Het fort is al opgezetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mission Accomplished..
Maar blijf op je hoede voor je zusje hè!
quote:
Wat een warm onthaal toch weerquote:
Zegt misschien wat meer over jou dan over je vriendenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht al de hele dag op een sms van een klasgenoot, we zouden wat gaan drinken maar heb nog niks ontvangen.Leuke vrienden
jah egt wéllquote:
Nee waterpijp met fruittabak. Anders roken we wel een pituquote:
Oehhquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:56 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga naar de piraten van de carabieen met mijn vriendin
Cool, cool.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee waterpijp met fruittabak. Anders roken we wel een pitu
Nice, seizoen is weer aangebroken voor de waterpijp, maandag naar 't strand, waterpijp mee jeweet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Cool, cool.
Ik ben overigens shisha guru dit dat
(helaas al zo'n drie weken niet meer gedaan)
3d alles jwtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Oehhjij bent wel een eckte romanticus
quote:
mr aLLn as je t éégttt luek vind,,,quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:16 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ninja-edit altijd, ik post sneller dan ik denk.
Ik nietquote:
Ik vind het zo metrisch beter klinken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ookMaar 'screen' begrepen we ook wel hoor
Die scansie... konden ze het nog makkelijker makenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik vind het zo metrisch beter klinken.
Hehnee. Niets mis met Alkmaar.quote:
Ik zat nog te twijfelen of de 'a' van 'tria' een losse lettergreep was of bij 'tri' hoorde, maar hij was inderdaad makkelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die scansie... konden ze het nog makkelijker maken!
quote:
quote:
Allebei ninja-edit?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
VAAAAAKKKKKKKAAAAAAAANNNNNNNTTTTTTIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE§!"!"!!"!"
Ik ontdek nu pas dat 'scansie' en normaal woord is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die scansie... konden ze het nog makkelijker maken!
Waaromquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb me opgegeven voor de wiskunde cursus van de EUR. In de vakantie
Is het ook. Voor de eckte gymnasiumbazen, waar de rest tegen opkijkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:25 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ontdek nu pas dat 'scansie' en normaal woord is.Ik heb het altijd over scanderen gehad, dacht dat 'scansie' gewoon de hippe straattaalnaam was.
Omdat ze een voldoende voor wiskunde B aanraden en ik een 4 voor wiskunde A sta. En voor Wiskunde A mensen is het streng aangeraden. Daarnaast is het wel handig en het duurt toch maar een paar uurtjes + je krijgt bonuspunten + het is via internetquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ze een voldoende voor wiskunde B aanraden en ik een 4 voor wiskunde A sta. En voor Wiskunde A mensen is het streng aangeraden. Daarnaast is het wel handig en het duurt toch maar een paar uurtjes + je krijgt bonuspunten + het is via internet
ik geloofde dat je het wel echt zou doen, tot je het laatste zeiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ze een voldoende voor wiskunde B aanraden en ik een 4 voor wiskunde A sta. En voor Wiskunde A mensen is het streng aangeraden. Daarnaast is het wel handig en het duurt toch maar een paar uurtjes + je krijgt bonuspunten + het is via internet
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Aight gap, beter finish ik die scansie even weetje jeweetzelf.
wholla steenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik geloofde dat je het wel echt zou doen, tot je het laatste zei
Mede-tussenjaar mannetjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bespaar je de keuze en ga niet studeren
Hehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
![]()
Al heeft het ook iets van een Fries dialect: "Zull'n we nog iens een scansie makk'n?"
zeer goed ideequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bespaar je de keuze en ga niet studeren
yupquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
Koekjestrommel, je wilde toch iets met scheikunde doen?
Ik heb best wel wat familie in Friesland, maar van die taal begrijp ik geen moer.quote:
Scansie lauwquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Epic makkelijke scansie
Nu heb ik vakantie
Scansie ouwe.quote:
rijmtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Epic makkelijke scansie
Nu heb ik vakantie
@IGHHT. Ik kom bijna nooit in Friesland.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb best wel wat familie in Friesland, maar van die taal begrijp ik geen moer.
iPod jeweetquote:
Jelly. Maar ik moet zo fitnessen.quote:
quote:
+quote:
Het ziet er naar uit dat ik mijn moeder grotendeels omgepraat heb!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef Corkscrew het volgende:
ViaRegnum, ga je nou nog op scansie met je ouders naar Frankrijk? Of heb je ze al omgepraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |