Het was inderdaad ~330km één kant op. Ik heb gister een kleine 12 uur gewerkt en rond de 550km gemaakt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Mallet het volgende:
Naar Zeeland.. Kan het nog verder weg voor jou.. Hoe lang moet je rijden? Ik heb geloof ik maximaal 2 uur gereden ofzo.. In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.
Haha, ik denk dat die maar per mail gaat ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, als je de brief met de auto gaat afleveren ken ik nog wel een route voor je die je moet rijden.
Nop, nooit. Alleen bij het sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:58 schreef Mallet het volgende:
Even de meiden op het kantoor vaarwel zeggen. Na al die uren aan de telefoon. Ben je nog wel eens op kantoor geweest gedurende de jaren dat je voor ze hebt gewerkt Maharbal?
Ach, ik doe 't wel per mail ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Mathijz het volgende:
Maar per brief? Ging bij mij vanmiddag gewoon per telefoon.
Het kan zijn dat het me even is ontgaan, maar waarom stop jij ermee Mathijz?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Mathijz het volgende:
Maar per brief? Ging bij mij vanmiddag gewoon per telefoon.
Niet. Zij kunnen ook niet bewijzen dat jij dat wel hebt gedaan, en alles gaat dus voor rekening van de (oude) berijder.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoef je bij Athlon helemaal geen schade te noteren? Hoe kun je dan ooit bewijzen dat jij evt. schade niet hebt veroorzaakt?
Dan kan degene die de auto heeft afgegeven toch zeggen dat hij niet voor die schade heeft getekend, maar dat valt natuurlijk ook niet te bewijzen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef Haque het volgende:
Hoe kunnen ze dat uberhaubt noteren, als jij schade rijd kun je dat toch gewoon later nog bij op het formulier zetten? (als er geen kopie is achtergelaten dan)
Nee, niet in de bussen in Groningen en Drenthe. (Qbuzz)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef enpe het volgende:
Heb nog overal mijn ov-chipkaart kunnen gebruiken dus zou het niet weten, OV-chipkaart nog helemaal niet in gebruik dan in jouw regio?
De buschauffeurs zullen vast wel weten dat de OV-weekkaarten op dit moment niet geldig zijn..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:27 schreef Haque het volgende:
Toen ik met mijn ov chipkaart in drenthe kwam zeiden ze "oh is wel goed ga maar zitten"
Precies. Ik heb het ook al geprobeerd vorige week, maar ik moest toch een strippenkaart gebruiken van de chauffeur. Alleen in het weekend kun je zo instappen omdat ze het verschil tussen week en weekendov niet kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Viezze het volgende:
[..]
De buschauffeurs zullen vast wel weten dat de OV-weekkaarten op dit moment niet geldig zijn..
Hm ik had maar 8 ritten deze maand, dus zal bij mij wel mee vallen. Heb het trouwens eerder opgestuurd. Was het namelijk de 15e vergeten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef LastClick het volgende:
Heel pakwerk aan ritbonnen etc. opgestuurd... flink wat administratie met al die voorgeschoten kosten.. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |