ik haat homo's omdat ze ingaan tegen de natuurwetten, ziektes verspreiden (hun waren de grondleggers van het HIV virus) en kan zo wel doorgaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En dan niet onderbouwing als: "omdat ik homo's haat"
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heb ik nooit gezegd
ik begon pas met zo mijn mening over jouw soort te uiten nadat je mij zomaar mongool noemde
Jawel hoor. Daar vertel je dat we je niet voor mongool mogen uitmaken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef computerprobleem het volgende:
in het begin zei ik er niets over toen ik wist dat ze homo's waren, maar je moet mij geen mongool noemen VERDOMME
Bron.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik haat homo's omdat ze ingaan tegen de natuurwetten, ziektes verspreiden (hun waren de grondleggers van het HIV virus) en kan zo wel doorgaan
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
Maar wie bepaalt die natuurwetten, jij bent geen god? En heb je dan ook een hekel aan varkens omdat ze ziektes verspreiden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik haat homo's omdat ze ingaan tegen de natuurwetten, ziektes verspreiden (hun waren de grondleggers van het HIV virus) en kan zo wel doorgaan
zoek het zelf maar opquote:
Fijn dat je in elk geval iets van onderbouwing probeert te geven, nu nog je baseren op feiten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, want jij beweert het toch. Ik twijfel aan jouw argumenten, want ik vind ze niet sterk. Dus ik zou graag willen weten waar je ze vandaan haalt, ofja, waarom je zo erover denkt.quote:
ja ik heb ook een hekel aa varkens omdat ze kanibalen zijn ze eten de eigen kinderen en ouders opquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt die natuurwetten, jij bent geen god? En heb je dan ook een hekel aan varkens omdat ze ziektes verspreiden?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja ik heb ook een hekel aa varkens omdat ze kanibalen zijn ze eten de eigen kinderen en ouders op
en mensen verkrachten en vermoorden hun soortgenoten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja ik heb ook een hekel aa varkens omdat ze kanibalen zijn ze eten de eigen kinderen en ouders op
hij is echt geen troll.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
En als je nu nog 1x durft te beweren dat je geen troll bent, ga ik lachen.
leven is alleen mogelijk wanneer organismen zich voortplantenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Fijn dat je in elk geval iets van onderbouwing probeert te geven, nu nog je baseren op feiten.
Over die natuurwetten: leg mij eens uit waarom homoseksualiteit ook voorkomt bij dieren dan. Trekken mensen zwart Afrika in om wilde dieren tot homo om te vormen, volgens jou?
dat hoort bij de natuurquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en mensen verkrachten en vermoorden hun soortgenoten.
onderbouw je meningquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
En als je nu nog 1x durft te beweren dat je geen troll bent, ga ik lachen.
Maar er zijn ook zat mensen geen homo. Dus wat is het probleem als iemand het wel is. Het is niet zo dat homofilie een of andere dodelijke ziekte is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
leven is alleen mogelijk wanneer organismen zich voortplanten
dat is een natuurwet, want organismen behoren tot de natuur, een mens = organism dus maken wij ook deel uit van de natuur
homo's planten zich niet voort, want ze neuken alleen konten
konten = niet baarmoeder dinges dus geen leven door homo's
geen probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
Wat vind je van lesbische mensen, computerprobleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |