abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84560898
Oef de oer hiker gaat ons bijna verlaten! Nja ik stop er ook (evt. tijdelijk) mee per september.

Morgen geen ritten aangeboden gekregen, dus ik ga maar gewoon naar m'n andere vakantiewerk :'). Ik probeer donderdag & vrijdag nog voor Easy Way te werken. Misschien krijg ik ook wel minder ritten aangeboden omdat bijna al mijn (start) reizen via Arnhem CS verlopen. Aangezien je nu niet met de trein naar Nijmegen - Utrecht kan, levert dat meestal meer dan een halfuur extra reistijd op.. En aangezien ik vaak al rond de 1,5 uur moet reizen.. Zal wel onvoordelig voor ze zijn.
pi_84561499
Ik heb ook mijn laatste dienst bij Athlon wel gedraaid. Misschien in september weer eens doen ter afwisseling.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_84562393
Ik mag morgen weer aan de gang, lijkt wel alsof het hier in de regio drukker is atm. Iemand in Houten geweest vandaag of gister? De bussen zouden daar namelijk weer normaal moeten rijden.
pi_84564580
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef enpe het volgende:
Ik mag morgen weer aan de gang, lijkt wel alsof het hier in de regio drukker is atm. Iemand in Houten geweest vandaag of gister? De bussen zouden daar namelijk weer normaal moeten rijden.
Ja vandaag, alleen heb niet van het OV gebruik gemaakt dus kan je helaas niet verder helpen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_84591174
Ik mag morgen nog een ritje doen. Had gevraagd of ik op tijd thuis kon zijn en daar is prima rekening mee gehouden, dus beter.
pi_84595046
Waarom kan dit alleen maar als je student bent? :P Ik ben afgestudeerd, maar dit lijkt me best leuk om gewoon fulltime te doen. Ik kan echter niet de 3300 euro ophoesten voor CCV-D opleidingen :( Die hebben jullie ook allemaal dan :? Mijn recent geopende topic: CCV-D opleiding volgen
pi_84595381
Merendeel van dit topic werkt voor Easy Way gevestigd in Breda, dus ik zal daarover wat vertellen.

Bij Easy Way zijn alleen studenten in dienst (minimaal HBO) omdat wij beschikken over een OV-jaarkaart. Daarmee kunnen studenten door de week (of in het weekend) gratis met het openbaar vervoer reizen. Als je als student bij Easy Way wilt solliciteren voor (directie)chauffeur of auttransporteur (hiker) moet je in het bezit zijn van een weekkaart.

Veel chauffeurs groeien door van transporteur naar privé-chauffeur, omdat de eisen daarvoor iets anders zijn (minimaal 2 jaar rijbewijs bijvoorbeeld). Tijdens een selectieprocedure (sollicitatie) wordt bepaald of je geschikt bent voor de functie. Er komen geen diploma's e.d. aan te pas.

Het is voor veel bedrijven aantrekkelijk omdat ze een chauffeur op afroep kunnen bestellen tegen een schappelijke prijs.
pi_84595444
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom kan dit alleen maar als je student bent? :P Ik ben afgestudeerd, maar dit lijkt me best leuk om gewoon fulltime te doen. Ik kan echter niet de 3300 euro ophoesten voor CCV-D opleidingen :( Die hebben jullie ook allemaal dan :? Mijn recent geopende topic: CCV-D opleiding volgen
Nee, hikers hebben dat niet, of prive-chauffeurs dat ook hebben weet ik niet. En waarom je alleen student kan zijn: OV is dan gratis.
pi_84595700
Een zusteronderneming van Easy Way heeft wel niet-studenten in dienst voor zowel hikerwerkzaamheden als directiechauffeuren: www.topchauffeur.nl
pi_84595741
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:31 schreef Mallet het volgende:
Een zusteronderneming van Easy Way heeft wel niet-studenten in dienst voor zowel hikerwerkzaamheden als directiechauffeuren: www.topchauffeur.nl
Ja, hoewel die hikers volgens mij alleen op vestigingen zitten waar wij ook wel eens invallen. Dus die hikers doen alleen korte ritjes en auto's schoonmaken.
Ik heb een dag bij ING gewerkt en die waren allemaal van Topchauffeur
pi_84596925
Ja dat is ook best logisch aangezien zij dus geen ov-kaart hebben. Lijkt me niet echt wat om dat full-time te doen.
pi_84596979
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:12 schreef Mallet het volgende:
Ja dat is ook best logisch aangezien zij dus geen ov-kaart hebben. Lijkt me niet echt wat om dat full-time te doen.
Die mensen bij ING deden dat dus wel fulltime :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:21:27 #63
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84597121
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef BlackRhino het volgende:
Ik weet dat Chauffeurscentrale ook fulltime chauffeurs in dienst hebben.
Maar daar heb je Interseco B certificaat voor nodig.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84597810
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die mensen bij ING deden dat dus wel fulltime :D
Ik kan het me best voorstellen dat er veel mensen zijn die daar helemaal geen probleem mee hebben. Gewoon persoonlijk lijkt me dat niets. Heeft natuurlijk met ambities e.d. te maken die ikzelf heb.
pi_84597946
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik kan het me best voorstellen dat er veel mensen zijn die daar helemaal geen probleem mee hebben. Gewoon persoonlijk lijkt me dat niets. Heeft natuurlijk met ambities e.d. te maken die ikzelf heb.
Diegene waar ik mee samen moest werken was gestopt met school en dit deed ie nu maar omdat hij al een kindje had en een 2e in aankomst was en daar geld voor moest hebben :o
Was 22 die jongen :{
pi_84598242
Ik heb ook weleens met die jongens samengewerkt, vaak zijn ze gekapt met school en gaan ze dat een tijdje doen. Houden ze meestal ook niet vele jaren vol.
pi_84601308
Jammer dat ik nog een vakantiebaan bij TNT heb, waardoor ik de komende weken maar een paar dagen beschikbaar ben. Ik was het liefst z.s.m. begonnen bij EW. :{ Hopelijk heb ik maandag mijn eerste rit. :)
pi_84603348
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef enpe het volgende:
Regio Breda toch? Dan zal ik me voor volgende week maar eens beschikbaar stellen. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84604068
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef enpe het volgende:
Ik heb ook weleens met die jongens samengewerkt, vaak zijn ze gekapt met school en gaan ze dat een tijdje doen. Houden ze meestal ook niet vele jaren vol.
Diegene waar ik mee samenwerkte zei dat je bij ING een contract kreeg van 6 maanden dat standaard niet verlengd wordt _O-
pi_84606007
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Regio Breda toch? Dan zal ik me voor volgende week maar eens beschikbaar stellen. :)
Eindhovuh! Maar mijn 2e rit gaat regelmatig richting Breda, dus niet al mijn werk afpakken :P.
pi_84606152
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Diegene waar ik mee samenwerkte zei dat je bij ING een contract kreeg van 6 maanden dat standaard niet verlengd wordt _O-
Dat heb ik inderdaad ook gehoord al waren er een paar gasten bij die het wel verlengd kregen. Eentje werkte er al 2 jaar maar was dan ook erg blij toen zijn laatste contract bijna afliep :').
pi_84606581
Hiken kan ik echt best wel lang doen. Dat blijft gewoon leuk. Natuurlijk is het wel minder als je 3 gare bestelbussen op een dag moet rijden, maar dan denk ik gewoon aan het geld dat ik ermee verdien.

Het is wel vermoeiend vind ik. Ik heb wel eens heel veel achter elkaar gewerkt en na 5 dagen ga je die lange dagen en al die kilometers wel voelen.
pi_84607145
Vandaag 1 rit gehad en toch 8 uur gemaakt.

Morgen richting Zeeland en weer 1 terug richting Vianen. Zal ook wel weer een paar uur opleveren.
pi_84608909
Naar Zeeland.. Kan het nog verder weg voor jou.. Hoe lang moet je rijden? Ik heb geloof ik maximaal 2 uur gereden ofzo.. In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.

Morgen moet ik naar Veenendaal waar ik met het OV wel 2uur en 40 minuten over doe. Met de auto 45min. Niet te geloven. Maargoed I don't really care..
pi_84609324
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Mallet het volgende:
In dit kleine land ben je bijna overal binnen een uurtje.
Morgen Apeldoorn >> Born (1 uur 50 minuten)
En Eindhoven >> Almere (1 uur 40 minuten)

Ik heb bijna altijd ritten langer dan een uur.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')