ielg je bent eng, wil je echt dat ze aan je bilhaar ruiktquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Chinless het volgende:
TS WTF. Een vrouw moet altijd voorgaan, behalve juist op de trap. Dan gaat de man voor.
Ik probeer tips uit te wisselen om toch nog op een onschuldige manier van vrouwen in het openbaar te kunnen genieten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
Omdat uit verschillende topics van je blijkt dat je nogal sociaal incapabel bent en je toch "stiekem" vrouwen wil ruiken, aanraken en zelfs gaat volgen op de fiets.
Dat lijkt me echt geen gezonde omgang met vrouwen.
Want? Pure onzin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
Dit. Volgens mij ben jij een beetje een pervert, TS.
Je zou je ook gewoon normaal kunnen gedragen en gewoon contact leggen met vrouwen en misschien zelfs wel een relatie kunnen opbouwen, al is het alleen maar voor de seks als je graag aan vrouwen zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik probeer tips uit te wisselen om toch nog op een onschuldige manier van vrouwen in het openbaar te kunnen genieten.
Ik zit 16 uur per dag op FOK! Ik heb een FOK!fullabonnement en je denkt dat ik kloon?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
Maar krijg steeds meer het idee dat je een trollcloon bent, als ik heel eerlijk ben.
Mijn tip dan, ga naar buiten!! of naar een psycholoog, zo veel op Fok! zitten kan nooit gezond zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zit 16 uur per dag op FOK! Ik heb een FOK!fullabonnement en je denkt dat ik kloon?![]()
Sowieso, klonen zou verboden moeten worden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind dit soort topics toch een beetje eng.
Iedereen die denkt dat ik de hele dag treinen loop te spotten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:12 schreef snakelady het volgende:
Maar als je 16 uur per dag binnen zit, waneer heb je dan tijd op treinen te spotten.
En hoef je niet te werken ofzo?
Je hoeft niet meteen verliefd op TS te worden, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:49 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik krijg een beetje de kriebels van dit topic
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Socios het volgende:
Deze meiden zijn bang voor sociale interactie.
Het is gewoon nogal ironisch om dat van jou te lezen. En er is niks mis met iets lezen/muziek luisteren in het ov, zegt niets over hoe sociaal iemand is.quote:
Mjah, okey, je kan inderdaad prima een boek lezen of wat muziek luisteren. Maar je medereiziger geen blik gunnen of negeren en niet een praatje willen maken; pure arrogantie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:31 schreef griekjeee het volgende:
Het is gewoon nogal ironisch om dat van jou te lezen. En er is niks mis met iets lezen/muziek luisteren in het ov, zegt niets over hoe sociaal iemand is.
Ja, en daarom probeer ik via deze kleine dingetjes toch nog een beetje van vrouwen te genieten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Snaavel het volgende:
was jij niet die ene die problemen had met dat je geen vrouwtjes kon krijgen..
Dude....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, en daarom probeer ik via deze kleine dingetje toch nog een beetje van vrouwen te genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |