen dan om te denken dat niemand van ze geniet op straat?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:55 schreef Socios het volgende:
Mjah, dat is dan een verkeerde inschatting geweest van mij.
Snap best dat ik daar op aan gesproken wordt dan. Maar echt hoor, ben heus niet de enige.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef raebyddet het volgende:
Tja, die mannen zijn dan ook eng en op welke manieren ze van vrouwen genieten wil ik niet weten. Toevallig open jij er een topic over en is het helemaal niet zo raar dat je erop aangesproken wordt.
Thanks.quote:Maar goed van je dat je het toegeeft.
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Ijscodude het volgende:
Socios, ik dacht dat jij juist de persoon was die moeite had met het scoren van chicks? Ik twijfel of ik dan wel moet luisteren naar je 'tips'..
Het zijn dan ook tips voor als je niets scoort.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Ijscodude het volgende:
Socios, ik dacht dat jij juist de persoon was die moeite had met het scoren van chicks? Ik twijfel of ik dan wel moet luisteren naar je 'tips'..
Dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja.Daarom moet ik het met de genoemde punten in de OP doen om enigszins van vrouwen te kunnen genieten.
Je moet het natuurlijk wel een beetje subtiel doen, hè. Ik weet zeker dat er nog nooit een vrouw last van mij gehad heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Ijscodude het volgende:
Ik denk dat vrouwen het niet leuk vinden als je ze de hele tijd aankijkt of expres bij ze gaat staan in de rij. Ik denk dat de vrouwen dan het gevoel krijgen dat ze óf gestalkt worden óf op een voetstuk gezet worden.
Ik zeg natuurlijk niet dat je ongelijk hebt maar het wordt moeilijk om te weten wat die meid op dat moment denkt. Helaas is niet iedereen als Mel Gibson als in What Women Wantquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel een beetje subtiel doen, hè. Ik weet zeker dat er nog nooit een vrouw last van mij gehad heeft.
Het zijn toch ook geen tips om chickies te scoren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Ijscodude het volgende:
Maar heb je tips nodig om meer naar vrouwen te kunnen kijken op straat? Dat klinkt wel een beetje sneuquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het zijn toch ook geen tips om chickies te scoren?
Nee, het is alleen leuk als het ook een erg leuke man betreft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef SeLang het volgende:
Het rare is dat in dit topic alle vrouwen dit "eng" en "stalken" vinden terwijl ze er wel met volle teugen van genieten als ze in een mediterraan land zijn (waar dit normaal is).
Feromonen geilen mannen opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Argh het klinkt zo gorig...........
Inderdaad, dat luchtje doe je toch op zodat niemand het kan ruikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Maar in mediterrane landen zeggen de mannen daar er wat meer van, hier blijkbaar niet en dat wekt al gauw de indruk van een man die naar vrouwen loert en eenmaal thuis weer plaatsneemt achter zijn altaartje van vrouwen foto's en verder gaat met het adoreren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef SeLang het volgende:
Het rare is dat in dit topic alle vrouwen dit "eng" en "stalken" vinden terwijl ze er wel met volle teugen van genieten als ze in een mediterraan land zijn (waar dit normaal is).
The friend zone is niet goed FYIquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zorg altijd dat ik in the friend zone kom zodat ik extra dichtbij een meisje kan komen en ze het niet raar vind als ik haar soms streel enzo
Die Alte Drache....gelukkig dat we in ONZ zitten hiero.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:36 schreef TeringHenkie het volgende:
Oma Manders, daar word ik pas geil van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Precies. Hoe naief kunnen ze zijn. Iedereen geilt op die geile sletjes op straat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef SeLang het volgende:
De vrouwen in dit topic moeten niet zeiken. Als je je op de openbare weg bevindt wordt er nu eenmaal naar je gekeken en aan je geroken. En als je dat niet wilt dan blijf je maar binnen of doe je een burka aan. Frigide dozen ook altijd in NL
Het is niet anders. Ben allang blij dat ik op die manier toch een beetje van vrouwen kan genieten. En ik doe er niemand kwaad mee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Maar heb je tips nodig om meer naar vrouwen te kunnen kijken op straat? Dat klinkt wel een beetje sneu
Hoezo nou weer gorig?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Goeie, ja! Dat is altijd mooi meegenomen. Lekker knuffelen enzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zorg altijd dat ik in the friend zone kom zodat ik extra dichtbij een meisje kan komen en ze het niet raar vind als ik haar soms streel enzo
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:36 schreef TeringHenkie het volgende:
Oma Manders, daar word ik pas geil van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mensen die nu ineens stoer doen en zeggen dat je eng bent als je de dingen doet uit de OP
Natuurlijk kiest een echte man de rij met het leukste meisje, om maar een voorbeeld te noemen. En anders moet je het zelf weten natuurlijk, maar om het nou vies te noemen, dat slaat nergens op.
Precies, topic zit vol met heilige boontjes en wereldvreemde mensen. Had dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mensen die nu ineens stoer doen en zeggen dat je eng bent als je de dingen doet uit de OP
Natuurlijk kiest een echte man de rij met het leukste meisje, om maar een voorbeeld te noemen. En anders moet je het zelf weten natuurlijk, maar om het nou vies te noemen, dat slaat nergens op.
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |