Ik heb dat wel gedaan. Kreeg toen de volgende dag mijn eerste rit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom zeggen ze dat de 'EW-Inlogpagina' alleen in IE werkt? Bij mij werkt alles met Firefox, zelfs zonder plugin.
Hebben jullie trouwens gebeld de dag voordat je voor het eerst beschikbaar bent? Stond in een mailtje dat dat verstandig was, dus dat ga ik maar even doen morgen.
Als er toevallig iemand is, dan wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat een heldentopic is dit ook, binnen 2 minuten antwoord op al je vragen.
Oppassen met tanken trouwens:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oek-met-benzine.html
Heb morgen ook een Chrysler maar dan een Captiva, had ik ook nog niet eerder gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb morgen een Chrysler Voyager. Die hebben we nog niet eerder gehad.
Check, ik krijg betaald vanaf het moment dat ik thuis vertrek totdat ik thuis aankom.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef brtausi het volgende:
btw, worden de reistijden van en naar het ophaal/aflever adres bij de meeste hier vergoed?
Bij mij niet.
Dit is al een paar keer eerder aan bod gekomen in deze topicreeks, maar ik zal nog wel even antwoorden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef Fleauris het volgende:
En hoe doen jullie het met opsturen van de ritbonnen als je OV transacties nog niet online staan. Nu is er nog een extra weekend, maar als dat niet zo is moet je 5dagen wachten totdat je al je transacties online hebt staan. Stuur je het transportformulier dan wel op en de ritbon met de volgende zending oid.?
Ja dat kunnen ze zien. Ze printen gewoon de laatste 10 (geloof ik) transacties uit van je OV-Chipkaart. Bij mij staat er van vandaag bijvoorbeeld ook SYNTUS, CONNEXXION, GVB.. Bij de transacties.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:32 schreef Fleauris het volgende:
Kunnen ze bij een Tickets en Service ook de ritten van bvb. Veolia, RET e.d. zien?
Of moet je dan bij elk vervoersbedrijf los de declaratiebonnen uit gaan printen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |