Ben je al een keer bij Athlon in Almere of ING Breda geweest?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Klopt!
Ik moest ook naar Rotterdam![]()
Vind het Arval depot in Meerkerk maar vervelend, 'parkeer de auto bij het hek' , uhh er zijn meerdere hekken, en ik stond bij het verkeerde hek, achjaa..
Wel 8,5uur gewerkt vandaag
Mwa eigenlijk niet, veel meer dingen controleren en steeds die telefoontjes plegen. Telefoontje dat hij is gecontroleerd, rijden, bellen om te tanken, tanken, bellen bedrag doorgeven, bij aankomst dealer alles weer langslopen, schade die over het hoofd heb gezien (doordat de auto nat was) aangevuld. Formulier meteen op de post doen.quote:
Ja zo klopt het ook wel dat het inderdaad een beetje een gedoe is. Er zijn chauffeurs (quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef Haque het volgende:
[..]
Mwa eigenlijk niet, veel meer dingen controleren en steeds die telefoontjes plegen. Telefoontje dat hij is gecontroleerd, rijden, bellen om te tanken, tanken, bellen bedrag doorgeven, bij aankomst dealer alles weer langslopen, schade die over het hoofd heb gezien (doordat de auto nat was) aangevuld. Formulier meteen op de post doen.
Alles bij elkaar flink wat meer werk dan bij andere maatschappijen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja zo klopt het ook wel dat het inderdaad een beetje een gedoe is. Er zijn chauffeurs () die onderhand helemaal niet meer bellen of bellen voor het tanken. Ik doe dat altijd nog braaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Easy Way werkt met een aantal leasemaatschappijen op contractbasis. Dat betekent dus dat die bedrijven voor een vaste prijs (even gechargeerd) chauffeurs kunnen boeken voor het transporteren van hun auto's. Ik denk niet dat Easy Way de ov-kosten nu doorberekend aan de klant. Je kan het eigenlijk niet maken om ineens je dienst een maand duurder te maken. Ik heb ergens ook gelezen dat bij iemand de eerste rit uitviel en ze de tweede lieten vervallen omdat anders de ov-kosten te hoog werden (kijk)..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Net in Born twee collega's tegen gekomen, met eentje nog ruim een uur gereisd. Best chill.
Die A4 was trouwens een cabrio, helaas was het dakmechanisme stuk en het weer kut.
@Mallet, wat bedoel je nou met die laatste 3 zinnen?
Oui, ik snap het. Maar wat je zegt klinkt wel heel logisch ja. Zullen inderdaad de grotere maatschappijen zijn als Athlon, ING en Leaseplan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Easy Way werkt met een aantal leasemaatschappijen op contractbasis. Dat betekent dus dat die bedrijven voor een vaste prijs (even gechargeerd) chauffeurs kunnen boeken voor het transporteren van hun auto's. Ik denk niet dat Easy Way de ov-kosten nu doorberekend aan de klant. Je kan het eigenlijk niet maken om ineens je dienst een maand duurder te maken. Ik heb ergens ook gelezen dat bij iemand de eerste rit uitviel en ze de tweede lieten vervallen omdat anders de ov-kosten te hoog werden (kijk)..
Als ze de ov-kosten zelf moeten betalen, verdienen ze natuurlijk (veel) minder per rit. Daarom denk ik dat soms ritten strak gepland worden. Dat zorgt er namelijk voor dat chauffeurs niet even ergens een broodje gaan eten en een trein overslaan, wat natuurlijk in meer uren resulteert en dus duurder is voor ze.
Snap je? Mijn theorie iig.
Nachtritjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef brtausi het volgende:
Werd net gebeld, hebben ze vanavond een klusje voor me in Amsterdam. Weliswaar om half 1 maarja, ik klaag (nog) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |