Leiden, die stad bevalt me prima. Groningen is misschien ook leuk, maar dat is volgens mij een lotingstudie en ik hoef niet zover weg te gaan als ik ook in de buurt terecht kan (Leiden dus).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Coole rebelse leraren
Best zwaar zou dat inderdaad worden, maar ik weet eigenlijk gewoon zeker dat ik dat wel aankan als ik gewoon voor allebei m'n best doe en het interessant blijf vinden.![]()
Waar zou je IBIO gaan doen als je dat zou gaan studeren?
Kan ook best een tijd alleen leven (denk ik...).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot die nog zit te twijfelen en die ik hoop over te halen het gewoon te doen.
Alleen moet het ook wel kunnen denk ik, er zitten daar zoveel backpackers van jouw leeftijd die ook alleen rondreizen dat je daar ook genoeg mensen leert kennen, lijkt me.
Leiden. En in Groningen moet je loten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Leiden, die stad bevalt me prima. Groningen is misschien ook leuk, maar dat is volgens mij een lotingstudie en ik hoef niet zover weg te gaan als ik ook in de buurt terecht kan (Leiden dus).
kd0eii...quote:
Wat betreft planning dacht ik aan: redelijk vroeg weg (september als het kan), vliegtickets en een verblijfplaats voor 1 week regelen en de rest daar wel zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Kan ook best een tijd alleen leven (denk ik...).
Hoe ga jij het organiseren dan?
Omdat daarom.quote:
Nee, maar nu is het uploaden tenminste wel goed gegaan.quote:
Ja ik ben teleurgesteld.quote:
Jij hebt geen recht van spreken, ik kan vorige posts van jou erbij halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |