Groningen naar Breda in 1:45 uur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef Haque het volgende:
[..]
Morgen Apeldoorn >> Born (1 uur 50 minuten)
En Eindhoven >> Almere (1 uur 40 minuten)
Ik heb bijna altijd ritten langer dan een uur.
Sorry mate.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef enpe het volgende:
[..]
Eindhovuh! Maar mijn 2e rit gaat regelmatig richting Breda, dus niet al mijn werk afpakken.
Wel vaker van Born naar het noorden van het land (Groningen stad en Joure in Friesland). Ben dan wel zo'n 3 uur onderweg hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Mallet het volgende:
In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.
Je hebt hikers en privé-chauffeurs. Bij het hiken moet je gewoon een auto van A naar B brengen (iemand anders kan dit wel beter verwoordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 04:41 schreef Forgottenone het volgende:
Deze baan lijkt mij geschikt, maar wat houd het precies in.
Het is toch niet zoals een Taxichauffeur mensen oppikken, maar meer zakenmensen rondrijden toch?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 04:41 schreef Forgottenone het volgende:
Deze baan lijkt mij geschikt, maar wat houd het precies in.
Het is toch niet zoals een Taxichauffeur mensen oppikken, maar meer zakenmensen rondrijden toch?
En bij hiken is het dus idd zo dat je lege auto's van A naar B brengt. Dit kunnen bijvoorbeeld einde-lease auto's zijn, maar ook auto's die schade hebben opgelopen en gerepareerd moeten worden (blikschade e.d.). Je rijdt dus voornamelijk naar leasemaatschappijen, schadebedrijven, en klanten (dat kan zijn op hun werk of thuis).quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Je hebt hikers en privé-chauffeurs. Bij het hiken moet je gewoon een auto van A naar B brengen (iemand anders kan dit wel beter verwoorden)
Dan moet je flink wat geduld hebben, want bij cc heb je minimaal 2 jaar rij-ervaring nodig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:01 schreef Forgottenone het volgende:
Heb nu nog geen rijbewijs, mag pas in november beginnen.
Toch bedankt voor de tip.
Verdient het een beetje dan?
Ik zou wel gaan hiken, Het heeft veel voordelen (je leert het weggennet vrij goed uit je hoofd enzo). En veel hikers stromen door naar privechauffeur. Dat van dat auto's wassen komt niet veel voor.hoor. Maar zo'n 2 keer per jaar ofzo. Sommigen hebben het zelfs nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:14 schreef Forgottenone het volgende:
Ooh dat is dan wel minder. Voor die 2 jaar raden jullie hiken af? Of is het wel te doen, want ik heb niet echt zin om auto's te wassen.
Daarbij moet je heel flexibel zijn of hoe gaat het hierbij in z'n gang als er iets beschikbaar is. Moet je je dan inschrijven ofzo?
Shitt, wat een baan! Dit is dus wat ik zoek!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik zou wel gaan hiken, Het heeft veel voordelen (je leert het weggennet vrij goed uit je hoofd enzo). En veel hikers stromen door naar privechauffeur. Dat van dat auto's wassen komt niet veel voor.hoor. Maar zo'n 2 keer per jaar ofzo. Sommigen hebben het zelfs nog nooit gedaan.
Maar je vult je beschikbaarheid in, dat kun je per week doen. En dan word je de dag van tevoren gebeld of je nog kunt werken. En dan neem je de rit aan, of niet. Dus het is heel flexibel omdat je het zelf in plant (zo gaat het tenminste bij EW, bij anderen weet ik niet).
Nah, het kan wel zijn hoor, dat je soms maar 4 uurtjes werkt. Dat hangt er natuurlijk van af hoe veel ritten je hebt, waar je heen moet, hoe druk het op de weg is. Maar ga maar uit van 7 uur per dag dat je werkt. Dan kan het altijd meevallen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:25 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Shitt, wat een baan! Dit is dus wat ik zoek!
Wat verdien je als Hiker gemiddeld?
En tikt het per maand een beetje aan, want je maakt geen 6 urige werkdag zoals bij andere bijbanen bijvoorbeeld.
Tevens bedankt voor de uitleg.
Hier ook, je wordt gewoon gebeld of je kan rijden. Dit kan een week van te voren zijn, of een dag en als je een avondrit krijgt zelfs een paar uur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik zou wel gaan hiken, Het heeft veel voordelen (je leert het weggennet vrij goed uit je hoofd enzo). En veel hikers stromen door naar privechauffeur. Dat van dat auto's wassen komt niet veel voor.hoor. Maar zo'n 2 keer per jaar ofzo. Sommigen hebben het zelfs nog nooit gedaan.
Maar je vult je beschikbaarheid in, dat kun je per week doen. En dan word je de dag van tevoren gebeld of je nog kunt werken. En dan neem je de rit aan, of niet. Dus het is heel flexibel omdat je het zelf in plant (zo gaat het tenminste bij EW, bij anderen weet ik niet).
Ja goed, dat kan idd ook gebeuren. Maar ik blijf steken op max 12 uur. Dan ben je wel gesloopt hoor, vooral als je veel moet OV'en, maar dat moet jij wss niet zo veel als p.c.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb trouwens meegemaakt dat je op een dag 16 uur werkt.
Haha, zeer relaxt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:39 schreef Hojdhopper het volgende:
Neu helemaal niet. Meestal is het zo dat als je wordt teruggebeld je al bent aangenomen.
Ik heb 't gehad met iemand die ik moest rondrijden en die bij mij in de buurt woonde dus moest er met m'n eigen auto naartoe.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja goed, dat kan idd ook gebeuren. Maar ik blijf steken op max 12 uur. Dan ben je wel gesloopt hoor, vooral als je veel moet OV'en, maar dat moet jij wss niet zo veel als p.c.
• Audi RS4quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Haha, zeer relaxt.
De privechauffeurs van hier al in dikke bakken gereden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |