Nazi's als bron aanhalenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee hoor, bijna iedereen is tegen homo's en er is bewijs dat homo's voor hun geaardheid kiezen, daar is door de nazi's onderzoek naar gedaan
(de genen van heterseksuele mensen werden toegepast bij homo's en ze werden geen hetero, terwijl de genen van de homo's bij heteroseksuele mensen toegepast werd, het hen ook geen homo maakte, dus conclusie: ze kiezen ervoor, ze zijn niet zo geboren).
Wat een duidelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee hoor, bijna iedereen is tegen homo's en er is bewijs dat homo's voor hun geaardheid kiezen, daar is door de nazi's onderzoek naar gedaan
(de genen van heterseksuele mensen werden toegepast bij homo's en ze werden geen hetero, terwijl de genen van de homo's bij heteroseksuele mensen toegepast werd, het hen ook geen homo maakte, dus conclusie: ze kiezen ervoor, ze zijn niet zo geboren).
kan ook de vaticaan als bron gebruiken, of de vs government van 50 jaar geleden en zelfs nu (homo's mogen geen militair zijn)quote:
VS: land van de vrijheid! Mits je hetero en gristen bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef computerprobleem het volgende:
k
[..]
kan ook de vaticaan als bron gebruiken, of de vs government van 50 jaar geleden en zelfs nu (homo's mogen geen militair zijn)
Misschien is er een reden dat het het standpunt van 50 jaar geleden is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef computerprobleem het volgende:
k
[..]
kan ook de vaticaan als bron gebruiken, of de vs government van 50 jaar geleden en zelfs nu (homo's mogen geen militair zijn)
Dit is overigens een drogreden/argument.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef Corkscrew het volgende:
Computerprobleem, jij gelooft dit soort mensen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ratende-honden.dhtml
?
wist je dat diabetes werd uitgevonden doordat een dokter er achter kwam dat de pis van honden met diabetes zoeter was?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dit is overigens een drogreden/argument.
Veel dingen die nuttig zijn geworden voor de mens zijn bij toeval of als ongeluk uitgevonden, antibiotica bijvoorbeeld.
True, maar de nazi's zijn als het op onderzoek van bevolkingsgroepen aankomt niet bepaald de betrouwbaarste bron denk ik zo, serendipiteit of niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dit is overigens een drogreden/argument.
Veel dingen die nuttig zijn geworden voor de mens zijn bij toeval of als ongeluk uitgevonden, antibiotica bijvoorbeeld.
Dat is niet naar mij gericht neem ik aan? Wij denken hetzelfde over meningen mattie!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef computerprobleem het volgende:
sorry voor de homo's hier, maar dat is gewoon mijn mening
als jullie mijn mening niet uit kunnen staan, registreer je dan niet op een forum want je kunt niet verwachten dat iedereen je zielig vind en je mag omdat je homo bent of zo
en dan aangeven omdat ik een mening heb ;')
zelf noem je mij een mongool en zeg je dat je rechts bent, maar ik mag niet tegen jouw soort zijn?
LOL LOL LOL LOL
Als je het gewoon goed ondersteund en beargumenteerd, dan zou ik er nog begrip voor hebben. Maar dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef computerprobleem het volgende:
als jullie mijn mening niet uit kunnen staan, registreer je dan niet op een forum want je kunt niet verwachten dat iedereen je zielig vind en je mag omdat je homo bent of zo
zelf noem je mij een mongool en zeg je dat je rechts bent, maar ik mag niet tegen jouw soort zijn?
LOL LOL LOL LOL
Jouw mening is echt zo slecht onderbouwd. Kom maar terug als je normaal kan redeneren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef computerprobleem het volgende:
LOL LOL LOL LOL
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wist je dat diabetes werd uitgevonden doordat een dokter er achter kwam dat de pis van honden met diabetes zoeter was?
Vind ik ook, maar je kunt serieus iedereen bestempelen als iemand die geen betrouwbare bron is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
True, maar de nazi's zijn als het op onderzoek van bevolkingsgroepen aankomt niet bepaald de betrouwbaarste bron denk ik zo, serendipiteit of niet.
Poging tot chanterheid dit datquote:
In heel Nederland is dat woord bekend hoor, ook in een aantal dorpenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sorry, kom niet uit Utecht/randstand
Ja, ik geloof die mensen. Diezelfde mensen deden ook dit:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef Corkscrew het volgende:
Computerprobleem, jij gelooft dit soort mensen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ratende-honden.dhtml
?
Door die ninja edit reken ik je wel afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
10 hits op google. Homemade straattaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |