Wordt verworpen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan ze ook drogeren.
Of verkrachten.
Als je toch al zo ziek bezig bent![]()
Ja, precies. Iedereen kan wel het heilige boontje uit gaan hangen. Maar ook als je niet vlakbij loopt of op een aardige afstand erachter ruik je ze vaak nog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Bootje84 het volgende:
Dat vrouwen ruiken is heel herkenbaar.. Vaak ruiken ze heerlijk O
vrouwenshampooquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, precies. Iedereen kan wel het heilige boontje uit gaan hangen. Maar ook als je niet vlakbij loopt of op een aardige afstand erachter ruik je ze vaak nog.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Je komt over als een antisociale stalker TS.
Ik geloof dat ik iets niet helemaal volg..?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Opgeschoond, opflikkeren met die baggerzooi. Als dit topic je niet bevalt, blijf je gewoon weg.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef heloef het volgende:
Verkrachting
Verschuil je in de bosjes en wacht tot een mooie dame voorbij komt lopen sleep haar op een onverwacht moment de bosjes en verkracht haar. Zorg er wel voor dat het slachtoffer zwak is en makkelijk te over meesteren. Er is wel een mogelijkheid dat je daarna gezocht wordt door Opsporings Verzocht.
quote:
Gelukkig zijn die plaatjes weg. Absurd hoe bepaalde mensen zo een topic helemaal willen laten ontsporen.quote:
Zou jij ooit met je piemol tegen een trein willen slaan?quote:
Nee. Ik snap de vergelijking ook niet. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zou jij ooit met je piemol tegen een trein willen slaan?
Ik vind treinen erg seksueel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee. Ik snap de vergelijking ook niet. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Wat een binnenkomerquote:
Er is serieus niets engs aan. Gewoon dingetjes die je dagelijks kan tegenkomen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:36 schreef raebyddet het volgende:
Het beste is om aan je sociale vaardigheden te werken ipv hier enge topics over te openen, Socios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |