Die kunnen er ook niks mee hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef Corkscrew het volgende:
Als je wilt klagen, kun je je klacht trouwens beter doorgeven aan je docent.
Ik ook Nederlands en Engels geloof ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb voor Nederlands en voor Frans geklaagd.
Sorry Ilze.quote:
Vreemd. De twee docenten tegen wie ik persoonlijk heb geklaagd namen het allebei wel serieus en zouden het onthouden voor bij de examenbesprekingen.quote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook Nederlands en Engels geloof ik.Of was dat nu aardrijkskunde... weet niet meer
_!
Veel leraren zijn lui. Echt toffe leraren gaan naar die besprekingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Vreemd. De twee docenten tegen wie ik persoonlijk heb geklaagd namen het allebei wel serieus en zouden het onthouden voor bij de examenbesprekingen.
Hef dit datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef -tape- het volgende:
En je haat op een nigger want het gaat goed.
Hetzelfdequote:
Beter heb je geen her nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zorgen voor een hoge n-term voor economie dan.
Dat is dan weer de enige niet toffe docent die ik hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zorgen voor een hoge n-term voor economie dan.
Die laatste? Hij moet komen, hij is leuk!quote:
Nee. Ik heb een hekel aan hem, netals Letstalk en emzor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die laatste? Hij moet komen, hij is leuk!
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bij de eerste vijf bij wiskunde C hebben er sowieso drie een onvoldoende in mijn klas.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Mensen die je moet uitleggen hoeveel banden een personenauto heeft
Dag Sander, tot morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
Ik ga m'n smoking maar eens aantrekken en dan pizza en drank nuttigen met de boys.
Fijne avond iedereen![]()
!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
Ik ga m'n smoking maar eens aantrekken en dan pizza en drank nuttigen met de boys.
!
Al die mensen hebben het zelf ook nagekeken? En bovendien kun je dat ook wel gewoon inschatten als je bij ze in de klas zitquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
!
Da's waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Al die mensen hebben het zelf ook nagekeken? En bovendien kun je dat ook wel gewoon inschatten als je bij ze in de klas zit
Dankjewelquote:
Dankjequote:
Heb je ook een hekel aan mij, schatje patatje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan hem, netals Letstalk en emzor.
Dankuquote:
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vierenquote:
Dat zijn 5 vakken van de 8?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vieren
Hoe stond ze ervoor voor de CE's?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vieren
Als je zo door blijft doen, wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan mij, schatje patatje?
Drie vijven of zo... maar ze stond voor alles net 4.6 of 5.6 en zoquote:
Dan verdient ze niet eens om te slagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Drie vijven of zo... maar ze stond voor alles net 4.6 of 5.6 en zo
Weet nietquote:
Sorry liefjequote:
Bij ons op school hangt ergens een bord met de geslaagden van tien jaar terug ofzo, zo'n foto met een kort stukje tekst erbij. Bij één staat er: "Het waren 8 geweldige jaren"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
'7 jaar vwo is cool', ik weet nog dat allemaal mensen in de tweede lid werden van zo'n hyveStraks zeggen: "Gefeliciteerd, het is uitgekomen!"
Haha nee, gemeen
Hehehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bij ons op school hangt ergens een bord met de geslaagden van tien jaar terug ofzo, zo'n foto met een kort stukje tekst erbij. Bij één staat er: "Het waren 8 geweldige jaren"
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehehe___! Goud.
Maar ik ga fitnessen. Tschüs allen.
Liever dat dan dat je als enige een witruimte onder je foto hebt staan als je over een paar jaar terugkijkt in dat jaarboek.quote:
Ninja-editquote:
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef computerprobleem het volgende:
jongen bij mij vroegen ze kut vragen als ''wie was je lievelingsleraar''
als ik dat boek krijg, ga ik het gewoon ritueel verbranden of zo om het nooit te zien
Ik heb geschreven dat ik blij ben dat mijn educatieve odyssee is voltooid, maar dat ik school wel ga missen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een heel lulverhaal geschreven, wat niemand toch gaat lezen
Nee Oscar, hij is al gestopt met dat soort dingen G dus gewoon normaal reageren!quote:
Ja, dat wel. Ik zat in twee jaar geleden in de klas bij zo'n jongen die dat had. Volgens mij vond niemand het eens 'erg'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je als enige een witruimte onder je foto hebt staan als je over een paar jaar terugkijkt in dat jaarboek.
Ik had de vorige keer een heel lang lulverhaal zitten typen waar eten steeds in terugkwam (quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een heel lulverhaal geschreven, wat niemand toch gaat lezen
Niet veel, maar het is wel leuk om terug te lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat boeit het nou of je niks erin hebt staan, alsof dat meteen als gevolg heeft dat je later onder modaal gaat verdienen of dat je vrouw een miskraam krijgt
wat heb je voor bio dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef xCore het volgende:
Vakantie ingaan met een slecht gemaakt examen
De laatste 2 examens van mij gingen ook bagger maar goed. Ben toch wel geslaagd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef xCore het volgende:
Vakantie ingaan met een slecht gemaakt examen
Aan de andere kant, waarschijnlijk ben ik wel geslaagd, aangezien ik voor natuurkunde een norm van 0.7 moet hebben. (Wat er wel in zit) en voor Nederlands een norm van 0.6quote:
Om maar even verder te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat betreft planning dacht ik aan: redelijk vroeg weg (september als het kan), vliegtickets en een verblijfplaats voor 1 week regelen en de rest daar wel zien.
Nadeel van zesjescultuur: afhankelijk zijn van normeringenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarschijnlijk ben ik wel geslaagd, aangezien ik voor natuurkunde een norm van 0.7 moet hebben. (Wat er wel in zit) en voor Nederlands een norm van 0.6
27 hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
40-50 punten voor Bio, vond hem erg goed te doen
homoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Yeaaah, mijn pa heeft Desperado´s voor me meegenomen
Doet mij een flesjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Yeaaah, mijn pa heeft Desperado´s voor me meegenomen
Ga een trui breien of zoquote:
Nee, maar laat maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |