Vanavond zal ik ook wodka drinken hoorquote:
Jaaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef xCore het volgende:
Deze zijn ook heel lekker trouwens:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Vanavond zal ik ook wodka drinken hoor
En over kater enz jwt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nu examens voorbij zijn gaat het in de SC alleen nog maar over alcohol de komende paar dagen
Mag toch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nu examens voorbij zijn gaat het in de SC alleen nog maar over alcohol de komende paar dagen
Mensen met katersquote:
Owjaa enquote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar Oscar, drink jij serieus echt alleen wodka qua alcoholhoudende dranken?
O okee, cool.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu lust geen bier![]()
Koffie drink je zeker ook niet?
niets tegen koffie vrind, dat is goed voor je hoofd en je benenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu lust geen bier![]()
Koffie drink je zeker ook niet?
niks tegen thee vrind, thee is goed voor je oren en je polsquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niets tegen koffie vrind, dat is goed voor je hoofd en je benen
quote:
Dat is al heel wat anders dan iemand uitmaken voor homo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vrouwenbier imho. Drink het verder wel hoor
Verbaas me hoeveel mensen zich gekwetst voelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat is al heel wat anders dan iemand uitmaken voor homo.
wat nou kaan! zoek je problemen vrind?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Verbaas me hoeveel mensen zich gekwetst voelen
SORRY KAAN, DESPERADOS IS ERG LEKKER
dus je vind thee wel lekkerquote:
Ijsthee is koude thee met 100 gram suiker per liter. En dat is best plezant jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dus je vind thee wel lekker
want ijs-thee
is thee
dus wees duidelijk a.u.b. dit zorgt voor veel verwarring
kan niet je kunt niet én drinken én typen én een emoticon aanvinkenquote:
plezante fazantquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ijsthee is koude thee met 100 gram suiker per liter. En dat is best plezant ja
waarom die smaylie overal wat moet ik me voorstellen bij zo'n gezichtsuidrukking in real lifequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
devink je niet aan, die weet je onderhand wel uit je hoofd
eckte baas hieroquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Verbaas me hoeveel mensen zich gekwetst voelen
SORRY KAAN, DESPERADOS IS ERG LEKKER
in jouquote:
uit de kraan is niet vers NOOBquote:
doe normaalquote:
inderdaad he echtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Milieuvervuiler die je bent met al je flesjes
Hihi.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
uit de kraan is niet vers NOOB
wat ben jij voor faalhaas
water uit kraan is 100 miljoen keer bewerkt zodat het drinkbaar is
als jij echt vers wilt hebben ga je naar een bron of zo en drink je rechtstreek daar DAT IS VERS WATER VRIND
zeg sorry of ik wordt boos
Ik kan er niks aan doen dat ze geen water verkopen in glasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Milieuvervuiler die je bent met al je flesjes
Doen ze welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze geen water verkopen in glas![]()
wen maar vast aan de nieuwe spelling vrindquote:
Bron?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bronwater is kwaanwater in een flesje.
zeg sorry voor die grote foutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bronwater is kwaanwater in een flesje.
de bron voor aids jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een bron:
[ afbeelding ]
ingeborg is nog altijd een meisjes naam, meisjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
door Ingeborg van Lieshout, 29-11-2007 19:00
Recentelijke bron, mooi werk jongen!
Reclame + in restaurants kun je over het algemeen geen normaal kraanwater bestellen maar verkopen ze een bepaald merk water en dat komt vaak uit een glazen fles(was bij mijn oude werk zo, maar ik ben de naam ervan vergeten) en dat verkopen ze natuurlijk om winst te maken/een excuus te hebben om het duur te maken.quote:
haten op een bron van 3 jaar oudquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
door Ingeborg van Lieshout, 29-11-2007 19:00
Recentelijke bron, mooi werk jongen!
Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
haten op een bron van 3 jaar oud
denk je echt dat dat zo dramatisch veranderd is dan?
2 jaar geleden, ook te oud.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)ater-in-flessen.html hier uit 2009
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Reclame + in restaurants kun je over het algemeen geen normaal kraanwater bestellen maar verkopen ze een bepaald merk water en dat komt vaak uit een glazen fles(was bij mijn oude werk zo, maar ik ben de naam ervan vergeten) en dat verkopen ze natuurlijk om winst te maken/een excuus te hebben om het duur te maken.
beetje respect voor die man he hei doet moeite om je te helpen en dan gewoon okquote:
Evian?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Reclame + in restaurants kun je over het algemeen geen normaal kraanwater bestellen maar verkopen ze een bepaald merk water en dat komt vaak uit een glazen fles(was bij mijn oude werk zo, maar ik ben de naam ervan vergeten) en dat verkopen ze natuurlijk om winst te maken/een excuus te hebben om het duur te maken.
het wordt tijd dat we de homo's hier negerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij negeren we allemaal bewust een achterlijke mongool hier._!
Gaat het een beetje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
het wordt tijd dat we de homo's hier negeren
zoals die in real life harder genegeerd worden dan de grootste mongooltjes
Ga je nog op vakantie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb nog steeds geen vakantiegevoel
nee ik kan die etsu niet uitstaan met zijn faggot gedragquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
NEEMT EERSTE SLOK ALCOHOL IN DRIE WEKEN MET BIJPASSEND NUMMER!
De zwakkeren in de maatschappij verdienen ook hulp ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
CORKSCREW WAT DOE JEbeetje trolls aandacht geven
Dus ik heb gelijk toch? Het is allemaal na te gaan.quote:
Niet zo links doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:20 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De zwakkeren in de maatschappij verdienen ook hulp ja!
1 van de 1 miljoen fouten die je hebt gemaakt is idd voor de andere kant te KIEZENquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
CORKSCREW WAT DOE JEbeetje trolls aandacht geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |