Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik mijn moeder grotendeels omgepraat heb!Dat had ik echt niet voor mogelijk gehouden, maar ik heb gewoon een heel verhaal gehouden en zo. En nu mag het waarschijnlijk wel. Nog niet helemaal zeker though.
Geef toe dat je aan me dacht bij het woord 'regnum' in de vertalingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef ThaTim het volgende:
Scansie had ik goed !! Dank aan VR2 en dastan
Ik heb toch ook geholpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef ThaTim het volgende:
Scansie had ik goed !! Dank aan VR2 en dastan
nee dat nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geef toe dat je aan me dacht bij het woord 'regnum' in de vertaling
Je gaat zo nog iets veel engers zienquote:
Both.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Klinkt goedWat ga je doen als je niet mee hoeft? Examenfeesten of naar de FOK!meet?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
Doe t dan in spoiler, dan kan ik nog zelf bepalen of ik ernaar kijk.
bietje joa, en die usert uit 94 ookquote:
Nee, had op zich wel gewild, maar ik ben er dan nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Both.
Jij komt ook naar de meet toch?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
Doe t dan in spoiler, dan kan ik nog zelf bepalen of ik ernaar kijk.
Neequote:
quote:
ja diequote:
ik stond ook een 6.... nu hopen op 5 gemiddeldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:40 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat ik met mijn magere zesje niet zo betrouwbaar ben als Dastan en VR2 met hun achten.
emzor is een meisje toch?quote:
Okquote:
Je had een norm van 2 nodig toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik stond ook een 6.... nu hopen op 5 gemiddeld
Hm okay, jammerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:40 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nee, had op zich wel gewild, maar ik ben er dan niet
Natuurkunde denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd welk vak de hoogste norm heeft dit jaar
Nee, via school doe ik mee aan een conferentie in VN-stijl: een weekendje wereldproblemen oplossen (ja, het klinkt waarschijnlijk debiel als je het niet kentquote:
Heb ik van gehoord. Lijkt me vet. Wat ga je volgend jaar doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:44 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nee, via school doe ik mee aan een conferentie in VN-stijl: een weekendje wereldproblemen oplossen (ja, het klinkt waarschijnlijk debiel als je het niet kent).
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Klaar met het middelbaar. Voelt totaal niet zo
Het is ook wel leuk, we zijn er ook een keertje mee naar het buitenland geweest (heerlijk, door het zonnige Istanbul lopen terwijl je klasgenoten in de decemberkou een blokuur Latijn hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb ik van gehoord. Lijkt me vet. Wat ga je volgend jaar doen?
Maatschappijwetenschappenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd welk vak de hoogste norm heeft dit jaar
Dit jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Klaar met het middelbaar. Voelt totaal niet zo
Ik en wat klasgenoten liepen de school uit en zeiden 'Nou, dit was het' tegen elkaar. Toen gingen we naar huis.quote:
Inderdaadquote:
waarheen reizen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, we zijn er ook een keertje mee naar het buitenland geweest (heerlijk, door het zonnige Istanbul lopen terwijl je klasgenoten in de decemberkou een blokuur Latijn hebben).
Volgend jaar wil ik een halfjaartje gaan reizen en daarna definitief beslissen of ik rechten of internationale betrekkingen ga doen.
Wat zijn jouw plannen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik en wat klasgenoten liepen de school uit en zeiden 'Nou, dit was het' tegen elkaar. Toen gingen we naar huis.
Okquote:
Plan is Australië, maar ik ben de afgelopen tijd nog bezig geweest met examens en heb ook nog niet zo heel lang geleden besloten dat ik nog een jaar wacht met studeren, dus ik heb nog niet heel veel tijd gestoken in boeken e.d.quote:
Impliceren dat je naar een ruige party gaatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Vanavond wel een ruige party natuurlijk!
Allebei interessante studies!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, we zijn er ook een keertje mee naar het buitenland geweest (heerlijk, door het zonnige Istanbul lopen terwijl je klasgenoten in de decemberkou een blokuur Latijn hebben).
Volgend jaar wil ik een halfjaartje gaan reizen en daarna definitief beslissen of ik rechten of internationale betrekkingen ga doen.
Wat zijn jouw plannen?
Vet. Zit ook nog zwaar te twijfelen wat ik ga doen. Half jaar Australië lijkt me ook superquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Plan is Australië, maar ik ben de afgelopen tijd nog bezig geweest met examens en heb ook nog niet zo heel lang geleden besloten dat ik nog een jaar wacht met studeren, dus ik heb nog niet heel veel tijd gestoken in boeken e.d.
Wow, chiasme. En ook nog een tegenstelling.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
allemaal projecten voor mensen met N-profielen, en voor M bijna niets
In Denemarken is het heel normaal om een jaar tussen eindexamen en studie te gaan werken/reizen. In Nederland is men doodsbang dat men alles weer in een jaar vergeet ofzo..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
Ik zou niet willen reizen. Ben bang dat ik daarna niet meer aan studeren kom.
Poeh. Dat lijkt me behoorlijk zwaar, die twee studies naast elkaar en dan ook nog in een verschillende stad. Wel interessant, politicologie in Leiden heb ik ook nog overwogen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Allebei interessante studies!Ik wilde dat mijn school van die projecten deed... Maar helaas, mijn school profileert zich als 'bètaschool' en dat betekent allemaal projecten voor mensen met N-profielen, en voor M bijna niets
Ik ga politicologie doen in Leiden. En eigenlijk wil ik in mijn tweede jaar dan ook gaan beginnen met Scandinavische Talen in Amsterdam, maar moet even kijken of dat organisatorisch enigszins haalbaar is (dat ik niet al teveel verplichte werkcolleges mis).En of ik dat dan nog steeds wil.
Je hebt mijn aandacht getrokken met het D-woord. Wat heb je met dat land?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
In Denemarken is het heel normaal om een jaar tussen eindexamen en studie te gaan werken/reizen. In Nederland is men doodsbang dat men alles weer in een jaar vergeet ofzo..
Doen! Later kom je er toch niet zo snel meer aan toe, denk ik. En zelfs al doe je het later weer, je bent dan toch verantwoordelijker en minder ingesteld op als een vrijbuiter de wereld intrekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Vet. Zit ook nog zwaar te twijfelen wat ik ga doen. Half jaar Australië lijkt me ook super
Kennissenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je hebt mijn aandacht getrokken met het D-woord. Wat heb je met dat land?
maar al mijn matties gaan direct studerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:53 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Doen! Later kom je er toch niet zo snel meer aan toe, denk ik. En zelfs al doe je het later weer, je bent dan toch verantwoordelijker en minder ingesteld op als een vrijbuiter de wereld intrekken.
Sssst.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:54 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je hebt wel zelf de moeite genomen het linkje te copypasten
Coole rebelse lerarenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Poeh. Dat lijkt me behoorlijk zwaar, die twee studies naast elkaar en dan ook nog in een verschillende stad. Wel interessant, politicologie in Leiden heb ik ook nog overwogen.
Onze school is ook vooral een beta-school, maar gelukkig zijn er nog een paar rebelse leraren en is er altijd geld beschikbaar (toch wel handig, zo'n rijkeluisoudervereniging).
Ik heb een klasgenoot die nog zit te twijfelen en die ik hoop over te halen het gewoon te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar al mijn matties gaan direct studeren, ga jij alleen?
Leiden, die stad bevalt me prima. Groningen is misschien ook leuk, maar dat is volgens mij een lotingstudie en ik hoef niet zover weg te gaan als ik ook in de buurt terecht kan (Leiden dus).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Coole rebelse leraren
Best zwaar zou dat inderdaad worden, maar ik weet eigenlijk gewoon zeker dat ik dat wel aankan als ik gewoon voor allebei m'n best doe en het interessant blijf vinden.![]()
Waar zou je IBIO gaan doen als je dat zou gaan studeren?
Kan ook best een tijd alleen leven (denk ik...).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot die nog zit te twijfelen en die ik hoop over te halen het gewoon te doen.
Alleen moet het ook wel kunnen denk ik, er zitten daar zoveel backpackers van jouw leeftijd die ook alleen rondreizen dat je daar ook genoeg mensen leert kennen, lijkt me.
Leiden. En in Groningen moet je loten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Leiden, die stad bevalt me prima. Groningen is misschien ook leuk, maar dat is volgens mij een lotingstudie en ik hoef niet zover weg te gaan als ik ook in de buurt terecht kan (Leiden dus).
kd0eii...quote:
Wat betreft planning dacht ik aan: redelijk vroeg weg (september als het kan), vliegtickets en een verblijfplaats voor 1 week regelen en de rest daar wel zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Kan ook best een tijd alleen leven (denk ik...).
Hoe ga jij het organiseren dan?
Omdat daarom.quote:
Nee, maar nu is het uploaden tenminste wel goed gegaan.quote:
Ja ik ben teleurgesteld.quote:
Jij hebt geen recht van spreken, ik kan vorige posts van jou erbij halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |