ow oke, jij bent ook tegen ze dus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat is niet naar mij gericht neem ik aan? Wij denken hetzelfde over meningen mattie!
Ik vind jou een beetje eng.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, ik geloof die mensen. Diezelfde mensen deden ook dit:
- Europa veroveren
- Verantwoordelijk voor de dood van meer dan 45 miljoen mensen
- Nieuwe super wapens gemaakt
- Medische dingen uitgevonden die vandaag de dag nog uitgevonden worden
- Hitler raadde als 1e mens aan dat roken dodelijk kon zijn en longkanker veroorzaakte, de tekst op de pakjes van nu is door zijn uitspraken geïnspireerd geweest
- De Nazi's vochten tegen het communisme
- De Nazi's hebben wapens uitgevonden die tegenwoordig de basis zijn voor bijna elke nieuwe uitvinding
Ze waren de meest georganiseerde groepering ooit en ter wereld en niemand durfde met hen te fucken. Als iemand dat deed, werden ze BAM; kaput gemacht.
Paar foto's ter verduidelijking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij suggereert dat het idioten zijn, nou dan zeg ik
BEST KNAP VOOR EEN STELLETJE IDIOTEN DIE DE WERELD DIEP HARD EN BRUUT IN DE KONT PAKT EN DE BASIS HEBBEN GELEGD VOOR UITVINDINGEN VAN TEGENWOORDIG
geef ik je geen ongelijk inquote:
Ik ben er tegen dat ze je afrekenen op het feit(of nou ja... misschien dat je toch aan het trollen bent) dat jij een andere mening hebt dan de meeste mensen hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ow oke, jij bent ook tegen ze dus?
nee, jij suggereert dat het idioten zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
verantwoordelijkheid voor de dood op 50 miljoen mensen is niet echt iets om trots op te zijn ofzo
Een andere mening: prima. Maar ga dan niet zo lopen trollen of je mening duidelijk kenbaar maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik ben er tegen dat ze afrekenen op het feit(of nou ja... misschien dat je toch aan het trollen bent) dat jij een andere mening hebt dan de meeste mensen hier.
ja dat vind ik dus ook, ik mag geen mening hebben terwijl zij mij een trol en mongool noemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik ben er tegen dat ze afrekenen op het feit(of nou ja... misschien dat je toch aan het trollen bent) dat jij een andere mening hebt dan de meeste mensen hier.
Ik suggereer absoluut niet dat het domme idiote mensen waren. Sterker nog, ik vind dat ze verdomde slim waren. Maar ik ben het gewoon totaal oneens over de manier waarop ze regeerden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee, jij suggereert dat het idioten zijn
ik denk niet dat idioten en mongooltjes in staat zijn systematisch zoveel mensen te vermoorden
Er is niks mis met een andere mening. Mijn mening is vaak ook anders dan die van andere mensen. Computerprobleem zit gewoon onzin te lullen, dat heeft weinig met zijn mening te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik ben er tegen dat ze je afrekenen op het feit(of nou ja... misschien dat je toch aan het trollen bent) dat jij een andere mening hebt dan de meeste mensen hier.
quote:
Knap dat je kan zien (via je beeldscherm) of mensen homo's zijn of niet, want je weet dat je dat pas bent als je gevoelens hebt voor je eigen geslacht hè?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook, ik mag geen mening hebben terwijl zij mij een trol en mongool noemen
nou, dan kom ik gewoon voor mijn mening over hen uit.
in het begin zei ik er niets over toen ik wist dat ze homo's waren, maar je moet mij geen mongool noemen VERDOMME
Ja, zie (heel wat posts naar) boven, ik dacht ook gewoon dat hij hevige reacties uit mensen wilde halen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ook was ik degene die zei dat je juist geen troll was...
mooie editquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, zie boven, ik dacht ook gewoon dat hij hevige reacties uit mensen wilde halen!
Is wel grappig, want zo ben ik in het echt!
Nog eentje gedaan in het begin van de zinquote:
Dat neem je serieus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
en ik hoef er echt geen nazi's bij te halen om te bewijzen dat mensen homo's slecht vinden kijk maar
http://frontpage.fok.nl/c(...)oed-aan-de-muur.html
is nog van fok zelf !
ja, er is onderzoek naar gedaanquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
als je het er niet mee eens bent, dan hoepel je maar gewoon op verdomme
Eerste zin:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
maar dit is slowchat ik ga hier niet hele teksten samenvatten, neerzetten en weet ik het veel allemaal
ik heb gewoon extreme meningen over bepaalde dingen in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |