Ik zou het niet weten, ik kom alleen bij Athlon Almere.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:56 schreef About2Break1 het volgende:
Maandag als eerst rit een Audi A3 die volgens de ritinfo naar Athlon in Nijmegen moet, transportformulier geeft als eindadres Kerkenbos 1113 aan, maar Athlon in Nijmegen zit aan de Fabrieksstraat. Net even op maps gekeken maar op de kerkenbos zit ook helemaal niets wat er mee te maken zou kunnen hebben.
Ik stuur én het treinkaartje én de transactiebon mee. Is het altijd goed.quote:Maandag ook weer 2 ritjes, maar wat moet je nu eigenlijk opsturen? Het treinkaartje of de transactiebon daarvan?
En hoe doen jullie het aan het einde van de maand als nog niet alle ov-chipkaart transacties op ov-chipkaart.nl staan?
Bedankt Mallet (en al anderen ook natuurlijk) voor alle hulp aan deze beginnende hikerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef Mallet het volgende:
Fabriekstraat is het oude adres van Athlon Nijmegen. Ze zitten wel op Kerkenbos 11-13. Ik ben er vanochtend nog geweest.
Ik zag nog een collega van Easy Way (schoudertas) en ik riep.. "Jo collega.." Zegt die klootzak (als hij me gehoord heeft) gewoon niets terug..
Weer 9,5 uur gemaakt. Alles ging voorspoedig.
Je krijgt wel de uren betaald die je in de trein zit terug naar huis, bij andere banen niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef brtausi het volgende:
Mijn loon zal bij Zapp 8,40 worden (ben 23). Na het checken van andere lonen is het toch wat aan de lage kant.
Met andere lonen bedoel die van sommige chauffeurs diensten die in dit topic voorkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je krijgt wel de uren betaald die je in de trein zit terug naar huis, bij andere banen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd Shizzefris tegengekomen. Was best chill ja. Vergeet nou niet om saldo op je ov-chip te zetten!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Shizzefris het volgende:
Vandaag twee ritjes. Van Lelystad naar Eindhoven (Polo bluemotion) en van Venlo naar VIanen (Avensis) bij Alcredis Hojdhopper tegen gekomen, aardige gozer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Borkydude het volgende:
Ik had vandaag een dude afgezet die een afspraak van anderhalf uur had. Ik vijf kilometer verderop naar de AH wat te eten halen, sta ik in de rij na een half uur, belt ie dat ie klaar isEn toen ik terug reed ging de brug open dus de beste man heeft een kwartier in de regen staan wachten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Borkydude het volgende:
Ik had vandaag een dude afgezet die een afspraak van anderhalf uur had. Ik vijf kilometer verderop naar de AH wat te eten halen, sta ik in de rij na een half uur, belt ie dat ie klaar isEn toen ik terug reed ging de brug open dus de beste man heeft een kwartier in de regen staan wachten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:18 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Was die beste man niet boos?![]()
Maandag de keuze, of ik ga een half uur lopen of doe er een uur over met het ov met een enorme omweg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:18 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Was die beste man niet boos?![]()
Maandag de keuze, of ik ga een half uur lopen of doe er een uur over met het ov met een enorme omweg.
Vervoerders kunnen onderling verschillen in snelheid van het online zetten.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef About2Break1 het volgende:
Dat transactie overzicht werkt nog niet helemaal probleemloos, op internet zie ik bepaalde delen van de reis niet die ik wel op een geprint bonnetje zie en andersom.
Trouwens als het bedrijf waar je een auto naar toe brengt geen leasemaatschappij is, moet je dan alsnog de bedrijfsnaam invullen op de ritbon achter naam leasemaatschappij of gewoon leeg laten?(zoveelste vraag)
Nee, volgens mij hebben de mooie vrouwen te maken met het bierquote:Op maandag 26 juli 2010 12:07 schreef Maharbal het volgende:
Fantastisch. Benzineprijzen rond de ~¤1,20, 0.5L bier voor hetzelfde bedrag, goedkoper eten en veel meer![]()
mooie vrouwen.
Alleen met een auto op een verlaagd sportonderstel...is het af en toe leuk stuiteren. Zal me niks verbazen als ik binnenkort nieuwe dempers nodig heb![]()
Dat laatste kan ook aan het feit liggen dat ik er geboren ben![]()
Nop, want voor het bier waren ze ook al mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 12:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hebben de mooie vrouwen te maken met het bier
We zijn inderdaad meer interrailers tegengekomen. Toch had ik het met de auto niet willen missen!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Hehe
Ik ga interrailend trouwens, dus die benzineprijzen maken mij niet zo uitDat goedkope bier echter....
Ik dacht al whut?! Wat bedoelt hij dáár nou weer meequote:Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nop, want voor het bier waren ze ook al mooi
Ik zie overigens dat door mijn edit m'n post nu verneukt is. Dat m'n auto stuiterde heeft weinig te maken met dat ik er geboren ben![]()
![]()
Één na laatste dus
Regio Groningen.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd en welkom bij de club! Welke regio?
Wat worden er veel chauffeurs aangenomen atm zeg.. Waarschijnlijk omdat er veel stoppen per september. Ook veel nieuwe chauffeurs die dit topic vinden.
Ik heb me eind januari ingeschreven en werd precies een half jaar na inschrijving gebeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Tijdens je rijles geen fileparkeren gehad? Ik heb het heel veel geoefend en ook tijdens het examen mocht ik het fijn herhalen.
Maar vanuit welke regio heb jij gesolliciteerd? Ik zag dat je vrij ver van Breda af zit, ongeveer even ver als ik. Indien je uit Groningen komt ben ik benieuwd wanneer je hebt gesolliciteerd, kan ik ongeveer bedenken hoelang ik nog moet wachten
Hmm ik heb me begin mei ingeschreven. We wachten maar weer geduldig afquote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Regio Groningen.
Uit het vorige topic:
[..]
Ik heb me eind januari ingeschreven en werd precies een half jaar na inschrijving gebeld.
Tot m'n 3e.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik dacht al whut?! Wat bedoelt hij dáár nou weer mee!
Gaaf dat je er geboren bent.. Hoe lang heb je er gewoond?
Ik ga voor 2 dagen werken deze week ipv 1.. We shall see..
Afgestudeerd? Zal wel afkicken worden, zeker voor jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tot m'n 3e.
Morgen weer een ritje. Zal nog even een paar ritjes doen tot september. Binnenkort m'n ontslagbrief typen en opsturen.
In principe wel voor master nr1, maar nr2 nog niet (bijna). Maar ik heb nu al een baan aangeboden gekregen, en dat ga ik dan vanaf september parttime doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Afgestudeerd? Zal wel afkicken worden, zeker voor jou
*Jaloers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In principe wel voor master nr1, maar nr2 nog niet (bijna). Maar ik heb nu al een baan aangeboden gekregen, en dat ga ik dan vanaf september parttime doen.
Afkicken van autorijden zal 't zeker worden ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Maharbal het volgende:
TenksIk rijd bezit tenminste wel een 5-serie, en geen 3-serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |