De meeste doen het stiekem, ja. Ik probeer juist tips uit te wisselen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind TS maar een eng mannetje
(ookal doe ik die dingen stiekem al)
Echt niet man; ik heb vaak zat gefietst achter meiden waar een enorm zoete parfumlucht afkwamquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gorig?![]()
Veel vrouwen ruiken echt heel lekker, hoor. Sterker nog, heb nog nooit een mooie vrouw gezien, die niet lekker bleek te ruiken.
Die parfumlucht bedoel ik toch ook! Meestal is die lekker, hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef Beach het volgende:
Echt niet man; ik heb vaak zat gefietst achter meiden waar een enorm zoete parfumlucht afkwam![]()
En dan zat ik er gewoon ook 5 meter achter, niet 1.
Er is een tijd geleden toch een Fok!-er (een mod zelfs dacht ik) opgepakt wegens filmen onder rokjes e.d. ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef Beach het volgende:
Rokjesdag
Doe een klein spiegeltje op je schoen, of poets je lakschoentjes zo hard dat ze blinken als spiegels.
Ga nu in de rij staan, of ergens anders waar chicks met rokjes zijn.
Schoen wat naar voren en genieten maar van het uitzicht op hun ondergoed
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die plaatjes weg. Absurd hoe bepaalde mensen zo een topic helemaal willen laten ontsporen.
Haha, ohw?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef SeLang het volgende:
Er is een tijd geleden toch een Fok!-er (een mod zelfs dacht ik) opgepakt wegens filmen onder rokjes e.d. ?
Maar gewoon filmen is ok?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ohw?![]()
Dat gaat trouwens ver over mijn grens heen, hoor. Filmen onder rokjes enzo.
Nee, ook niet. Fotograferen evenmin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:07 schreef Gridlok het volgende:
Maar gewoon filmen is ok?
Even Googlen op "upskirt-man" in combinatie met "fok" en "geenstijl" en gij zult vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ohw?![]()
Dat gaat trouwens ver over mijn grens heen, hoor. Filmen onder rokjes enzo.
juist.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is serieus niets engs aan. Gewoon dingetjes die je dagelijks kan tegenkomen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is een tijd geleden toch een Fok!-er (een mod zelfs dacht ik) opgepakt wegens filmen onder rokjes e.d. ?
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
Je zal maar bij socios in de trein zitten...
Omdat uit verschillende topics van je blijkt dat je nogal sociaal incapabel bent en je toch "stiekem" vrouwen wil ruiken, aanraken en zelfs gaat volgen op de fiets.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Want?
Ik doe niets waar de vrouwen last van hebben, hoor. Sommigen waarderen het zelfs als ik een praatje met ze maak.
Dit. Volgens mij ben jij een beetje een pervert, TS.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat uit verschillende topics van je blijkt dat je nogal sociaal incapabel bent en je toch "stiekem" vrouwen wil ruiken, aanraken en zelfs gaat volgen op de fiets.
Dat lijkt me echt geen gezonde omgang met vrouwen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat uit verschillende topics van je blijkt dat je nogal sociaal incapabel bent en je toch "stiekem" vrouwen wil ruiken, aanraken en zelfs gaat volgen op de fiets.
Dat lijkt me echt geen gezonde omgang met vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |