quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
MIJN HART BEGINT AL TE KLOPPEN MIJN GOD WAT IS DIT LEKKER
dan zal ik nu ook eens mijn rechtse kant hier laten zien aangezien je ook rechts bent zo te zienquote:
Tegen homo's zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
1 van de 1 miljoen fouten die je hebt gemaakt is idd voor de andere kant te KIEZEN
want je bent niet zo geboren, is onzin, kijk maar naar vaticaan hun hebben gelijk
Bier met tequila aromaquote:
zeg me dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik denk dat hij niet eens trollt, dat is het ergst, maarja..
homo's kiezen ervoor om elkaar in de kont nemen en vol te spuiten en aids te verspreidenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Tegen homo's zijn![]()
Voor het Vaticaan zijn![]()
"hun hebben gelijk"![]()
Trollen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik denk dat hij niet eens trollt, dat is het ergst, maarja..
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
homo's kiezen ervoor om elkaar in de kont nemen en vol te spuiten en aids te verspreiden
de mens is gemaakt om zich voor te planten, niet te vernietigen
dat is wat homo's doen en daar geloof ik heilig in
dat is mijn mening, dit is een forum, een vrij land en dus moeten jullie mijn fucking mening maar respecteren en maar inzien dat 99% van de wereld zoals mij denkt. de overige 1% is zelf homo
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]________________________________________________________________________!
homo's die elkaar vernietigenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
homo's kiezen ervoor om elkaar in de kont nemen en vol te spuiten en aids te verspreiden
de mens is gemaakt om zich voor te planten, niet te vernietigen
dat is wat homo's doen en daar geloof ik heilig in
dat is mijn mening, dit is een forum, een vrij land en dus moeten jullie mijn fucking mening maar respecteren en maar inzien dat 99% van de wereld zoals mij denkt. de overige 1% is zelf homo
Kijk in het Economie topic, daar doet hij andersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee, ik vind dit geen typerend trollerig gedrag om een of andere reden
ik ben ook geen trol, dit is mijn 1e account en kun je zien aan mijn vragen/serieuze topics enz.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee, ik vind dit geen typerend trollerig gedrag om een of andere reden
Ik snap nooit echt hoe je 'tegen homo's' kunt zijn. Oké, je bent het dan misschien zelf niet, maar wat betekent het als je ertegen bent? Je gelooft toch niet echt dat ze de wereld aan het vernietigen zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik ben ook geen trol, dit is mijn 1e account en kun je zien aan mijn vragen/serieuze topics enz.
en dit is gewoon mijn mening klaar, ik ben tegen homo's en ben het met b.v. de texaanse bevolking eens. als je wilt weten wat hun mening over is en wat hun ermee doen, zoek je het maar op.
als jullie dat niet uit kunnen staan, stoppen jullie maar met reageren, ik laat mij toch wel horen
nee hoor, bijna iedereen is tegen homo's en er is bewijs dat homo's voor hun geaardheid kiezen, daar is door de nazi's onderzoek naar gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerder iemand die gewoon poep praat.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee hoor, bijna iedereen is tegen homo's en er is bewijs dat homo's voor hun geaardheid kiezen, daar is door de nazi's onderzoek naar gedaan
(de genen van heterseksuele mensen werden toegepast bij homo's en ze werden geen hetero, terwijl de genen van de homo's bij heteroseksuele mensen toegepast werd, het hen ook geen homo maakte, dus conclusie: ze kiezen ervoor, ze zijn niet zo geboren).
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik ben ook geen trol, dit is mijn 1e account en kun je zien aan mijn vragen/serieuze topics enz.
en dit is gewoon mijn mening klaar, ik ben tegen homo's en ben het met b.v. de texaanse bevolking eens. als je wilt weten wat hun mening over is en wat hun ermee doen, zoek je het maar op.
als jullie dat niet uit kunnen staan, stoppen jullie maar met reageren, ik laat mij toch wel horen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zie hem als iemand die heel veel onzin praat om een kern van waarheid (volgens hem) heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |