abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84625558
Ik heb een keer een Tucson gehad, kutbak inderdaad. Volvo S80 daarentegen _O_ En dan had ik "slechts" de 2.5T
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:04:42 #102
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84625903
Ik ben eens met een Volvo S80 naar Strassbourg gegaan, het vreemdste is dat je net zo fit uitstapt als dat je bent ingestapt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84626133
Ik heb morgen een Chrysler Voyager. Die hebben we nog niet eerder gehad.
pi_84632847
Volgens mij is het druk in Breda, mijn ritten voor morgen zijn onmogelijk ingedeeld. Wordt nu teruggebeld, hoop ik :')
pi_84633551
Waarom zeggen ze dat de 'EW-Inlogpagina' alleen in IE werkt? Bij mij werkt alles met Firefox, zelfs zonder plugin.

Hebben jullie trouwens gebeld de dag voordat je voor het eerst beschikbaar bent? Stond in een mailtje dat dat verstandig was, dus dat ga ik maar even doen morgen. :)
pi_84633647
Dat hebben ze sindskort pas gefixt, voorheen deed ie het alleen in IE. Ik heb niet gebeld de dag voordat ik het eerste beschikbaar was, maar dat was geen enkel probleem in de praktijk.
pi_84633678
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom zeggen ze dat de 'EW-Inlogpagina' alleen in IE werkt? Bij mij werkt alles met Firefox, zelfs zonder plugin.

Hebben jullie trouwens gebeld de dag voordat je voor het eerst beschikbaar bent? Stond in een mailtje dat dat verstandig was, dus dat ga ik maar even doen morgen. :)
Ik heb dat wel gedaan. Kreeg toen de volgende dag mijn eerste rit.
pi_84633760
Wat een heldentopic is dit ook, binnen 2 minuten antwoord op al je vragen.

Oppassen met tanken trouwens:

http://www.nu.nl/algemeen(...)oek-met-benzine.html

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 17:17:03 ]
pi_84635583
Oja moet morgen nog eventjes tanken :)
pi_84636021
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat een heldentopic is dit ook, binnen 2 minuten antwoord op al je vragen.

Oppassen met tanken trouwens:

http://www.nu.nl/algemeen(...)oek-met-benzine.html
Als er toevallig iemand is, dan wel. ;) Zo niet, dan kan je binnen 2 uur een antwoord verwachten.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84637663
Heeft een Tram net zo'n incheck paaltje als een bus?
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_84637887
Hangt van de plaats af, Amsterdam net zoals in de bus. In Utrecht op het perron.
pi_84646347
Heb in Utrecht ook gewoon in de tram kunnen inchecken :/
Lol ik krijg net een mail dat ze hikers zoeken bij Easyway vanaf september... vriend van me wacht al een halfjaar op uitnodiging... kunnen ze die wel eerst opbellen :P

@Rizzo ik heb een keer die Santa Fe moeten rijden... zei die man: voorzichtig.. hij heeft best wel pit! :')
pi_84647155
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb morgen een Chrysler Voyager. Die hebben we nog niet eerder gehad.
Heb morgen ook een Chrysler maar dan een Captiva, had ik ook nog niet eerder gehad.
pi_84664068
9 augustus mijn eerste rit :)
hij wil om 6 uur vertrekken, dat wordt dus vroeg op staan
pi_84665724
btw, worden de reistijden van en naar het ophaal/aflever adres bij de meeste hier vergoed?
Bij mij niet.
pi_84669247
Maandag mijn eerste ritten:

sappemeer-almere in een mini
almere-houten in een polo

Hoe declareer je strippenkaarten? (die hebben ze hier nog) :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:19:58 #118
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84671102
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef brtausi het volgende:
btw, worden de reistijden van en naar het ophaal/aflever adres bij de meeste hier vergoed?
Bij mij niet.
Check, ik krijg betaald vanaf het moment dat ik thuis vertrek totdat ik thuis aankom. :)
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84671729
Vandaag mijn laatste ritjes gedaan, mogelijkheid tot prive-chauffeur blijft nog open staan. Zal de mooie auto's wel missen, de bedrijfsbusjes niet ;)
pi_84671898
Zo`n Voyager rijdt wel apart. Het is echt een slagschip maar wel comfortabel. Alleen het deint nogal. Moest wel even opletten op de A1 bij Amsterdam met die versmalde rijstroken. Sommige auto's bleven gewoon achter me plakken voor de zekerheid :'). Overigens lust dat ding wel een behoorlijke slok. Ik zag de benzinemeter gewoon zakken zowat. Motor viel een beetje tegen. Ondanks het gewicht presteert de 2.8 liter niet echt denderend.

Ben echt gesloopt. Net thuis en vanochtend om 06.15 vertrokken en ik had het laat gemaakt gisteren.

Kwam bij Vallei Auto Groep in Veenendaal nog 3 andere hikers tegen vanochtend. Normaal zie ik daar echt niemand.

Mensen vandaag nog rond Arnhem CS of Ede-Wageningen CS geweest? Krijg je vanwege het ongemak zo`n plastic zakje met een aantal dingen erin waaronder een overgangskaartje van 2e naar de 1e klasse. Kan je een hele dag 1e klas reizen. Ik heb er 2 :P.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:48:00 #121
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84674083
Wat een rotdag vandaag. Het was al een strakke planning vandaag maar toen moest ik op het tweede adres nog wachten op de auto, daar schade aan de dorpel gemist die ik pas op het afleveradres zag vervolgens een dik uur in de file gestaan. Vanmorgen om acht uur begonnen en waarschijnlijk rond half 8 thuis
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:51:20 #122
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_84674184
Zo'n overgangskaartje is wel relaxed :P

Vandaag 3ritten gehad, laatste in een Prius :{ Dat rijdt niet echt door...
Maarja, maandag weer 3! :)

En hoe doen jullie het met opsturen van de ritbonnen als je OV transacties nog niet online staan. Nu is er nog een extra weekend, maar als dat niet zo is moet je 5dagen wachten totdat je al je transacties online hebt staan. Stuur je het transportformulier dan wel op en de ritbon met de volgende zending oid.?
pi_84675146
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef Fleauris het volgende:
En hoe doen jullie het met opsturen van de ritbonnen als je OV transacties nog niet online staan. Nu is er nog een extra weekend, maar als dat niet zo is moet je 5dagen wachten totdat je al je transacties online hebt staan. Stuur je het transportformulier dan wel op en de ritbon met de volgende zending oid.?
Dit is al een paar keer eerder aan bod gekomen in deze topicreeks, maar ik zal nog wel even antwoorden.

"U kunt een declaratiebon uitprinten bij de automaten van het GVB en het RET op de metrostations. Verder kunt u een transactieoverzicht af laten drukken bij de lokketen van Arriva, GVU, RET en bij de loketten van de NS (niet de loketten gevestigd in de Kiosk, Wizzl of AH togo)."

Aangezien mijn ov-chipkaart bij mij ook elke keer een paar dagen duurt heb ik vandaag ook een overzicht uit laten printen bij Tickets & Service van NS. Die heb ik vervolgens bij mijn ritbonnen gevoegd. Ik had 2 ritten vandaag dus ik heb hem even gekopieerd en aangekruist welke transacties bij de betreffende rit horen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:32:37 #124
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_84675254
Kunnen ze bij een Tickets en Service ook de ritten van bvb. Veolia, RET e.d. zien?
Of moet je dan bij elk vervoersbedrijf los de declaratiebonnen uit gaan printen
pi_84675664
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:32 schreef Fleauris het volgende:
Kunnen ze bij een Tickets en Service ook de ritten van bvb. Veolia, RET e.d. zien?
Of moet je dan bij elk vervoersbedrijf los de declaratiebonnen uit gaan printen
Ja dat kunnen ze zien. Ze printen gewoon de laatste 10 (geloof ik) transacties uit van je OV-Chipkaart. Bij mij staat er van vandaag bijvoorbeeld ook SYNTUS, CONNEXXION, GVB.. Bij de transacties.

Je ziet overigens niet de naam van de halte o.i.d. Dus je moet even goed kijken welke transactie bij welke rit hoort, maar daar kom je wel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')