quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Overigens donderdag mijn 100e rit gemaakt.
Gewoon bellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik zou hem nog een keer invullen. We hebben namelijk een e-mailtje gekregen dat ze nieuwe hikers zoeken. Misschien dat het helpt.
Fingers crossed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik werd na precies 6 maanden opgebeld, er is dus nog hoop.
Aanvangstijd is een schatting, als je echt een auto op of voor een bepaald tijdstip moet ophalen dan staat het expliciet in je ritgegevens... vaak is de aanvangstijd gewoon de openingstijd van de dealer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maandag m'n tweede werkdag, weer twee ritten, jammer genoeg sluiten ze niet helemaal op elkaar aan. De eerste auto heeft een aanvangstijd van 9:00 (moet je er dan echt om 9 uur zijn?), het is een ritje van ongeveer anderhalf uur en ik moet de auto voor 12 uur afleveren, dat gaat dus ruimschoots lukken. De tweede auto kan ik echter pas om 15:30 ophalen, dat wordt dus uren wachten.En die moet ik pas om 19:00 afleveren, dus ook daar heb ik ruim de tijd voor. Ik hoef in ieder geval geen snelheidsovertredingen te maken.
Ja, ik had de ov-tijd tussen het afleveradres van mijn 1e en het startadres van mijn 2e rit op anderhalf uur ofzo geschat, maar volgens 9292ov is het 3 uur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:32 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Aanvangstijd is een schatting, als je echt een auto op of voor een bepaald tijdstip moet ophalen dan staat het expliciet in je ritgegevens... vaak is de aanvangstijd gewoon de openingstijd van de dealer.
Je moet gewoon zorgen dat je die eerste auto op tijd ophaalt om hem rond half a kwart voor twaalf af te leveren, dan heb je nog wat speling voor file enzo... Als het goed is hoef je dan na je ov aansluitingen niet meer zo lang te wachten bij je tweede adres..
Ik ga dus wel altijd zo vroeg mogelijk. Als er in mijn ritgegevens staat auto TUSSEN 08:00 en 09:00 OPHALEN zorg ik gewoon dat ik er om 08:00 ben. Dan heb ik én veel speling als ik problemen krijg onderweg (of op het ophaaladres) én de kans dat ik wat eerder klaar ben 's middags. Als ik ritten heb die niet aansluiten (lees: dus met wachttijd) dan zit ik die tijd ook gewoon uit, want dat krijg je gewoon betaald.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:32 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Aanvangstijd is een schatting, als je echt een auto op of voor een bepaald tijdstip moet ophalen dan staat het expliciet in je ritgegevens... vaak is de aanvangstijd gewoon de openingstijd van de dealer.
Je moet gewoon zorgen dat je die eerste auto op tijd ophaalt om hem rond half a kwart voor twaalf af te leveren, dan heb je nog wat speling voor file enzo... Als het goed is hoef je dan na je ov aansluitingen niet meer zo lang te wachten bij je tweede adres..
Serieus?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik werd na precies 6 maanden opgebeld, er is dus nog hoop.
En laat geworden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
En ik ben weer onderweg naar Amsterdam.
Eens kijken hoe laat ik vanacht thuis ben.
Welke concurrent was dat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Serieus?
Na drie weken was ik het zat en heb hen gebeld. Toen ik een antwoord kreeg die zei dat ik maar nog langer moest wachten heb ik meteen bij de concurrent gesolliciteerd. Die belde binnen twee weken.
Dat is nog later dan dat ik was afgelopen 2 dagen, toen was het rond 2:45.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik was iets voor 04:00 thuis.
Dus ja.
Ow, de auto die ik reed was in A'dam een kijkmagneet. Iedereen wilde dat ik gas gaf et cetera.
Ik vind het wel een mooie bak die RCZ. Heb de triotest in de Autoweek gelezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:34 schreef Randy_S het volgende:
Ik had vandaag het geluk om in een nieuwe Peugeot RCZ te rijdenvan Breukelen (Peugeot Experience Center) naar Almere
2.0 diesel, dat wilde wel knallen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie bak die RCZ. Heb de triotest in de Autoweek gelezen.
Ik ben ook een keer bij het Experience Center in Breukelen geweest. Dat was de dag dat Nederland tegen Brazilië speelde en het zo bloedheet was. Het lopen naar het station was toen echt killing in die hitte.
Die 1.6 met 200 pk zal anders aardig vooruit komen dacht ik zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die RCZ, ik heb 'm nog niet gereden hoor, maar kom op. Als je een sportwagen maakt zorg je toch voor RWD, of als 't echt niet anders kan voor AWD. Maar een sportauto met FWD?
Een beetje jammer, en dan ook niet echt een uitspringende spannende motorisering. De keuze tussen een 1.6 benzine of een 2.0 diesel?
De auto had potentie.
200 pk is niet weinig, maar om het echt veel te noemen, maar je hebt goedkopere auto's met zoveel pk of meer. Die RCZ is een auto voor erbij, en dan wil je toch sportiviteit, vermogen en achterwielaandrijving en toch geen sportiever vormgegeven 308?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Die 1.6 met 200 pk zal anders aardig vooruit komen dacht ik zo.
Dat is wel freaky! Zo pinde ik een keer in een winkel in Amsterdam en mijn nichtje stond achter me.. Zegt ze... "HEEEH?! Sorry hoor maar je hebt dus precies dezelfde pincode als ik!"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vandaag mijn tankpas gekregen, de pincode is toevallig precies hetzelfde als die van mijn bankpas.Die zal ik iig niet zo snel vergeten.
Goede keus!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef rub3n het volgende:
Jongens!
Ik begin in september met een HBO opleiding. Zoveel mogelijk bijverdienen dus! En mijn huidige baan komt wellicht te vervallen door grote reorganisaties binnen het bedrijf.
Student chauffeur! Hoe bevalt dat nou? En wat zijn de "eisen" zo'n beetje?
Ik ben wel een beetje aan de dikke kant, nouja gewoon ronduit dik. Zijn de auto's beetje ruim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat 1. ik kom altijd zo kwart voor het hele uur daar aan. Omdat 2. ze daar altijd alles op hun gemakje doen. Omdat 3. de afleverprocedure zuigt. Omdat 4. het ov gewoon KUUUUT is.
Dankje, dat helpt.
Het kriebelt om de volgende keer dat ze bellen voor een rit te vragen voor welke leasemaatschappij het is. En als het dan ING is om dan te weigeren. Maar dat lijkt me niet zo verstandig. Fuck it.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Beste collega's,
Mag ik weer klagen?Ben jij nou een vent? Als je die bus mist so what? Ga je daar lekker zitten... muziekje drbij, misschien wat te eten... ik rij graag voor INGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat 1. ik kom altijd zo kwart voor het hele uur daar aan. Omdat 2. ze daar altijd alles op hun gemakje doen. Omdat 3. de afleverprocedure zuigt. Omdat 4. het ov gewoon KUUUUT is.
Dankje, dat helpt.
Het kriebelt om de volgende keer dat ze bellen voor een rit te vragen voor welke leasemaatschappij het is. En als het dan ING is om dan te weigeren. Maar dat lijkt me niet zo verstandig. Fuck it.
Ja toch wel. Het maakt me ook vaak niets uit als ik een bus mis. Maar op een of andere manier bij ING wel. En daar kan ING niks aan doen, weet ik (tenminste, ze kunnen er eens rekening mee houden en je meteen helpen als je daar komt ipv nog leuk staan beppen). Maar het is altijd hetzelfde liedje. En nog iets, het zal wel aan mij liggen maar in 90% van de gevallen dat ik voor ING rij, heb ik een of andere kutauto (afgelopen 3 keer TNT busjes bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:26 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ben jij nou een vent? Als je die bus mist so what? Ga je daar lekker zitten... muziekje drbij, misschien wat te eten... ik rij graag voor ING
Marktplaats?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef brtausi het volgende:
Weet iemand waar je voor een "studentenprijsje"een aktetas kan kopen? Alles wat ik zie begint rond de 200
Rond 11 uur, heb een dik half uur op de bus staan wachten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Marktplaats?
Hoe laat was je bij ING enpe?
Eén transport kost de klant dus minimaal 45 euro. Wellicht voor degenen die het wilden weten.quote:Door het gebruik van een efficiënt planningssysteem combineren wij optimaal de transportopdrachten van meerdere opdrachtgevers. Dit stelt ons in staat uw opdrachten tegen een zeer scherp tarief uit te voeren. Het merendeel van de transporten wordt uitgevoerd tegen een vaste ritprijs. Op contractbasis kan dit al vanaf ¤45,00 per transport.
Ik heb idd vrij weinig te doen. Beetje leren voor herkansingen enzo. Maar wil niet vlotten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Mallet het volgende:
Die foto's heb ik inderdaad ook al een keer gezien. Evenals die ¤ 45 per transport. Had je vandaag niets te doen Hojdhopper?
![]()
ING Car Lease in Breda heeft inderdaad een ietwat uitgebreide afleverprocedure. Maar ik kan het goed begrijpen dat het op deze manier moet. Het terrein is zó groot. Zie daar maar eens overzicht te houden als iedereen auto's overal neerzet. Ik was laatst vergeten de 2e pagina van mijn ritgegevens te printen, dus ik had de procedure niet op papier. En juist dan ga je aan bepaalde dingen twijfelen. Belde ik de hikerlijn.. Kreeg ik iemand aan de telefoon die normaal geen transportplanning doet.. Vet chagrijnig.. "JA WAAR STAAT DAT DAN? ER STAAT HEEL VEEL BIJ DE RITINFO!". Ik dacht ik kan het beter even checken dan dat ik straks iets verkeerd doe.
Btw als je ook een auto moet meenemen moet je dat meteen ff aangeven. Anders kan je weer helemaal teruglopen naar de plek waar je net je auto hebt geparkeerd
Dat had ik dus gisteren ook. En ik haalde de halte niet toen ik hem zag aankomen. Ik stak dus ook mijn hand op bij die inrit (zelfde die jij bedoelt denk ik) en hij reed door. Op zich heeft ie ook het recht om door te rijden. Maar hij was dus 2 minuten te vroeg. Dan denk ik 'jaaaaaaaa kutchauffeur'.quote:Ik heb laatst overigens vanaf ING naar de bushalte gerend.. Keihard. Was helemaal kapot en de bus zag ik al aankomen. Toen is hij net voorbij de halte bij zo`n inrit gestopt.
Haha grap, ik heb ook een keer nog langs de a27 gestaan om mijn (late)lunch te eten... ik was toch al heel vroeg en had die bus naar gilze rijen waarsch met 10 minuten niet gehaald...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag weer 7 uur gewerkt. Nog even een paar uur maken voordat ik stop.
Wat wordt er veel gezeikt over dat ING trouwens. Je moet het gewoon handiger aanpakken.
Ik bekijk altijd de bustijden van het tijdstip waarop ik ongeveer in Breda ga aankomen. Ga ik daar overheen en moet ik dus dik lang wachten? Dan rijd ik gerust rechtsaf in plaats van linksaf bij afslag 16, gewoon om nog even wat tijd te doden in de auto (ssst). Ik zorg er dus voor dat ik een minuut of 20/25 voordat de bus vertrekt aankom, zodat ik ook nog wat speling heb en dan vaak maximaal maar 5/10 minuten op de bus hoef te wachten.
En zo uitgebreid is die innameprocedure toch niet? Gooi je auto voor de deur, vraag een kaartje, gooi je auto op het terrein, vermeld het nummer + kenteken op het kaartje en breng het kaartje terug. Dat is 5 minuten als je doorloopt en 10 minuten als je het op je knieën doet.
Ja, ik zie 't probleem ook niet echt. Of je nu 20 min later bent omdat je ergens stilstond ofzo, of dat je 20 minuten extra werkt omdat je de bus mist...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:08 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Haha grap, ik heb ook een keer nog langs de a27 gestaan om mijn (late)lunch te eten... ik was toch al heel vroeg en had die bus naar gilze rijen waarsch met 10 minuten niet gehaald...
Ik ben dan wel echt "dik-dik" hé: P Maar ik vind autorijden echt cool! Heb mijn rijbewijs nu 1,5 jaar. Wat aan de korte kant is als ik de eisen op sommige sites zie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Goede keus!
Wat betreft studentchauffeur-eisen, dat zijn er niet bijzonder veel.
Je moet:
- Minimaal 6 maanden je rijbewijs hebben.
- In het bezit zijn van een ov-weekkaart
- Van autorijden houden.
Meer was het volgens mij niet.
Wat betreft je vraag over dik zijn en auto's rijden, ik ben zelf ook niet de slankste, maar heb nog nooit last van veel te kleine auto's gehad, integendeel zelfs, in Audi A6en BMW 5-series en Mercedes Vito past het heerlijk. Enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is in de wat warmere periodes je misschien sneller zweet aangezien je soms best wel wat afstanden lopend moet afleggen. Meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |