abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84733382
Gelukkig hebben we over 2 weken alweer gratis OV. :)
pi_84734409
Ik heb het moeten verdelen over twee enveloppen. Vrij veel inderdaad met al die transactiebonnen, ov-overzichten en een aantal getekende huurovereenkomsten.

Deze week ben ik dinsdag en vrijdag beschikbaar. Hopelijk mag ik er nog op uit. Vorig jaar zomer (toen ik net begon bij Easy Way) werd ik om de haveklap naar Born gestuurd. Dat vond ik altijd wel beter, meestal een goed stuk terugrijden.. Het kan nu wel een halfjaar geleden zijn dat ik daar naartoe ben gestuurd.
pi_84734741
Ik denk dat ze Born gebruiken als een soort inwerkritten voor nieuwe hikers... ik herken wat je beschrijft heel goed..
pi_84734931
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:45 schreef Keuzer het volgende:
Ik denk dat ze Born gebruiken als een soort inwerkritten voor nieuwe hikers... ik herken wat je beschrijft heel goed..
:? waarom?
Ik ben vorige week voor het eerst naar Born gestuurd en werk vanaf februari ongeveer.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_84735362
Bij mij wisselt dat van tijd tot tijd, de ene maand wat vaker naar Meerkerk, dan weer Almere en de laatste weken moest ik regelmatig naar Breda. Morgen weer eens een keer naar Born, was er al lang niet meer geweest.
pi_84735626
Ik moet sinds ik terug ben van vakantie inderdaad erg regelmatig richting Breda. Maandag ook weer.

Ik zal overigens even de ritbonnen klaarmaken en opsturen... :+
pi_84736018
Ik moet maandag naar Meerkerk, met OV is het vrij omslachtig om vandaar naar Rotterdam te komen :(
pi_84736183
-edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2010 14:35:26 ]
pi_84736633
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:24 schreef Fleauris het volgende:
Ik moet maandag naar Meerkerk, met OV is het vrij omslachtig om vandaar naar Rotterdam te komen :(
Als je veel tijd hebt en je moet naar het Zuidplein in Rotterdam ga je met de bus richting Utrecht. Stap je uit bij de halte Amaliastein en pak je de bus naar Zuidplein. ALLEEN als je heel veel tijd hebt, want hij doet er 2 uur over :'). Je komt dan leuke dijkdorpen tegen als Nieuw-Lekkerland en Kinderdijk :P. Anders gewoon naar Utrecht CS en de trein pakken. Ik moet ook vaak naar Rotterdam vanuit Meerkerk.
pi_84736862
Even een vraagje m.b.t. Fleetrent. Je moet voor fleetrent 2x het transportformulier printen en invullen. 1 moet bij de klant achterblijven. Een 2e moet direct na de rit worden opgestuurd naar Fleetrent. Krijgt easyway dan geen exemplaar????
Altijd zo kut van ritten op maandag, je kan in het weekend niemand vragen.
pi_84736899
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:45 schreef Keuzer het volgende:
Nah, dat denk ik niet. Ik kwam toen ik nog vanuit Sittard werkte elke keer in Born.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84736930
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Haque het volgende:
Even een vraagje m.b.t. Fleetrent. Je moet voor fleetrent 2x het transportformulier printen en invullen. 1 moet bij de klant achterblijven. Een 2e moet direct na de rit worden opgestuurd naar Fleetrent. Krijgt easyway dan geen exemplaar????
Altijd zo kut van ritten op maandag, je kan in het weekend niemand vragen.
Hm ik weet dat niet meer precies, had daar ook een een vraag over. Volgens mij hoeft EW er geen dan, omdat die meestal de ritformulieren doorsturen en nu doe jij dat dus meteen. Maar anders maak je toch gewoon een extra kopie voor alle zekerheid.
pi_84736956
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Haque het volgende:
Dat is een beetje tricky inderdaad. Als je precies de instructies opvolgt dan krijgt Easy Way inderdaad geen exemplaar. Er staat geloof ik iets van 2x printen en invullen.. Kopiëren op het ophaaladres als ze daar ook een exemplaar willen.

Ik heb in het begin wel eens bij mijn ophaaladres 1 formulier ingevuld.. Dat 3x laten kopiëren.. Dan heb je er dus 4.. Waarvan 1 voor het ophaaladres (willen ze vaak). Dan heb je er nog 3 over.. 1 Voor het afleveradres, 1 Voor Fleetrent en 1 voor Easy Way.. Maar volgens mij dat exemplaar voor Easy Way niet nodig. Doe ik nu ook niet meer.

Edit: en officieel moet je dus even bellen voordat je vertrekt met de auto.. Dan hoor je het volgende:
"Heb jij de auto heel goed gecontroleerd op schade's? Ook steenslag op het dak bijvoorbeeld? Is de auto schoon en afgetankt? Heb je de Fleetrent Attentiekaart? Wil je die persoonlijk aan de nieuwe berijder afgeven en na afloop het transportformulier opsturen naar Fleetrent?"
pi_84737214
Bij GO-Lease moet je 2 formulieren invullen: het inname en het aflever formulier. Moet je beide formulieren bij de leasemaatschappij afgeven of alleen het afleverformulier? En moet je op beide formulieren schade noteren of alleen op het innameformulier? En wat moet je invullen bij Lessee en bestuurder (ben je zelf bestuurder of de klant, in dit geval een schadeherstelbedrijf)?

Sorry voor de vele vragen, maar ik wil dat mijn eerste ritjes perfect verlopen. :)
pi_84737644
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bij GO-Lease moet je 2 formulieren invullen: het inname en het aflever formulier. Moet je beide formulieren bij de leasemaatschappij afgeven of alleen het afleverformulier? En moet je op beide formulieren schade noteren of alleen op het innameformulier? En wat moet je invullen bij Lessee en bestuurder (ben je zelf bestuurder of de klant, in dit geval een schadeherstelbedrijf)?

Sorry voor de vele vragen, maar ik wil dat mijn eerste ritjes perfect verlopen. :)
Over vage formulieren gesproken.. Die zijn inderdaad niet heel erg duidelijk. Wat je gewoon doet.. Je pakt het innameformulier en dat vul je gewoon helemaal in op het ophaaladres.. Schade. Dan vul je op het afleverformulier de eindkilometerstand in.. En verwijs je gewoon voor schade's naar het innameformulier. Jij tekent als bestuurder en GoLease tekent dan..

Edit: Vraag gewoon of ze ze allebei de formulieren willen hebben. Toen ik voor ze reed, reed ik in de auto van de medewerker waar ik toevallig de sleutels ging inleveren, dus die vond alles prima en hoefde verder niets te hebben.
pi_84738018
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat is een beetje tricky inderdaad. Als je precies de instructies opvolgt dan krijgt Easy Way inderdaad geen exemplaar. Er staat geloof ik iets van 2x printen en invullen.. Kopiëren op het ophaaladres als ze daar ook een exemplaar willen.

Ik heb in het begin wel eens bij mijn ophaaladres 1 formulier ingevuld.. Dat 3x laten kopiëren.. Dan heb je er dus 4.. Waarvan 1 voor het ophaaladres (willen ze vaak). Dan heb je er nog 3 over.. 1 Voor het afleveradres, 1 Voor Fleetrent en 1 voor Easy Way.. Maar volgens mij dat exemplaar voor Easy Way niet nodig. Doe ik nu ook niet meer.

Edit: en officieel moet je dus even bellen voordat je vertrekt met de auto.. Dan hoor je het volgende:
"Heb jij de auto heel goed gecontroleerd op schade's? Ook steenslag op het dak bijvoorbeeld? Is de auto schoon en afgetankt? Heb je de Fleetrent Attentiekaart? Wil je die persoonlijk aan de nieuwe berijder afgeven en na afloop het transportformulier opsturen naar Fleetrent?"

Haha ok bedankt voor je antwoord. Deze auto is een "Afmelding" dus gaat naar de dealer toe, dus hoef enkel schade te controleren. Ik schrijf dan wel gewoon op de ritbon dat het formulier bij fleetrent ligt oid.
pi_84744091
Iemand nog interesse in een zooi formulieren? Heb nog een hele stapel over, en om weg te mikken is ook zonde. :')
pi_84756928
Joah, Hojdhopper meldt!
pi_84773749
Mallet heeft morgen twee ritten en gaat lekker gratis de hele dag 1e klas reizen :9

Wel om 06.15 thuis weg..
pi_84777420
Net gebeld, enkeltje Roosendaal - Oss in een Micra. :')
pi_84778190
En vandaag weer 9 uur gedaan.
pi_84778301
me2, wat is fleetrent moeilijk veel werk man :P
pi_84778423
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:02 schreef Haque het volgende:
me2, wat is fleetrent moeilijk veel werk man :P
Is dat sarcastisch? Ja toch? :P
pi_84779266
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als je veel tijd hebt en je moet naar het Zuidplein in Rotterdam ga je met de bus richting Utrecht. Stap je uit bij de halte Amaliastein en pak je de bus naar Zuidplein. ALLEEN als je heel veel tijd hebt, want hij doet er 2 uur over :'). Je komt dan leuke dijkdorpen tegen als Nieuw-Lekkerland en Kinderdijk :P. Anders gewoon naar Utrecht CS en de trein pakken. Ik moet ook vaak naar Rotterdam vanuit Meerkerk.
Klopt!
Ik moest ook naar Rotterdam ;)

Vind het Arval depot in Meerkerk maar vervelend, 'parkeer de auto bij het hek' , uhh er zijn meerdere hekken, en ik stond bij het verkeerde hek, achjaa..
Wel 8,5uur gewerkt vandaag :)
pi_84779308
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Klopt!
Ik moest ook naar Rotterdam ;)

Vind het Arval depot in Meerkerk maar vervelend, 'parkeer de auto bij het hek' , uhh er zijn meerdere hekken, en ik stond bij het verkeerde hek, achjaa..
Wel 8,5uur gewerkt vandaag :)
Staat een bordje met "chauffeurs hier parkeren"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')