abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84404527
Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,61
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 6 maanden
Min. Leeftijd 18
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website: www.calljames.nl/pages/mobility.htm
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
Flexibiliteit min 2 dagen per week

ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
Flexibiliteit: min. 1 dag per week

Athlon car lease
Website: www.athloncarlease.nl/
Aantal chauffeurs:
Salaris (19) 8,00 (>23) 9,50
Hiking: Ja
Prive chauffeur: Nee
Min aant. jr. rbw: 1
Min. Leeftijd 19
Flexibiliteit min 1/2 dagen per week
Overige eisen: Een net pak

Chauffeurscentrale
Website: www.chauffeurscentrale.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,50
Hiking ?
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 2 jaar
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Pak; zwart of donkerblauw.

Voorgaande topics:
Student chauffeur in 2009
Student Chauffeur #2
Student Chauffeur #3
Student Chauffeur #4
Student Chauffeur #5
Student Chauffeur #6
Student Chauffeur #7
Student Chauffeur #8
Student Chauffeur #9
Student Chauffeur #10
Student chauffeur - #11
pi_84404552
LaPo vorige topic:
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:56 schreef About2Break1 het volgende:
Maandag als eerst rit een Audi A3 die volgens de ritinfo naar Athlon in Nijmegen moet, transportformulier geeft als eindadres Kerkenbos 1113 aan, maar Athlon in Nijmegen zit aan de Fabrieksstraat. Net even op maps gekeken maar op de kerkenbos zit ook helemaal niets wat er mee te maken zou kunnen hebben.
Ik zou het niet weten, ik kom alleen bij Athlon Almere.
pi_84405336
Fabriekstraat is het oude adres van Athlon Nijmegen. Ze zitten wel op Kerkenbos 11-13. Ik ben er vanochtend nog geweest.

Ik zag nog een collega van Easy Way (schoudertas) en ik riep.. "Jo collega.." Zegt die klootzak (als hij me gehoord heeft) gewoon niets terug..

Weer 9,5 uur gemaakt. Alles ging voorspoedig.
pi_84405519
Nog even een reactie op de vorige post van Enpe uit het vorige topic..
quote:
Maandag ook weer 2 ritjes, maar wat moet je nu eigenlijk opsturen? Het treinkaartje of de transactiebon daarvan?

En hoe doen jullie het aan het einde van de maand als nog niet alle ov-chipkaart transacties op ov-chipkaart.nl staan?
Ik stuur én het treinkaartje én de transactiebon mee. Is het altijd goed.
Dat met dat overzicht op ovchipkaart.nl heb ik ook gedonder mee. Dat werkt nog niet helemaal 100% en het duurt ongeveer 7 werkdagen voordat de meeste transacties up to date zijn. Soms komen ze helemaal niet online te staan, aangezien ov-bedrijven zelf verantwoordelijk zijn voor het uitlezen van hun apparaten en het versturen van die informatie.

Het beste wat je kan doen is bij een OV-loket van NS, Arriva, RET etc kijken of je een overzicht van je laatste (10) transacties uit kan printen. Ik heb dat vandaag geprobeerd bij Syntus, maar daar kan dat dus niet. Volgens de medewerkster kan het ook bij een oplaadpunt (wat ik betwijfel).. Ik liep dus even naar de C1000 hier maar die was buiten werking. Misschien probeer ik het later nog een keer en ik hou goed ovchipkaart.nl in de gaten.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:37:37 #5
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84405526
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef Mallet het volgende:
Fabriekstraat is het oude adres van Athlon Nijmegen. Ze zitten wel op Kerkenbos 11-13. Ik ben er vanochtend nog geweest.

Ik zag nog een collega van Easy Way (schoudertas) en ik riep.. "Jo collega.." Zegt die klootzak (als hij me gehoord heeft) gewoon niets terug..

Weer 9,5 uur gemaakt. Alles ging voorspoedig.
Bedankt Mallet (en al anderen ook natuurlijk) voor alle hulp aan deze beginnende hiker
pi_84408780
Haha het zit inderdaad gewoon aan kerkenbos tegenwoordig...
Ik moest er heen toen het gesneeuwd had en in die bocht naar het adres toe was niet gestrooid... daar ga je dan met je bmw3 serie met achterwielaandrijving :/ gelukkig niet gespind XD
Jij bent trouwens lekker bezig met je ritjes, zou bijna denken dat je onze ritjes inpikt ^^ (kidding )
Ow en in de zomermail staat dat je transactiebonnetjes moest sturen dus ik houd de vervoerbewijzen voor mijn eigen administratie..
pi_84410246
Mijn loon zal bij Zapp 8,40 worden (ben 23). Na het checken van andere lonen is het toch wat aan de lage kant.
pi_84410361
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef brtausi het volgende:
Mijn loon zal bij Zapp 8,40 worden (ben 23). Na het checken van andere lonen is het toch wat aan de lage kant.
Je krijgt wel de uren betaald die je in de trein zit terug naar huis, bij andere banen niet.
pi_84410805
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Je krijgt wel de uren betaald die je in de trein zit terug naar huis, bij andere banen niet.
Met andere lonen bedoel die van sommige chauffeurs diensten die in dit topic voorkomen
pi_84411069
Vandaag twee ritjes. Van Lelystad naar Eindhoven (Polo bluemotion) en van Venlo naar VIanen (Avensis) bij Alcredis Hojdhopper tegen gekomen, aardige gozer
pi_84411182
Thx Mallet
pi_84413500
Ah hier weer :)
pi_84413790
Vandaag een van die kutdagen waarop je een halfuur door de regen moet lopen. Daarnaast zo vies drukkend warm. En die twee uur naar mijn startadres sloegen ook nergens op. Dan ook nog een uur filerijden op de A2 met regen. Maarja...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En idd Shizzefris tegengekomen. Was best chill ja. Vergeet nou niet om saldo op je ov-chip te zetten! ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84420224
Tsja beter dan zonder rit gereden te hebben weer naar huis te mogen.
Dan voelt het echt als een verloren dagje.

Maarja, 2ritten op maandag!
2x Hyundai Tucson , 2x zelfde route.

Ik ben benieuwd!
pi_84421379
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Shizzefris het volgende:
Vandaag twee ritjes. Van Lelystad naar Eindhoven (Polo bluemotion) en van Venlo naar VIanen (Avensis) bij Alcredis Hojdhopper tegen gekomen, aardige gozer :)

Ik had vandaag ook een Polo. Niet het nieuwste model (generatie eerder) 1.4 benzine automaat(!). Dat had ik nog niet meegemaakt. Waardeloos. Als je een beetje wil optrekken moet je het gaspedaal echt tot de bodem intrappen en dan schiet hij gelijk 3 versnellingen terug om vervolgens een hels kabaal te laten horen. Oh ja er zat ook nog een sport stand op, dat was helemaal drama.

Ben er overigens achtergekomen dat ik bij Easy Rent in Rotterdam gewoon met de bus naar de Driemanssteeweg kan komen. Eerder hield ik altijd netjes 9292 ov aan en die zegt lopen vanaf Slingedael.. Dat is een roteind.. Niet te geleuven.
pi_84428277
Ik had vandaag een dude afgezet die een afspraak van anderhalf uur had. Ik vijf kilometer verderop naar de AH wat te eten halen, sta ik in de rij na een half uur, belt ie dat ie klaar is :D En toen ik terug reed ging de brug open dus de beste man heeft een kwartier in de regen staan wachten :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:18:34 #17
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84430208
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Borkydude het volgende:
Ik had vandaag een dude afgezet die een afspraak van anderhalf uur had. Ik vijf kilometer verderop naar de AH wat te eten halen, sta ik in de rij na een half uur, belt ie dat ie klaar is :D En toen ik terug reed ging de brug open dus de beste man heeft een kwartier in de regen staan wachten :')

Was die beste man niet boos? :o

Maandag de keuze, of ik ga een half uur lopen of doe er een uur over met het ov met een enorme omweg.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:36:50 #18
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84432278
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Borkydude het volgende:

Oe, dat is nasty.

Ik was gisteren ook te laat hoor :@ Maar dat kwam meer omdat de trein dermate vertraging had dat ik twee bussen had gemist. En juist de bus die ik wel zou halen had ook 10 min. vertraging.

Ik haat OV. }:|
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84436647
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:18 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Maandag de keuze, of ik ga een half uur lopen of doe er een uur over met het ov met een enorme omweg.

In principe moet je gewoon de kortste route nemen. Als ik 3x moet overstappen of 1x met een uur langere reistijd dan ga ik ook gewoon voor 3x overstappen. Ze kunnen onmogelijk alle tijden controleren die je opschrijft, maar een halfuurtje lopen met dit weer is ook niet echt een straf :P.

Soms is het wel heel strak gepland zodat je vast zit aan bepaalde verbindingen.
pi_84439873
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:18 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Nee ik ging helemaal m'n excuses aanbieden maar hij was superchill. Daarna nog gezellig gebabbeld in de auto.
pi_84461487
Zoals ik al had verwacht is het dus niet mogelijk om bij een ov-chipkaart oplaadpunt (geel) een transactieoverzicht uit te printen. Je kan ze wel bekijken, maar daar heb je weinig aan.

Volgens mij is het wel mogelijk in grotere steden, maar bij die kleine gele automaten niet.

Overigens staan mijn transacties nu al online van afgelopen vrijdag, dus dat is mooi.
  zondag 25 juli 2010 @ 20:05:09 #22
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84478704
Dat transactie overzicht werkt nog niet helemaal probleemloos, op internet zie ik bepaalde delen van de reis niet die ik wel op een geprint bonnetje zie en andersom :X.

Trouwens als het bedrijf waar je een auto naar toe brengt geen leasemaatschappij is, moet je dan alsnog de bedrijfsnaam invullen op de ritbon achter naam leasemaatschappij of gewoon leeg laten?(zoveelste vraag :@ )
pi_84479441
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef About2Break1 het volgende:
Dat transactie overzicht werkt nog niet helemaal probleemloos, op internet zie ik bepaalde delen van de reis niet die ik wel op een geprint bonnetje zie en andersom :X.

Trouwens als het bedrijf waar je een auto naar toe brengt geen leasemaatschappij is, moet je dan alsnog de bedrijfsnaam invullen op de ritbon achter naam leasemaatschappij of gewoon leeg laten?(zoveelste vraag :@ )
Vervoerders kunnen onderling verschillen in snelheid van het online zetten.

Bij naam leasemaatschappij moet je zetten wat er in je ritgegevens staat, Athlon, Arval etc.
pi_84493384
ik kan morgen weer een dagje werken, het is nu zo geregeld dat je continu aan het pendelen bent dus ik hoef gelukkig morgen niet met het ov te reizen in de regen. Ik vraag me wel af hoe ze dat gaan doen met de verre ritten, daar heb je minder vaak een breng en haal verhaal.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 juli 2010 @ 10:21:25 #25
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84495948
Eerste auto afgeleverd, het was een Audi A3 Hatchback, leuke auto om in te rijden. Nu in de bus op weg naar Beuningen om daar een vw caddy op te halen. Wel jammer van het weer en mijn paraplu die vanmorgen al gesneuveld is.
pi_84498682
Zo, nog even hier loeren.

Op vakantie kreeg ik een telefoontje of ik maandag kon werken, maar daar had ik even geen zin in aangezien ik gisteravond pas om een uur of 23.00/0.00 thuis was van vakantie.
pi_84498852
En hoe was het in Oost-Europa? Ik ga vertrek vrijdag ook die kant op. :7
pi_84499070
Fantastisch. Benzineprijzen rond de ~¤1,20, 0.5L bier voor hetzelfde bedrag, goedkoper eten en veel meer O+ O+ mooie vrouwen.

Alleen met een auto op een verlaagd sportonderstel...is het af en toe leuk stuiteren. Zal me niks verbazen als ik binnenkort nieuwe dempers nodig heb :P

Dat laatste kan ook aan het feit liggen dat ik er geboren ben :P
pi_84499083
quote ipv edit
  maandag 26 juli 2010 @ 12:09:26 #30
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84499109
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:07 schreef Maharbal het volgende:
Fantastisch. Benzineprijzen rond de ~¤1,20, 0.5L bier voor hetzelfde bedrag, goedkoper eten en veel meer O+ O+ mooie vrouwen.

Alleen met een auto op een verlaagd sportonderstel...is het af en toe leuk stuiteren. Zal me niks verbazen als ik binnenkort nieuwe dempers nodig heb :P

Dat laatste kan ook aan het feit liggen dat ik er geboren ben :P

Nee, volgens mij hebben de mooie vrouwen te maken met het bier O-)
pi_84499164
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:09 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Nee, volgens mij hebben de mooie vrouwen te maken met het bier O-)
Nop, want voor het bier waren ze ook al mooi :D

Ik zie overigens dat door mijn edit m'n post nu verneukt is. Dat m'n auto stuiterde heeft weinig te maken met dat ik er geboren ben _O- :')

Één na laatste dus
pi_84499598
Hehe _O-
Ik ga interrailend trouwens, dus die benzineprijzen maken mij niet zo uit :P Dat goedkope bier echter.... :9
pi_84500189
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Hehe _O-
Ik ga interrailend trouwens, dus die benzineprijzen maken mij niet zo uit :P Dat goedkope bier echter.... :9
We zijn inderdaad meer interrailers tegengekomen. Toch had ik het met de auto niet willen missen!
pi_84501246
Tja, ik heb geen eigen auto en om die van m'n moeder nou 3 weken te confisqueren voor een Eurotrip.... Tja....
pi_84505669
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nop, want voor het bier waren ze ook al mooi

Ik zie overigens dat door mijn edit m'n post nu verneukt is. Dat m'n auto stuiterde heeft weinig te maken met dat ik er geboren ben

Één na laatste dus
Ik dacht al whut?! Wat bedoelt hij dáár nou weer mee !
Gaaf dat je er geboren bent.. Hoe lang heb je er gewoond?

Ik ga voor 2 dagen werken deze week ipv 1.. We shall see..
pi_84508667
Heb morgen alweer werk, dus is toch nog druk genoeg.
pi_84510294
Hehe, eindelijk mijn eerste 2ritjes gehad!

Het was best een luxe Hyundai moet ik zeggen!
2.7 V6 automaat, best mee oppassen op die rechte 80km weggetjes!
pi_84519170
Ik ben vandaag aangenomen bij Easyway! De rijtest ging prima, ik moest wel alleen omdat de andere sollicitant niet kwam opdagen.
pi_84523099
Gefeliciteerd en welkom bij de club! Welke regio?

Wat worden er veel chauffeurs aangenomen atm zeg.. Waarschijnlijk omdat er veel stoppen per september. Ook veel nieuwe chauffeurs die dit topic vinden.
pi_84524860
Het valt nog aardig mee met het werk de laatste tijd, alleen sinds ik die treinkaartjes voor moet schieten ben ik nog geen 1x gecontroleerd :').
pi_84526585
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd en welkom bij de club! Welke regio?

Wat worden er veel chauffeurs aangenomen atm zeg.. Waarschijnlijk omdat er veel stoppen per september. Ook veel nieuwe chauffeurs die dit topic vinden.
Regio Groningen.

Uit het vorige topic:

quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Tijdens je rijles geen fileparkeren gehad? Ik heb het heel veel geoefend en ook tijdens het examen mocht ik het fijn herhalen.

Maar vanuit welke regio heb jij gesolliciteerd? Ik zag dat je vrij ver van Breda af zit, ongeveer even ver als ik. Indien je uit Groningen komt ben ik benieuwd wanneer je hebt gesolliciteerd, kan ik ongeveer bedenken hoelang ik nog moet wachten :)
Ik heb me eind januari ingeschreven en werd precies een half jaar na inschrijving gebeld.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2010 23:14:47 ]
pi_84527974
Ben toch wel blij met de tankpas, was anders zo ¤70,- achteruit gegaan.
pi_84545479
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Regio Groningen.

Uit het vorige topic:
[..]

Ik heb me eind januari ingeschreven en werd precies een half jaar na inschrijving gebeld.
Hmm ik heb me begin mei ingeschreven. We wachten maar weer geduldig af :)
pi_84557078
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik dacht al whut?! Wat bedoelt hij dáár nou weer mee :P!
Gaaf dat je er geboren bent.. Hoe lang heb je er gewoond?

Ik ga voor 2 dagen werken deze week ipv 1.. We shall see..
Tot m'n 3e.

Morgen weer een ritje. Zal nog even een paar ritjes doen tot september. Binnenkort m'n ontslagbrief typen en opsturen.
pi_84557999
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Tot m'n 3e.

Morgen weer een ritje. Zal nog even een paar ritjes doen tot september. Binnenkort m'n ontslagbrief typen en opsturen.
Afgestudeerd? Zal wel afkicken worden, zeker voor jou :D
pi_84558347
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Afgestudeerd? Zal wel afkicken worden, zeker voor jou :D
In principe wel voor master nr1, maar nr2 nog niet (bijna). Maar ik heb nu al een baan aangeboden gekregen, en dat ga ik dan vanaf september parttime doen.

Afkicken van autorijden zal 't zeker worden ja :(
pi_84558626
Gefeliciteerd *O*
Nog maar even genieten dan..
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:06:14 #48
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84558759
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef Maharbal het volgende:

[..]

In principe wel voor master nr1, maar nr2 nog niet (bijna). Maar ik heb nu al een baan aangeboden gekregen, en dat ga ik dan vanaf september parttime doen.

Afkicken van autorijden zal 't zeker worden ja :(
*Jaloers.
Ik wilde ook al bijna ontslag nemen, maar heb m'n bachelor nog niet gehaald ;(
pi_84558799
Tenks ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:08:00 #50
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84560579
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Tenks ^O^

SPOILER
Ik rijd bezit tenminste wel een 5-serie, en geen 3-serie :6

SPOILER
pi_84560898
Oef de oer hiker gaat ons bijna verlaten! Nja ik stop er ook (evt. tijdelijk) mee per september.

Morgen geen ritten aangeboden gekregen, dus ik ga maar gewoon naar m'n andere vakantiewerk :'). Ik probeer donderdag & vrijdag nog voor Easy Way te werken. Misschien krijg ik ook wel minder ritten aangeboden omdat bijna al mijn (start) reizen via Arnhem CS verlopen. Aangezien je nu niet met de trein naar Nijmegen - Utrecht kan, levert dat meestal meer dan een halfuur extra reistijd op.. En aangezien ik vaak al rond de 1,5 uur moet reizen.. Zal wel onvoordelig voor ze zijn.
pi_84561499
Ik heb ook mijn laatste dienst bij Athlon wel gedraaid. Misschien in september weer eens doen ter afwisseling.
Top 5 China producten
pi_84562393
Ik mag morgen weer aan de gang, lijkt wel alsof het hier in de regio drukker is atm. Iemand in Houten geweest vandaag of gister? De bussen zouden daar namelijk weer normaal moeten rijden.
pi_84564580
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef enpe het volgende:
Ik mag morgen weer aan de gang, lijkt wel alsof het hier in de regio drukker is atm. Iemand in Houten geweest vandaag of gister? De bussen zouden daar namelijk weer normaal moeten rijden.
Ja vandaag, alleen heb niet van het OV gebruik gemaakt dus kan je helaas niet verder helpen.
Top 5 China producten
pi_84591174
Ik mag morgen nog een ritje doen. Had gevraagd of ik op tijd thuis kon zijn en daar is prima rekening mee gehouden, dus beter.
pi_84595046
Waarom kan dit alleen maar als je student bent? :P Ik ben afgestudeerd, maar dit lijkt me best leuk om gewoon fulltime te doen. Ik kan echter niet de 3300 euro ophoesten voor CCV-D opleidingen :( Die hebben jullie ook allemaal dan :? Mijn recent geopende topic: CCV-D opleiding volgen
pi_84595381
Merendeel van dit topic werkt voor Easy Way gevestigd in Breda, dus ik zal daarover wat vertellen.

Bij Easy Way zijn alleen studenten in dienst (minimaal HBO) omdat wij beschikken over een OV-jaarkaart. Daarmee kunnen studenten door de week (of in het weekend) gratis met het openbaar vervoer reizen. Als je als student bij Easy Way wilt solliciteren voor (directie)chauffeur of auttransporteur (hiker) moet je in het bezit zijn van een weekkaart.

Veel chauffeurs groeien door van transporteur naar privé-chauffeur, omdat de eisen daarvoor iets anders zijn (minimaal 2 jaar rijbewijs bijvoorbeeld). Tijdens een selectieprocedure (sollicitatie) wordt bepaald of je geschikt bent voor de functie. Er komen geen diploma's e.d. aan te pas.

Het is voor veel bedrijven aantrekkelijk omdat ze een chauffeur op afroep kunnen bestellen tegen een schappelijke prijs.
pi_84595444
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom kan dit alleen maar als je student bent? :P Ik ben afgestudeerd, maar dit lijkt me best leuk om gewoon fulltime te doen. Ik kan echter niet de 3300 euro ophoesten voor CCV-D opleidingen :( Die hebben jullie ook allemaal dan :? Mijn recent geopende topic: CCV-D opleiding volgen
Nee, hikers hebben dat niet, of prive-chauffeurs dat ook hebben weet ik niet. En waarom je alleen student kan zijn: OV is dan gratis.
pi_84595700
Een zusteronderneming van Easy Way heeft wel niet-studenten in dienst voor zowel hikerwerkzaamheden als directiechauffeuren: www.topchauffeur.nl
pi_84595741
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:31 schreef Mallet het volgende:
Een zusteronderneming van Easy Way heeft wel niet-studenten in dienst voor zowel hikerwerkzaamheden als directiechauffeuren: www.topchauffeur.nl
Ja, hoewel die hikers volgens mij alleen op vestigingen zitten waar wij ook wel eens invallen. Dus die hikers doen alleen korte ritjes en auto's schoonmaken.
Ik heb een dag bij ING gewerkt en die waren allemaal van Topchauffeur
pi_84596925
Ja dat is ook best logisch aangezien zij dus geen ov-kaart hebben. Lijkt me niet echt wat om dat full-time te doen.
pi_84596979
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:12 schreef Mallet het volgende:
Ja dat is ook best logisch aangezien zij dus geen ov-kaart hebben. Lijkt me niet echt wat om dat full-time te doen.
Die mensen bij ING deden dat dus wel fulltime :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:21:27 #63
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84597121
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef BlackRhino het volgende:
Ik weet dat Chauffeurscentrale ook fulltime chauffeurs in dienst hebben.
Maar daar heb je Interseco B certificaat voor nodig.
pi_84597810
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die mensen bij ING deden dat dus wel fulltime :D
Ik kan het me best voorstellen dat er veel mensen zijn die daar helemaal geen probleem mee hebben. Gewoon persoonlijk lijkt me dat niets. Heeft natuurlijk met ambities e.d. te maken die ikzelf heb.
pi_84597946
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik kan het me best voorstellen dat er veel mensen zijn die daar helemaal geen probleem mee hebben. Gewoon persoonlijk lijkt me dat niets. Heeft natuurlijk met ambities e.d. te maken die ikzelf heb.
Diegene waar ik mee samen moest werken was gestopt met school en dit deed ie nu maar omdat hij al een kindje had en een 2e in aankomst was en daar geld voor moest hebben :o
Was 22 die jongen :{
pi_84598242
Ik heb ook weleens met die jongens samengewerkt, vaak zijn ze gekapt met school en gaan ze dat een tijdje doen. Houden ze meestal ook niet vele jaren vol.
pi_84601308
Jammer dat ik nog een vakantiebaan bij TNT heb, waardoor ik de komende weken maar een paar dagen beschikbaar ben. Ik was het liefst z.s.m. begonnen bij EW. :{ Hopelijk heb ik maandag mijn eerste rit. :)
pi_84603348
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef enpe het volgende:
Regio Breda toch? Dan zal ik me voor volgende week maar eens beschikbaar stellen. :)
pi_84604068
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef enpe het volgende:
Ik heb ook weleens met die jongens samengewerkt, vaak zijn ze gekapt met school en gaan ze dat een tijdje doen. Houden ze meestal ook niet vele jaren vol.
Diegene waar ik mee samenwerkte zei dat je bij ING een contract kreeg van 6 maanden dat standaard niet verlengd wordt _O-
pi_84606007
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Regio Breda toch? Dan zal ik me voor volgende week maar eens beschikbaar stellen. :)
Eindhovuh! Maar mijn 2e rit gaat regelmatig richting Breda, dus niet al mijn werk afpakken :P.
pi_84606152
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Diegene waar ik mee samenwerkte zei dat je bij ING een contract kreeg van 6 maanden dat standaard niet verlengd wordt _O-
Dat heb ik inderdaad ook gehoord al waren er een paar gasten bij die het wel verlengd kregen. Eentje werkte er al 2 jaar maar was dan ook erg blij toen zijn laatste contract bijna afliep :').
pi_84606581
Hiken kan ik echt best wel lang doen. Dat blijft gewoon leuk. Natuurlijk is het wel minder als je 3 gare bestelbussen op een dag moet rijden, maar dan denk ik gewoon aan het geld dat ik ermee verdien.

Het is wel vermoeiend vind ik. Ik heb wel eens heel veel achter elkaar gewerkt en na 5 dagen ga je die lange dagen en al die kilometers wel voelen.
pi_84607145
Vandaag 1 rit gehad en toch 8 uur gemaakt.

Morgen richting Zeeland en weer 1 terug richting Vianen. Zal ook wel weer een paar uur opleveren.
pi_84608909
Naar Zeeland.. Kan het nog verder weg voor jou.. Hoe lang moet je rijden? Ik heb geloof ik maximaal 2 uur gereden ofzo.. In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.

Morgen moet ik naar Veenendaal waar ik met het OV wel 2uur en 40 minuten over doe. Met de auto 45min. Niet te geloven. Maargoed I don't really care..
pi_84609324
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Mallet het volgende:
In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.
Morgen Apeldoorn >> Born (1 uur 50 minuten)
En Eindhoven >> Almere (1 uur 40 minuten)

Ik heb bijna altijd ritten langer dan een uur.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:26:08 #76
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84610034
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef Haque het volgende:

[..]

Morgen Apeldoorn >> Born (1 uur 50 minuten)
En Eindhoven >> Almere (1 uur 40 minuten)

Ik heb bijna altijd ritten langer dan een uur.
Groningen naar Breda in 1:45 uur. :')
pi_84610555
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef enpe het volgende:

[..]

Eindhovuh! Maar mijn 2e rit gaat regelmatig richting Breda, dus niet al mijn werk afpakken :P.
Sorry mate. ;) Haha nee ik hoop overigens niet dat ik zo vaak naar ING moet, mijn non-favoriet.

Sinds deze week ben ik weer (tijdelijk) terug naar huis verhuisd van het op kamers gaan. Tot ik een nieuwe kamer heb in Utrecht, dus beschikbaarheid vanuit deze regio is maar tijdelijk.

quote:
In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.
Wel vaker van Born naar het noorden van het land (Groningen stad en Joure in Friesland). Ben dan wel zo'n 3 uur onderweg hoor!
pi_84615274
Deze baan lijkt mij geschikt, maar wat houd het precies in.
Het is toch niet zoals een Taxichauffeur mensen oppikken, maar meer zakenmensen rondrijden toch?
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:20:19 #79
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84616784
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 04:41 schreef Forgottenone het volgende:
Het is toch niet zoals een Taxichauffeur mensen oppikken, maar meer zakenmensen rondrijden toch?
Je hebt hikers en privé-chauffeurs. Bij het hiken moet je gewoon een auto van A naar B brengen (iemand anders kan dit wel beter verwoorden :P )

Als privé-chauffeur zijnde rijd je mensen gewoon naar vergaderingen of bijeenkomsten in hun eigen auto. Je gaat naar de klant, en je rijd hem (of haar) naar de verschillende locaties waar hij (of zij :P ) moet zijn.
Soms is het één tussenstop, of zijn het er veel.
Het grote verschil met taxi is dat je meer doet dan alleen rijden, en je bent pas klaar als de klant op zijn eindbestemming is. Ook is het een must om defensief te rijden, de klant achterin mag nauwelijks merken dat-ie in de auto zit.
Nog een verschil is het clientèle, je rijdt voornamelijk mensen rond die hoog in een organisatie zijn geplaatst.

Ow, en dan heb je ook nog de avondritten, die mensen hebben gedronken en willen gewoon naar huis. Daar heb je twee soorten in, de babbelaars en de slapers :')
pi_84617394
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 04:41 schreef Forgottenone het volgende:

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:

Je hebt hikers en privé-chauffeurs. Bij het hiken moet je gewoon een auto van A naar B brengen (iemand anders kan dit wel beter verwoorden :P )
En bij hiken is het dus idd zo dat je lege auto's van A naar B brengt. Dit kunnen bijvoorbeeld einde-lease auto's zijn, maar ook auto's die schade hebben opgelopen en gerepareerd moeten worden (blikschade e.d.). Je rijdt dus voornamelijk naar leasemaatschappijen, schadebedrijven, en klanten (dat kan zijn op hun werk of thuis).
Verder kan het als hiker gebeuren dat je op de vestiging van een leasemaatschappij moet werken. Bij de ene leasemaatschappij moet je auto's wassen, bij de andere auto's sorteren op order.
Naar het startadres (= ophaaladres) reis je per OV. Net als van je eindadres (= afleveradres) terug naar huis. Vandaar dat je een OV weekkaart nodig hebt.

Daarmee je vraag beantwoord?
pi_84617532
Ja het is zeker erg duidelijk! Thnx guys.
Dit is wel mijn droom bijbaantje :P.
Zijn hier ook mensen die in Gelderland deze baan uitoefenen?

Btw lijkt me dat privechauffeur wel het leukst.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:55:43 #82
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84617580
Solliciteer bij Chauffeurscentrale :)
Ik weet niet of zij nog mensen in die regio zoeken, maar je kan het proberen.
pi_84617697
Heb nu nog geen rijbewijs, mag pas in november beginnen.
Toch bedankt voor de tip. ;)

Verdient het een beetje dan?
pi_84617766
Ik ben 19 en verdien 6euro bruto.
Voor een baantje dat ik leuk vind, vind ik het goed betalen ;)
Liever dan voor 2euro per uur meer slopend werk in een magazijn oid. doen!

Morgen 3ritten ^O^
Waarvan eentje Houten -> Utrecht :'(
Komooop, dat is 10minuten in de auto ofzo
pi_84617784
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:01 schreef Forgottenone het volgende:
Heb nu nog geen rijbewijs, mag pas in november beginnen.
Toch bedankt voor de tip. ;)

Verdient het een beetje dan?
Dan moet je flink wat geduld hebben, want bij cc heb je minimaal 2 jaar rij-ervaring nodig.
Bij easyway is een half jaar genoeg. (Als hiker)

Hier kun je zien wat je als Hiker verdient bij EW:

http://www.easyway.nl/chauffeurs/solliciteren/hiker/salaris/
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:06:17 #86
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84617825
Oei.
Er zijn wel een aantal voorwaarden aan het zijn van privé-chauffeur; je moet minimaal 21 jaar oud zijn en minimaal 2 jaar in bezit zijn van een rijbewijs.
pi_84617842
Realiseer je wel dat ze voor de functie privechauffeur minimaal twee jaar rijervaring vragen bij EasyWay, volgens mij hanteert de chauffeurscentrale eenzelfde (of iets kortere?) termijn. Voor hiker geldt dat je een halfjaar je rijbewijs moet hebben.

Oh iedereen was me voor :(
pi_84618063
Ooh dat is dan wel minder. Voor die 2 jaar raden jullie hiken af? Of is het wel te doen, want ik heb niet echt zin om auto's te wassen.

Daarbij moet je heel flexibel zijn of hoe gaat het hierbij in z'n gang als er iets beschikbaar is. Moet je je dan inschrijven ofzo?
pi_84618174
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:14 schreef Forgottenone het volgende:
Ooh dat is dan wel minder. Voor die 2 jaar raden jullie hiken af? Of is het wel te doen, want ik heb niet echt zin om auto's te wassen.

Daarbij moet je heel flexibel zijn of hoe gaat het hierbij in z'n gang als er iets beschikbaar is. Moet je je dan inschrijven ofzo?
Ik zou wel gaan hiken, Het heeft veel voordelen (je leert het weggennet vrij goed uit je hoofd enzo). En veel hikers stromen door naar privechauffeur. Dat van dat auto's wassen komt niet veel voor.hoor. Maar zo'n 2 keer per jaar ofzo. Sommigen hebben het zelfs nog nooit gedaan.

Maar je vult je beschikbaarheid in, dat kun je per week doen. En dan word je de dag van tevoren gebeld of je nog kunt werken. En dan neem je de rit aan, of niet. Dus het is heel flexibel omdat je het zelf in plant (zo gaat het tenminste bij EW, bij anderen weet ik niet).
pi_84618345
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:19 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik zou wel gaan hiken, Het heeft veel voordelen (je leert het weggennet vrij goed uit je hoofd enzo). En veel hikers stromen door naar privechauffeur. Dat van dat auto's wassen komt niet veel voor.hoor. Maar zo'n 2 keer per jaar ofzo. Sommigen hebben het zelfs nog nooit gedaan.

Maar je vult je beschikbaarheid in, dat kun je per week doen. En dan word je de dag van tevoren gebeld of je nog kunt werken. En dan neem je de rit aan, of niet. Dus het is heel flexibel omdat je het zelf in plant (zo gaat het tenminste bij EW, bij anderen weet ik niet).
Shitt, wat een baan! Dit is dus wat ik zoek!
Wat verdien je als Hiker gemiddeld?

En tikt het per maand een beetje aan, want je maakt geen 6 urige werkdag zoals bij andere bijbanen bijvoorbeeld.

Tevens bedankt voor de uitleg.
pi_84618519
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:25 schreef Forgottenone het volgende:

[..]

Shitt, wat een baan! Dit is dus wat ik zoek!
Wat verdien je als Hiker gemiddeld?

En tikt het per maand een beetje aan, want je maakt geen 6 urige werkdag zoals bij andere bijbanen bijvoorbeeld.

Tevens bedankt voor de uitleg.
Nah, het kan wel zijn hoor, dat je soms maar 4 uurtjes werkt. Dat hangt er natuurlijk van af hoe veel ritten je hebt, waar je heen moet, hoe druk het op de weg is. Maar ga maar uit van 7 uur per dag dat je werkt. Dan kan het altijd meevallen.

Sommigen hier, zoals Maharbal, maken (of maakten) soms meer dan 100 uur per maand. Ik maak er gemiddeld 50 in een maand. Je kunt dan zelf uitrekenen wat je ongeveer gaat verdienen.

Lolwut, ik werd een minuut geleden gebeld voor maandag al. Terwijl ik mezelf niet op beschikbaar heb gezet. Maargoed, ik kan gewoon, had alleen nog geen beschikbaarheid ingevuld.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:33:14 #92
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84618550
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:19 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hier ook, je wordt gewoon gebeld of je kan rijden. Dit kan een week van te voren zijn, of een dag en als je een avondrit krijgt zelfs een paar uur.
Het is gewoon geheel aan jou of je het accepteert.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:34:19 #93
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84618583
Ik heb trouwens meegemaakt dat je op een dag 16 uur werkt.
pi_84618601
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb trouwens meegemaakt dat je op een dag 16 uur werkt.
Ja goed, dat kan idd ook gebeuren. Maar ik blijf steken op max 12 uur. Dan ben je wel gesloopt hoor, vooral als je veel moet OV'en, maar dat moet jij wss niet zo veel als p.c.
pi_84618698
Ik kan nu al niet wachten. :P
Zijn de solicitaties zwaar?
pi_84618713
Neu helemaal niet. Meestal is het zo dat als je wordt teruggebeld je al bent aangenomen.
pi_84618796
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:39 schreef Hojdhopper het volgende:
Neu helemaal niet. Meestal is het zo dat als je wordt teruggebeld je al bent aangenomen.
Haha, zeer relaxt.
De privechauffeurs van hier al in dikke bakken gereden dan?
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:43:42 #98
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84618839
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:35 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja goed, dat kan idd ook gebeuren. Maar ik blijf steken op max 12 uur. Dan ben je wel gesloopt hoor, vooral als je veel moet OV'en, maar dat moet jij wss niet zo veel als p.c.
Ik heb 't gehad met iemand die ik moest rondrijden en die bij mij in de buurt woonde dus moest er met m'n eigen auto naartoe.
En je zit dan met vreemde tijden waardoor je alleen een lunch kan nuttigen, dus je eet pas warm om 23:00/23:30.

Maar meestal maak je betere uren en kan je gewoon om 20:00 eten, of ietsjes eerder.
pi_84624429
Whaaaa wat een rotdag :'(.

Auto opgehaald.. Golf VW Variant. Het had net keihard geregend. Het was een voorloopauto die ik bij de dealer op ging halen. Je krijgt dan een huurcontract / iname afleverformulier o.i.d. mee waar allemaal gegevens van de auto op staan, waaronder de aanwezige schades.

Nu vroeg ik al of er schade op zat (ze lopen daar altijd mee naar de auto) en dit was dus het geval. Ze waren allemaal genoteerd op het formulier door de dealer en ik wilde ze even bekijken, maar je zag ze gewoon niet door de regen. Normaal nooit problemen met hun gehad dus ik heb met ze afgesproken dat ik op mijn formulier: "voor schades zie huurcontract" in zou vullen.

Kom ik bij de berijder aan, die de auto even heel grondig wilde controleren... Jullie raden het al... Zit me toch een partij schade op die ze niet hadden genoteerd.. Deuk of 3.. Krassen.. Steenslag helemaal compleet.

Totaal 3 kwartier bezig geweest. Ik moest het zelf regelen met de dealer.. Alles maar genoteerd wat er niet op stond en we zien wel...
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:56:02 #100
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84625490
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Forgottenone het volgende:

[..]

Haha, zeer relaxt.
De privechauffeurs van hier al in dikke bakken gereden dan?
• Audi RS4
• Jaguar XF
• BMW 750i
• Range Rover Vogue
• Volvo (bijna elke, zelfs een 940 :') )

Maar ook
• Hyundai Santa Fé :r
• Honda CR-V ;(
• Renault Espace :'(
pi_84625558
Ik heb een keer een Tucson gehad, kutbak inderdaad. Volvo S80 daarentegen _O_ En dan had ik "slechts" de 2.5T
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:04:42 #102
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84625903
Ik ben eens met een Volvo S80 naar Strassbourg gegaan, het vreemdste is dat je net zo fit uitstapt als dat je bent ingestapt.
pi_84626133
Ik heb morgen een Chrysler Voyager. Die hebben we nog niet eerder gehad.
pi_84632847
Volgens mij is het druk in Breda, mijn ritten voor morgen zijn onmogelijk ingedeeld. Wordt nu teruggebeld, hoop ik :')
pi_84633551
Waarom zeggen ze dat de 'EW-Inlogpagina' alleen in IE werkt? Bij mij werkt alles met Firefox, zelfs zonder plugin.

Hebben jullie trouwens gebeld de dag voordat je voor het eerst beschikbaar bent? Stond in een mailtje dat dat verstandig was, dus dat ga ik maar even doen morgen. :)
pi_84633647
Dat hebben ze sindskort pas gefixt, voorheen deed ie het alleen in IE. Ik heb niet gebeld de dag voordat ik het eerste beschikbaar was, maar dat was geen enkel probleem in de praktijk.
pi_84633678
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom zeggen ze dat de 'EW-Inlogpagina' alleen in IE werkt? Bij mij werkt alles met Firefox, zelfs zonder plugin.

Hebben jullie trouwens gebeld de dag voordat je voor het eerst beschikbaar bent? Stond in een mailtje dat dat verstandig was, dus dat ga ik maar even doen morgen. :)
Ik heb dat wel gedaan. Kreeg toen de volgende dag mijn eerste rit.
pi_84633760
Wat een heldentopic is dit ook, binnen 2 minuten antwoord op al je vragen.

Oppassen met tanken trouwens:

http://www.nu.nl/algemeen(...)oek-met-benzine.html

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 17:17:03 ]
pi_84635583
Oja moet morgen nog eventjes tanken :)
pi_84636021
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat een heldentopic is dit ook, binnen 2 minuten antwoord op al je vragen.

Oppassen met tanken trouwens:

http://www.nu.nl/algemeen(...)oek-met-benzine.html
Als er toevallig iemand is, dan wel. ;) Zo niet, dan kan je binnen 2 uur een antwoord verwachten.
pi_84637663
Heeft een Tram net zo'n incheck paaltje als een bus?
pi_84637887
Hangt van de plaats af, Amsterdam net zoals in de bus. In Utrecht op het perron.
pi_84646347
Heb in Utrecht ook gewoon in de tram kunnen inchecken :/
Lol ik krijg net een mail dat ze hikers zoeken bij Easyway vanaf september... vriend van me wacht al een halfjaar op uitnodiging... kunnen ze die wel eerst opbellen :P

@Rizzo ik heb een keer die Santa Fe moeten rijden... zei die man: voorzichtig.. hij heeft best wel pit! :')
pi_84647155
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb morgen een Chrysler Voyager. Die hebben we nog niet eerder gehad.
Heb morgen ook een Chrysler maar dan een Captiva, had ik ook nog niet eerder gehad.
pi_84664068
9 augustus mijn eerste rit :)
hij wil om 6 uur vertrekken, dat wordt dus vroeg op staan
pi_84665724
btw, worden de reistijden van en naar het ophaal/aflever adres bij de meeste hier vergoed?
Bij mij niet.
pi_84669247
Maandag mijn eerste ritten:

sappemeer-almere in een mini
almere-houten in een polo

Hoe declareer je strippenkaarten? (die hebben ze hier nog) :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:19:58 #118
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84671102
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef brtausi het volgende:
btw, worden de reistijden van en naar het ophaal/aflever adres bij de meeste hier vergoed?
Bij mij niet.
Check, ik krijg betaald vanaf het moment dat ik thuis vertrek totdat ik thuis aankom. :)
pi_84671729
Vandaag mijn laatste ritjes gedaan, mogelijkheid tot prive-chauffeur blijft nog open staan. Zal de mooie auto's wel missen, de bedrijfsbusjes niet ;)
pi_84671898
Zo`n Voyager rijdt wel apart. Het is echt een slagschip maar wel comfortabel. Alleen het deint nogal. Moest wel even opletten op de A1 bij Amsterdam met die versmalde rijstroken. Sommige auto's bleven gewoon achter me plakken voor de zekerheid :'). Overigens lust dat ding wel een behoorlijke slok. Ik zag de benzinemeter gewoon zakken zowat. Motor viel een beetje tegen. Ondanks het gewicht presteert de 2.8 liter niet echt denderend.

Ben echt gesloopt. Net thuis en vanochtend om 06.15 vertrokken en ik had het laat gemaakt gisteren.

Kwam bij Vallei Auto Groep in Veenendaal nog 3 andere hikers tegen vanochtend. Normaal zie ik daar echt niemand.

Mensen vandaag nog rond Arnhem CS of Ede-Wageningen CS geweest? Krijg je vanwege het ongemak zo`n plastic zakje met een aantal dingen erin waaronder een overgangskaartje van 2e naar de 1e klasse. Kan je een hele dag 1e klas reizen. Ik heb er 2 :P.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:48:00 #121
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84674083
Wat een rotdag vandaag. Het was al een strakke planning vandaag maar toen moest ik op het tweede adres nog wachten op de auto, daar schade aan de dorpel gemist die ik pas op het afleveradres zag vervolgens een dik uur in de file gestaan. Vanmorgen om acht uur begonnen en waarschijnlijk rond half 8 thuis
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:51:20 #122
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_84674184
Zo'n overgangskaartje is wel relaxed :P

Vandaag 3ritten gehad, laatste in een Prius :{ Dat rijdt niet echt door...
Maarja, maandag weer 3! :)

En hoe doen jullie het met opsturen van de ritbonnen als je OV transacties nog niet online staan. Nu is er nog een extra weekend, maar als dat niet zo is moet je 5dagen wachten totdat je al je transacties online hebt staan. Stuur je het transportformulier dan wel op en de ritbon met de volgende zending oid.?
pi_84675146
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef Fleauris het volgende:
En hoe doen jullie het met opsturen van de ritbonnen als je OV transacties nog niet online staan. Nu is er nog een extra weekend, maar als dat niet zo is moet je 5dagen wachten totdat je al je transacties online hebt staan. Stuur je het transportformulier dan wel op en de ritbon met de volgende zending oid.?
Dit is al een paar keer eerder aan bod gekomen in deze topicreeks, maar ik zal nog wel even antwoorden.

"U kunt een declaratiebon uitprinten bij de automaten van het GVB en het RET op de metrostations. Verder kunt u een transactieoverzicht af laten drukken bij de lokketen van Arriva, GVU, RET en bij de loketten van de NS (niet de loketten gevestigd in de Kiosk, Wizzl of AH togo)."

Aangezien mijn ov-chipkaart bij mij ook elke keer een paar dagen duurt heb ik vandaag ook een overzicht uit laten printen bij Tickets & Service van NS. Die heb ik vervolgens bij mijn ritbonnen gevoegd. Ik had 2 ritten vandaag dus ik heb hem even gekopieerd en aangekruist welke transacties bij de betreffende rit horen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:32:37 #124
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_84675254
Kunnen ze bij een Tickets en Service ook de ritten van bvb. Veolia, RET e.d. zien?
Of moet je dan bij elk vervoersbedrijf los de declaratiebonnen uit gaan printen
pi_84675664
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:32 schreef Fleauris het volgende:
Kunnen ze bij een Tickets en Service ook de ritten van bvb. Veolia, RET e.d. zien?
Of moet je dan bij elk vervoersbedrijf los de declaratiebonnen uit gaan printen
Ja dat kunnen ze zien. Ze printen gewoon de laatste 10 (geloof ik) transacties uit van je OV-Chipkaart. Bij mij staat er van vandaag bijvoorbeeld ook SYNTUS, CONNEXXION, GVB.. Bij de transacties.

Je ziet overigens niet de naam van de halte o.i.d. Dus je moet even goed kijken welke transactie bij welke rit hoort, maar daar kom je wel uit.
pi_84676779
quote:
Naar Zeeland.. Kan het nog verder weg voor jou.. Hoe lang moet je rijden? Ik heb geloof ik maximaal 2 uur gereden ofzo.. In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.
Het was inderdaad ~330km één kant op. Ik heb gister een kleine 12 uur gewerkt en rond de 550km gemaakt.

Was wel leuk gister: ik kwam aan op het eerste adres in Zeeland en lever m'n auto netjes af. Mensen vragen waar ik naartoe moet en of ik langs het station gebracht wil worden. Toen kwam het ter sprake dat ik richting een plaatsje 40km verderop moest....en toen zei die man dat er uit PRECIES die straat waar ik moest zijn 2 mensen deze kant op zouden komen om een auto op te halen....
Hij belt dus meteen en zegt die mensen af en vraagt of ik die auto niet mee wil nemen, want dat scheelt die mensen van die andere vestiging weer tijd (en die moeten dan met z'n 2en komen). Dus outside of EW business heb ik dat autootje gewoon meegenomen (splinternieuw: de foamkussens etc zaten nog gewoon op de buitenkant, ding had 7km gereden) en afgeleverd. Scheelde mij mooi weer ruim 1.5 uur OV. Op dat adres werd ik zelfs nog naar m'n eigen adres gebracht, omdat het anders nog 20/30 min lopen zou zijn geweest (het was een lange straat). Handig :D

Ze wilden dat ik vandaag weer ging werken, maar ik ging gisteren op stap dus daar had ik even geen zin in. Maandag wel weer.

Tevens reis ik gewoon met van die kaartjes die ik apart in de bus koop...heb nog steeds geen saldo op m'n OV-chipkaart :P
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:22:22 #127
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84676865
Wanneer stop je er trouwens mee Haarbal?
pi_84676957
September.

Moet nog steeds een ontslagbrief schrijven.
pi_84677123
Nog steeds geen student-taxichauffeurs hier?
Nee.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:30:59 #130
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84677165
Ow, ik dacht al eerder.
pi_84677240
Het is bijna september :P
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:35:33 #132
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84677314
Ja, als je de brief met de auto gaat afleveren ken ik nog wel een route voor je die je moet rijden. :P
pi_84677336
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, als je de brief met de auto gaat afleveren ken ik nog wel een route voor je die je moet rijden. :P
Haha, ik denk dat die maar per mail gaat ofzo :P
pi_84678167
Even de meiden op het kantoor vaarwel zeggen. Na al die uren aan de telefoon :'). Ben je nog wel eens op kantoor geweest gedurende de jaren dat je voor ze hebt gewerkt Maharbal?

Ik heb wel eens op de site de foto's van de medewerkers bekeken. Weet je toch een beetje hoe diegene eruit ziet :P!
pi_84678449
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:58 schreef Mallet het volgende:
Even de meiden op het kantoor vaarwel zeggen. Na al die uren aan de telefoon . Ben je nog wel eens op kantoor geweest gedurende de jaren dat je voor ze hebt gewerkt Maharbal?

Nop, nooit. Alleen bij het sollicitatiegesprek.

En 1x iemand gezien tijdens de slipcursus
pi_84678752
Maar per brief? Ging bij mij vanmiddag gewoon per telefoon.
pi_84678827
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Mathijz het volgende:
Ach, ik doe 't wel per mail ofzo
pi_84679560
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Mathijz het volgende:
Het kan zijn dat het me even is ontgaan, maar waarom stop jij ermee Mathijz?
pi_84695639
Er is gevraagd of ik eerder kan beginnen met stage, dit ivm inwerken en de vakantieperiode. Dus vanaf maandag moet ik 40 uur per week gaan werken.
pi_84701049
Hoef je bij Athlon helemaal geen schade te noteren? Hoe kun je dan ooit bewijzen dat jij evt. schade niet hebt veroorzaakt?
pi_84701085
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoef je bij Athlon helemaal geen schade te noteren? Hoe kun je dan ooit bewijzen dat jij evt. schade niet hebt veroorzaakt?
Niet. Zij kunnen ook niet bewijzen dat jij dat wel hebt gedaan, en alles gaat dus voor rekening van de (oude) berijder.
pi_84702261
Hoe kunnen ze dat uberhaubt noteren, als jij schade rijd kun je dat toch gewoon later nog bij op het formulier zetten? (als er geen kopie is achtergelaten dan)
pi_84702915
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef Haque het volgende:
Hoe kunnen ze dat uberhaubt noteren, als jij schade rijd kun je dat toch gewoon later nog bij op het formulier zetten? (als er geen kopie is achtergelaten dan)
Dan kan degene die de auto heeft afgegeven toch zeggen dat hij niet voor die schade heeft getekend, maar dat valt natuurlijk ook niet te bewijzen...

Hoe declareren jullie trouwens strippenkaarten?
pi_84703787
Heb nog overal mijn ov-chipkaart kunnen gebruiken dus zou het niet weten, OV-chipkaart nog helemaal niet in gebruik dan in jouw regio?
pi_84705598
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef enpe het volgende:
Heb nog overal mijn ov-chipkaart kunnen gebruiken dus zou het niet weten, OV-chipkaart nog helemaal niet in gebruik dan in jouw regio?
Nee, niet in de bussen in Groningen en Drenthe. (Qbuzz)
pi_84705673
Toen ik met mijn ov chipkaart in drenthe kwam zeiden ze "oh is wel goed ga maar zitten"
pi_84706917
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:27 schreef Haque het volgende:
Toen ik met mijn ov chipkaart in drenthe kwam zeiden ze "oh is wel goed ga maar zitten"
De buschauffeurs zullen vast wel weten dat de OV-weekkaarten op dit moment niet geldig zijn..
pi_84710484
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Viezze het volgende:

[..]

De buschauffeurs zullen vast wel weten dat de OV-weekkaarten op dit moment niet geldig zijn..
Precies. Ik heb het ook al geprobeerd vorige week, maar ik moest toch een strippenkaart gebruiken van de chauffeur. Alleen in het weekend kun je zo instappen omdat ze het verschil tussen week en weekendov niet kunnen zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2010 18:54:32 ]
pi_84732400
Heel pakwerk aan ritbonnen etc. opgestuurd... flink wat administratie met al die voorgeschoten kosten.. :S
pi_84732495
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef LastClick het volgende:
Heel pakwerk aan ritbonnen etc. opgestuurd... flink wat administratie met al die voorgeschoten kosten.. :S
Hm ik had maar 8 ritten deze maand, dus zal bij mij wel mee vallen. Heb het trouwens eerder opgestuurd. Was het namelijk de 15e vergeten.
pi_84733382
Gelukkig hebben we over 2 weken alweer gratis OV. :)
pi_84734409
Ik heb het moeten verdelen over twee enveloppen. Vrij veel inderdaad met al die transactiebonnen, ov-overzichten en een aantal getekende huurovereenkomsten.

Deze week ben ik dinsdag en vrijdag beschikbaar. Hopelijk mag ik er nog op uit. Vorig jaar zomer (toen ik net begon bij Easy Way) werd ik om de haveklap naar Born gestuurd. Dat vond ik altijd wel beter, meestal een goed stuk terugrijden.. Het kan nu wel een halfjaar geleden zijn dat ik daar naartoe ben gestuurd.
pi_84734741
Ik denk dat ze Born gebruiken als een soort inwerkritten voor nieuwe hikers... ik herken wat je beschrijft heel goed..
pi_84734931
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:45 schreef Keuzer het volgende:
Ik denk dat ze Born gebruiken als een soort inwerkritten voor nieuwe hikers... ik herken wat je beschrijft heel goed..
:? waarom?
Ik ben vorige week voor het eerst naar Born gestuurd en werk vanaf februari ongeveer.
pi_84735362
Bij mij wisselt dat van tijd tot tijd, de ene maand wat vaker naar Meerkerk, dan weer Almere en de laatste weken moest ik regelmatig naar Breda. Morgen weer eens een keer naar Born, was er al lang niet meer geweest.
pi_84735626
Ik moet sinds ik terug ben van vakantie inderdaad erg regelmatig richting Breda. Maandag ook weer.

Ik zal overigens even de ritbonnen klaarmaken en opsturen... :+
pi_84736018
Ik moet maandag naar Meerkerk, met OV is het vrij omslachtig om vandaar naar Rotterdam te komen :(
pi_84736183
-edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2010 14:35:26 ]
pi_84736633
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:24 schreef Fleauris het volgende:
Ik moet maandag naar Meerkerk, met OV is het vrij omslachtig om vandaar naar Rotterdam te komen :(
Als je veel tijd hebt en je moet naar het Zuidplein in Rotterdam ga je met de bus richting Utrecht. Stap je uit bij de halte Amaliastein en pak je de bus naar Zuidplein. ALLEEN als je heel veel tijd hebt, want hij doet er 2 uur over :'). Je komt dan leuke dijkdorpen tegen als Nieuw-Lekkerland en Kinderdijk :P. Anders gewoon naar Utrecht CS en de trein pakken. Ik moet ook vaak naar Rotterdam vanuit Meerkerk.
pi_84736862
Even een vraagje m.b.t. Fleetrent. Je moet voor fleetrent 2x het transportformulier printen en invullen. 1 moet bij de klant achterblijven. Een 2e moet direct na de rit worden opgestuurd naar Fleetrent. Krijgt easyway dan geen exemplaar????
Altijd zo kut van ritten op maandag, je kan in het weekend niemand vragen.
pi_84736899
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:45 schreef Keuzer het volgende:
Nah, dat denk ik niet. Ik kwam toen ik nog vanuit Sittard werkte elke keer in Born.
SPOILER
pi_84736930
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Haque het volgende:
Even een vraagje m.b.t. Fleetrent. Je moet voor fleetrent 2x het transportformulier printen en invullen. 1 moet bij de klant achterblijven. Een 2e moet direct na de rit worden opgestuurd naar Fleetrent. Krijgt easyway dan geen exemplaar????
Altijd zo kut van ritten op maandag, je kan in het weekend niemand vragen.
Hm ik weet dat niet meer precies, had daar ook een een vraag over. Volgens mij hoeft EW er geen dan, omdat die meestal de ritformulieren doorsturen en nu doe jij dat dus meteen. Maar anders maak je toch gewoon een extra kopie voor alle zekerheid.
pi_84736956
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Haque het volgende:
Dat is een beetje tricky inderdaad. Als je precies de instructies opvolgt dan krijgt Easy Way inderdaad geen exemplaar. Er staat geloof ik iets van 2x printen en invullen.. Kopiëren op het ophaaladres als ze daar ook een exemplaar willen.

Ik heb in het begin wel eens bij mijn ophaaladres 1 formulier ingevuld.. Dat 3x laten kopiëren.. Dan heb je er dus 4.. Waarvan 1 voor het ophaaladres (willen ze vaak). Dan heb je er nog 3 over.. 1 Voor het afleveradres, 1 Voor Fleetrent en 1 voor Easy Way.. Maar volgens mij dat exemplaar voor Easy Way niet nodig. Doe ik nu ook niet meer.

Edit: en officieel moet je dus even bellen voordat je vertrekt met de auto.. Dan hoor je het volgende:
"Heb jij de auto heel goed gecontroleerd op schade's? Ook steenslag op het dak bijvoorbeeld? Is de auto schoon en afgetankt? Heb je de Fleetrent Attentiekaart? Wil je die persoonlijk aan de nieuwe berijder afgeven en na afloop het transportformulier opsturen naar Fleetrent?"
pi_84737214
Bij GO-Lease moet je 2 formulieren invullen: het inname en het aflever formulier. Moet je beide formulieren bij de leasemaatschappij afgeven of alleen het afleverformulier? En moet je op beide formulieren schade noteren of alleen op het innameformulier? En wat moet je invullen bij Lessee en bestuurder (ben je zelf bestuurder of de klant, in dit geval een schadeherstelbedrijf)?

Sorry voor de vele vragen, maar ik wil dat mijn eerste ritjes perfect verlopen. :)
pi_84737644
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bij GO-Lease moet je 2 formulieren invullen: het inname en het aflever formulier. Moet je beide formulieren bij de leasemaatschappij afgeven of alleen het afleverformulier? En moet je op beide formulieren schade noteren of alleen op het innameformulier? En wat moet je invullen bij Lessee en bestuurder (ben je zelf bestuurder of de klant, in dit geval een schadeherstelbedrijf)?

Sorry voor de vele vragen, maar ik wil dat mijn eerste ritjes perfect verlopen. :)
Over vage formulieren gesproken.. Die zijn inderdaad niet heel erg duidelijk. Wat je gewoon doet.. Je pakt het innameformulier en dat vul je gewoon helemaal in op het ophaaladres.. Schade. Dan vul je op het afleverformulier de eindkilometerstand in.. En verwijs je gewoon voor schade's naar het innameformulier. Jij tekent als bestuurder en GoLease tekent dan..

Edit: Vraag gewoon of ze ze allebei de formulieren willen hebben. Toen ik voor ze reed, reed ik in de auto van de medewerker waar ik toevallig de sleutels ging inleveren, dus die vond alles prima en hoefde verder niets te hebben.
pi_84738018
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat is een beetje tricky inderdaad. Als je precies de instructies opvolgt dan krijgt Easy Way inderdaad geen exemplaar. Er staat geloof ik iets van 2x printen en invullen.. Kopiëren op het ophaaladres als ze daar ook een exemplaar willen.

Ik heb in het begin wel eens bij mijn ophaaladres 1 formulier ingevuld.. Dat 3x laten kopiëren.. Dan heb je er dus 4.. Waarvan 1 voor het ophaaladres (willen ze vaak). Dan heb je er nog 3 over.. 1 Voor het afleveradres, 1 Voor Fleetrent en 1 voor Easy Way.. Maar volgens mij dat exemplaar voor Easy Way niet nodig. Doe ik nu ook niet meer.

Edit: en officieel moet je dus even bellen voordat je vertrekt met de auto.. Dan hoor je het volgende:
"Heb jij de auto heel goed gecontroleerd op schade's? Ook steenslag op het dak bijvoorbeeld? Is de auto schoon en afgetankt? Heb je de Fleetrent Attentiekaart? Wil je die persoonlijk aan de nieuwe berijder afgeven en na afloop het transportformulier opsturen naar Fleetrent?"

Haha ok bedankt voor je antwoord. Deze auto is een "Afmelding" dus gaat naar de dealer toe, dus hoef enkel schade te controleren. Ik schrijf dan wel gewoon op de ritbon dat het formulier bij fleetrent ligt oid.
pi_84744091
Iemand nog interesse in een zooi formulieren? Heb nog een hele stapel over, en om weg te mikken is ook zonde. :')
pi_84756928
Joah, Hojdhopper meldt!
pi_84773749
Mallet heeft morgen twee ritten en gaat lekker gratis de hele dag 1e klas reizen :9

Wel om 06.15 thuis weg..
pi_84777420
Net gebeld, enkeltje Roosendaal - Oss in een Micra. :')
pi_84778190
En vandaag weer 9 uur gedaan.
pi_84778301
me2, wat is fleetrent moeilijk veel werk man :P
pi_84778423
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:02 schreef Haque het volgende:
me2, wat is fleetrent moeilijk veel werk man :P
Is dat sarcastisch? Ja toch? :P
pi_84779266
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als je veel tijd hebt en je moet naar het Zuidplein in Rotterdam ga je met de bus richting Utrecht. Stap je uit bij de halte Amaliastein en pak je de bus naar Zuidplein. ALLEEN als je heel veel tijd hebt, want hij doet er 2 uur over :'). Je komt dan leuke dijkdorpen tegen als Nieuw-Lekkerland en Kinderdijk :P. Anders gewoon naar Utrecht CS en de trein pakken. Ik moet ook vaak naar Rotterdam vanuit Meerkerk.
Klopt!
Ik moest ook naar Rotterdam ;)

Vind het Arval depot in Meerkerk maar vervelend, 'parkeer de auto bij het hek' , uhh er zijn meerdere hekken, en ik stond bij het verkeerde hek, achjaa..
Wel 8,5uur gewerkt vandaag :)
pi_84779308
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Klopt!

Vind het Arval depot in Meerkerk maar vervelend, 'parkeer de auto bij het hek' , uhh er zijn meerdere hekken, en ik stond bij het verkeerde hek, achjaa..
Staat een bordje met "chauffeurs hier parkeren"
pi_84779533
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Klopt!

Ben je al een keer bij Athlon in Almere of ING Breda geweest?
pi_84779958
Toen ik voor het eerst in Meerkerk kwam parkeerde ik ook voor het verkeerde hek, bordje was moeilijk te zien omdat er auto's voor stonden.

Pff was vanmiddag helemaal doorweekt, had de auto net afgeleverd in Almere en het kwam met bakken uit de lucht }:|. Verwarming stond dus op maximaal bij m'n 2e rit :P.
pi_84780442
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Is dat sarcastisch? Ja toch? :P
Mwa eigenlijk niet, veel meer dingen controleren en steeds die telefoontjes plegen. Telefoontje dat hij is gecontroleerd, rijden, bellen om te tanken, tanken, bellen bedrag doorgeven, bij aankomst dealer alles weer langslopen, schade die over het hoofd heb gezien (doordat de auto nat was) aangevuld. Formulier meteen op de post doen.

Alles bij elkaar flink wat meer werk dan bij andere maatschappijen.
pi_84780559
Eerste ritjes gingen goed, vandaag dik 8,5 uur gewerkt. Die Mini was best leuk om 200 km in te rijden. Van de polo 1.4 TDI was ik iets minder gecharmeerd.
pi_84780945
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef Haque het volgende:

[..]

Mwa eigenlijk niet, veel meer dingen controleren en steeds die telefoontjes plegen. Telefoontje dat hij is gecontroleerd, rijden, bellen om te tanken, tanken, bellen bedrag doorgeven, bij aankomst dealer alles weer langslopen, schade die over het hoofd heb gezien (doordat de auto nat was) aangevuld. Formulier meteen op de post doen.

Alles bij elkaar flink wat meer werk dan bij andere maatschappijen.
Ja zo klopt het ook wel dat het inderdaad een beetje een gedoe is. Er zijn chauffeurs ( ;) ) die onderhand helemaal niet meer bellen of bellen voor het tanken. Ik doe dat altijd nog braaf.

Ik heb bij Fleetrent ook een keer schade over het hoofd gezien. De dealer helemaal flippen.. Ze deden net alsof hun kind weer terug kwam. Volgens de dealer had iemand achterin overgegeven.. Ik zag helemaal niks! Tot ik tussen de strip van het achterraam keek. :r
pi_84781690
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Joah, Hojdhopper meldt!
PM je adres even ;)
pi_84786061
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja zo klopt het ook wel dat het inderdaad een beetje een gedoe is. Er zijn chauffeurs ( ;) ) die onderhand helemaal niet meer bellen of bellen voor het tanken. Ik doe dat altijd nog braaf.
:P

Ik bel alleen nog als ik moet tanken, en dan is het ook een mededeling in plaats van een vraag. Ik ga toch ook verdomme niet bellen om te melden dat ik ga vertrekken. Ik vertrek TOCH wel.

Kilometerstanden bel ik wel door als dat vereist is voor de leasemaatschappij.
pi_84812289
Wat een dag weer.

Eén rit, van Roosendaal naar een groot farmaceutisch bedrijf (afgelopen tijd in het nieuws vanwege reorganisatie à la USA stijl) in Oss. Ik reed eerst verkeerd (en ik haat ringwegen, want als je de afslag naar de ringweg mist, mis je meteen alle afslagen), daarna kom ik bij dat bedrijf, natuurlijk een immens groot terrein. Had wel het gebouwnummer gekregen maar daar was CP niet bekend. Van hot naar her gestuurd, nergens was die man bekend. Uiteindelijk EW gebeld en die gaven me een 06 nummer. Bleek die man gewoon wel in dat eerste gebouw te zijn.
Nouja, ondertussen uur verder. Ik met de trein naar huis. Vergeten kaartje te kopen, in Den Bosch weer uitgestapt, gerent naar de automaat, terug naar de trein,'pwieeet', duur sluit voor mijn neus. Heb je dat gehad, pak je de volgende trein, kom je in Breda, rijdt de trein net het station uit, trekt een of andere Pakistaanse (ofzo) hannes aan de noodrem! 'I think was alarm, is this Roosendaal?'. Eeeeh nee! Die gast kreeg meteen 600 euro boete. :')

Morgen voor de derde keer werken deze week.
SPOILER
pi_84820240
Goh, je machinist bevoegdheid ook gehaald ;)
pi_84831424
Zou ik anders best vet vinden.. :P
pi_84831967
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Zou ik anders best vet vinden.. :P
:').
Ik heb ook een keer zo`n gedoe gehad om mijn contactpersoon te vinden. Eerst kon ik nauwelijks zijn privéadres vinden.. Echt 40min gelopen.. Bleek fout doorgegeven te zijn, hij was gewoon op zijn werk. Ik weer 20min terug Rotterdam in.. Vervolgens kom ik bij een gebouw met 7 verdiepingen en geen centrale receptie. Ik wist alleen de naam van de persoon. Beneden zeiden twee dames dat verdieping 2 niet in gebruik was. Ik alle verdiepingen af.. EW gebeld voor het bedrijf.. Bedrijfsnaam kon ik nergens terugvinden.. Na 20min dacht ik.. Ik ga toch maar eens op de 2e kijken en jawel hoor.

Vandaag 10uur gemaakt. Vet moeten haasten.. Hele strakke planning weer. Vooral auto afleveren voor 15.00 is altijd lastig voor mij. Ik denk dat ze dat soms expres doen om zo geld te besparen.. Ipv 16.00. Iig nu in de zomerperiode nu ook de OV-kosten erbij komen.
pi_84853432
Net in Born twee collega's tegen gekomen, met eentje nog ruim een uur gereisd. Best chill.

Die A4 was trouwens een cabrio, helaas was het dakmechanisme stuk en het weer kut.

@Mallet, wat bedoel je nou met die laatste 3 zinnen?
pi_84859482
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Net in Born twee collega's tegen gekomen, met eentje nog ruim een uur gereisd. Best chill.

Die A4 was trouwens een cabrio, helaas was het dakmechanisme stuk en het weer kut.

@Mallet, wat bedoel je nou met die laatste 3 zinnen?
Easy Way werkt met een aantal leasemaatschappijen op contractbasis. Dat betekent dus dat die bedrijven voor een vaste prijs (even gechargeerd) chauffeurs kunnen boeken voor het transporteren van hun auto's. Ik denk niet dat Easy Way de ov-kosten nu doorberekend aan de klant. Je kan het eigenlijk niet maken om ineens je dienst een maand duurder te maken. Ik heb ergens ook gelezen dat bij iemand de eerste rit uitviel en ze de tweede lieten vervallen omdat anders de ov-kosten te hoog werden (kijk)..

Als ze de ov-kosten zelf moeten betalen, verdienen ze natuurlijk (veel) minder per rit. Daarom denk ik dat soms ritten strak gepland worden. Dat zorgt er namelijk voor dat chauffeurs niet even ergens een broodje gaan eten en een trein overslaan, wat natuurlijk in meer uren resulteert en dus duurder is voor ze.

Snap je? Mijn theorie iig.
pi_84860706
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Mallet het volgende:

[..]

Easy Way werkt met een aantal leasemaatschappijen op contractbasis. Dat betekent dus dat die bedrijven voor een vaste prijs (even gechargeerd) chauffeurs kunnen boeken voor het transporteren van hun auto's. Ik denk niet dat Easy Way de ov-kosten nu doorberekend aan de klant. Je kan het eigenlijk niet maken om ineens je dienst een maand duurder te maken. Ik heb ergens ook gelezen dat bij iemand de eerste rit uitviel en ze de tweede lieten vervallen omdat anders de ov-kosten te hoog werden (kijk)..

Als ze de ov-kosten zelf moeten betalen, verdienen ze natuurlijk (veel) minder per rit. Daarom denk ik dat soms ritten strak gepland worden. Dat zorgt er namelijk voor dat chauffeurs niet even ergens een broodje gaan eten en een trein overslaan, wat natuurlijk in meer uren resulteert en dus duurder is voor ze.

Snap je? Mijn theorie iig.
Oui, ik snap het. Maar wat je zegt klinkt wel heel logisch ja. Zullen inderdaad de grotere maatschappijen zijn als Athlon, ING en Leaseplan.

Dat strakke plannen blijkt maar eens te meer. Morgen drie ritten door de helft van het land (Goes-Heemstede, Noordwijk-Almere en Lelystad-Breda). En ik wilde verdomme nog wel vroeg thuis zijn. Maar ja, dat had ik wat eerder moeten aangeven dan maar. Toch baal ik best wel.

Edit: Ik bedenk me net. Hoe doen ze dat dan met de kleinere maatschappijen waar ze geen contract mee hebben. Die moeten dan wel meer gaan betalen of zouden ze dat dan ook achterwege laten?
pi_84863314
Vorige week ging er bij mij ook een rit niet door dus toen werd mijn 2e ook geannuleerd. Gelukkig hadden ze even later wat andere ritjes voor me :).

Moest vandaag een auto bij een klant (privé afleveren), auto was nog flink smerig toen ik hem ophaalde, ook van binnen dus ik heb eerst een half uur staan poetsen. Het leek wel alsof ze er bij het verhuurbedrijf niet eens naar gekeken hadden :').
pi_84863332
oops foutje
pi_84916251
Morgen weer 2 ritjes

Eerste is een Volkswagen busje afleveren bij Walibi World in Biddinghuizen :9
Best een aparte opdracht, want ik heb echt geen flauw idee waar op dat park ik een fatsoenlijke receptie kan vinden.
pi_84917397
Staat er geen telefoonnummer bij? Anders volg je de personeelingang. ;)
pi_84937815
Werd net gebeld, hebben ze vanavond een klusje voor me in Amsterdam. Weliswaar om half 1 maarja, ik klaag (nog) niet.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:13:18 #195
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84942184
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef brtausi het volgende:
Werd net gebeld, hebben ze vanavond een klusje voor me in Amsterdam. Weliswaar om half 1 maarja, ik klaag (nog) niet.
Nachtritjes O+
Dat wordt een latertje voor je :P
pi_84952109
Zo dat was wel een lekker werkweekje. 4 dagen, toch alleen maar 28 uur. Kwam vooral door 3 dagen 5 uurtjes werken.

Maandag mag ik weer, en de rest van de week wellicht ook. We shall see.
pi_84954691
Ik mag maandag niet verdomme. Misschien komt het omdat ik vandaag slecht bereik had. Stond namelijk in de middle of nowhere op een bungalowpark huisjes schoon te maken :'). Misschien een andere dag proberen.. We zullen zien..
pi_84957536
Ik heb niets gehoord helaas na mijn sollicitatie via de site.

Is er geen andere manier om daar aan de slag te kunnen?
Geen referral hier.
pi_84961102
Hoelang heb je gewacht dan?
pi_84976403
Overigens donderdag mijn 100e rit gemaakt. :D
pi_84976748
Gefeliciteerd ^O^
Vanavond weer een rit, in een cayenne deze x :) ook weer half 1.
Gaat snel opeens

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Overigens donderdag mijn 100e rit gemaakt. :D
pi_84977119
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef Haque het volgende:
Hoelang heb je gewacht dan?
Ik schat zo'n 3 maanden.
Geen referral hier.
pi_84978052
Ik zou hem nog een keer invullen. We hebben namelijk een e-mailtje gekregen dat ze nieuwe hikers zoeken. Misschien dat het helpt.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:12:33 #204
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84978852
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik zou hem nog een keer invullen. We hebben namelijk een e-mailtje gekregen dat ze nieuwe hikers zoeken. Misschien dat het helpt.
Gewoon bellen.
Niet een eeuwigheid blijven wachten, er zijn nog zat andere bedrijfjes hoor.

Ik mag trouwens vanavond werken. :+
pi_84982540
Maandag m'n tweede werkdag, weer twee ritten, jammer genoeg sluiten ze niet helemaal op elkaar aan. De eerste auto heeft een aanvangstijd van 9:00 (moet je er dan echt om 9 uur zijn?), het is een ritje van ongeveer anderhalf uur en ik moet de auto voor 12 uur afleveren, dat gaat dus ruimschoots lukken. De tweede auto kan ik echter pas om 15:30 ophalen, dat wordt dus uren wachten. :') En die moet ik pas om 19:00 afleveren, dus ook daar heb ik ruim de tijd voor. Ik hoef in ieder geval geen snelheidsovertredingen te maken. :')
pi_84982595
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik schat zo'n 3 maanden.
Ik werd na precies 6 maanden opgebeld, er is dus nog hoop. :)
pi_84983038
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Fingers crossed.
Geen referral hier.
pi_84983255
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maandag m'n tweede werkdag, weer twee ritten, jammer genoeg sluiten ze niet helemaal op elkaar aan. De eerste auto heeft een aanvangstijd van 9:00 (moet je er dan echt om 9 uur zijn?), het is een ritje van ongeveer anderhalf uur en ik moet de auto voor 12 uur afleveren, dat gaat dus ruimschoots lukken. De tweede auto kan ik echter pas om 15:30 ophalen, dat wordt dus uren wachten. :') En die moet ik pas om 19:00 afleveren, dus ook daar heb ik ruim de tijd voor. Ik hoef in ieder geval geen snelheidsovertredingen te maken. :')
Aanvangstijd is een schatting, als je echt een auto op of voor een bepaald tijdstip moet ophalen dan staat het expliciet in je ritgegevens... vaak is de aanvangstijd gewoon de openingstijd van de dealer.
Je moet gewoon zorgen dat je die eerste auto op tijd ophaalt om hem rond half a kwart voor twaalf af te leveren, dan heb je nog wat speling voor file enzo... Als het goed is hoef je dan na je ov aansluitingen niet meer zo lang te wachten bij je tweede adres..
pi_84983601
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:32 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Aanvangstijd is een schatting, als je echt een auto op of voor een bepaald tijdstip moet ophalen dan staat het expliciet in je ritgegevens... vaak is de aanvangstijd gewoon de openingstijd van de dealer.
Je moet gewoon zorgen dat je die eerste auto op tijd ophaalt om hem rond half a kwart voor twaalf af te leveren, dan heb je nog wat speling voor file enzo... Als het goed is hoef je dan na je ov aansluitingen niet meer zo lang te wachten bij je tweede adres..
Ja, ik had de ov-tijd tussen het afleveradres van mijn 1e en het startadres van mijn 2e rit op anderhalf uur ofzo geschat, maar volgens 9292ov is het 3 uur. :') Maar de aansluiting is dan dus wel goed. ^O^
pi_84983778
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:32 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Ik ga dus wel altijd zo vroeg mogelijk. Als er in mijn ritgegevens staat auto TUSSEN 08:00 en 09:00 OPHALEN zorg ik gewoon dat ik er om 08:00 ben. Dan heb ik én veel speling als ik problemen krijg onderweg (of op het ophaaladres) én de kans dat ik wat eerder klaar ben 's middags. Als ik ritten heb die niet aansluiten (lees: dus met wachttijd) dan zit ik die tijd ook gewoon uit, want dat krijg je gewoon betaald.

Voorbeeld.. Ik moest mijn auto rond 09:00 ophalen en voor 12:00 afleveren.. Ik was in Almere om 10:30 en moest om 16:00 mijn 2e auto ophalen op het Museumplein in A'dam.. Nou ik heb me wel vermaakt die paar uur.
pi_84984022
Naja hij vroeg of hij echt om 9.00 daar moest zijn... dat is niet zo... ik zorg gewoon dat ik het netjes plan met wat speling zodat ik overal op tijd ben... ga niet tweenhalf uur pret maken op kosten van EW :P
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:52:20 #212
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84985989
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Serieus?
Na drie weken was ik het zat en heb hen gebeld. Toen ik een antwoord kreeg die zei dat ik maar nog langer moest wachten heb ik meteen bij de concurrent gesolliciteerd. Die belde binnen twee weken.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:19:31 #213
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84987046
En ik ben weer onderweg naar Amsterdam.
Eens kijken hoe laat ik vanacht thuis ben.
pi_85002330
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
En ik ben weer onderweg naar Amsterdam.
Eens kijken hoe laat ik vanacht thuis ben.
En laat geworden?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:46:47 #215
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_85024571
Ik was iets voor 04:00 thuis.

Dus ja.
:')

Ow, de auto die ik reed was in A'dam een kijkmagneet. Iedereen wilde dat ik gas gaf et cetera. :')
pi_85026324
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Serieus?
Na drie weken was ik het zat en heb hen gebeld. Toen ik een antwoord kreeg die zei dat ik maar nog langer moest wachten heb ik meteen bij de concurrent gesolliciteerd. Die belde binnen twee weken.
Welke concurrent was dat?
Geen referral hier.
pi_85038003
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef tha_rizzo het volgende:

Dus ja.

Ow, de auto die ik reed was in A'dam een kijkmagneet. Iedereen wilde dat ik gas gaf et cetera. :')
Dat is nog later dan dat ik was afgelopen 2 dagen, toen was het rond 2:45.
Morgen begint mijn rit om 06:00. heeeeerlijk vroeg -O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 08:20:04 #218
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_85038017
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Welke concurrent was dat?
Chauffeurscentrale :)
pi_85057125
Ik had vandaag het geluk om in een nieuwe Peugeot RCZ te rijden ;) van Breukelen (Peugeot Experience Center) naar Almere :) 2.0 diesel, dat wilde wel knallen :D
pi_85057996
Haha lekker dan. Zo'n RCZ wil wel lijkt me. Stond ook vast niet veel op de teller.

Vandaag een collega tegen gekomen in Almere. Relaxte gast ook. Verder een enkel kutritje van Zierikzee naar Almere. Van half 1 tot half 5 terug naar huis ge-OV't.
pi_85060544
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:34 schreef Randy_S het volgende:
Ik had vandaag het geluk om in een nieuwe Peugeot RCZ te rijden ;) van Breukelen (Peugeot Experience Center) naar Almere :) 2.0 diesel, dat wilde wel knallen :D
Ik vind het wel een mooie bak die RCZ. Heb de triotest in de Autoweek gelezen.
Ik ben ook een keer bij het Experience Center in Breukelen geweest. Dat was de dag dat Nederland tegen Brazilië speelde en het zo bloedheet was. Het lopen naar het station was toen echt killing in die hitte.
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:36:39 #222
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_85062117
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik vind het wel een mooie bak die RCZ. Heb de triotest in de Autoweek gelezen.
Ik ben ook een keer bij het Experience Center in Breukelen geweest. Dat was de dag dat Nederland tegen Brazilië speelde en het zo bloedheet was. Het lopen naar het station was toen echt killing in die hitte.
:{w
Die RCZ, ik heb 'm nog niet gereden hoor, maar kom op. Als je een sportwagen maakt zorg je toch voor RWD, of als 't echt niet anders kan voor AWD. Maar een sportauto met FWD?
Een beetje jammer, en dan ook niet echt een uitspringende spannende motorisering. De keuze tussen een 1.6 benzine of een 2.0 diesel?

De auto had potentie.
pi_85067193
Morgen een rit van 320 km in een Audi A6. 8-)
pi_85074552
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

:{w
Die RCZ, ik heb 'm nog niet gereden hoor, maar kom op. Als je een sportwagen maakt zorg je toch voor RWD, of als 't echt niet anders kan voor AWD. Maar een sportauto met FWD?
Een beetje jammer, en dan ook niet echt een uitspringende spannende motorisering. De keuze tussen een 1.6 benzine of een 2.0 diesel?

De auto had potentie.
Die 1.6 met 200 pk zal anders aardig vooruit komen dacht ik zo.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:46:51 #225
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_85083428
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Die 1.6 met 200 pk zal anders aardig vooruit komen dacht ik zo.
200 pk is niet weinig, maar om het echt veel te noemen, maar je hebt goedkopere auto's met zoveel pk of meer. Die RCZ is een auto voor erbij, en dan wil je toch sportiviteit, vermogen en achterwielaandrijving en toch geen sportiever vormgegeven 308?
Net als de Scirocco, dat is gewoon een platgeslagen Golf VI.
pi_85086849
Als je toch een golf koopt, dan wil jij ook de mooiste of niet dan? ;)
pi_85106839
Zo nog 2 dagen rijden deze week en dan ben ik er 2 weken tussenuit, heb het ook wel ff gehad met dat voorschieten. Ben al een paar keer aan de andere kant van het land geëindigd wat me een lading aan treintickets heeft gekost }:| .
pi_85108602
Vandaag mijn tankpas gekregen, de pincode is toevallig precies hetzelfde als die van mijn bankpas. :') Die zal ik iig niet zo snel vergeten. :')
pi_85113198
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vandaag mijn tankpas gekregen, de pincode is toevallig precies hetzelfde als die van mijn bankpas. :') Die zal ik iig niet zo snel vergeten. :')
Dat is wel freaky! Zo pinde ik een keer in een winkel in Amsterdam en mijn nichtje stond achter me.. Zegt ze... "HEEEH?! Sorry hoor maar je hebt dus precies dezelfde pincode als ik!"

@ Enpe.. Ik ga juist aankomende 2 weken op vol beschikbaar. Ik neem die ritten wel van je over ;) ^O^
pi_85116561
* Randy_S kan altijd vrij reizen met de trein, scheelt bakken met voorschieten dus ;)

En die RXZ had 10k op de teller, komt uit april dus valt nog wel mee dacht ik zo. Wel zaten er al 2 schade's op (vegen/krassen op de bumper).
pi_85116768
Jongens!

Ik begin in september met een HBO opleiding. Zoveel mogelijk bijverdienen dus! En mijn huidige baan komt wellicht te vervallen door grote reorganisaties binnen het bedrijf.

Student chauffeur! Hoe bevalt dat nou? En wat zijn de "eisen" zo'n beetje?

Ik ben wel een beetje aan de dikke kant, nouja gewoon ronduit dik. Zijn de auto's beetje ruim?
pi_85119878
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef rub3n het volgende:
Jongens!

Ik begin in september met een HBO opleiding. Zoveel mogelijk bijverdienen dus! En mijn huidige baan komt wellicht te vervallen door grote reorganisaties binnen het bedrijf.

Student chauffeur! Hoe bevalt dat nou? En wat zijn de "eisen" zo'n beetje?

Ik ben wel een beetje aan de dikke kant, nouja gewoon ronduit dik. Zijn de auto's beetje ruim?
Goede keus!

Wat betreft studentchauffeur-eisen, dat zijn er niet bijzonder veel.
Je moet:
- Minimaal 6 maanden je rijbewijs hebben.
- In het bezit zijn van een ov-weekkaart
- Van autorijden houden.

Meer was het volgens mij niet.
Wat betreft je vraag over dik zijn en auto's rijden, ik ben zelf ook niet de slankste, maar heb nog nooit last van veel te kleine auto's gehad, integendeel zelfs, in Audi A6en BMW 5-series en Mercedes Vito past het heerlijk. Enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is in de wat warmere periodes je misschien sneller zweet aangezien je soms best wel wat afstanden lopend moet afleggen. Meer niet.
pi_85160290
Beste collega's,

Mag ik weer klagen?
SPOILER
Omdat 1. ik kom altijd zo kwart voor het hele uur daar aan. Omdat 2. ze daar altijd alles op hun gemakje doen. Omdat 3. de afleverprocedure zuigt. Omdat 4. het ov gewoon KUUUUT is.

Dankje, dat helpt.

Het kriebelt om de volgende keer dat ze bellen voor een rit te vragen voor welke leasemaatschappij het is. En als het dan ING is om dan te weigeren. Maar dat lijkt me niet zo verstandig. Fuck it.
pi_85174146
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Beste collega's,

Mag ik weer klagen?
SPOILER
Omdat 1. ik kom altijd zo kwart voor het hele uur daar aan. Omdat 2. ze daar altijd alles op hun gemakje doen. Omdat 3. de afleverprocedure zuigt. Omdat 4. het ov gewoon KUUUUT is.

Dankje, dat helpt.

Het kriebelt om de volgende keer dat ze bellen voor een rit te vragen voor welke leasemaatschappij het is. En als het dan ING is om dan te weigeren. Maar dat lijkt me niet zo verstandig. Fuck it.
Ben jij nou een vent? Als je die bus mist so what? Ga je daar lekker zitten... muziekje drbij, misschien wat te eten... ik rij graag voor ING
pi_85176153
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:26 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Ben jij nou een vent? Als je die bus mist so what? Ga je daar lekker zitten... muziekje drbij, misschien wat te eten... ik rij graag voor ING
Ja toch wel. Het maakt me ook vaak niets uit als ik een bus mis. Maar op een of andere manier bij ING wel. En daar kan ING niks aan doen, weet ik (tenminste, ze kunnen er eens rekening mee houden en je meteen helpen als je daar komt ipv nog leuk staan beppen). Maar het is altijd hetzelfde liedje. En nog iets, het zal wel aan mij liggen maar in 90% van de gevallen dat ik voor ING rij, heb ik een of andere kutauto (afgelopen 3 keer TNT busjes bijvoorbeeld).
pi_85179154
Vind het ook wel relaxt daar in Breda, hoef nooit lang te wachten en die auto heb je zo weggezet. Wel klote als je de bus net op een haar mist idd maar goed wat Keuzer zegt, beetje chillen enzo terwijl je doorbetaald krijgt.

Wie was er gister trouwens met de rijtest bezig? Zag die 5-serie bij ING voor de deur staan inclusief rij-instructeur en 2 sollicitanten :P.
pi_85179873
Weet iemand waar je voor een "studentenprijsje" :P een aktetas kan kopen? Alles wat ik zie begint rond de 200
pi_85185074
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef brtausi het volgende:
Weet iemand waar je voor een "studentenprijsje" :P een aktetas kan kopen? Alles wat ik zie begint rond de 200
Marktplaats?

Hoe laat was je bij ING enpe?
pi_85186634
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Marktplaats?

Hoe laat was je bij ING enpe?
Rond 11 uur, heb een dik half uur op de bus staan wachten.
pi_85188857
Ooh oke... ik dacht misschien later in de middag.

Overigens:

quote:
Door het gebruik van een efficiënt planningssysteem combineren wij optimaal de transportopdrachten van meerdere opdrachtgevers. Dit stelt ons in staat uw opdrachten tegen een zeer scherp tarief uit te voeren. Het merendeel van de transporten wordt uitgevoerd tegen een vaste ritprijs. Op contractbasis kan dit al vanaf ¤45,00 per transport.
Eén transport kost de klant dus minimaal 45 euro. Wellicht voor degenen die het wilden weten.
pi_85189272
Wat ik nou toch tegen kwam. Leuke foto's van een (ik denk) werktripje van de mensen op kantoor. Te vinden op de hyve van onze Italiaanse baas. :P
pi_85190119
Die foto's heb ik inderdaad ook al een keer gezien :). Evenals die ¤ 45 per transport. Had je vandaag niets te doen Hojdhopper? :P

ING Car Lease in Breda heeft inderdaad een ietwat uitgebreide afleverprocedure. Maar ik kan het goed begrijpen dat het op deze manier moet. Het terrein is zó groot. Zie daar maar eens overzicht te houden als iedereen auto's overal neerzet. Ik was laatst vergeten de 2e pagina van mijn ritgegevens te printen, dus ik had de procedure niet op papier. En juist dan ga je aan bepaalde dingen twijfelen. Belde ik de hikerlijn.. Kreeg ik iemand aan de telefoon die normaal geen transportplanning doet.. Vet chagrijnig.. "JA WAAR STAAT DAT DAN? ER STAAT HEEL VEEL BIJ DE RITINFO!". Ik dacht ik kan het beter even checken dan dat ik straks iets verkeerd doe.

Btw als je ook een auto moet meenemen moet je dat meteen ff aangeven. Anders kan je weer helemaal teruglopen naar de plek waar je net je auto hebt geparkeerd :')

Ik heb laatst overigens vanaf ING naar de bushalte gerend.. Keihard. Was helemaal kapot en de bus zag ik al aankomen. Toen is hij net voorbij de halte bij zo`n inrit gestopt.
pi_85193225
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Mallet het volgende:
Die foto's heb ik inderdaad ook al een keer gezien :). Evenals die ¤ 45 per transport. Had je vandaag niets te doen Hojdhopper? :P

ING Car Lease in Breda heeft inderdaad een ietwat uitgebreide afleverprocedure. Maar ik kan het goed begrijpen dat het op deze manier moet. Het terrein is zó groot. Zie daar maar eens overzicht te houden als iedereen auto's overal neerzet. Ik was laatst vergeten de 2e pagina van mijn ritgegevens te printen, dus ik had de procedure niet op papier. En juist dan ga je aan bepaalde dingen twijfelen. Belde ik de hikerlijn.. Kreeg ik iemand aan de telefoon die normaal geen transportplanning doet.. Vet chagrijnig.. "JA WAAR STAAT DAT DAN? ER STAAT HEEL VEEL BIJ DE RITINFO!". Ik dacht ik kan het beter even checken dan dat ik straks iets verkeerd doe.

Btw als je ook een auto moet meenemen moet je dat meteen ff aangeven. Anders kan je weer helemaal teruglopen naar de plek waar je net je auto hebt geparkeerd :')
Ik heb idd vrij weinig te doen. Beetje leren voor herkansingen enzo. Maar wil niet vlotten.

Natuurlijk is dat een groot terrein, maar dat van Koopman is 3 keer zo groot. En daar doen ze ook niet moeilijk (om een voorbeeld te geven). Daarnaast was het eerst zo dat je ze gewoon voor de deur mocht laten staan en dat die ING mensen de auto's gewoon op hun plek zetten. Ik meen tot een half jaartje geleden ofzo.

quote:
Ik heb laatst overigens vanaf ING naar de bushalte gerend.. Keihard. Was helemaal kapot en de bus zag ik al aankomen. Toen is hij net voorbij de halte bij zo`n inrit gestopt.
Dat had ik dus gisteren ook. En ik haalde de halte niet toen ik hem zag aankomen. Ik stak dus ook mijn hand op bij die inrit (zelfde die jij bedoelt denk ik) en hij reed door. Op zich heeft ie ook het recht om door te rijden. Maar hij was dus 2 minuten te vroeg. Dan denk ik 'jaaaaaaaa kutchauffeur'.
pi_85197334
Vandaag weer 7 uur gewerkt. Nog even een paar uur maken voordat ik stop.

Wat wordt er veel gezeikt over dat ING trouwens :P. Je moet het gewoon handiger aanpakken.

Ik bekijk altijd de bustijden van het tijdstip waarop ik ongeveer in Breda ga aankomen. Ga ik daar overheen en moet ik dus dik lang wachten? Dan rijd ik gerust rechtsaf in plaats van linksaf bij afslag 16, gewoon om nog even wat tijd te doden in de auto (ssst) ;). Ik zorg er dus voor dat ik een minuut of 20/25 voordat de bus vertrekt aankom, zodat ik ook nog wat speling heb en dan vaak maximaal maar 5/10 minuten op de bus hoef te wachten.

En zo uitgebreid is die innameprocedure toch niet? Gooi je auto voor de deur, vraag een kaartje, gooi je auto op het terrein, vermeld het nummer + kenteken op het kaartje en breng het kaartje terug. Dat is 5 minuten als je doorloopt en 10 minuten als je het op je knieën doet.
pi_85198341
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag weer 7 uur gewerkt. Nog even een paar uur maken voordat ik stop.

Wat wordt er veel gezeikt over dat ING trouwens :P. Je moet het gewoon handiger aanpakken.

Ik bekijk altijd de bustijden van het tijdstip waarop ik ongeveer in Breda ga aankomen. Ga ik daar overheen en moet ik dus dik lang wachten? Dan rijd ik gerust rechtsaf in plaats van linksaf bij afslag 16, gewoon om nog even wat tijd te doden in de auto (ssst) ;). Ik zorg er dus voor dat ik een minuut of 20/25 voordat de bus vertrekt aankom, zodat ik ook nog wat speling heb en dan vaak maximaal maar 5/10 minuten op de bus hoef te wachten.

En zo uitgebreid is die innameprocedure toch niet? Gooi je auto voor de deur, vraag een kaartje, gooi je auto op het terrein, vermeld het nummer + kenteken op het kaartje en breng het kaartje terug. Dat is 5 minuten als je doorloopt en 10 minuten als je het op je knieën doet.
Haha grap, ik heb ook een keer nog langs de a27 gestaan om mijn (late)lunch te eten... ik was toch al heel vroeg en had die bus naar gilze rijen waarsch met 10 minuten niet gehaald...
pi_85198730
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:08 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Haha grap, ik heb ook een keer nog langs de a27 gestaan om mijn (late)lunch te eten... ik was toch al heel vroeg en had die bus naar gilze rijen waarsch met 10 minuten niet gehaald...
Ja, ik zie 't probleem ook niet echt. Of je nu 20 min later bent omdat je ergens stilstond ofzo, of dat je 20 minuten extra werkt omdat je de bus mist...
pi_85200396
Ik was gewoon pissig dat ik die bus miste op één minuut. En dat dat niet de eerste keer is. Laat mij, ik klaag graag. :P
pi_85208868
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Mcnick1 het volgende:

[..]

Goede keus!

Wat betreft studentchauffeur-eisen, dat zijn er niet bijzonder veel.
Je moet:
- Minimaal 6 maanden je rijbewijs hebben.
- In het bezit zijn van een ov-weekkaart
- Van autorijden houden.

Meer was het volgens mij niet.
Wat betreft je vraag over dik zijn en auto's rijden, ik ben zelf ook niet de slankste, maar heb nog nooit last van veel te kleine auto's gehad, integendeel zelfs, in Audi A6en BMW 5-series en Mercedes Vito past het heerlijk. Enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is in de wat warmere periodes je misschien sneller zweet aangezien je soms best wel wat afstanden lopend moet afleggen. Meer niet.
Ik ben dan wel echt "dik-dik" hé: P Maar ik vind autorijden echt cool! Heb mijn rijbewijs nu 1,5 jaar. Wat aan de korte kant is als ik de eisen op sommige sites zie.

Maar ik heb wel veel rijervaring. Afgelopen jaar zo'n beetje 1000 km gemiddeld per maand gereden bij de post. Maar onze vestiging hier gaat het komende jaar dus misschien dicht. En om dan in de vestiging 50 km verderop te gaan werken lijkt me niet wat, ondanks dat ik nog een doorlopend contract heb.

Studenten Chauffeur lijkt me dan wel leuk. Dat lopen is inderdaad wel minder. Houdt ik echt niet van. En ik zweet inderdaad snel (ook tijdens gewoon wandelen/lopen). Mja, afvallen etc. ligt wel in de planning maar wil eerst de rest (financiën, school, werk) op orde hebben voor ik daar aan begin haha.

Maar moet je echt super netjes rijden? Of zijn er ook "klanten" die vragen of je wat sneller wilt rijden ofzo?

Kortom; hoe meer info hoe beter haha.
pi_85209513
Als hiker rijd je alleen in een auto, niemand die op je let. en lopen val je van af. Ach, wanneer loop je nou, vandaag moest ik toevallig een half uur lopen omdat er geen bussen liepen maar normaal blijft het wel bij 15min max om bij een adres te komen, als je maar niet zo dik bent dat je niet meer kán lopen :p
pi_85223753
@Ruben

Ik zou het gewoon doen als ik jou was. Zoals je zelf zegt ben je wel van plan af te vallen dus in de toekomst moet het zeker wel goed komen. Wellicht dat je wat krap zit in een Peugeot 107 maar dat is niet regelmatig gelukkig.

Overigens voor maandag weer 2 ritjes: ING. :P Maar ik hoef niet vanuit of naar de vestiging in Breda gelukkig. :) Wel weer een TNT Sprinter, die van eergisteren was gaaaar man. Ook weer zo'n geval waar de motor moet blijven lopen omdat je hem anders niet kunt meer kunt starten zonder dat kloksleuteltje.
pi_85227186
Ik heb wel zo'n kloksleuteltje voor je (boco heet het overigens, en heeft niks met klokken te maken. Des te meer met je rijstijl meten. Wat bij mij allesbehalve goed zat! 66ste van de 70 hehe)
pi_85241702
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef rub3n het volgende:
Ik heb wel zo'n kloksleuteltje voor je (boco heet het overigens, en heeft niks met klokken te maken. Des te meer met je rijstijl meten. Wat bij mij allesbehalve goed zat! 66ste van de 70 hehe)
Ik weet het, ik heb ook een half jaar voor TNT gereden. ;) Maar ik had vrij schijt aan de rijstijl. Heb er overigens ook nooit iets van gehoord. Ik noemde het kloksleuteltje omdat de meesten hier dan weten wat ik bedoel.

edit: salaris binnen hier. Vandaag ook maar de bonnen op de post doen.
pi_85242918
Die TNT bussen had ik eerst ook best vaak, gelukkig al heul lang niet meer gehad. Had vandaag nog een Volvo S80 vanuit het zuiden des lands naar Almere, rijdt ook wel lekker!

Relaxt dat het salaris al binnen is net voordat ik op vakantie ga :7.
pi_85243818
Ik ben inmiddels gestopt met het werken bij Athlon aangezien ik ander werk heb waar ik 24u/w vast kan werken tegen een veel beter salaris. Het was wel een hele leuke baan maar mijn nieuwe baan ook dus tja.
Top 5 China producten
pi_85243892
Wat doe je nu dan? of ben je al gestopt met school?
pi_85251171
Ik heb maandag ook 2 ritten. Een nieuwe VW Golf en een Seat Exeo.

Fijn inderdaad dat het salaris zo vroeg binnen is!
pi_85251183
Zojuist de hele papierwinkel in de brievenbus gegooid.
pi_85253072
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:48 schreef Hojdhopper het volgende:
@Ruben

Ik zou het gewoon doen als ik jou was. Zoals je zelf zegt ben je wel van plan af te vallen dus in de toekomst moet het zeker wel goed komen. Wellicht dat je wat krap zit in een Peugeot 107 maar dat is niet regelmatig gelukkig.

Overigens voor maandag weer 2 ritjes: ING. :P Maar ik hoef niet vanuit of naar de vestiging in Breda gelukkig. :) Wel weer een TNT Sprinter, die van eergisteren was gaaaar man. Ook weer zo'n geval waar de motor moet blijven lopen omdat je hem anders niet kunt meer kunt starten zonder dat kloksleuteltje.
Je kan em ongeveer 5 minuten uit laten staan zonder dat je opnieuw moet inchecken.
lama
pi_85260299
Ik heb net naar mijn ritten van maandag gekeken. Ik moet mijn 2e auto voor 12:00 ophalen en voor 15:00 afleveren. Ik rijd er 1,5 uur over. Nu kan ik helemaal niet voor 12.00 die auto ophalen. 12.45 is (i.v.m. rit 1) de eerste mogelijkheid.. En ik zie dat ik hem op moet halen bij een Renault dealer. Die tijd slaat dus nergens op. Waarom zou je voor 12.00 bij een dealer een auto op moeten halen als je in 1,5 uur naar je afleveradres rijdt waar je voor 15.00 moet zijn.. Volgens mij een geval van proberen zo min mogelijk uren te maken..
pi_85262071
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Haque het volgende:
Wat doe je nu dan? of ben je al gestopt met school?
Nee een laatste jaartje nog, maar ik kan werken bij mijn oude stageplek in de gesloten jeugdzorg dus tja, beter voor de ervaring en het verdient een stuk meer.
Top 5 China producten
pi_85272838
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Mallet het volgende:
Ik heb net naar mijn ritten van maandag gekeken. Ik moet mijn 2e auto voor 12:00 ophalen en voor 15:00 afleveren. Ik rijd er 1,5 uur over. Nu kan ik helemaal niet voor 12.00 die auto ophalen. 12.45 is (i.v.m. rit 1) de eerste mogelijkheid.. En ik zie dat ik hem op moet halen bij een Renault dealer. Die tijd slaat dus nergens op. Waarom zou je voor 12.00 bij een dealer een auto op moeten halen als je in 1,5 uur naar je afleveradres rijdt waar je voor 15.00 moet zijn.. Volgens mij een geval van proberen zo min mogelijk uren te maken..
Heb je nou nog steeds niet door dat 75% van die tijden gewoon uit de duim zijn gezogen? Ik let er eigenlijk al niet eens meer op.... :P
pi_85282793
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:31 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Heb je nou nog steeds niet door dat 75% van die tijden gewoon uit de duim zijn gezogen? Ik let er eigenlijk al niet eens meer op.... :P
Joah joah Maharbal.. Ik weet dat veel tijden er gewoon in zijn gezet.. Soms ook niet en dat maakt het lastig inschatten of ik nu wel of niet aan de bel moet trekken. Ach ik zie wel.

Edit: ik lees net dat de OV-kaart vanaf maandag weer geldig is, beter!
pi_85282970
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Joah joah Maharbal.. Ik weet dat veel tijden er gewoon in zijn gezet.. Soms ook niet en dat maakt het lastig inschatten of ik nu wel of niet aan de bel moet trekken. Ach ik zie wel.

Edit: ik lees net dat de OV-kaart vanaf maandag weer geldig is, beter!
Werd inderdaad tijd. Dat voorschieten word je ook gek van ;(

Nu heb ik alleen nog weinig tijd over om te werken, omdat ik mezelf moet gaan verhuizen.
pi_85284010
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Werd inderdaad tijd. Dat voorschieten word je ook gek van ;(

Nu heb ik alleen nog weinig tijd over om te werken, omdat ik mezelf moet gaan verhuizen.
Ja precies. Het is ook gewoon het feit dát je een kaartje moet kopen. Soms heb je een krappe aansluiting en wil je gewoon de trein inspringen zoals je normaal gesproken ook doet..

Jouw Easy Way tijd zit er dan echt bijna op of niet. Maar goed je begint ook weer met iets nieuws in je leven, ook leuk.
pi_85284088
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:12 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja precies. Het is ook gewoon het feit dát je een kaartje moet kopen. Soms heb je een krappe aansluiting en wil je gewoon de trein inspringen zoals je normaal gesproken ook doet..

Jouw Easy Way tijd zit er dan echt bijna op of niet. Maar goed je begint ook weer met iets nieuws in je leven, ook leuk.
Precies. Autootjes rijden was/is leuk, maar nu is het tijd om fatsoenlijk geld te verdienen :+
pi_85285923
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:16 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Precies. Autootjes rijden was/is leuk, maar nu is het tijd om fatsoenlijk geld te verdienen :+
Maak maar plaats voor de nieuwe lichting. (ik :Y )

Deze week maar eens bellen.
Geen referral hier.
pi_85286025
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Maak maar plaats voor de nieuwe lichting. (ik :Y )

Deze week maar eens bellen.
Als je in Leeuwarden woont helpt het misschien :+
pi_85343895
Net bij mijn tweede ophaaladres een andere, nieuwe hiker tegen gekomen. Had hetzelfde start- en eindadres. Dus maar samen gereden van Den Haag naar Breda met weer TNT Sprinters. Nu weer op weg naar huis.
Voor morgen nog niks. Maar kan ook pas vanaf 10 uur.
pi_85349660
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef tha_rizzo het volgende:

Dus ja.

Als privéchauffeur neem ik aan? Wat voor auto was het?
pi_85356427
Mijn ritten vandaag gingen voorspoedig. Die Seat Exeo heeft echt veel weg van de Audi A4 (veel is ook daadwerkelijk hetzelfde) maar het is het toch net niet. Doet toch een beetje cheap aan.. En met een 1.6 benzinemotor is het natuurlijk ook huilend onderweg.

Morgen 3 ritten. Ik ga maar eens ritbonnen schrijven en ritten voorbereiden...
pi_85357618
Ik ben net om kwart voor 5 gebeld en de voicemail werd ingesproken, maar zag het later pas. Dus toen ik terugbelde om 17:20 was er niemand meer natuurlijk.

Zal ik nu morgenochtend terugbellen?
pi_85358195
Ik dacht dat er tot half 6 mensen zaten, ja tuurlijk als je wilt werken gewoon morgenvroeg bellen. ik helaas niet gebeld.
pi_85359524
Morgen 2 ritjes, wel verrekte vroeg opstaan.
pi_85362253
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen 2 ritjes, wel verrekte vroeg opstaan. :O
Mijn wekker gaat om 06:15.. Ook heel fijn. Ik moet echt heel het land door. Gelukkig heb ik wel wat fatsoenlijke auto's.. Volvo C30 / Alfa 159 / Megane.. En niet van die laffe versies voor de verandering :P.

@ Hojdhopper.. Je kan het proberen inderdaad. Mochten ze geen chauffeur meer hebben gevonden voor die ritten dan gaan ze daar om 08.30 gelijk naar opzoek. Ik krijg vaak spoedjes als ik niet ben ingedeeld en ze bellen altijd vroeg.. Even een tip dus.
pi_85362413
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Mijn wekker gaat om 06:15.. Ook heel fijn. Ik moet echt heel het land door. Gelukkig heb ik wel wat fatsoenlijke auto's.. Volvo C30 / Alfa 159 / Megane.. En niet van die laffe versies voor de verandering :P.

@ Hojdhopper.. Je kan het proberen inderdaad. Mochten ze geen chauffeur meer hebben gevonden voor die ritten dan gaan ze daar om 08.30 gelijk naar opzoek. Ik krijg vaak spoedjes als ik niet ben ingedeeld en ze bellen altijd vroeg.. Even een tip dus.
De mijne om 5:45, dan ik tot zes uur snoozen. :') Maar ik ben allang blij dat ik elke keer gebeld wordt als ik beschikbaar ben.
pi_85362828
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

De mijne om 5:45, dan ik tot zes uur snoozen. :') Maar ik ben allang blij dat ik elke keer gebeld wordt als ik beschikbaar ben.
Hahaha ja ik snooze hem tot 06.30. Er zijn mensen die METEEN opstaan. Ik kan dat echt niet.
pi_85376964
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hm ik heb mijn beschikbaarheid toch maar even veranderd in 'Toch niet beschikbaar door omstandigheden'. Kwam wat tussen sinds vanavond. Als ze morgen bellen kan ik toch maar niet dus.
pi_85381833
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hahaha ja ik snooze hem tot 06.30. Er zijn mensen die METEEN opstaan. Ik kan dat echt niet.
Vandaag stond mijn wekker om 04:30, zonder snooze :X
Meneer wil om 6 uur vertrekken en ik moet nog wat eerder zijn ook
pi_85383626
Nou beste mensen, ik heb jullie verlaten als hiker, gisteren wilde ik een bus halen bij Athlon Almere en reed hierdoor wat harder op het laatste stuk. Eenmaal aangekomen en auto weggezet wilde ik snel mijn spullen pakken om een krabbel te krijgen. Nog voordat ik dit kon doen had ik een telefoon in mijn handen gedrukt gekregen. Er werd mij verteld dat ik met zwaar piepende banden van de provinciale weg af kwam en dat dit niet kan etc etc. Logisch, alleen kan ik mij niets herinneren van piepende banden, ik had wel de radio aan maar niet op standje bumperaftrillen. Nu is het woord tegen woord en mag ik niet meer autorijden voor Athlon, hierdoor kunnen ze me niet meer breed inzetten @ EW en is het dus dag dag... dus iedereen succes en probeer geen bussen te halen :)
pi_85384446
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Randy_S het volgende:
Nou beste mensen, ik heb jullie verlaten als hiker, gisteren wilde ik een bus halen bij Athlon Almere en reed hierdoor wat harder op het laatste stuk. Eenmaal aangekomen en auto weggezet wilde ik snel mijn spullen pakken om een krabbel te krijgen. Nog voordat ik dit kon doen had ik een telefoon in mijn handen gedrukt gekregen. Er werd mij verteld dat ik met zwaar piepende banden van de provinciale weg af kwam en dat dit niet kan etc etc. Logisch, alleen kan ik mij niets herinneren van piepende banden, ik had wel de radio aan maar niet op standje bumperaftrillen. Nu is het woord tegen woord en mag ik niet meer autorijden voor Athlon, hierdoor kunnen ze me niet meer breed inzetten @ EW en is het dus dag dag... dus iedereen succes en probeer geen bussen te halen :)
Zonde, dan is een bus halen inderdaad opeens een stuk minder belangrijk.
pi_85385475
Tsja..vertel mij wat ... vind 't erg jammer maar kan er nu weinig meer aan doen. Moet nu maar opzoek gaan naar iets anders. Maar wat is ook zo flexibel als dit werk? Geen idee eigenlijk..

[ Bericht 1% gewijzigd door Randy_S op 17-08-2010 11:39:36 ]
pi_85387673
Gister nog iets leuks, in de ochtend zet ik daar mijn auto neer en rij hem met zijn auto naar werk. Dan met OV terug naar huis. 's Middags weer terug naar dat werk en met zijn auto werk weer terug. Wil ik wegrijden met mijn auto, ben ik m'n sleutels vergeten. En met OV duurt het ongeveer 2 uur om thuis te komen ipv de auto waarmee het maar 20 min duurt.
Klant was zo aardig om mij even met zijn auto m'n sleutels te laten halen. Die ga ik niet nog een keer vergeten :P
pi_85388457
Ik zit nu op de bus te wachten in almere bij athlon.. Wat kut zeg dat je ontslagen bent.. Ik heb een keer een opmerking gehad over piepende banden bij arval in meerkerk.. Maar toen reed ik echt 20 ofzo.. Heb toen maar mijn excuses aangeboden ondanks het echt zwaar overtrokken was. Ew is er toen niet aan te pas gekomen though.. Beetje kinderachtig dat ze meteen ew hebben gebeld..
pi_85388620
Wat kut Randy, wellicht kan je het proberen bij een andere chauffeursdienstverschaffer. Maar wellicht dat ze vragen gaan stellen waarom je ontslagen bent bij EW.
pi_85397080
Ze hoeven toch niet te weten dat je bij Easy Way hebt gewerkt, laat staan ontslagen bent..

Btw.. Ik word vaak bijna aangereden daar in Almere door van die idioten die autotrailers volrijden en leeghalen.. Mogen ze die ook wel eens aanpakken..
pi_85398667
quote:
Pff balen zeg.

Ik moest vanmiddag een huurauto ophalen, zegt die klant tegen mij: "Ik heb een klein ongelukje met de auto gehad." Ik ging kijken naar de schade, bleek de hele rechterkant van de auto in puin te liggen, buitenspiegel kapot en de hele rechterkant vol deuken en krassen. :')
pi_85401550
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Pff balen zeg.

Ik moest vanmiddag een huurauto ophalen, zegt die klant tegen mij: "Ik heb een klein ongelukje met de auto gehad." Ik ging kijken naar de schade, bleek de hele rechterkant van de auto in puin te liggen, buitenspiegel kapot en de hele rechterkant vol deuken en krassen. :')
En als klap op de vuurpijl had je fleetrent en moest je alle krasjes noteren? :P

Helaas weer niet gebeld voor morgen :(
pi_85401635
Ik had wel Fleetrent vandaag, maar heb niet gebeld. Na 20x weet ik echt wel hoe het moet.
pi_85401834
Was vandaag voor het eerst bij Athlon Almere, wist niet waar ik heen moest rijden ...

Uiteindelijk maar gevraagd, moest ik door het hek daar op het terrein, weet ik dat ook weer voor de volgende keer! :X
pi_85402291
Ik ging daar ook de eerste keer de mist in ;)
pi_85407184
Ik reed de eerste keer helemaal rechts dat occasioncenter half in.. Ik denk ik ben er! :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:29:36 #292
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_85440969
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Fleauris het volgende:
Morgen weer 2 ritjes

Eerste is een Volkswagen busje afleveren bij Walibi World in Biddinghuizen :9
Best een aparte opdracht, want ik heb echt geen flauw idee waar op dat park ik een fatsoenlijke receptie kan vinden.
Waar heb je deze uiteindelijk afgeleverd, want morgen moet ik ook een VW transporter daar heen rijden :P
pi_85442906
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:55 schreef Mallet het volgende:
Ik reed de eerste keer helemaal rechts dat occasioncenter half in.. Ik denk ik ben er! :')
Yep had ik ook, na eerst helemaal een rondje eromheen te hebben gereden :P
pi_85443401
Morgen twee ritten, waarvan de eerste naar het hoge noorden.. Tijd geleden dat ik daar ben geweest. Vervolgens moet ik 3 uur naar mijn 2e adres reizen met het OV, waarvan 2 uur in één bus..
pi_85445029
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef Mallet het volgende:
Morgen twee ritten, waarvan de eerste naar het hoge noorden.. Tijd geleden dat ik daar ben geweest. Vervolgens moet ik 3 uur naar mijn 2e adres reizen met het OV, waarvan 2 uur in één bus..
Ga je achterin op de laatste lange rij stoelen liggen pitten ;)
pi_85445798
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Waar heb je deze uiteindelijk afgeleverd, want morgen moet ik ook een VW transporter daar heen rijden :P
Slagboom door, en dan rechts, en dan weg volgen tot je links bordje kantoor ziet staan.

* rub3n brengt post bij Walibi World
pi_85446885
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef Mallet het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, van enschede naar doetinchem. :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:18:01 #298
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_85451387
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef rub3n het volgende:

[..]

Slagboom door, en dan rechts, en dan weg volgen tot je links bordje kantoor ziet staan.

* rub3n brengt post bij Walibi World
Bedankt, net even op google maps gekeken en het is me al duidelijk :) Morgen maar één ritje dus ik kan er gelijk een dagje walibi aan vast plakken :o
pi_85454774
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:24 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad, van enschede naar doetinchem. :')
God ja.. Die route ken ik maar al te goed.. Woon in Doetinchem en word inderdaad ook wel eens naar Enschede gestuurd.
pi_85465117
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Bedankt, net even op google maps gekeken en het is me al duidelijk :) Morgen maar één ritje dus ik kan er gelijk een dagje walibi aan vast plakken :o
Held!
pi_85482592
quote:
Jij bent zeker 'Jan Smit'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')