abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84779533
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Klopt!
Ik moest ook naar Rotterdam ;)

Vind het Arval depot in Meerkerk maar vervelend, 'parkeer de auto bij het hek' , uhh er zijn meerdere hekken, en ik stond bij het verkeerde hek, achjaa..
Wel 8,5uur gewerkt vandaag :)
Ben je al een keer bij Athlon in Almere of ING Breda geweest?
pi_84779958
Toen ik voor het eerst in Meerkerk kwam parkeerde ik ook voor het verkeerde hek, bordje was moeilijk te zien omdat er auto's voor stonden.

Pff was vanmiddag helemaal doorweekt, had de auto net afgeleverd in Almere en het kwam met bakken uit de lucht }:|. Verwarming stond dus op maximaal bij m'n 2e rit :P.
pi_84780442
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Is dat sarcastisch? Ja toch? :P
Mwa eigenlijk niet, veel meer dingen controleren en steeds die telefoontjes plegen. Telefoontje dat hij is gecontroleerd, rijden, bellen om te tanken, tanken, bellen bedrag doorgeven, bij aankomst dealer alles weer langslopen, schade die over het hoofd heb gezien (doordat de auto nat was) aangevuld. Formulier meteen op de post doen.

Alles bij elkaar flink wat meer werk dan bij andere maatschappijen.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_84780559
Eerste ritjes gingen goed, vandaag dik 8,5 uur gewerkt. Die Mini was best leuk om 200 km in te rijden. Van de polo 1.4 TDI was ik iets minder gecharmeerd.
pi_84780945
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef Haque het volgende:

[..]

Mwa eigenlijk niet, veel meer dingen controleren en steeds die telefoontjes plegen. Telefoontje dat hij is gecontroleerd, rijden, bellen om te tanken, tanken, bellen bedrag doorgeven, bij aankomst dealer alles weer langslopen, schade die over het hoofd heb gezien (doordat de auto nat was) aangevuld. Formulier meteen op de post doen.

Alles bij elkaar flink wat meer werk dan bij andere maatschappijen.
Ja zo klopt het ook wel dat het inderdaad een beetje een gedoe is. Er zijn chauffeurs ( ;) ) die onderhand helemaal niet meer bellen of bellen voor het tanken. Ik doe dat altijd nog braaf.

Ik heb bij Fleetrent ook een keer schade over het hoofd gezien. De dealer helemaal flippen.. Ze deden net alsof hun kind weer terug kwam. Volgens de dealer had iemand achterin overgegeven.. Ik zag helemaal niks! Tot ik tussen de strip van het achterraam keek. :r
pi_84781690
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Joah, Hojdhopper meldt!
PM je adres even ;)
pi_84786061
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja zo klopt het ook wel dat het inderdaad een beetje een gedoe is. Er zijn chauffeurs ( ;) ) die onderhand helemaal niet meer bellen of bellen voor het tanken. Ik doe dat altijd nog braaf.
:P

Ik bel alleen nog als ik moet tanken, en dan is het ook een mededeling in plaats van een vraag. Ik ga toch ook verdomme niet bellen om te melden dat ik ga vertrekken. Ik vertrek TOCH wel.

Kilometerstanden bel ik wel door als dat vereist is voor de leasemaatschappij.
pi_84812289
Wat een dag weer.

Eén rit, van Roosendaal naar een groot farmaceutisch bedrijf (afgelopen tijd in het nieuws vanwege reorganisatie à la USA stijl) in Oss. Ik reed eerst verkeerd (en ik haat ringwegen, want als je de afslag naar de ringweg mist, mis je meteen alle afslagen), daarna kom ik bij dat bedrijf, natuurlijk een immens groot terrein. Had wel het gebouwnummer gekregen maar daar was CP niet bekend. Van hot naar her gestuurd, nergens was die man bekend. Uiteindelijk EW gebeld en die gaven me een 06 nummer. Bleek die man gewoon wel in dat eerste gebouw te zijn.
Nouja, ondertussen uur verder. Ik met de trein naar huis. Vergeten kaartje te kopen, in Den Bosch weer uitgestapt, gerent naar de automaat, terug naar de trein,'pwieeet', duur sluit voor mijn neus. Heb je dat gehad, pak je de volgende trein, kom je in Breda, rijdt de trein net het station uit, trekt een of andere Pakistaanse (ofzo) hannes aan de noodrem! 'I think was alarm, is this Roosendaal?'. Eeeeh nee! Die gast kreeg meteen 600 euro boete. :')

Morgen voor de derde keer werken deze week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84820240
Goh, je machinist bevoegdheid ook gehaald ;)
pi_84831424
Zou ik anders best vet vinden.. :P
pi_84831967
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Zou ik anders best vet vinden.. :P
:').
Ik heb ook een keer zo`n gedoe gehad om mijn contactpersoon te vinden. Eerst kon ik nauwelijks zijn privéadres vinden.. Echt 40min gelopen.. Bleek fout doorgegeven te zijn, hij was gewoon op zijn werk. Ik weer 20min terug Rotterdam in.. Vervolgens kom ik bij een gebouw met 7 verdiepingen en geen centrale receptie. Ik wist alleen de naam van de persoon. Beneden zeiden twee dames dat verdieping 2 niet in gebruik was. Ik alle verdiepingen af.. EW gebeld voor het bedrijf.. Bedrijfsnaam kon ik nergens terugvinden.. Na 20min dacht ik.. Ik ga toch maar eens op de 2e kijken en jawel hoor.

Vandaag 10uur gemaakt. Vet moeten haasten.. Hele strakke planning weer. Vooral auto afleveren voor 15.00 is altijd lastig voor mij. Ik denk dat ze dat soms expres doen om zo geld te besparen.. Ipv 16.00. Iig nu in de zomerperiode nu ook de OV-kosten erbij komen.
pi_84853432
Net in Born twee collega's tegen gekomen, met eentje nog ruim een uur gereisd. Best chill.

Die A4 was trouwens een cabrio, helaas was het dakmechanisme stuk en het weer kut.

@Mallet, wat bedoel je nou met die laatste 3 zinnen?
pi_84859482
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Net in Born twee collega's tegen gekomen, met eentje nog ruim een uur gereisd. Best chill.

Die A4 was trouwens een cabrio, helaas was het dakmechanisme stuk en het weer kut.

@Mallet, wat bedoel je nou met die laatste 3 zinnen?
Easy Way werkt met een aantal leasemaatschappijen op contractbasis. Dat betekent dus dat die bedrijven voor een vaste prijs (even gechargeerd) chauffeurs kunnen boeken voor het transporteren van hun auto's. Ik denk niet dat Easy Way de ov-kosten nu doorberekend aan de klant. Je kan het eigenlijk niet maken om ineens je dienst een maand duurder te maken. Ik heb ergens ook gelezen dat bij iemand de eerste rit uitviel en ze de tweede lieten vervallen omdat anders de ov-kosten te hoog werden (kijk)..

Als ze de ov-kosten zelf moeten betalen, verdienen ze natuurlijk (veel) minder per rit. Daarom denk ik dat soms ritten strak gepland worden. Dat zorgt er namelijk voor dat chauffeurs niet even ergens een broodje gaan eten en een trein overslaan, wat natuurlijk in meer uren resulteert en dus duurder is voor ze.

Snap je? Mijn theorie iig.
pi_84860706
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Mallet het volgende:

[..]

Easy Way werkt met een aantal leasemaatschappijen op contractbasis. Dat betekent dus dat die bedrijven voor een vaste prijs (even gechargeerd) chauffeurs kunnen boeken voor het transporteren van hun auto's. Ik denk niet dat Easy Way de ov-kosten nu doorberekend aan de klant. Je kan het eigenlijk niet maken om ineens je dienst een maand duurder te maken. Ik heb ergens ook gelezen dat bij iemand de eerste rit uitviel en ze de tweede lieten vervallen omdat anders de ov-kosten te hoog werden (kijk)..

Als ze de ov-kosten zelf moeten betalen, verdienen ze natuurlijk (veel) minder per rit. Daarom denk ik dat soms ritten strak gepland worden. Dat zorgt er namelijk voor dat chauffeurs niet even ergens een broodje gaan eten en een trein overslaan, wat natuurlijk in meer uren resulteert en dus duurder is voor ze.

Snap je? Mijn theorie iig.
Oui, ik snap het. Maar wat je zegt klinkt wel heel logisch ja. Zullen inderdaad de grotere maatschappijen zijn als Athlon, ING en Leaseplan.

Dat strakke plannen blijkt maar eens te meer. Morgen drie ritten door de helft van het land (Goes-Heemstede, Noordwijk-Almere en Lelystad-Breda). En ik wilde verdomme nog wel vroeg thuis zijn. Maar ja, dat had ik wat eerder moeten aangeven dan maar. Toch baal ik best wel.

Edit: Ik bedenk me net. Hoe doen ze dat dan met de kleinere maatschappijen waar ze geen contract mee hebben. Die moeten dan wel meer gaan betalen of zouden ze dat dan ook achterwege laten?
pi_84863314
Vorige week ging er bij mij ook een rit niet door dus toen werd mijn 2e ook geannuleerd. Gelukkig hadden ze even later wat andere ritjes voor me :).

Moest vandaag een auto bij een klant (privé afleveren), auto was nog flink smerig toen ik hem ophaalde, ook van binnen dus ik heb eerst een half uur staan poetsen. Het leek wel alsof ze er bij het verhuurbedrijf niet eens naar gekeken hadden :').
pi_84863332
oops foutje
pi_84916251
Morgen weer 2 ritjes

Eerste is een Volkswagen busje afleveren bij Walibi World in Biddinghuizen :9
Best een aparte opdracht, want ik heb echt geen flauw idee waar op dat park ik een fatsoenlijke receptie kan vinden.
pi_84917397
Staat er geen telefoonnummer bij? Anders volg je de personeelingang. ;)
pi_84937815
Werd net gebeld, hebben ze vanavond een klusje voor me in Amsterdam. Weliswaar om half 1 maarja, ik klaag (nog) niet.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:13:18 #195
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84942184
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef brtausi het volgende:
Werd net gebeld, hebben ze vanavond een klusje voor me in Amsterdam. Weliswaar om half 1 maarja, ik klaag (nog) niet.
Nachtritjes O+
Dat wordt een latertje voor je :P
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84952109
Zo dat was wel een lekker werkweekje. 4 dagen, toch alleen maar 28 uur. Kwam vooral door 3 dagen 5 uurtjes werken.

Maandag mag ik weer, en de rest van de week wellicht ook. We shall see.
pi_84954691
Ik mag maandag niet verdomme. Misschien komt het omdat ik vandaag slecht bereik had. Stond namelijk in de middle of nowhere op een bungalowpark huisjes schoon te maken :'). Misschien een andere dag proberen.. We zullen zien..
pi_84957536
Ik heb niets gehoord helaas na mijn sollicitatie via de site.

Is er geen andere manier om daar aan de slag te kunnen?
Geen referral hier.
pi_84961102
Hoelang heb je gewacht dan?
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_84976403
Overigens donderdag mijn 100e rit gemaakt. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')