abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84404527
Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,61
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 6 maanden
Min. Leeftijd 18
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website: www.calljames.nl/pages/mobility.htm
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
Flexibiliteit min 2 dagen per week

ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
Flexibiliteit: min. 1 dag per week

Athlon car lease
Website: www.athloncarlease.nl/
Aantal chauffeurs:
Salaris (19) 8,00 (>23) 9,50
Hiking: Ja
Prive chauffeur: Nee
Min aant. jr. rbw: 1
Min. Leeftijd 19
Flexibiliteit min 1/2 dagen per week
Overige eisen: Een net pak

Chauffeurscentrale
Website: www.chauffeurscentrale.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,50
Hiking ?
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 2 jaar
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Pak; zwart of donkerblauw.

Voorgaande topics:
Student chauffeur in 2009
Student Chauffeur #2
Student Chauffeur #3
Student Chauffeur #4
Student Chauffeur #5
Student Chauffeur #6
Student Chauffeur #7
Student Chauffeur #8
Student Chauffeur #9
Student Chauffeur #10
Student chauffeur - #11
pi_84404552
LaPo vorige topic:
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:56 schreef About2Break1 het volgende:
Maandag als eerst rit een Audi A3 die volgens de ritinfo naar Athlon in Nijmegen moet, transportformulier geeft als eindadres Kerkenbos 1113 aan, maar Athlon in Nijmegen zit aan de Fabrieksstraat. Net even op maps gekeken maar op de kerkenbos zit ook helemaal niets wat er mee te maken zou kunnen hebben.
Ik zou het niet weten, ik kom alleen bij Athlon Almere.
pi_84405336
Fabriekstraat is het oude adres van Athlon Nijmegen. Ze zitten wel op Kerkenbos 11-13. Ik ben er vanochtend nog geweest.

Ik zag nog een collega van Easy Way (schoudertas) en ik riep.. "Jo collega.." Zegt die klootzak (als hij me gehoord heeft) gewoon niets terug..

Weer 9,5 uur gemaakt. Alles ging voorspoedig.
pi_84405519
Nog even een reactie op de vorige post van Enpe uit het vorige topic..
quote:
Maandag ook weer 2 ritjes, maar wat moet je nu eigenlijk opsturen? Het treinkaartje of de transactiebon daarvan?

En hoe doen jullie het aan het einde van de maand als nog niet alle ov-chipkaart transacties op ov-chipkaart.nl staan?
Ik stuur én het treinkaartje én de transactiebon mee. Is het altijd goed.
Dat met dat overzicht op ovchipkaart.nl heb ik ook gedonder mee. Dat werkt nog niet helemaal 100% en het duurt ongeveer 7 werkdagen voordat de meeste transacties up to date zijn. Soms komen ze helemaal niet online te staan, aangezien ov-bedrijven zelf verantwoordelijk zijn voor het uitlezen van hun apparaten en het versturen van die informatie.

Het beste wat je kan doen is bij een OV-loket van NS, Arriva, RET etc kijken of je een overzicht van je laatste (10) transacties uit kan printen. Ik heb dat vandaag geprobeerd bij Syntus, maar daar kan dat dus niet. Volgens de medewerkster kan het ook bij een oplaadpunt (wat ik betwijfel).. Ik liep dus even naar de C1000 hier maar die was buiten werking. Misschien probeer ik het later nog een keer en ik hou goed ovchipkaart.nl in de gaten.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:37:37 #5
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84405526
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef Mallet het volgende:
Fabriekstraat is het oude adres van Athlon Nijmegen. Ze zitten wel op Kerkenbos 11-13. Ik ben er vanochtend nog geweest.

Ik zag nog een collega van Easy Way (schoudertas) en ik riep.. "Jo collega.." Zegt die klootzak (als hij me gehoord heeft) gewoon niets terug..

Weer 9,5 uur gemaakt. Alles ging voorspoedig.
Bedankt Mallet (en al anderen ook natuurlijk) voor alle hulp aan deze beginnende hiker
pi_84408780
Haha het zit inderdaad gewoon aan kerkenbos tegenwoordig...
Ik moest er heen toen het gesneeuwd had en in die bocht naar het adres toe was niet gestrooid... daar ga je dan met je bmw3 serie met achterwielaandrijving :/ gelukkig niet gespind XD
Jij bent trouwens lekker bezig met je ritjes, zou bijna denken dat je onze ritjes inpikt ^^ (kidding )
Ow en in de zomermail staat dat je transactiebonnetjes moest sturen dus ik houd de vervoerbewijzen voor mijn eigen administratie..
pi_84410246
Mijn loon zal bij Zapp 8,40 worden (ben 23). Na het checken van andere lonen is het toch wat aan de lage kant.
pi_84410361
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef brtausi het volgende:
Mijn loon zal bij Zapp 8,40 worden (ben 23). Na het checken van andere lonen is het toch wat aan de lage kant.
Je krijgt wel de uren betaald die je in de trein zit terug naar huis, bij andere banen niet.
pi_84410805
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Je krijgt wel de uren betaald die je in de trein zit terug naar huis, bij andere banen niet.
Met andere lonen bedoel die van sommige chauffeurs diensten die in dit topic voorkomen
pi_84411069
Vandaag twee ritjes. Van Lelystad naar Eindhoven (Polo bluemotion) en van Venlo naar VIanen (Avensis) bij Alcredis Hojdhopper tegen gekomen, aardige gozer
pi_84411182
Thx Mallet
pi_84413500
Ah hier weer :)
pi_84413790
Vandaag een van die kutdagen waarop je een halfuur door de regen moet lopen. Daarnaast zo vies drukkend warm. En die twee uur naar mijn startadres sloegen ook nergens op. Dan ook nog een uur filerijden op de A2 met regen. Maarja...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En idd Shizzefris tegengekomen. Was best chill ja. Vergeet nou niet om saldo op je ov-chip te zetten! ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84420224
Tsja beter dan zonder rit gereden te hebben weer naar huis te mogen.
Dan voelt het echt als een verloren dagje.

Maarja, 2ritten op maandag!
2x Hyundai Tucson , 2x zelfde route.

Ik ben benieuwd!
pi_84421379
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Shizzefris het volgende:
Vandaag twee ritjes. Van Lelystad naar Eindhoven (Polo bluemotion) en van Venlo naar VIanen (Avensis) bij Alcredis Hojdhopper tegen gekomen, aardige gozer :)

Ik had vandaag ook een Polo. Niet het nieuwste model (generatie eerder) 1.4 benzine automaat(!). Dat had ik nog niet meegemaakt. Waardeloos. Als je een beetje wil optrekken moet je het gaspedaal echt tot de bodem intrappen en dan schiet hij gelijk 3 versnellingen terug om vervolgens een hels kabaal te laten horen. Oh ja er zat ook nog een sport stand op, dat was helemaal drama.

Ben er overigens achtergekomen dat ik bij Easy Rent in Rotterdam gewoon met de bus naar de Driemanssteeweg kan komen. Eerder hield ik altijd netjes 9292 ov aan en die zegt lopen vanaf Slingedael.. Dat is een roteind.. Niet te geleuven.
pi_84428277
Ik had vandaag een dude afgezet die een afspraak van anderhalf uur had. Ik vijf kilometer verderop naar de AH wat te eten halen, sta ik in de rij na een half uur, belt ie dat ie klaar is :D En toen ik terug reed ging de brug open dus de beste man heeft een kwartier in de regen staan wachten :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:18:34 #17
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84430208
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Borkydude het volgende:
Ik had vandaag een dude afgezet die een afspraak van anderhalf uur had. Ik vijf kilometer verderop naar de AH wat te eten halen, sta ik in de rij na een half uur, belt ie dat ie klaar is :D En toen ik terug reed ging de brug open dus de beste man heeft een kwartier in de regen staan wachten :')

Was die beste man niet boos? :o

Maandag de keuze, of ik ga een half uur lopen of doe er een uur over met het ov met een enorme omweg.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:36:50 #18
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84432278
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Borkydude het volgende:

Oe, dat is nasty.

Ik was gisteren ook te laat hoor :@ Maar dat kwam meer omdat de trein dermate vertraging had dat ik twee bussen had gemist. En juist de bus die ik wel zou halen had ook 10 min. vertraging.

Ik haat OV. }:|
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84436647
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:18 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Maandag de keuze, of ik ga een half uur lopen of doe er een uur over met het ov met een enorme omweg.

In principe moet je gewoon de kortste route nemen. Als ik 3x moet overstappen of 1x met een uur langere reistijd dan ga ik ook gewoon voor 3x overstappen. Ze kunnen onmogelijk alle tijden controleren die je opschrijft, maar een halfuurtje lopen met dit weer is ook niet echt een straf :P.

Soms is het wel heel strak gepland zodat je vast zit aan bepaalde verbindingen.
pi_84439873
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:18 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Nee ik ging helemaal m'n excuses aanbieden maar hij was superchill. Daarna nog gezellig gebabbeld in de auto.
pi_84461487
Zoals ik al had verwacht is het dus niet mogelijk om bij een ov-chipkaart oplaadpunt (geel) een transactieoverzicht uit te printen. Je kan ze wel bekijken, maar daar heb je weinig aan.

Volgens mij is het wel mogelijk in grotere steden, maar bij die kleine gele automaten niet.

Overigens staan mijn transacties nu al online van afgelopen vrijdag, dus dat is mooi.
  zondag 25 juli 2010 @ 20:05:09 #22
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84478704
Dat transactie overzicht werkt nog niet helemaal probleemloos, op internet zie ik bepaalde delen van de reis niet die ik wel op een geprint bonnetje zie en andersom :X.

Trouwens als het bedrijf waar je een auto naar toe brengt geen leasemaatschappij is, moet je dan alsnog de bedrijfsnaam invullen op de ritbon achter naam leasemaatschappij of gewoon leeg laten?(zoveelste vraag :@ )
pi_84479441
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef About2Break1 het volgende:
Dat transactie overzicht werkt nog niet helemaal probleemloos, op internet zie ik bepaalde delen van de reis niet die ik wel op een geprint bonnetje zie en andersom :X.

Trouwens als het bedrijf waar je een auto naar toe brengt geen leasemaatschappij is, moet je dan alsnog de bedrijfsnaam invullen op de ritbon achter naam leasemaatschappij of gewoon leeg laten?(zoveelste vraag :@ )
Vervoerders kunnen onderling verschillen in snelheid van het online zetten.

Bij naam leasemaatschappij moet je zetten wat er in je ritgegevens staat, Athlon, Arval etc.
pi_84493384
ik kan morgen weer een dagje werken, het is nu zo geregeld dat je continu aan het pendelen bent dus ik hoef gelukkig morgen niet met het ov te reizen in de regen. Ik vraag me wel af hoe ze dat gaan doen met de verre ritten, daar heb je minder vaak een breng en haal verhaal.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 juli 2010 @ 10:21:25 #25
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84495948
Eerste auto afgeleverd, het was een Audi A3 Hatchback, leuke auto om in te rijden. Nu in de bus op weg naar Beuningen om daar een vw caddy op te halen. Wel jammer van het weer en mijn paraplu die vanmorgen al gesneuveld is.
pi_84498682
Zo, nog even hier loeren.

Op vakantie kreeg ik een telefoontje of ik maandag kon werken, maar daar had ik even geen zin in aangezien ik gisteravond pas om een uur of 23.00/0.00 thuis was van vakantie.
pi_84498852
En hoe was het in Oost-Europa? Ik ga vertrek vrijdag ook die kant op. :7
pi_84499070
Fantastisch. Benzineprijzen rond de ~¤1,20, 0.5L bier voor hetzelfde bedrag, goedkoper eten en veel meer O+ O+ mooie vrouwen.

Alleen met een auto op een verlaagd sportonderstel...is het af en toe leuk stuiteren. Zal me niks verbazen als ik binnenkort nieuwe dempers nodig heb :P

Dat laatste kan ook aan het feit liggen dat ik er geboren ben :P
pi_84499083
quote ipv edit
  maandag 26 juli 2010 @ 12:09:26 #30
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84499109
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:07 schreef Maharbal het volgende:
Fantastisch. Benzineprijzen rond de ~¤1,20, 0.5L bier voor hetzelfde bedrag, goedkoper eten en veel meer O+ O+ mooie vrouwen.

Alleen met een auto op een verlaagd sportonderstel...is het af en toe leuk stuiteren. Zal me niks verbazen als ik binnenkort nieuwe dempers nodig heb :P

Dat laatste kan ook aan het feit liggen dat ik er geboren ben :P

Nee, volgens mij hebben de mooie vrouwen te maken met het bier O-)
pi_84499164
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:09 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Nee, volgens mij hebben de mooie vrouwen te maken met het bier O-)
Nop, want voor het bier waren ze ook al mooi :D

Ik zie overigens dat door mijn edit m'n post nu verneukt is. Dat m'n auto stuiterde heeft weinig te maken met dat ik er geboren ben _O- :')

Één na laatste dus
pi_84499598
Hehe _O-
Ik ga interrailend trouwens, dus die benzineprijzen maken mij niet zo uit :P Dat goedkope bier echter.... :9
pi_84500189
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Hehe _O-
Ik ga interrailend trouwens, dus die benzineprijzen maken mij niet zo uit :P Dat goedkope bier echter.... :9
We zijn inderdaad meer interrailers tegengekomen. Toch had ik het met de auto niet willen missen!
pi_84501246
Tja, ik heb geen eigen auto en om die van m'n moeder nou 3 weken te confisqueren voor een Eurotrip.... Tja....
pi_84505669
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nop, want voor het bier waren ze ook al mooi

Ik zie overigens dat door mijn edit m'n post nu verneukt is. Dat m'n auto stuiterde heeft weinig te maken met dat ik er geboren ben

Één na laatste dus
Ik dacht al whut?! Wat bedoelt hij dáár nou weer mee !
Gaaf dat je er geboren bent.. Hoe lang heb je er gewoond?

Ik ga voor 2 dagen werken deze week ipv 1.. We shall see..
pi_84508667
Heb morgen alweer werk, dus is toch nog druk genoeg.
pi_84510294
Hehe, eindelijk mijn eerste 2ritjes gehad!

Het was best een luxe Hyundai moet ik zeggen!
2.7 V6 automaat, best mee oppassen op die rechte 80km weggetjes!
pi_84519170
Ik ben vandaag aangenomen bij Easyway! De rijtest ging prima, ik moest wel alleen omdat de andere sollicitant niet kwam opdagen.
pi_84523099
Gefeliciteerd en welkom bij de club! Welke regio?

Wat worden er veel chauffeurs aangenomen atm zeg.. Waarschijnlijk omdat er veel stoppen per september. Ook veel nieuwe chauffeurs die dit topic vinden.
pi_84524860
Het valt nog aardig mee met het werk de laatste tijd, alleen sinds ik die treinkaartjes voor moet schieten ben ik nog geen 1x gecontroleerd :').
pi_84526585
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd en welkom bij de club! Welke regio?

Wat worden er veel chauffeurs aangenomen atm zeg.. Waarschijnlijk omdat er veel stoppen per september. Ook veel nieuwe chauffeurs die dit topic vinden.
Regio Groningen.

Uit het vorige topic:

quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Tijdens je rijles geen fileparkeren gehad? Ik heb het heel veel geoefend en ook tijdens het examen mocht ik het fijn herhalen.

Maar vanuit welke regio heb jij gesolliciteerd? Ik zag dat je vrij ver van Breda af zit, ongeveer even ver als ik. Indien je uit Groningen komt ben ik benieuwd wanneer je hebt gesolliciteerd, kan ik ongeveer bedenken hoelang ik nog moet wachten :)
Ik heb me eind januari ingeschreven en werd precies een half jaar na inschrijving gebeld.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2010 23:14:47 ]
pi_84527974
Ben toch wel blij met de tankpas, was anders zo ¤70,- achteruit gegaan.
pi_84545479
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Regio Groningen.

Uit het vorige topic:
[..]

Ik heb me eind januari ingeschreven en werd precies een half jaar na inschrijving gebeld.
Hmm ik heb me begin mei ingeschreven. We wachten maar weer geduldig af :)
pi_84557078
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik dacht al whut?! Wat bedoelt hij dáár nou weer mee :P!
Gaaf dat je er geboren bent.. Hoe lang heb je er gewoond?

Ik ga voor 2 dagen werken deze week ipv 1.. We shall see..
Tot m'n 3e.

Morgen weer een ritje. Zal nog even een paar ritjes doen tot september. Binnenkort m'n ontslagbrief typen en opsturen.
pi_84557999
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Tot m'n 3e.

Morgen weer een ritje. Zal nog even een paar ritjes doen tot september. Binnenkort m'n ontslagbrief typen en opsturen.
Afgestudeerd? Zal wel afkicken worden, zeker voor jou :D
pi_84558347
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Afgestudeerd? Zal wel afkicken worden, zeker voor jou :D
In principe wel voor master nr1, maar nr2 nog niet (bijna). Maar ik heb nu al een baan aangeboden gekregen, en dat ga ik dan vanaf september parttime doen.

Afkicken van autorijden zal 't zeker worden ja :(
pi_84558626
Gefeliciteerd *O*
Nog maar even genieten dan..
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:06:14 #48
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84558759
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef Maharbal het volgende:

[..]

In principe wel voor master nr1, maar nr2 nog niet (bijna). Maar ik heb nu al een baan aangeboden gekregen, en dat ga ik dan vanaf september parttime doen.

Afkicken van autorijden zal 't zeker worden ja :(
*Jaloers.
Ik wilde ook al bijna ontslag nemen, maar heb m'n bachelor nog niet gehaald ;(
pi_84558799
Tenks ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:08:00 #50
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84560579
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Tenks ^O^

SPOILER
Ik rijd bezit tenminste wel een 5-serie, en geen 3-serie :6

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')