abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85227186
Ik heb wel zo'n kloksleuteltje voor je (boco heet het overigens, en heeft niks met klokken te maken. Des te meer met je rijstijl meten. Wat bij mij allesbehalve goed zat! 66ste van de 70 hehe)
pi_85241702
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef rub3n het volgende:
Ik heb wel zo'n kloksleuteltje voor je (boco heet het overigens, en heeft niks met klokken te maken. Des te meer met je rijstijl meten. Wat bij mij allesbehalve goed zat! 66ste van de 70 hehe)
Ik weet het, ik heb ook een half jaar voor TNT gereden. ;) Maar ik had vrij schijt aan de rijstijl. Heb er overigens ook nooit iets van gehoord. Ik noemde het kloksleuteltje omdat de meesten hier dan weten wat ik bedoel.

edit: salaris binnen hier. Vandaag ook maar de bonnen op de post doen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_85242918
Die TNT bussen had ik eerst ook best vaak, gelukkig al heul lang niet meer gehad. Had vandaag nog een Volvo S80 vanuit het zuiden des lands naar Almere, rijdt ook wel lekker!

Relaxt dat het salaris al binnen is net voordat ik op vakantie ga :7.
pi_85243818
Ik ben inmiddels gestopt met het werken bij Athlon aangezien ik ander werk heb waar ik 24u/w vast kan werken tegen een veel beter salaris. Het was wel een hele leuke baan maar mijn nieuwe baan ook dus tja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_85243892
Wat doe je nu dan? of ben je al gestopt met school?
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_85251171
Ik heb maandag ook 2 ritten. Een nieuwe VW Golf en een Seat Exeo.

Fijn inderdaad dat het salaris zo vroeg binnen is!
pi_85251183
Zojuist de hele papierwinkel in de brievenbus gegooid.
pi_85253072
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:48 schreef Hojdhopper het volgende:
@Ruben

Ik zou het gewoon doen als ik jou was. Zoals je zelf zegt ben je wel van plan af te vallen dus in de toekomst moet het zeker wel goed komen. Wellicht dat je wat krap zit in een Peugeot 107 maar dat is niet regelmatig gelukkig.

Overigens voor maandag weer 2 ritjes: ING. :P Maar ik hoef niet vanuit of naar de vestiging in Breda gelukkig. :) Wel weer een TNT Sprinter, die van eergisteren was gaaaar man. Ook weer zo'n geval waar de motor moet blijven lopen omdat je hem anders niet kunt meer kunt starten zonder dat kloksleuteltje.
Je kan em ongeveer 5 minuten uit laten staan zonder dat je opnieuw moet inchecken.
lama
pi_85260299
Ik heb net naar mijn ritten van maandag gekeken. Ik moet mijn 2e auto voor 12:00 ophalen en voor 15:00 afleveren. Ik rijd er 1,5 uur over. Nu kan ik helemaal niet voor 12.00 die auto ophalen. 12.45 is (i.v.m. rit 1) de eerste mogelijkheid.. En ik zie dat ik hem op moet halen bij een Renault dealer. Die tijd slaat dus nergens op. Waarom zou je voor 12.00 bij een dealer een auto op moeten halen als je in 1,5 uur naar je afleveradres rijdt waar je voor 15.00 moet zijn.. Volgens mij een geval van proberen zo min mogelijk uren te maken..
pi_85262071
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Haque het volgende:
Wat doe je nu dan? of ben je al gestopt met school?
Nee een laatste jaartje nog, maar ik kan werken bij mijn oude stageplek in de gesloten jeugdzorg dus tja, beter voor de ervaring en het verdient een stuk meer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_85272838
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Mallet het volgende:
Ik heb net naar mijn ritten van maandag gekeken. Ik moet mijn 2e auto voor 12:00 ophalen en voor 15:00 afleveren. Ik rijd er 1,5 uur over. Nu kan ik helemaal niet voor 12.00 die auto ophalen. 12.45 is (i.v.m. rit 1) de eerste mogelijkheid.. En ik zie dat ik hem op moet halen bij een Renault dealer. Die tijd slaat dus nergens op. Waarom zou je voor 12.00 bij een dealer een auto op moeten halen als je in 1,5 uur naar je afleveradres rijdt waar je voor 15.00 moet zijn.. Volgens mij een geval van proberen zo min mogelijk uren te maken..
Heb je nou nog steeds niet door dat 75% van die tijden gewoon uit de duim zijn gezogen? Ik let er eigenlijk al niet eens meer op.... :P
pi_85282793
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:31 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Heb je nou nog steeds niet door dat 75% van die tijden gewoon uit de duim zijn gezogen? Ik let er eigenlijk al niet eens meer op.... :P
Joah joah Maharbal.. Ik weet dat veel tijden er gewoon in zijn gezet.. Soms ook niet en dat maakt het lastig inschatten of ik nu wel of niet aan de bel moet trekken. Ach ik zie wel.

Edit: ik lees net dat de OV-kaart vanaf maandag weer geldig is, beter!
pi_85282970
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Joah joah Maharbal.. Ik weet dat veel tijden er gewoon in zijn gezet.. Soms ook niet en dat maakt het lastig inschatten of ik nu wel of niet aan de bel moet trekken. Ach ik zie wel.

Edit: ik lees net dat de OV-kaart vanaf maandag weer geldig is, beter!
Werd inderdaad tijd. Dat voorschieten word je ook gek van ;(

Nu heb ik alleen nog weinig tijd over om te werken, omdat ik mezelf moet gaan verhuizen.
pi_85284010
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Werd inderdaad tijd. Dat voorschieten word je ook gek van ;(

Nu heb ik alleen nog weinig tijd over om te werken, omdat ik mezelf moet gaan verhuizen.
Ja precies. Het is ook gewoon het feit dát je een kaartje moet kopen. Soms heb je een krappe aansluiting en wil je gewoon de trein inspringen zoals je normaal gesproken ook doet..

Jouw Easy Way tijd zit er dan echt bijna op of niet. Maar goed je begint ook weer met iets nieuws in je leven, ook leuk.
pi_85284088
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:12 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja precies. Het is ook gewoon het feit dát je een kaartje moet kopen. Soms heb je een krappe aansluiting en wil je gewoon de trein inspringen zoals je normaal gesproken ook doet..

Jouw Easy Way tijd zit er dan echt bijna op of niet. Maar goed je begint ook weer met iets nieuws in je leven, ook leuk.
Precies. Autootjes rijden was/is leuk, maar nu is het tijd om fatsoenlijk geld te verdienen :+
pi_85285923
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:16 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Precies. Autootjes rijden was/is leuk, maar nu is het tijd om fatsoenlijk geld te verdienen :+
Maak maar plaats voor de nieuwe lichting. (ik :Y )

Deze week maar eens bellen.
Geen referral hier.
pi_85286025
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Maak maar plaats voor de nieuwe lichting. (ik :Y )

Deze week maar eens bellen.
Als je in Leeuwarden woont helpt het misschien :+
pi_85343895
Net bij mijn tweede ophaaladres een andere, nieuwe hiker tegen gekomen. Had hetzelfde start- en eindadres. Dus maar samen gereden van Den Haag naar Breda met weer TNT Sprinters. Nu weer op weg naar huis.
Voor morgen nog niks. Maar kan ook pas vanaf 10 uur.
pi_85349660
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik was iets voor 04:00 thuis.

Dus ja.
:')

Ow, de auto die ik reed was in A'dam een kijkmagneet. Iedereen wilde dat ik gas gaf et cetera. :')
Als privéchauffeur neem ik aan? Wat voor auto was het?
pi_85356427
Mijn ritten vandaag gingen voorspoedig. Die Seat Exeo heeft echt veel weg van de Audi A4 (veel is ook daadwerkelijk hetzelfde) maar het is het toch net niet. Doet toch een beetje cheap aan.. En met een 1.6 benzinemotor is het natuurlijk ook huilend onderweg.

Morgen 3 ritten. Ik ga maar eens ritbonnen schrijven en ritten voorbereiden...
pi_85357618
Ik ben net om kwart voor 5 gebeld en de voicemail werd ingesproken, maar zag het later pas. Dus toen ik terugbelde om 17:20 was er niemand meer natuurlijk.

Zal ik nu morgenochtend terugbellen?
pi_85358195
Ik dacht dat er tot half 6 mensen zaten, ja tuurlijk als je wilt werken gewoon morgenvroeg bellen. ik helaas niet gebeld.
pi_85359524
Morgen 2 ritjes, wel verrekte vroeg opstaan.
pi_85362253
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen 2 ritjes, wel verrekte vroeg opstaan. :O
Mijn wekker gaat om 06:15.. Ook heel fijn. Ik moet echt heel het land door. Gelukkig heb ik wel wat fatsoenlijke auto's.. Volvo C30 / Alfa 159 / Megane.. En niet van die laffe versies voor de verandering :P.

@ Hojdhopper.. Je kan het proberen inderdaad. Mochten ze geen chauffeur meer hebben gevonden voor die ritten dan gaan ze daar om 08.30 gelijk naar opzoek. Ik krijg vaak spoedjes als ik niet ben ingedeeld en ze bellen altijd vroeg.. Even een tip dus.
pi_85362413
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Mijn wekker gaat om 06:15.. Ook heel fijn. Ik moet echt heel het land door. Gelukkig heb ik wel wat fatsoenlijke auto's.. Volvo C30 / Alfa 159 / Megane.. En niet van die laffe versies voor de verandering :P.

@ Hojdhopper.. Je kan het proberen inderdaad. Mochten ze geen chauffeur meer hebben gevonden voor die ritten dan gaan ze daar om 08.30 gelijk naar opzoek. Ik krijg vaak spoedjes als ik niet ben ingedeeld en ze bellen altijd vroeg.. Even een tip dus.
De mijne om 5:45, dan ik tot zes uur snoozen. :') Maar ik ben allang blij dat ik elke keer gebeld wordt als ik beschikbaar ben.
pi_85362828
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

De mijne om 5:45, dan ik tot zes uur snoozen. :') Maar ik ben allang blij dat ik elke keer gebeld wordt als ik beschikbaar ben.
Hahaha ja ik snooze hem tot 06.30. Er zijn mensen die METEEN opstaan. Ik kan dat echt niet.
pi_85376964
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hm ik heb mijn beschikbaarheid toch maar even veranderd in 'Toch niet beschikbaar door omstandigheden'. Kwam wat tussen sinds vanavond. Als ze morgen bellen kan ik toch maar niet dus.
pi_85381833
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hahaha ja ik snooze hem tot 06.30. Er zijn mensen die METEEN opstaan. Ik kan dat echt niet.
Vandaag stond mijn wekker om 04:30, zonder snooze :X
Meneer wil om 6 uur vertrekken en ik moet nog wat eerder zijn ook
pi_85383626
Nou beste mensen, ik heb jullie verlaten als hiker, gisteren wilde ik een bus halen bij Athlon Almere en reed hierdoor wat harder op het laatste stuk. Eenmaal aangekomen en auto weggezet wilde ik snel mijn spullen pakken om een krabbel te krijgen. Nog voordat ik dit kon doen had ik een telefoon in mijn handen gedrukt gekregen. Er werd mij verteld dat ik met zwaar piepende banden van de provinciale weg af kwam en dat dit niet kan etc etc. Logisch, alleen kan ik mij niets herinneren van piepende banden, ik had wel de radio aan maar niet op standje bumperaftrillen. Nu is het woord tegen woord en mag ik niet meer autorijden voor Athlon, hierdoor kunnen ze me niet meer breed inzetten @ EW en is het dus dag dag... dus iedereen succes en probeer geen bussen te halen :)
pi_85384446
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Randy_S het volgende:
Nou beste mensen, ik heb jullie verlaten als hiker, gisteren wilde ik een bus halen bij Athlon Almere en reed hierdoor wat harder op het laatste stuk. Eenmaal aangekomen en auto weggezet wilde ik snel mijn spullen pakken om een krabbel te krijgen. Nog voordat ik dit kon doen had ik een telefoon in mijn handen gedrukt gekregen. Er werd mij verteld dat ik met zwaar piepende banden van de provinciale weg af kwam en dat dit niet kan etc etc. Logisch, alleen kan ik mij niets herinneren van piepende banden, ik had wel de radio aan maar niet op standje bumperaftrillen. Nu is het woord tegen woord en mag ik niet meer autorijden voor Athlon, hierdoor kunnen ze me niet meer breed inzetten @ EW en is het dus dag dag... dus iedereen succes en probeer geen bussen te halen :)
Zonde, dan is een bus halen inderdaad opeens een stuk minder belangrijk.
pi_85385475
Tsja..vertel mij wat ... vind 't erg jammer maar kan er nu weinig meer aan doen. Moet nu maar opzoek gaan naar iets anders. Maar wat is ook zo flexibel als dit werk? Geen idee eigenlijk..

[ Bericht 1% gewijzigd door Randy_S op 17-08-2010 11:39:36 ]
pi_85387673
Gister nog iets leuks, in de ochtend zet ik daar mijn auto neer en rij hem met zijn auto naar werk. Dan met OV terug naar huis. 's Middags weer terug naar dat werk en met zijn auto werk weer terug. Wil ik wegrijden met mijn auto, ben ik m'n sleutels vergeten. En met OV duurt het ongeveer 2 uur om thuis te komen ipv de auto waarmee het maar 20 min duurt.
Klant was zo aardig om mij even met zijn auto m'n sleutels te laten halen. Die ga ik niet nog een keer vergeten :P
pi_85388457
Ik zit nu op de bus te wachten in almere bij athlon.. Wat kut zeg dat je ontslagen bent.. Ik heb een keer een opmerking gehad over piepende banden bij arval in meerkerk.. Maar toen reed ik echt 20 ofzo.. Heb toen maar mijn excuses aangeboden ondanks het echt zwaar overtrokken was. Ew is er toen niet aan te pas gekomen though.. Beetje kinderachtig dat ze meteen ew hebben gebeld..
pi_85388620
Wat kut Randy, wellicht kan je het proberen bij een andere chauffeursdienstverschaffer. Maar wellicht dat ze vragen gaan stellen waarom je ontslagen bent bij EW.
pi_85397080
Ze hoeven toch niet te weten dat je bij Easy Way hebt gewerkt, laat staan ontslagen bent..

Btw.. Ik word vaak bijna aangereden daar in Almere door van die idioten die autotrailers volrijden en leeghalen.. Mogen ze die ook wel eens aanpakken..
pi_85398667
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Randy_S het volgende:
Pff balen zeg.

Ik moest vanmiddag een huurauto ophalen, zegt die klant tegen mij: "Ik heb een klein ongelukje met de auto gehad." Ik ging kijken naar de schade, bleek de hele rechterkant van de auto in puin te liggen, buitenspiegel kapot en de hele rechterkant vol deuken en krassen. :')
pi_85401550
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Pff balen zeg.

Ik moest vanmiddag een huurauto ophalen, zegt die klant tegen mij: "Ik heb een klein ongelukje met de auto gehad." Ik ging kijken naar de schade, bleek de hele rechterkant van de auto in puin te liggen, buitenspiegel kapot en de hele rechterkant vol deuken en krassen. :')
En als klap op de vuurpijl had je fleetrent en moest je alle krasjes noteren? :P

Helaas weer niet gebeld voor morgen :(
pi_85401635
Ik had wel Fleetrent vandaag, maar heb niet gebeld. Na 20x weet ik echt wel hoe het moet.
pi_85401834
Was vandaag voor het eerst bij Athlon Almere, wist niet waar ik heen moest rijden ...

Uiteindelijk maar gevraagd, moest ik door het hek daar op het terrein, weet ik dat ook weer voor de volgende keer! :X
pi_85402291
Ik ging daar ook de eerste keer de mist in ;)
pi_85407184
Ik reed de eerste keer helemaal rechts dat occasioncenter half in.. Ik denk ik ben er! :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:29:36 #292
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_85440969
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Fleauris het volgende:
Morgen weer 2 ritjes

Eerste is een Volkswagen busje afleveren bij Walibi World in Biddinghuizen :9
Best een aparte opdracht, want ik heb echt geen flauw idee waar op dat park ik een fatsoenlijke receptie kan vinden.
Waar heb je deze uiteindelijk afgeleverd, want morgen moet ik ook een VW transporter daar heen rijden :P
pi_85442906
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:55 schreef Mallet het volgende:
Ik reed de eerste keer helemaal rechts dat occasioncenter half in.. Ik denk ik ben er! :')
Yep had ik ook, na eerst helemaal een rondje eromheen te hebben gereden :P
pi_85443401
Morgen twee ritten, waarvan de eerste naar het hoge noorden.. Tijd geleden dat ik daar ben geweest. Vervolgens moet ik 3 uur naar mijn 2e adres reizen met het OV, waarvan 2 uur in één bus..
pi_85445029
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef Mallet het volgende:
Morgen twee ritten, waarvan de eerste naar het hoge noorden.. Tijd geleden dat ik daar ben geweest. Vervolgens moet ik 3 uur naar mijn 2e adres reizen met het OV, waarvan 2 uur in één bus..
Ga je achterin op de laatste lange rij stoelen liggen pitten ;)
pi_85445798
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Waar heb je deze uiteindelijk afgeleverd, want morgen moet ik ook een VW transporter daar heen rijden :P
Slagboom door, en dan rechts, en dan weg volgen tot je links bordje kantoor ziet staan.

* rub3n brengt post bij Walibi World
pi_85446885
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef Mallet het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, van enschede naar doetinchem. :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:18:01 #298
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_85451387
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef rub3n het volgende:

[..]

Slagboom door, en dan rechts, en dan weg volgen tot je links bordje kantoor ziet staan.

* rub3n brengt post bij Walibi World
Bedankt, net even op google maps gekeken en het is me al duidelijk :) Morgen maar één ritje dus ik kan er gelijk een dagje walibi aan vast plakken :o
pi_85454774
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:24 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad, van enschede naar doetinchem. :')
God ja.. Die route ken ik maar al te goed.. Woon in Doetinchem en word inderdaad ook wel eens naar Enschede gestuurd.
pi_85465117
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Bedankt, net even op google maps gekeken en het is me al duidelijk :) Morgen maar één ritje dus ik kan er gelijk een dagje walibi aan vast plakken :o
Held!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')