Ja vandaag, alleen heb niet van het OV gebruik gemaakt dus kan je helaas niet verder helpen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef enpe het volgende:
Ik mag morgen weer aan de gang, lijkt wel alsof het hier in de regio drukker is atm. Iemand in Houten geweest vandaag of gister? De bussen zouden daar namelijk weer normaal moeten rijden.
Nee, hikers hebben dat niet, of prive-chauffeurs dat ook hebben weet ik niet. En waarom je alleen student kan zijn: OV is dan gratis.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom kan dit alleen maar als je student bent?Ik ben afgestudeerd, maar dit lijkt me best leuk om gewoon fulltime te doen. Ik kan echter niet de 3300 euro ophoesten voor CCV-D opleidingen
Die hebben jullie ook allemaal dan
Mijn recent geopende topic: CCV-D opleiding volgen
Ja, hoewel die hikers volgens mij alleen op vestigingen zitten waar wij ook wel eens invallen. Dus die hikers doen alleen korte ritjes en auto's schoonmaken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:31 schreef Mallet het volgende:
Een zusteronderneming van Easy Way heeft wel niet-studenten in dienst voor zowel hikerwerkzaamheden als directiechauffeuren: www.topchauffeur.nl
Die mensen bij ING deden dat dus wel fulltimequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:12 schreef Mallet het volgende:
Ja dat is ook best logisch aangezien zij dus geen ov-kaart hebben. Lijkt me niet echt wat om dat full-time te doen.
Ik weet dat Chauffeurscentrale ook fulltime chauffeurs in dienst hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom kan dit alleen maar als je student bent?Ik ben afgestudeerd, maar dit lijkt me best leuk om gewoon fulltime te doen. Ik kan echter niet de 3300 euro ophoesten voor CCV-D opleidingen
Die hebben jullie ook allemaal dan
Mijn recent geopende topic: CCV-D opleiding volgen
Ik kan het me best voorstellen dat er veel mensen zijn die daar helemaal geen probleem mee hebben. Gewoon persoonlijk lijkt me dat niets. Heeft natuurlijk met ambities e.d. te maken die ikzelf heb.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die mensen bij ING deden dat dus wel fulltime
Diegene waar ik mee samen moest werken was gestopt met school en dit deed ie nu maar omdat hij al een kindje had en een 2e in aankomst was en daar geld voor moest hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik kan het me best voorstellen dat er veel mensen zijn die daar helemaal geen probleem mee hebben. Gewoon persoonlijk lijkt me dat niets. Heeft natuurlijk met ambities e.d. te maken die ikzelf heb.
Regio Breda toch? Dan zal ik me voor volgende week maar eens beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef enpe het volgende:
Ik mag morgen weer aan de gang, lijkt wel alsof het hier in de regio drukker is atm. Iemand in Houten geweest vandaag of gister? De bussen zouden daar namelijk weer normaal moeten rijden.
Diegene waar ik mee samenwerkte zei dat je bij ING een contract kreeg van 6 maanden dat standaard niet verlengd wordtquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef enpe het volgende:
Ik heb ook weleens met die jongens samengewerkt, vaak zijn ze gekapt met school en gaan ze dat een tijdje doen. Houden ze meestal ook niet vele jaren vol.
Eindhovuh! Maar mijn 2e rit gaat regelmatig richting Breda, dus niet al mijn werk afpakkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Regio Breda toch? Dan zal ik me voor volgende week maar eens beschikbaar stellen.
Dat heb ik inderdaad ook gehoord al waren er een paar gasten bij die het wel verlengd kregen. Eentje werkte er al 2 jaar maar was dan ook erg blij toen zijn laatste contract bijna afliepquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Diegene waar ik mee samenwerkte zei dat je bij ING een contract kreeg van 6 maanden dat standaard niet verlengd wordt
Morgen Apeldoorn >> Born (1 uur 50 minuten)quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Mallet het volgende:
In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |