Niet veel, maar het is wel leuk om terug te lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat boeit het nou of je niks erin hebt staan, alsof dat meteen als gevolg heeft dat je later onder modaal gaat verdienen of dat je vrouw een miskraam krijgt
wat heb je voor bio dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef xCore het volgende:
Vakantie ingaan met een slecht gemaakt examen
De laatste 2 examens van mij gingen ook bagger maar goed. Ben toch wel geslaagd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef xCore het volgende:
Vakantie ingaan met een slecht gemaakt examen
Aan de andere kant, waarschijnlijk ben ik wel geslaagd, aangezien ik voor natuurkunde een norm van 0.7 moet hebben. (Wat er wel in zit) en voor Nederlands een norm van 0.6quote:
Om maar even verder te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat betreft planning dacht ik aan: redelijk vroeg weg (september als het kan), vliegtickets en een verblijfplaats voor 1 week regelen en de rest daar wel zien.
Nadeel van zesjescultuur: afhankelijk zijn van normeringenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarschijnlijk ben ik wel geslaagd, aangezien ik voor natuurkunde een norm van 0.7 moet hebben. (Wat er wel in zit) en voor Nederlands een norm van 0.6
27 hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
40-50 punten voor Bio, vond hem erg goed te doen
homoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Yeaaah, mijn pa heeft Desperado´s voor me meegenomen
Doet mij een flesjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Yeaaah, mijn pa heeft Desperado´s voor me meegenomen
Ga een trui breien of zoquote:
Nee, maar laat maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |