Die kunnen er ook niks mee hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef Corkscrew het volgende:
Als je wilt klagen, kun je je klacht trouwens beter doorgeven aan je docent.
Ik ook Nederlands en Engels geloof ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb voor Nederlands en voor Frans geklaagd.
Sorry Ilze.quote:
Vreemd. De twee docenten tegen wie ik persoonlijk heb geklaagd namen het allebei wel serieus en zouden het onthouden voor bij de examenbesprekingen.quote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook Nederlands en Engels geloof ik.Of was dat nu aardrijkskunde... weet niet meer
_!
Veel leraren zijn lui. Echt toffe leraren gaan naar die besprekingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Vreemd. De twee docenten tegen wie ik persoonlijk heb geklaagd namen het allebei wel serieus en zouden het onthouden voor bij de examenbesprekingen.
Hef dit datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef -tape- het volgende:
En je haat op een nigger want het gaat goed.
Hetzelfdequote:
Beter heb je geen her nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zorgen voor een hoge n-term voor economie dan.
Dat is dan weer de enige niet toffe docent die ik hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zorgen voor een hoge n-term voor economie dan.
Die laatste? Hij moet komen, hij is leuk!quote:
Nee. Ik heb een hekel aan hem, netals Letstalk en emzor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die laatste? Hij moet komen, hij is leuk!
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bij de eerste vijf bij wiskunde C hebben er sowieso drie een onvoldoende in mijn klas.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Mensen die je moet uitleggen hoeveel banden een personenauto heeft
Dag Sander, tot morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
Ik ga m'n smoking maar eens aantrekken en dan pizza en drank nuttigen met de boys.
Fijne avond iedereen![]()
!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
Ik ga m'n smoking maar eens aantrekken en dan pizza en drank nuttigen met de boys.
!
Al die mensen hebben het zelf ook nagekeken? En bovendien kun je dat ook wel gewoon inschatten als je bij ze in de klas zitquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
!
Da's waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Al die mensen hebben het zelf ook nagekeken? En bovendien kun je dat ook wel gewoon inschatten als je bij ze in de klas zit
Dankjewelquote:
Dankjequote:
Heb je ook een hekel aan mij, schatje patatje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan hem, netals Letstalk en emzor.
Dankuquote:
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vierenquote:
Dat zijn 5 vakken van de 8?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vieren
Hoe stond ze ervoor voor de CE's?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vieren
Als je zo door blijft doen, wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan mij, schatje patatje?
Drie vijven of zo... maar ze stond voor alles net 4.6 of 5.6 en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |